LT   EN   RU  
2024 m. kovo 28 d., ketvirtadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Technologijos
  Technologijos > Kompiuterinės technologijos > Kompiuteriniai žaidimai
Lankomumo reitingas Publikuota: 2007-01-19
E.raštingumo lygiui kelti - 225 tūkst. litų "Microsoft" parama

Šįmet daugiau kaip 18 tūkst. Lietuvos gyventojų turės galimybę nemokamai plėsti savo žinias apie naudojimąsi kompiuteriu ir internetu. Tai jie galės daryti nuotolinio mokymo būdu. Šias galimybes suteiks informacinės visuomenės plėtrą Lietuvoje skatinantis aljansas "Langas į ateitį" ir pasaulinės informacinių technologijų kompanijos "Microsoft" parama, siekianti daugiau kaip 225 tūkst. litų. Paramą kompiuterinio raštingumo skatinimui "Microsoft" skiria pagal visame pasaulyje vykdomą kompanijos programą "Unlimited Potential".

"Lietuvoje daroma tikrai nemažai, siekiant suteikti kompiuterinio raštingumo pradmenis kuo platesniam žmonių ratui. Jam nuolat plečiantis, visuomenė pajunta poreikį integruoti technologijas į gyvenimo kasdienybę, o tam jau reikia gilesnių žinių apie kompiuterio ir interneto galimybes. Svarbiausia, kad entuziazmas to išmokti kyla iš bendruomenės vidaus. Deja, ne kiekvienas turi prieigą prie šiuolaikinių technologijų. Mes, kartu su vietinėmis organizacijomis ir bendruomenėmis, šią situaciją matome kaip galimybę bei įsipareigojimą padėti žmonėms įgyti IT įgūdžių taip, kad jie galėtų realizuoti savo potencialą", - sakė "Microsoft" visuomeninių reikalų vyresnysis direktorius Akhtaras Badshahas.

Pasak jo, šis projektas tik dar labiau paskatins interneto skverbties ir kompiuterinio raštingumo augimą Lietuvoje. Tyrimų bendrovės "TNS-Gallup" duomenimis, 2007 metų rudenį bent kartą per mėnesį internetu naudojosi 37,5 proc. Lietuvos gyventojų. Šalies Statistikos departamentas skelbia kad pirmąjį 2007 m. ketvirtį asmeninius kompiuterius namuose turėjo 53 proc. miesto ir 24 proc. kaimo namų ūkių. Iš jų interneto prieigą namuose mieste turi kas antras, o kaime - kas ketvirtas namų ūkis (23 proc.).

Aljanso "Langas į ateitį" direktorės Loretos Križinauskienės teigimu, galimybė mokytis "per atstumą" yra ypač patogi itin užimtiems žmonėms, neįgaliesiems, pensijinio amžiaus žmonėms, taip pat namuose vaikus auginantiems tėvams. "Nuotolinės studijos vyks internetu, todėl viskas, ko reikės norinčiajam mokytis, yra prieiga prie interneto ir kompiuteris. Namuose neturintys interneto ryšio galės naudotis viešaisiais interneto prieigos taškais, kuriuose dirbantys specialistai mielai suteiks pagalbą", - teigė L. Križinauskienė.

Anot aljanso vadovės, nuotolinių kursų metu norintieji bus supažindinti su naujais interneto komunikacijos būdais, mokomi dirbti su populiariomis biuro programomis, naudotis e-paslaugomis, saugiai dirbti internete. "Džiugu, kad ilgą laiką bendradarbiaudami su "Microsoft", galime pasiūlyti žmonėms tai, ko jiems iš tiesų reikia", - sako L. Križinauskienė.

Įvairias informacinės visuomenės plėtros iniciatyvas šalyje įgyvendinantis aljansas "Langas į ateitį" buvo įkurtas 2002 metais. Bendrovė "Microsoft Lietuva" prie jo prisijungė 2004 m. Per visą aljanso veiklos laiką privačių verslo bendrovių, vyriausybės ir ES struktūrinių fondų lėšomis naudotis informacinėmis technologijomis šalyje buvo apmokyta apie 60 tūkst. gyventojų.

Apie "Microsoft":

1975 metais įkurta korporacija "Microsoft" (Nasdaq "MSFT") yra pasaulinė programinės įrangos, IT paslaugų ir sprendimų, padedančių efektyviau išnaudoti asmenines bei verslo galimybes, lyderė. 2003 metais Lietuvoje įsteigtas vietinis korporacijos padalinys - UAB "Microsoft Lietuva", kuris organizuoja programinės įrangos platinimą ir įgyvendina infrastruktūrinius IT projektus valstybiniame sektoriuje bei visų dydžių verslo įmonėse. Šiuo metu kompanija bendradarbiauja su maždaug 150-čia Lietuvos IT įmonių, tapusių jos veiklos partneriais. "Microsoft Lietuva" taip pat aktyviai vykdo socialiai atsakingas programas, bendradarbiaudama su Lietuvos Švietimo ir mokslo ministerija, aljansu "Langas į ateitį" bei neįgaliųjų asociacijomis ir draugijomis.

Į "Microsoft Lietuva" struktūrą taip pat įeina "Microsoft Business Solutions" grupė, kuri siūlo integruotas finansų ir verslo valdymo sistemas, padedančias organizacijoms efektyviau analizuoti veiklos procesus bei priimti pelningesnius sprendimus.

Apie "Langas į ateitį":

2002 m. mobiliojo ryšio bendrovė "Omnitel", fiksuoto ryšio kompanija TEO, LT (tuo metu "Lietuvos telekomas"), didžiausi šalies bankai "Hansabankas" ir SEB Vilniaus bankas bei didžiausios Lietuvos IT bendrovės - "Alna" bei "Sonex Co." - sukūrė aljansą "Langas į ateitį". 2003 m. pabaigoje viešųjų interneto centrų steigimo ir veiklos koordinavimo projektą "Langas į ateitį" vykdė su partneriu - LR Vidaus reikalų ministerija. Prie aljanso veiklos prisidėjo partneriai SAMPO bankas, MOTOROLA, "Lietuvos rytas", bankas "DnBNord", "Microsoft", projekto partneriais taip pat tapo "Deloitte Lietuva", "LAWIN" bei "PR Service".

"Langas į ateitį" Lietuvoje įsteigė 175 viešuosius interneto prieigos taškus. Šiems prieigos taškams aljanso partneris "Microsoft" padovanojo programinę įrangą. Taškų steigimo iniciatyva buvo plėtojama ir kitų projektų. Šiuo metu "Langas į ateitį" administruoja LR VRM vykdomą 400 viešųjų interneto prieigos taškų steigimo projektą. Greta aljansas vykdo gyventojų kompiuterinio raštingumo mokymų projektą - iki šiol interneto pradmenų aljansas suteikė per 60 tūkst. šalies gyventojų.

Griežtai draudžiama Straipsniai.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į Straipsniai.lt kaip informacijos šaltinį.

Atsitiktinės gairės:    Automobiliai (41)    Sony Ericcson (40)    Prokuratūra (4)    Gimimo diena (3)    Opijatai (13)    Katarai (2)    Metalinės muzikos grupės (8)    Skamp (16)    Delfinologija (4)    Aikido (14)    Aerobika (3)    Pedagogika (21)    Interneto dienoraščiai (2)    Poltergeistai (2)    Prekės ir paslaugos buičiai (2)    Krišnaizmas (3)    Gyvenimo džiaugsmas (2)    Kelionių pasiūlymai (7)    Ožiaragis (7)    Vytautas Landsbergis (6)    Sveikata (313)    Laivyba (17)    Radvilos (32)    Darbdaviai (10)    Lietuvių fantastika (11)    Šunų veislės (52)    Vaiduokliai (23)    Intel (6)    Kriptografija (3)    Lietuvoje (43)    Labradoras (2)    Žala sveikatai (16)    Kaziuko mugė (3)    Aukštasis mokslas (13)    Anglų kalba (35)    Biologija (222)    Monitoriai (11)    Filmai (91)    Eurointegracija (5)    Civilinė sauga (7)    Novelės (102)    Žuvininkystė (2)    Soliariumai (5)    Britų trumpaplaukės katės (2)    Tibetas (10)    Kaimo turizmas (5)    Ekologinis ūkis (2)    Pyktis (6)    Įvaikinimas (3)    Laikrodžiai (3)
1. Pietų Korėjos valdžia uždraudė nepilnamečiams žaisti kompiuterinius žaidimus naktimis
2. Internetiniame žaidime vaikams – seksualūs apatiniai ir „egzotiško“ įvaikio pirkimas
3. „Windows 7“ žaidimų mėgėjams: pliusai ir minusai
4. Kompiuterinių žaidimų entuziastai rinksis Kaune
5. Žaidimui "Žuvies kelionė" - prizas už netradicines viešųjų ryšių priemones
6. Baltijos šalių kompiuterinių žaidimų asai iš WCG finalo medalių neparsiveža
7. Nusipirkau pasaulį
8. Kaip apsaugoti savo akis žaidžiant kompiuteriu?
9. Vivisektorius. Žvėris viduje
10. Oddworld Inhabitants keičia profilį
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!