LT   EN   RU  
2017 m. lapkričio 21 d., antradienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Mada
2012 metų mados tendencijos

2012-04-03 | Net jeigu nesidomite mada ir naujausiomis jos tendencijomis, turbūt teko girdėti tą mistišką žodžių junginį: aukštoji mada (arba aukštasis siuvimas). Dar kitaip žinoma kaip haute couture, ji skiriasi nuo vadinamosios gatvės mados ar Prêt-à-Porter drabužių ir dažniausiai neturi nieko bendra su naujovėmis. Tik devyneri mados namai turi privilegiją naudoti šitą magišką etiketę, o vienas aukštosios mados rūbas kainuoja nuo šimto tūkstančių litų. Prabanga, kruopštumas ir išskirtinis dėmesys klientui yra trys pagrindai, kurie daro haute couture - aukštąją madą - išskirtinę. Prabangą užtikrina originalus drabužių dizainas ir aukštos kokybės audinių naudojimas. Rankomis siuvama kiekviena siūlė, taip pat ir papuošimo darbai, tokie kaip siuvinėjimas ar karoliukų pritvirtinimas. Įsivaizduokite vakarinę suknelę papuoštą tūkstančiais mažučių karoliukų: toks dekoravimas kelioms siuvėjoms užtrunka keletą savaičių! Net tik kruopštus darbas ar išskirtiniai audiniai sudaro didelę aukštosios mados drabužio kainą. Dizainerio prekės ženklas taip pat paverčia rūbą ypatingu. Papuošalai. Praėjusį sezoną dominavo maksimalizmas - jis išlieka ir 2012 m. pavasarį. Didelės sagės gali papuošti rankines, šalikus ir megztukus. Plačios masyvios apyrankės pabrėš rankos grakštumą. Šį pavasarį rinkitės apyrankes su pakabučiais. Populiarumo viršūnėje - auksinė grandinėlė su daržovių arba lašo formos pakabučiu, miniatiūriniais spalvingais karoliukais. Madingi gėlių formos žiedai. Ypač populiarūs raudonojo aukso papuošalai.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Lolitos sindromo anatomija

2010-05-10 | Lolita neįmanoma tapti – ja reikia gimti. Na, bent jau taip manė vienas prieštaringiausių (ir, beje, populiariausių) XX amžiaus literatūrinių personažų Humbertas Humbertas. Vargu ar jo kūrėjas Vladimiras Nabokovas galėjo įsivaizduoti, kad skandalinga istorija apie suaugusio vyro meilę dvylikametei mergaitei taps vienu ryškiausių Vakarų pasaulio kultūros archetipų. Koketiškumas, „kampuotas" paaugliškas žavesys ir pusiau žaismingas abejingumas tapo tvirtu „moters-mergaitės" įvaizdžio kūrimo pagrindu ir jis išlieka viena iš žymiausių ir patraukliausių mados pasaulio atrakcijų. Šiuolaikinė populiarioji kultūra itin mėgsta žaisti klišėmis, sustabarėjusiais stereotipais. Būtent dėl to Lolitos įvaizdis jau seniai užėmė garbingą vietą tarp kitų ne ką mažiau žinomų šiuolaikinio moteriškumo išraiškų. Kartu su ja šiame sąraše puikuojasi fatališka vamp moteris, tikroji ledi, emancipuota karjeristė, linksmoji draugiška mergina, amerikiečių šmaikščiai vadinama girl next door, ir kiti simboliai, padedantys patogiai ir kūrybiškai keisti veidrodyje matomą atvaizdą. Vis dėlto atrodo, kad naująjį pavasario–vasaros sezoną žymiausių mados namų dizaineriai yra tvirtai įsitikinę: veidrodyje privalote matyti tik vieną, beveik nesikeičiantį vaizdą. Rodos, kito pasirinkimo mes paprasčiausiai nebeturime – privalome nedelsdami išlaisvinti savo vidines Lolitas. Šių metų pavasario–vasaros sezonas sukėlė nemažai ginčų.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Pavasariui – žavios Lolitos stilius

2010-05-03 | Šių metų pavasario–vasaros kolekcijos atiduoda duoklę ryškioms spalvoms, žaismingiems raštams, masyviems aksesuarams ir jaunatviškam veržlumui. Dėl vaikiško naivumo ir subtilaus seksualumo pametę galvas dizaineriai saulėtoms dienoms sukūrė paslaptingą ir kerintį Lolitos stilių.Jį šiandien pristato lietuvių manekenė Ernesta Petkevičiūtė. Koketiškas merginos pozas ir žavius drabužių derinius įamžino fotografas Boris Ovini. Jų bendro darbo rezultatas – fotosesija „Navy Lolita", kurios darbai yra išspausdinti šio mėnesio „Glamour" žurnalo numeryje.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Gucci

2009-11-27 | Gerai žinomi „Gucci" mados namai netrukus švęs savo šimtąjį jubiliejų. Ilga mados namų gyvavimo istorija tapo firmos sėkmės ženklu. „Gucci" moteriai pateikia didelę įvairovę gaminių, kolekcijų. Beveik šimtą metų „Gucci" prekės ženklas pristato savitą stilių madų pasauliui. Šis ženklas tapo prabangos, elegancijos ir prašmatnaus stiliaus simboliu. Tačiau pats išgarsėjimo kelias buvo ilgas ir sudėtingas. Nepaisant šlovės ir nuolatinio iširimo, kurie persekiojo „Gucci" mados namus per visą jų laikotarpį, šiuo metu „Gucci" laikomi labiausiai klestinčiais pasaulyje. Kolekcijos ir linijos yra kupini prabangos, įvairovės ryškių spalvų. Daugelis „Gucci" aksesuarų moterims sukuria nepakartojamą stilių. „Gucci" yra skirtas moterims, kurios vertina šių gaminių aukštą kokybę, originalumą ir itališką žavesį. „Gucci" mados namai įsteigti 1920 metais, tuomet kai jaunas italų vyriškis Guccio Gucci, nusprendė pradėti savo verslą gimtajame Florencijos mieste. Jis atidarė dirbtuvę gaminančią nedidelius odinius lagaminus, rankines ir aksesuarus. Jo gaminiai tapo labai populiarūs dėl aukštos kokybės ir daug pastangų reikalaujančio sąžiningo darbo. „Gucci" sukūrė moterišką rankinę su bambuko rankena, kuri iki šiol yra pagrindinis kompanijos gaminys. Tuo metu „Gucci"savininkai visiškai apsisprendė kurti drabužius. Jo žmona Aida Calvelli turėjo didelę šeimą: 6 vaikus, nors tiktai jo sūnūs - Vasco, Aldo, Ugo ir Rodolfo dalyvavo kompanijos valdyme.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Dolce & Gabbana

2008-12-06 | Dolce ir Gabbana yra be abejonės patys galingiausi ir įtakingiausi dizaineriai šiame mūsų laikotarpyje. Jų klientų sąrašą apima keletas geriausiai besirengiančių žmonių pasaulyje, tokių kaip Bechamai, Madonna ir Sophia Loren.Dolce studijavo mados dizainą Sicilijoje ir įgyjo patirties savo tėvų versle. Stefano Gabbana studijavo grafinį dizainą ir įgyjo nemažai darbo patirties madoje, dirbo asistentu atelje Milane, kur pora pirmą kartą susitiko 1980 metais. 1982 metais jie įkūrė pirmą savo mados konsultavimo atelje, ir 1985 metais jie pristatė savo pirmą kolekciją moterims Milane, užsitarnaudami šalies pripažinimą. Kolekcija buvo daugiausia namų gamybos, ir susidėjo iš sudėtingų konstrukcijų sistemų. Asmenybės, kurios įkvėpė šią kolekciją buvo italų aktorė Sophia Loren ir Anna Magnani. Vėliau dizaineriai įtraukė korsetines sukneles, gangsterių kostiumus su šviesiais ruoželiais ir seksualius juodus kostiumas. Vis dėlto tai buvo 1980 metų pabaigos apsilankymas Sicilijoje, kuris prisidėjo prie gundančių moters formų išaukštinimo. Dizainerių duetas toliau bandė sėkmę Japonijoje ir pasirašė sutartį su Kashiyama grupe. 1989 metais jie atidarė savo pirmą nedidelę madingų drabužių ir reikmenų parduotuvę Japonijoje ir po dviejų metų pristatė pirmą vyrų kolekciją. Iš esmės Dolce ir Gabbana yra žinomi dėl jų mėginimo padaryti taip, kad moteris atrodytų "fantastiškai seksualiai".

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Escada

2008-12-05 | Dolce ir Gabbana yra be abejonės patys galingiausi ir įtakingiausi dizaineriai šiame mūsų laikotarpyje. Jų klientų sąrašą apima keletas geriausiai besirengiančių žmonių pasaulyje, tokių kaip Bechamai, Madonna ir Sophia Loren. Dolce studijavo mados dizainą Sicilijoje ir įgyjo patirties savo tėvų versle. Stefano Gabbana studijavo grafinį dizainą ir įgyjo nemažai darbo patirties madoje, dirbo asistentu atelje Milane, kur pora pirmą kartą susitiko 1980 metais. 1982 metais jie įkūrė pirmą savo mados konsultavimo atelje, ir 1985 metais jie pristatė savo pirmą kolekciją moterims Milane, užsitarnaudami šalies pripažinimą. Kolekcija buvo daugiausia namų gamybos, ir susidėjo iš sudėtingų konstrukcijų sistemų. Asmenybės, kurios įkvėpė šią kolekciją buvo italų aktorė Sophia Loren ir Anna Magnani. Vėliau dizaineriai įtraukė korsetines sukneles, gangsterių kostiumus su šviesiais ruoželiais ir seksualius juodus kostiumas. Vis dėlto tai buvo 1980 metų pabaigos apsilankymas Sicilijoje, kuris prisidėjo prie gundančių moters formų išaukštinimo. Dizainerių duetas toliau bandė sėkmę Japonijoje ir pasirašė sutartį su Kashiyama grupe. 1989 metais jie atidarė savo pirmą nedidelę madingų drabužių ir reikmenų parduotuvę Japonijoje ir po dviejų metų pristatė pirmą vyrų kolekciją. Iš esmės Dolce ir Gabbana yra žinomi dėl jų mėginimo padaryti taip, kad moteris atrodytų "fantastiškai seksualiai".

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Armani

2008-12-03 | Mados pasaulyje nuolat gimsta naujų žvaigždžių. Deja, dauguma jų - tik sezoninės: jos greitai išsisemia ir užgęsta. Drabužiai turi būti nuosaikūs ir šiuolaikišk - tokie kaip Giorgio Armani. Tai yra sėkmės mados pasaulyje paslaptis. Turėdamas ypatingą nuovoką, ko parduotuvėse ieško vyrai ir moterys, 27 - metis G. Armani šešeriems metams užstrigo dizainerio Nino Cerruti dirbtuvėse, kur kūrė vyriškų drabužių liniją. Čia jis išmoko visko, ko reikia savo verslui pradėti. 1975 metais jau 40 - metis G. Armani jautėsi įgijęs pakankamai patirties. Su draugu Sergio Galeotti pardavę judviejų „Volkswagen" automobilį (bene vienintelį savo turtą) jie įkūrė „Giorgio Armani S.p.A.". „Mes nesupratome, ko ėmėmės. Tik žinojome, kad trokštame tai daryti", - taip jie anuomet kalbėjo vietos spaudai. Vėliau G. Armani pasakojo: „Mačiau, jog tam, kad įtvirtinčiau savo ženklą, privalau sukurti ką nors naują. Taip nutariau eiti prieš srovę". G. Armani ėjimas prieš srovę nebuvo drastiškas: pristatydamas savo pirmąsias kolekcijas jis neparodė jokio apnuoginto moters kūno ar raštuotų vyriškų kojinių. Kad taptų ryškiausia žvaigžde, Giorgio veikė daug subtiliau ir profesionaliau.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Yves Saint Laurent

2008-11-26 | Yves Saint Laurent gimė 1936 Alžyre, Orano mieste, kuriame jis praleido visą savo vaikystę ir užbaigė vidurinę mokyklą. Po trejų metų jis jau nupiešė modelius lėlių suknelėms, trylikos metų jis jau žinojo, kad nori tapti modeliuotoju. Ir septyniolikos metų prancūzas Yves Saint Laurent paliko gimtąjį miestą ir išvyko į Paryžių. Kai jam buvo septyniolika metų, vienas įmantrus žurnalas išspausdino jo eskizus. Tais pačiais metais jo popiečio suknelės modelis gavo pirmą Tarptautinės vilnos asociacijos prizą. Pagal rekomendaciją „Vogue" žurnalo vadovas, susižavėjo pirmaisiais modeliais, Yves Saint Laurent eskizais ir pagaliau jis pradeda dirbti siuvėjo mokiniu. Priežastis yra paprasta - reikia išmokti kirpti ir siūti. Po mokymų Yves Saint Laurent tampa Dishouto pagalbininku. Taip dvidešimt vienerių metų jis tampa legendinio Christian Dior perėmėju. 1961 Yves Saint Laurent palieka Christian Diorą ir atidaro savo paties interjerą. Kartu su 80 darbuotojų paruošia pirmą savo kolekciją, kuri buvo pristatyta 1962 m. sausio 29-ąją. Savo pirmoje kolekcijoje Laurent parodė, kad nėra daugiau jokios prasmės slėptis po Dioro vardu. Nuo tada „Yves Saint Laurent mados namai" tampa vis labiau žinomi. Iš „mažo Dioro" jis labai greitai tapo „Didžiuoju Yves Saint Laurent". Netrukus jis taps pirmas tarp lygių. „New York TIMES" paskelbs jį „Mados karaliumi". Nuo dabar abu draugai, ir įkaitai buvo priversti sutikti, kad baikštus Yves Saint Laurent yra įtakingiausias dizaineris po Coco Chanel.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Chanel

2008-11-24 | Nuo pirmos savo skrybėlaičių parduotuvės atidarymo 1912-aisiais iki 1920-ųjų Gabrielė Koko Šanel (Gabrielle Coco Chanel) iškilo taip, jog tapo viena svarbiausių Paryžiaus drabužių modeliuotojų. Vietoj korseto moterims ji pasiūlė patogių kasdien tinkamų dėvėti drabužių: paprastų kostiumėlių, suknelių ir kelnių, taip pat drabužių papuošalų, kvepalų ir tekstilės gaminių.Nors tvirtino gimusi 1893 m. Auvergne, iš tiesų gimė 1883 m. Saumure. Jos motina dirbo vargšų prieglaudoje, kur ir gimė Gabrielė. Koko (Coco) ji pasivadino dar tuo metu, kai dainavo kavinėse ir koncertuose. Šis jos karjeros tarpsnis buvo gana trumpas - 1905-1908 m. Iš pradžių buvusi pasiturinčio karininko, vėliau - anglų pramonininko meilužė, ji pasinaudojo jų pinigais, kad 1910 m. Paryžiuje atidarytų skrybėlaičių parduotuvę, o vėliau - ir kituose miestuose. Šie du vyrai taip pat padėjo jai rasti klienčių tarp aukštuomenės moterų, ir jos paprastos skrybėlaitės tapo populiarios. Netrukus Šanel ėmė kurti madingus moteriškus drabužius - pirmoji prancūzų mados pasaulyje juos siuvo iš džersio. 1920-aisiais jos mados namai nepaprastai išsiplėtė, ir jos tiesaus kirpimo suknelės įtvirtino naują mados kryptį, kuriai buvo būdingas berniukiškas įvaizdis. Jos trumpi sijonai ir kasdieniškai atrodantys drabužiai buvo didelis kontrastas korsetų madai, kuri buvo populiari praėjusiais dešimtmečiais.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Guess

2008-10-26 | Jei ne „Guess" reklama, tai Claudią Schiffer šiandien prisimintų nebent keli Europos dizaineriai, Laetitia Casta greičiausiai būtų apkūnoka namų šeimininkė Korsikoje, o Anna Nicolė Smith - viso labo striptizo šokėja.„Guess" įkūrėjai - keturi broliai Marciano - gimė Alžyre, augo Pietų Prancūzijoje, o apsigyveno JAV. Nors kalba su žaviu prancūzišku akcentu, išdidžiai save vadina amerikiečiais. Emigrantai iš Europos sugebėjo iš džinsų susikrauti pavydėtiną kapitalą. O juk tais laikais pardavinėti džinsus amerikiečiams buvo tas pats, kas eskimams - ledą. Būtų galima juos pavadinti keturiais muškietininkais, tačiau šūkis „Visi - už vieną ir vienas - už visus" šiam ketvertukui tiktų nebent pirmuosius keliolika bendro verslo metų. Vėliau lydimas skandalų pasitraukė svarbiausias įmonės strategas - vyriausiasis brolis George'as, o bendrovei „juodžiausiais" metais durimis trenkė ir antrasis - Armandas. Maurice'as ir Paulas ne tik išsikapstė iš duobės, bet ir vėl sėkmingai užkariauja pasaulį pardavinėdami moterų svajonę apie amžiną jaunystę ir seksualumą.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!