LT   EN   RU  
2017 m. lapkričio 23 d., ketvirtadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  E - komercija
Savaitgaliais lietuviai "Akropolį" ima keisti į internetą

2007-01-19 | Praėjusį savaitgalį pirkėjai tiesiog iššlavė internetinę parduotuvę "Open24.lt": per jį buvo sudaryta daugiau nei 200 sandorių, įsigyta daugiau nei 600 prekių, tai yra 40 kartų daugiau nei įprastai. Nuo 2007-ųjų pavasario internetinėje erdvėje gyvuojanti parduotuvė "Open24.lt", prekiaujanti pasaulyje žinomų prekių ženklų drabužiais, aksesuarais, avalyne, kosmetika ir parfumerija, surengė azartišką išpardavimų savaitgalį. Jis prasidėjo ketvirtadienį, kai drabužių ir avalynės buvo galima įsigyti su 40 procentų nuolaida, ir kiekvieną dieną nuolaidos didėjo 10 procentų, kol sekmadienį išpardavimų įkarštyje žmonės pirkosi 70 procentų pigiau. "Mano žiniomis, pirmą kartą Lietuvoje internetinė parduotuvė per dieną sudarė daugiau kaip 130 sandorių" - teigia Darius Lebedzinskas, įmonės "Net frequency" vadovas; ši įmonė Lietuvoje sukuria bene daugiausiai internetinių parduotuvių. Pasak D. Lebedzinsko, toks masinis apsipirkimas internete buvo nemažas išbandymas ir e-parduotuvės sistemai, kuri jį nepriekaištingai išlaikė. "Buvome įsitikinę, kad savaitgaliais žmonės apskritai mažai perka internetu. Mūsų pirkėjai paprastai apsiperka darbo dienomis, savaitgaliais tebūna 5-6 užsakymai. Ši akcija parodė, jog pirkėjus galima sudominti ir laisvadienį užsukti į elektroninę parduotuvę" - pasakojo "Open24.lt" Plėtros skyriaus vadovė Gintautė Lidžiuvienė.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Pirmosios elektroninės sąskaitos banko paslaugų internetu sistemoje

2006-06-24 | "SEB VB lizingo" klientai yra pirmieji, kurie sąskaitas faktūras už lizingo paslaugas galės peržiūrėti ir iš karto apmokėti "SEB Vilniaus banko" paslaugų internetu sistemoje. Šią galimybę savo klientams "SEB Vilniaus banko" grupė pasiūlė bendradarbiaudama su informacijos logistikos paslaugų tiekėja "Itella". "Itella" siuntimui paruošia vidutiniškai 1,5 mln. vokų per mėnesį. Didžiąją dalį sudaro sąskaitų, ataskaitų, mokėjimo kvitų, finansinės ir komercinio turinio informacijos skaitmeninis spausdinimas, automatizuotas dėjimas į vokus ir pristatymas siuntimui. Dokumentų pateikimas elektroniniais kanalais ypač išpopuliarėjo per paskutinius pora metų, dabar per mėnesį pateikiama apie 140.000 elektroninių dokumentų. "Elektroniniai dokumentai yra patogesnis, greitesnis ir pigesnis informacijos pateikimo būdas. Siekiant auginti el. dokumentų vartotojų gretas, svarbu sudaryti sąlygas patogiai jais naudotis ir užtikrinti jų saugumą. "Itellos" IT specialistų sukurta, įdiegta ir palaikoma elektroninių dokumentų pateikimo internete sistema "E-pay" išsprendžia daugumą problemų tiek verslo organizacijoms, tiek tūkstančiams jų klientų, nes siūlo integruotą ir saugų sąskaitų pateikimo ir apmokėjimo sprendimą", - sako "Itellos" generalinis vadovas Giedrius Nomeika.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Elektroninių parduotuvių kova dėl vietos

2005-08-08 | 80 proc. elektroninių parduotuvių ignoruoja vartotojų teisę grąžinti prekes ir nepateikia apie tai informacijos. Tokius rezultatus parodė Lietuvos vartotojų instituto šių metų birželio pabaigoje atliktas 30 elektroninių parduotuvių, kurių interneto adresai baigiasi lt., tyrimas. Civiliniame kodekse nurodyta, kad pirkėjas, įsigijęs prekę internetu, per 7 darbo dienas nuo pristatymo turi teisę jos atsisakyti, nenurodydamas priežasties. Pardavėjai apie šias vartotojų teises privalo informuoti iš anksto – pateikti informaciją internete. Vartotojų teisė grąžinti prekes grindžiama tuo, kad internete daiktas gali atrodyti kitaip nei yra iš tikrųjų. Internetinės parduotuvės www.eks.lt atstovas Ramūnas Plaušinis teigia, kad per porą parduotuvės darbo metų nepasitaikė atvejo, kai vartotojai būtų norėję grąžinti prekes. Remiantis Statistikos departamento duomenimis, 2003 m. elektroninėse parduotuvėse pirko 3 proc. internetu besinaudojančių Lietuvos gyventojų, o 2004 m. jų sumažėjo iki 2 proc. Apklaustieji nurodė, kad pirkti parduotuvėje patogiau, nes galima geriau apžiūrėti daiktus. Daugelis sakė, kad internetinėmis parduotuvėmis nepasitiki, čia nesaugu mokėti.

Lankomumo reitingasKomentarų: 3

plačiau >>

E. valdžios paslaugos prieinamos beveik visose Europos Sąjungos šalyse (su VIDEO)

2005-05-25 | Europos Komisijos penktojo kasmetinio tyrimo e. valžios paslaugų Europoje duomenimis, šiuo metu per 90 proc. viešajam sektoriui atstovaujančių institucijų turi nuolatinę prieigą internete, ir 40 proc. pagrindinio viešojo sektoriaus paslaugų yra išsamiai veikiančios. Tinkamumo ir prieinamumo kriterijai rodo, jog ES naujosios šalys narės yra tokiame lygyje, kuriame senosios 15 ES šalių narių buvo prieš dvejus metus. Dabar svarbu užtikrinti, kad e. valdžios paslaugos būtų naudojamos plačiai ir ekstensyviai, siekiant maksimalaus efektyvumo verslui bei piliečiams. Tyrimo metu buvo išnagrinėta 14 000 interneto svetainių 28 šalyse (25 ES šalys narės bei Norvegija, Islandija ir Šveicarija). Naudojamas metodas apibrėžė paslaugų vertinimo kriterijus, išdėstant juos nuo paprastos pristatomosios informacijos interneto svetainėje iki visiškai interaktyvių paslaugų.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Lenkijos SVV - turi internetą, bet perka mažai

2003-09-30 | Naujausia rugsėjį "Polish Market Review" atlikta 300 Lenkijos įmonių (iki 250 darbuotojų) apklausa parodė, kad tik penktadalis kompanijų versle nenaudoja interneto. Kita vertus, internete pirko tik apie 8% pietinių kaimynų SVV įmonių ir ši proporcija nebeauga. Šiuo metu prie interneto yra prisijungę 88,5% kompiuterius turinčių (80% visų) Lenkijos smulkaus ir vidutinio verslo imonių, o pusė iš neprisijungusių ketina prie pasaulinio tinklo prisijungti per artimiausius metus. Apžvelgdami tyrimą Lenkijos laikraščiai rašo, kad per pastaruosius metus Lenkijoje internetas jau tapo ne tik direktoriaus ir jo artimiausios aplinkos privilegija. Daugiau nei pusėje tirtų firmų prie tinklo prijungta daugiau nei pusė darbo vietų (vidutiniškai - apie 63% darbuotojų).

Lankomumo reitingas

plačiau >>

El. komercijos augimas pasaulio regionuose

2003-09-30 | Nors el. komercijos pasaulinės apimtys sėkmingai auga, besivystančios ekonomikos valstybėse jos tebėra nereikšmingos. Būtina el. komercijos plėtros šiose valstybėse prielaida – B2B sektoriaus augimas. Tokios išvados skelbiamos UNCTAD parengtoje “El. verslo ir plėtros 2002 metų ataskaitoje”. Šį pirmadienį paskelbtoje Jungtinių Tautų prekybos ir ekonominės plėtros konferencijos (UNCTAD) ataskaitoje apžvelgiama elektroninio verslo ir plėtros pasaulinė situacija ir prognozės. Taigi, kokios el. komercijos plėtros tendencijos pasaulio regionuose?

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vartotojus bandoma įtikinti el. pirkimų saugumu

2003-09-30 | Prasidėjus šventinės prekybos sezonui, Didžiosios Britanijos vyriausybė pradėjo specialią reklaminę kompaniją, propaguojančią elektroninį verslą, pirkimą internetu ir pan. Šalies žiniasklaidoje pastebima, kad valdžios veiksmai visuomenėje yra vertinami kaip konkretūs ir nuoseklūs žingsniai - išsklaidyti abejones dėl sandorių internete saugumo. Naujausi tyrimai rodo, kad šį Kalėdinį prekybos sezoną saugumo klausimais susirūpino ir patys parduotuvių savininkai.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Interneto reklama - geras papildas kitiems kanalams

2003-09-30 | Naujausias tyrimas atskleidė, kad interneto reklama yra svarbi prekės ženklų reklamos kampanijos dalis ir gali reikšmingai padidinti tiek kampanijos pasiekiamumo(reach) tiek vardo žinomumo duomenis. Pirmosios tyrimo fazės metu buvo tirta interneto ir TV reklamos sąveika. Europos interaktyvios reklamos asociacija(www.eiaa.net) - Europinė interaktyviosios medijos pardavėjus vienijanti organizacija - pristatė pirmojo Europinio tyrimo pirmosios fazės rezultatus.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Reklaminio triukšmo poveikis interneto vartotojams

2003-09-30 | Pagalvokite apie tinklapį... Apie bet kokį tinklapį... Ką matote? Apibūdinkite jį. Vargiai dauguma iš Jūsų pateiks skirtingus apibūdinimus. Galbūt pasakysite: spalvotas, pilnas veiksmo, daug kas vyksta, gal apibūdinsite kaip nuobodų ar painų. Bet kokiu atveju čia rasite milijoną dalykų, sukištų į 14 colių keturkampį. Pikselių jūroje internetinės reklamos galimybės atrodo ribotos. Kada gi galima pasakyti, kad tikrai tinklapyje visko pakanka? Ar interneto vartotojai gana dažnai reaguoja į internetinę reklamą, nepaisant triukšmo (reklaminių pranešimų, grafinių vaizdų, tekstinių blokų ir kitokių dėmesį nukreipiančių objektų visuma) faktoriaus?

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Mokėjimas už paspaudimus - interneto reklamos penicilinas?

2003-09-30 | Tai, ką interneto reklamoje vadiname mokėjimu už veiksmą ("pay for performance"), o mokėjimas už paspaudimus ir yra vienas tokių veiksmų, daug tiksliau būtų galima apibūdinti kaip "mokėjimą už kažkokį veiksmą, kuris, mūsų manymu, gali būti tiesiogine priežastimi, susiejančią reklamos parodymą su produkto įsigijimu". Nors taip neatrodo, bet šių apibūdinimų skirtumas yra didžiulis, ir tai sukuria sistemines, ilgalaikes problemas tiek pardavėjams, tiek reklamos užsakovams internete. Kaip reklamos industrijos atstovai, privalome mokėjimus už veiksmą įstatyti į tokias sąlygas, kad išsaugotume šio reklamos vertinimo būdo privalumus, kuriuos gali gauti rinkos dalyviai.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!