LT   EN   RU  
2017 m. rugsėjo 24 d., sekmadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Firmos
"Pasulio Lietuvių centras"

2006-09-14 | Niekas nevažiuokit pagal "Pasaulio Lietuvių Centro" arba "PLC" siūlomas programas užsidirbti užsienyje. Atrodo normali firma, įsikurusi Laisvės alėjos viduryje, tai ir patikejom gražiais žodžiais. Su draugu važiavome, tai pasibaisėjom darbo ir gyvenimo salygomis, kurios švelniai tariant buvo nepatenkinamos, kai buvo žadetos idealios. Veliau paaiškejo, tai ir atlygimas ne 5.05 svaro, o 1-2 svarai per valandą. Be to, tik atvažiavus liepė atiduoti pasus arba nešdintis. Tai ir išsinešdinom, padėjo draugai. Kai pakėlėm vėją firmai, ji nepripažino ir dabar nepripažista savo kaltės, taip pat nežada mums gražinti sumokėtu pinigų, nes čia mūsų kaltė, kad nepasilikom dirbti tame ukyje. Nežinau kaip jie gali siusti žmones dirbti nepatikrine nei gyvenimo, nei darbo salygų, tik moka gražiai prišnekėt ir pradžioje pripasakojo kaip mumis bus pasirupinta jei iškils kokiu problemu. Patariu geriau iš karto išsikeisti daugiau pinigų į svarus ir važiuot patiems, o ne pasitikėt firmom. Žinot kas skaudžiausia? Ne tai, kad teko šitiek visko patirti, bet kad nenorėdama imti iš tėvų pinigų susimokėti "PLC" už kelionę pardaviau mašiną...

Lankomumo reitingas

plačiau >>

BMS parduoda vienkartines prekes su netikra garantija

2006-09-03 | 2006 metų rugpjūčio 09d. “BMS Megapolis” parduotuvėje, Laisvės pr. 2 Vilniuje pirkau vidinį televizijos imtuvą “Pinnacle PCTV 110i”, sukomplektuotą programine įranga. Šiai 180,- Lt kainavusiai prekei BMS suteikė 12 mėnesių garantiją. Suinstaliavau TV plokštę ir programinę įrangą į kompiuterį ir susidūriau su problema. Pati TV plokštė funkcionavo, bet programinė įrangą turėjo keletą klaidų, kas darė neįmanoma naudotis preke. Su šia pretenzija buvau priverstas kreiptis į BMS Vilniaus regiono garantinio aptarnavimo skyrių Laisvės pr. 2 Vilniuje. 2006 metų rugpjūčio 25 d. esu pridavęs, išdėstęs problemas, aukščiau minėtą prekę į garantinio aptarnavimo skyrių. 2006.09.01 d. manę iškvietė į šį skyrių tam, kad aš pademonstruočiau prekės nefunkcionalumą. Man atvykus paaiškėjo, kad prekė visas 5 darbo dienas buvo testuojama visiškai neatsižvelgus į mano išdėstytas (taip pat pakartotinai telefonu) nefunkcionavimo aplinkybes. Kai aš išdėsčiau šias aplinkybės serviso technikams, jie pripažino, kad taip pratestuoti negali, ir sutiko su tuo, kad prekė reikia pripažinti nekokybiška. Mane paprašė palaukti, o po 10 min. pareiškė, kad atsisako priimti aukščiau minėtą prekę atgal, nes per jos instaliaciją kažkur įsirašo kažkoks aktyvavimo kodas ir prekė pasidaro “nebe nauja”. Iš savo pusės nesu padaręs jokių veiksmų, kas galėtų sugadinti prekės prekinę būklę.

Lankomumo reitingasKomentarų: 3

plačiau >>

MARTONO TAKSI - tik stiprių nervų ir neskubantiems klientams

2006-06-29 | Vakar kažkur be 20 minučių 16 val. išsikviečiau MARTONO TAKSI. Operatorė pasakė, kad taksi bus po 20 minučių, bet gali ir po pusvalandžio ir paklausė ar lauksiu tiek. Mane toks laikas tenkino tad sutikau. Tačiau taksi laukiau apie 2 valandas. Per tą laiką skambinau ne viena kart, bet operatorė (508) mane vis apgaudinėjo, bendravo labai nemaloniai. Vieną kart sakė, kad bus po 10 min. Praėjus po šio skambučio dar pusvalandžiui vėl paskambinau, tuomet po ilgo laukimo, kol operatore išsikalbėjo su kitais klientais, buvo pasakyta, kad taksi bus po 4 min. Kai paskambinau dar po 20 minučių, operatorė pareiškė, kad taksi kliento nesulaukė, o kai ji skambino, aš pakėliau rageli, kažką jai susakiau ir numečiau. Bet tai juokinga!, aš laukiau to skambučio apsikabinusi telefoną ir tikrai jis net neskambėjo. Po šio skambučio operatorė pasakė, kad taksi tuoj sugrįš. Aš tik padėjus rageli išlėkiau į gatvę, bet…..taksi ir vėl nesulaukiau. Po 15 min. dar kartelį paskambinau ir išgirdau, kad taksi net nesiruošia važiuoti pas mane. Bet jau buvo jokio skirtumo vis vien jau buvau pavėlavus ir tikslo važiuoti nebebuvo. Tik vienu džiaugiuosi, kad tąkart skubėjau ne į lėktuvą. Daugiau niekada nesinaudosiu MARTONO TAKSI! Jų liko tik vardas, kokybės jų darbe nerasta.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

Banditai su POLICIJOS uniforma

2006-05-29 | Jonavos g. Kaune, įvyko toks įncidentas su kelių eismo priežiuros pareigūnu. Aš važiuodamas savo automobiliu, darbo reikalais, pamačiau Šiaurės pr. ir Jonavos gatvių sankryžoje stovintį pareiguną (J. Kondrotą) ir jo tarnybinį automobilį ant pačios sankryžos kampo. Nusprendžiau tą pažeidimą nufilmuoti su savo skaitmenine fotokamera. Taip ir padariau, tačiau tai pamatęs pareigūnas tiesiog sužverėjo. Pradėjo šaukti ant manes "Ka tu čia durneli nori, ko tu čia filmuoji? Dink iš čia...". Toliau viskas buvo dar blogiau prie sekančios sankryžos, tai yra Jonavos g. ir Islandijos pl. manę jau sustabdė kitas policijos pareigūnas. Aš sustojęs vėl pradėjau viską filmuoti, kadangi supratau, kad šitų įrodymų man vėliau gali prireikt, sustabdęs pareigūnas pareikalavo pateikti dokumentus, aš jo paprašiau prisistatyt, bet jis to nepadarė ir paėjėjęs atokiau kažko laukė. Netrukus privažiavo jau prieš tai minėtas pareigūnas, kurį aš nufilmavau. Jis pribėgo prie mano automobilio atidarė, dureles, atsegė mano saugos diržą ir išlupo mane lauk iš mašinos. Griebė mane, už rankos ir užsukęs ją užlaužė. Tada išplešė man iš rankos foto kamerą, su kuria aš viską fiksavau. Greit surakino man rankas antrankiais ir įgrūdo vėl atgal į mano automobilį, tik jau į keleivio vietą.

Lankomumo reitingasKomentarų: 2

plačiau >>

TEO LT - Zebra internetas - prastas aptarnavimas

2006-05-27 | Užvakar UAB "Flopo informacinės sistemos" įsigijau kompiuterį ir gavau dovanų kuponą dėl nemokamo Zebra interneto. Kadangi iškilo šiokių tokių klausimų nusprendžiau paskambinti kupone nurodytu privačių klietų aptarnavimo telefonu 1817. Skambinau apie 8h ryto, pokalbis truko apie 30 min., kurio metu operatorė nesugebėjo užpildyti Zebros interneto užsakymo paraiškos, nes nesugebėjo surasti duomenų bazėje tokios įmonės kaip "Fis kompiuteriai". Viso pokalbio metu buvo uždavinėjami beprasmiai klausimai, tokie kaip "Ar tikrai toks įmonės pavadinimas? Ar ta įmonė tikrai yra Vilniuje?" ir t.t. Nors visi duomenys buvo pateikti turint sąskaitą faktūrą prieš akis... Operatorė nesugebėjo pateikti absoliučiai jokios informacijos, išskyrus tai, kad reikalinga telefono linija.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

AIDETA - nerimta firma

2006-05-23 | Broliui norėjom įvesti internetą. Pasiskambinom į "AIDETĄ", susitarėme už savaitės. Kad sutartą dieną būti namie, teko atsiprašyti iš darbo. Paskambinus telefonu sutartą dieną, "AIDETA" atsakė, kad negali įvesti interneto, nes pas juos "sugedo automobilis". Pasiūlėme juos atsivežti savo automobiliu. "AIDETOS" darbuotojai nenoriai sutiko, susitarėme vakare. Paskambinus jiems vakare, jie vėl pasakė, kad negali atvažiuoti dėl automobilio gedimo. Priminus jiems, kad tarėmės atsivešti juos, jie pradėjo aiškinti, kad interneto įvesti nepavyks, pradėjo siūlyti "galbūt kokią nors kitą dieną". Dingo bet koks pasitikėjimas, atsisakėme ir džiaugėmės, kad pavyko išvengti bet kokių reikalų šia "firma".

Lankomumo reitingas

plačiau >>

HANZA BANKAS

2006-05-20 | Papuoliau į tokią situaciją. Visa elektron kortele naudojuosi jau apie 5 metus ir štai tokia situacija. Prireikė grynųjų pinigų. Nuvykau Kėdainiuose į Tilto gatvę, prie IKI parduotuvės, įdėjau kortelę į bankomatą, surinkau reikiamą sumą nusiimti pinigų. Bankomatas, "pagalvojęs " gal penketą minučių, parodė užrašą "bankomatas negali atlikti šios operacijos, ar bandysite dar kartą?". Paspaudžiau, kad bandysiu. Vėl įvedžiau pinigų sumą, vėl parodė tokį patį užrašą. Na, pamatęs, kad nieko neišeis nuvykau prie kito bankomato ir nusiėmiau reikiamą sumą. Maždaug po 2 valandų nueinu į parduotuvę apsipirkti ir, kaip manau jau įtariate, pardavėja pasakė, kad kortelėje nėra pinigų. Pasitikrinau sąskaitą internete -nuskaičiuotos abi sumos. Kagi, bandau prisiskambinti į nors kokį hanza banko numerį. Pasirodo, kad nuo šeštadienio 16 val. tai padaryti yra neįmanoma, visi nebedirba. Pagaliau vienintelis numeris 1633, kortelių blokavimas, maždaug po 10 min. pastovaus skambinimo teikėsi pakelti ragelį. Nieko negaliu pasakyti, vyriškis mandagiai "paguodė", kad pirmadienį kreipčiausi į artimiausią banko filialą ir maždaug trijų dienų bėgyje, banko darbuotojai pabandys išsiaiškinti, kur dabar mano pinigai.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

Ar įmanoma sutvarkyti eiles NEKILNOJAMO TURTO REGISTRE?

2006-05-10 | Praeitą mėnesį teko registruoti įsigyjamą žemės sklypą Nekilnojamojo turto registre. Ir priduodant, ir atsiimant dokumentus ilgiausios eilės. Vieni užima eilę, išeina, grįžta, kiti užsiima eilę, atsisėda laukiamajame, dar kiti bando be eilės lįsti nutaisę rimtas mimikas. Žmonių milijonas, oro trūksta. Negi taip sunku pastatyti aparatą, kuris dalintų kiekvienam numeriukus? Nereikėtų visiems stumdytis, lipti per galvas. Pasiimi numerėlį, jei Tavo eilė dar toli, galima ir į lauką išeiti, ir į kavinę kavos išgerti, nes aš pvz. abu kartus eilėje prastovėjau po valandą. Dauguma juk iš darbų išeina. O pinigų registras aparatui tai tikrai turi, nes vien tik aš už savo vieną pažymėlę sumokėjau virš trijų šimtų Lt.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

www.ALIOREKLAMA.lt - puslapis, kuriame viskas vyksta vėžlio greičiu

2006-04-19 | Bandžiau įdėti skelbimą į puslapį www.alioreklama.lt. Kad tai padaryčiau teko sugaišti apie pusantros valandos, kol pavyko užsiregistruoti, tai padarius jau galėjau dėti skelbimą, tačiau tai padaryti mėginau ilgiau nei 20 minučių. Mėginimas atrodė taip - laukiau kol puslapyje man pakraus miestų sąrašą, kuriame Vilniaus taip ir nesulaukiau. Sugaišęs apie dvi valandas ir visiškai nieko nepešęs palikau tą puslapį ir džiaugiuosi, kad nemėginau laukti dar ilgiau. Yra tikrai gerų skelbimo lentų, kuriuose galima sėkmingai parduoti ar pirkti. Laiką gaišti Alioreklamoje tikrai neverta.

Lankomumo reitingasKomentarų: 2

plačiau >>

Epas apie BMS garantinį aptarnavimą

2006-03-21 | Viskas prasidėjo nuo to, kad aš 2005 metų rudenį nusprendžiau pirkti nešiojamą kompą. Maždaug žinodamas, ko noriu, nulėkiau į didžiausią Lietuvoje kompiuterinės technikos parduotuvę "BMS megapolis". Išsirinkau kompą "BMS expert" už 4000Lt. Tai va, džiaugiausi aš juo gal kokias dvi savaites, kol pastebėjau, kad streikuoja CDromas. Ilgai nedelsiau, nuvažiavau atgal i BMS'ą ir palikau kompą garantiniam tvarkymui, "kiauliasnukiai" vyrukai sedėję garantiniam pasakė, kad kompas bus už savaitės. Nu ir ka jus manot, praėjo viena savaitė, iš jų jokios žinios. Pats jiems paskambinau ir sužinojau, kad laptopas yra testuojamas Kaune ir grįš į Vilnių dar po savaitės. Praėjo ir antra savaitė, vėl tylu. Paskambinu, sako, kad yra keičiama detalė ir kompa atgausiu dar po savaitės. Nu ką pagalvojau, teks dar palaukt. Bet čia visos linksmybės tik prasidėjo, po trijų savaičių aš jiems vėl skambinu ir sužinau gera naujieną, kad mano laptopas net nebuvo sugedęs, o bėda slypi programinėj įrangoj (įdomu, ką jie tada keitė?) ir bus parvežtas į Vilnių dar po savaites... Praėjus nepilnai savaitei, sužinau, kad gedimas yra pagrindinėje plokštėje ir reikia keisti visą laptopą. Tačiau pratestavęs analogiškus modelius BMS'sas pamatė kad problema yra visuose kompiuteriuose (bet iš apyvartos jų neišėmė) ir pasiųlė man išsirinkti kitokį modelį arba susigrąžinti pinigus.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!