LT   EN   RU  
2017 m. rugsėjo 22 d., penktadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Kompiuteriniai žaidimai
Pietų Korėjos valdžia uždraudė nepilnamečiams žaisti kompiuterinius žaidimus naktimis

2010-04-14 | Pietų Korėjos nepilnamečių prieiga prie online žaidimų bus ribojama. Kultūros, sporto ir turizmo ministerija balandžio 12 dieną išleido potvarkį, skirtą kovai su paauglių priklausomybe nuo žaidimų. Nuo šiol naktimis žaisti bus draudžiama pradinių ir vidurinių mokyklų moksleiviams. Bus ribojama prieiga prie devyniolikos MMORPG žanro žaidimų (beveik 80% online žaidimų rinkos šalyje) – tame tarpe ypač populiarių „Maple Story“, „Mabinogi“ ir „Barameui Nara“. Kiekvieną naktį 6 valandas žaidimai bus neprieinami. Laiką, kada galios draudimas žaisti, gali nustatyti patys vaikai arba jų tėvai: nuo 0:00 iki 6:00, nuo 1:00 iki 7:00, nuo 2:00 iki 8:00. Be to, žaidimus kuriančios kompanijos rink statistiką apie žaidimų seansus. Tokiu būdu tėvai galės žinoti, kiek valandų per dieną jų vaikai skiria žaidimams. Taip pat bus įdiegta speciali "sulėtinimo" sistema, kuri automatiškai stipriai sumažins interneto ryšio spartą, jei bus nustatyta, jog vaikas prie kompiuterio praleido pernelyg daug laiko be poilsio. Sociologinių apklausų metu paaiškėjo, kad priklausomybę nuo kompiuterinių žaidimų turi iki 40% vyriškos lyties Pietų Korėjos mokinių. Šį kovą visuomenės informavimo priemonėse išplito žinia apie kompiuterinių žaidimų gerbėjų šeimą, kuri badu numarino savo 3 mėnesių dukrą. Tėvai daug laiko leido žaidimų klubuose ir beveik nepasirodydavo namie. Po šio įvykio šalies valdžia paskelbė nacionalinę programą, skirtą kovai su priklausomybe nuo kompiuterinių žaidimų.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Internetiniame žaidime vaikams – seksualūs apatiniai ir „egzotiško“ įvaikio pirkimas

2010-01-26 | Nauja populiari interneto svetainė, kurioje mergaitės kuria virtualius personažus ir įsivaikina vaikus kaip aksesuarą, sukėlė ant kojų tėvus, rašo Dailymail.co.uk. Kontroversiškas žaidimas „My Minx“, skirtas jaunoms mergaitėms, siūlo veikėjams nupirkti paprastų ar skubių kontraceptinių tablečių. Žaidėjai taip pat perka seksualius apatinius ir „trofėjinius įvaikius“, kurie pavadinti pagal garsenybių įvaikintų vaikų vardus. Įvaikinimo centre galima įsigyti mergaites, vardu Pax ir Maddox, bei berniuką, vardu Zahara, kaip ir Angelinos Jolie įvaikiai. Virtualūs vaikai yra tų pačių tautybių, kaip ir realieji. Pavyzdžiui, rašoma, kad Maddoxas yra iš Kambodžos ir mėgsta krokodilų mėsą, Pax iš Vietnamo ir dievina makaronus, o ketverių metų Zahara – iš Etiopijos ir jos mėgstamiausias maistas yra jūrų kiaulytės. Įvaikinimo centre taip pat yra ketverių metų David Banda ir penkerių Mercy iš Malavio, akivaizdžiai sukurti pagal Madonnos įvaikius. Taip pat pagal Ewano McGregoro įdukrą sukurta ketverių metų mergaitė, vardu Jamiyan, sakoma, mėgsta valgyti žiurkes. Tačiau labiausiai šokiruoja, kad jau dabar žaidime galima įsivaikinti vaikus iš žemės drebėjimo nuniokoto Haičio. Kai žaidėjai įsivaikina vaikus ir juos aprengia dizainerių drabužiais, tada gali parduoti žurnalams teises į nuotraukas su nauju įvaikiu. Norint pasiekti kuo geresnių rezultatų žaidime, reikia pasistengti turėti kuo daugiau įvaikių ir taip paversti savo virtualią šeimą „dar madingesne“.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

„Windows 7“ žaidimų mėgėjams: pliusai ir minusai

2009-08-27 | Operacinė sistema „Windows 7", kurią daugelis jau pavadino „Windows Vista" klaidų taisymu", gali tapti labai populiaria. Tačiau ar tiks naujoji operacinė sistema žaidimų mėgėjams? Savo nuomone šiuo klausimu pasidalino Džeisonas Krosas, prognozuojantis IT ir žaidimų industrijos įvykius jau daugiau kaip 13 metų. Savo interviu metu buvęs „ExtremeTech.com" redaktorius papasakojo apie naujos platformos reikalavimus, suderinamumą su senais ir naujais žaidimais, o taip pat davė patarimų žaidėjams, ketinantiems ateityje naudoti „Windows 7". Džeisono Kroso teigimu, labai akivaizdžių „Windows 7" ir „Vista" suderinamumo skirtumų su senais žaidimais mes nepamatysime. Užtikrintai apie tai kalbėti kol kas per anksti. Tačiau galima drąsiai teigti - jei žaidimas veikia „Vista" operacinėje sistemoje, jis veiks ir „Windows 7". Kalbant apie kompiuterio komponentų atnaujinimą, Krosas mano, kad senuose kompiuteriuose „Windows 7" veiks greičiau už „Vistą". Žinoma, neturima omeny dviejų arba trijų metų senumo kompiuterių, nes kalbama apie sistemas žaidimams. Džeimsas Krosas mano, kad pirkti naują vaizdo plokštę tik dėl „Windows 7" nėra prasmės. Šiuolaikinės vaizdo plokštės stabiliai veikia 32 arba 64 bitų sistemose. Be to, po kelių mėnesių gali pasirodyti adapteriai su „DirectX 11" palaikymu - tada pirkinys gali būti kur kas aktualesniu. Paklaustas apie tai, kokie aparatai su „Windows 7" veikia geriau, Krosas aiškaus atsakymo nedavė. Jis mano, kad „Intel", „AMD", „ATI" arba „NVIDIA" vienodai gerai bus palaikomos naujos operacinės sistemos, todėl šiuo atveju išskirti favoritus neprotinga.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Kompiuterinių žaidimų entuziastai rinksis Kaune

2008-02-01 | Vasario 2-3 dienomis Kauno senamiestyje (Rotušės a. 20) aidės virtualių žaidimų šūviai. Renginyje dalyvaus 165 žaidimų virtuozai, tarp kurių patys stipriausi Lietuvoje. Prizinį fondą sudarys per 4500 litų. Pirmąją dieną vyks Counter-Strike 1.6 žaidimas, antrąją Counter-Strike:Source. Šiuos žaidimus Lietuvoje žaidžia apie - 30 000 žmonių. Visi apsilankę turės galimybę išmėginti jėgas 1 prieš 1 turnyruose, kuriuose galės dalyvauti visi, taip pat ir turnyro žaidėjai. Laimėtojų laukia 175 litų prizinis fondas ir rėmėjų įsteigti prizai. Žiūrovais bus išskirtinai pasirūpinta. Jie galės gyvai stebėti kovas per du projektorius bei plazminius LCD televizorius. Likusieji namuose galės tiesiogiai stebėti kovas internetu. Greita interneto sparta turnyro metu pasirūpins „TEO". Patikimais kompiuteriais - „TOPO CENTRAS". Informaciją apie turnyro eigą, rezultatus suteiks: www.css.lt ir www.kiberzona.lt. Primename, kad tai jau ketvirtasis „GERAS" komandos organizuojamas tokio tipo renginys, į kurį nuolat susirenka pajėgiausi virtualių žaidimų entuziastai.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

Žaidimui "Žuvies kelionė" - prizas už netradicines viešųjų ryšių priemones

2008-02-01 | Ekologinio žaidimo internete "Žuvies kelionė" herojė - į Lietuvos Raudonąją knygą įrašyta Baltijos lašiša - atkreipė viešųjų ryšių specialistų dėmesį. Šis interaktyvus Šiaurės ministrų tarybos biuro projektas konkurse "PatiRtis 2007" pelnė apdovanojimą už netradicines viešųjų ryšių įgyvendinimo priemones. Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto organizuotame konkurse iš viso varžėsi virš 20 valstybinių ir ne pelno organizacijų pateiktų ryšių su visuomene projektų. "Kaip patraukliai pateikti gamtos taršos problemą ir ja sudominti vaikus bei jaunimą? Šis iššūkis paskatino ekologiją derinti su edukacija ir pramogomis", - teigia žaidimo rengėjai. "Lašišą pasirinkome kaip saugomą rūšį, kurios išlikimas priklauso nuo žmogaus veiklos ir aplinkos būklės. Nors tai tik žaidimas, tačiau nafta ištepti paukščiai, teršiantys nuotėkų vamzdžiai ir paupyje tykantys brakonieriai yra realybė, už kurią esame atsakingas kiekvienas iš mūsų". Žaidimas "Žuvies kelionė" pristato lašišos gyvenimo ciklą. Ji keliauja iš gimtosios upės į jūrą, o ten subrendusi ir sutvirtėjusi grįžta atgal neršti ir pratęsti savo rūšies. Žuvies kelionė suskirstyta į keliolika skirtingų scenų, kurios simbolizuoja didžiausias grėsmes ir iššūkius. Kiekvienoje scenoje žaidėjui pateikiamas klausimas, į kurį atsakius renkami taškai. Žaidimas vyko 2007 gegužės ir birželio mėnesiais, jame apsilankė beveik 11 tūkst. žaidėjų.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Baltijos šalių kompiuterinių žaidimų asai iš WCG finalo medalių neparsiveža

2007-10-11 | Baltijos šalims atstovavo devyni žaidėjai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Sėkmingiausiai pasirodė Latvijos atstovas, „Fifa Soccer‘07" žaidėjas Andrejs Titovs, kuris savo grupėje įveikė visus konkurentus ir suklupo tik atkrintamajame 8-ajame etape. Kelią į pusfinalį jam užkirto Austrijos atstovas. „Need for speed" žaidėjui Aleksandrui Kirhenšteinui (Latvija) taip pat puikiai sekėsi grupės kovose, tačiau atkrintamajame 16-ajame etape jį įveikė Uzbekistano atstovas. „Star Craft" specialistas Andrejs Kalnins (Latvija) savo grupėje iškovojo dvi pergales iš keturių ir nepateko į tolimesnį etapą. Taip pat savo varžovams grupės atkrentamosiose rungtynėse nenusileido estų komanda „sYnck", žaidusi „Counter-Strike". Atkrentamajame 16-ajame etape jai pasipriešino ukrainiečiai. Lietuvai atstovavęs šešiolikmetis „Warcraft 3: The Frozen Throne" žaidėjas Romanas Rimkus, savo grupėje iškovojęs tris pergales iš septynių, turėjo pripažinti Kinijos, Pietų Korėjos ir Kroatijos žaidėjų pranašumą. Lietuvis nepateko į atkrentamąjį 16-ąjį žaidynių etapą. WCG varžybas Baltijos šalyse organizuojanti kompanija „Samsung Electronics" yra pagrindinė pasaulinė WCG žaidynių partnerė. Be to, „Samsung" yra pasirinktas kaip oficialus 2007 WCG finalo mobilusis telefonas. Kompanija organizuoja „WCG 2007 Samsung Mobile Challenge" mobiliųjų žaidimų konkursą.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Nusipirkau pasaulį

2007-08-05 | Išaušo dar vienas gražus rytas. Vingiuota upės vaga tyliai slenka rūkas. Kažkur toli čiulba paukštelis. Dar vėsu. Tingiai suurzgia kaimynų šuo. Tik mintys apsuptos dvejonių debesies. Neramu. Šiandien juk labai svarbi diena. Laukia daug susitikimų, daug sutarčių reikės pasirašyti. Pinigais jau pasirūpinta. Su broliu finansinę naštą pasidalinome pusiau. Bet vis savęs klausiu ar verta ar apsimoka? Galiausiai apsisprendžiam. Po keliu dienų mūsų kambario lentynoje atsirado besisukanti, apvali planeta - pasaulis. Jis didelis. Matosi kalnų snieguotos viršūnės, vandenynai, tankūs miškai. Jaučiu net gaivų vėjelį dvelkiantį nuo jo. Neturiu nei žiūronų nei teleskopo. Bandau prisiliesti. Staiga dingsta grindys, nieko nebematau, nieko nebegirdžiu. Rodos kybau ore. Ausyse pradeda zvimbti, garsas stiprėja. Tą švilpesį pradedu jausti. Aš krentu! Paneriu į tankius debesis, užsimerkiu. Nežinau kaip, bet atsimerkęs pajuntu, kad guliu tankioje žolėje, o mane stebi keisčiausi padarai. Bet aš kažkodėl jaučiuosi saugiai. Greičiausiai tai dėl ekrano, kuris skiria mane nuo tų padarų ir viso pasaulio - WoW pasaulio. Šiandien su jumis pasidalinsiu įspūdžiais . Atsakysiu į daugelį naujokus kamuojančių klausimų. Tokiu būdu mėginsiu aprašyti vieną populiariausių žaidimų pasaulyje World of Warcraft (toliau WoW). Žaidimas pasaulyje yra žaidžiamas jau daugiau nei 2 metus, tad per juos WoW'e daug kas pasikeitė, atsirado daug patobulinimų ir kitokių atnaujinimų.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

Žinių visuomenės darbo rinkai reikalingi žaidėjų kompiuteriais gabumai

2007-05-11 | (FAS) Amerikos mokslininkų federacijos, (ESA) programinės įrangos asociacijos reprezentacijos ir (NSF) nacionalinio mokslo fundacijos organizuoto „Aukščiausio lygio mokomieji kompiuteriniai žaidimai" seminare patariama daug labiau, negu iki šiol taikyti kompiuterinius žaidimus ugdymo procese. Tai yra svarbu pirmiausiai dėl to, jog dėl globalizacijos labai sumažėjo Amerikoje konkurenciniai sugebėjimai, o žinių visuomenei ypač reikalingi gerai išsilavinę darbuotojai, ypač techninėje ir mokslinėje srityse. (FAS) Amerikos mokslininkų federacijos, (ESA) programinės įrangos asociacijos reprezentacijos ir (NSF) nacionalinio mokslo fundacijos organizuoto „Aukščiausio lygio mokomieji kompiuteriniai žaidimai" seminare patariama daug labiau, negu iki šiol taikyti kompiuterinius žaidimus ugdymo procese. Tai yra svarbu pirmiausiai dėl to, jog dėl globalizacijos labai sumažėjo Amerikoje konkurenciniai sugebėjimai, o žinių visuomenei ypač reikalingi gerai išsilavinę darbuotojai, ypač techninėje ir mokslinėje srityse. Kompiuteriniai žaidimai motyvuoja ir padeda išugdyti daugiau gebėjimų, sako FAS prezidentas Hanry Kelly „ jie ypač patinka šiandieniniam skaitmeniniam jaunimui", tiems kurie yra užaugę su skaitmenine technika. Teigiama, jog kompiuteriniai žaidimai turi daug savybių, kurios moko žaidėjus „aukštesnių mokymosi sugebėjimų", kurių labai reikia moderniame darbo pasaulyje.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Kaip apsaugoti savo akis žaidžiant kompiuteriu?

2007-05-10 | Vaizdo ir kompiuteriniai žaidimai žaibiškai užkariavo visą pasaulį. 2006 metų tyrimai rodo, kad vaikai ir vyresni kompiuterinių žaidimų žaidžia mažiausiai nuo 5 iki 10 valandų per savaitę, ir kartais šis skaičius būna gerokai didesnis. Žaidimų pardavimai gerai atspindi jų populiarumą. Puiki specialiaisiais efektais perkrauta grafika, greiti ilgalaikiai intensyvūs judesiai žaidimo metu ir ilgos valandos prie žaidimų kompiuterio - tai idealus derinys atsirasti tokioms sveikatos problemoms, kaip raumenų, akių pervargimas. Dažniausi dėl per dažno žaidimo su kompiuteriu atsiradę sveikatos sutrikimai yra: alkūnės raumenų uždegimas, sausgyslių uždegimai, sąnarių uždegimai bei rankos nervų užspaudimas. Medikai rekomenduoja, kad žaidimus mėgstantys žmonės darytų pertraukas kas kiekvienas 40-60 minučių (arba kas valandą). Jie turėtų atsitraukti nuo kompiuterio ar televizoriaus, ištiesti ir pramankštinti kojas, rankas, pasivaikščioti po kambarį, sufokusuoti akis į nutolusius objektus. Siekiant nežaloti savo sveikatos, ypatingas dėmesys turi būti skiriamas kūno padėčiai. Kėdė turi būti patogi, su atrama nugarai, pėdos turi tvirtai remtis į grindis. Žaidėjai gali apsisaugoti nuo žalos savo sveikatai - akių uždegimo, galvos skausmo, akių išsausėjimo, įvairiausių skausmų, žvairumo, per dažno mirksėjimo, prasto akių fokusavimo ir apskritai - siekdami išvengti visam gyvenimui nusilpusių akių - turėtų vadovautis šiais patarimais.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

Kompiuteriniai žaidimai gali patenkinti įgimtus žmogaus poreikius

2007-01-20 | Kompiuterinių žaidimų mėgėjai žaisdami patenkina užslėptus savo psichologinius troškimus. Žaidimai gali netgi trumpam pagerinti žmogaus savijautą, praneša „Reuters“. Kuo labiau žaidimas patenkina žmogaus nepriklausomybės jausmą, leidžia pasiekti gerų rezultatų ir jausti komandinę sąsają su kitais žaidėjais, tuo labiau jis pripras žaisti, teigia gydytojas Scottas Rigby. Kuo labiau žaidėjas patenkina savo troškimus, tuo geriau jis jausis pažaidęs. Gydytojas S. Rigby sako, kad būtent saviraiška ir kiti panašūs instinktai patenkinami žaidžiant kompiuterinius žaidimus. Iki šiol vaizdo žaidimų tyrimai koncentravosi į tai, kokią žalą žaidimai daro žmogui. Iki šiol buvo manoma, kad žaidimai tik sukelia socialinę izoliaciją, psichologinį pripratimą ir skatina smurtą. Nors naujausi tyrimai neįrodo, kad „kompiuteriniai žaidimai visada naudingi“, S. Rigby sako, kad tyrimai padeda suprasti, kodėl žmonės žaidžia tuos žaidimus: „Stengiamės normalizuoti žmonių požiūrį į vaizdo žaidimus. Nes dabar daugelis mano, kad žaidimai tiesiog turi kažkokią magišką galią pripratinti.“ S. Rigby kartu su kolegomis atliko keturis tyrimus, kuriais stengėsi išsiaiškinti žaidėjų motyvaciją ir žaidimų poveikį žaidėjui. Atlikdami pirmą tyrimą jie tyrė 89 žmones, kurie turėjo žaisti paprastą žaidimą – reikėjo tiesiog šokinėti su žmogeliuku nuo platformos ant platformos. Atlikdami antrą tyrimą mokslininkai lygino 50 žmonių, žaidžiančių du skirtingus 3-D nuotykių žaidimą, reakcijas.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!