LT   EN   RU  
2017 m. rugsėjo 20 d., trečiadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Mada
  Stilius > Mada
2013 metų mados tendencijos
Lankomumo reitingas

2012-aisiais buvo madingi ryškūs neoninių spalvų drabužiai. Ir dabar jų pilnos parduotuvių lentynos. Tačiau neapsigaukite – šiemet tokios spalvos nėra itin populiarios. Nieko blogo, jei dėvime vieną ar kitą tokios spalvos drabužį ir jį žaismingai deriname su kitokių spalvų apdarais. Tačiau praėjusiais metais ši spalva taip uzurpavo mados pasaulį, kad ėmė atrodyti, jog žmonės vaikšto apsirengę Helovyno kostiumus: neoniniai tapo ne tik drabužiai, bet ir nagai, akių vokai, plaukai. Metas leisti šioms spalvoms pailsėti. Kita visiems jau spėjusi pabosti 2012-ųjų mados tendencija – metalo detalės. Metaliniais spygliukais buvo puošiami drabužiai, batai, rankinės, kiti aksesuarai. Būtų gerai, jei šiemet bent 60...

 Laurynas Dinsmanas
2012 metų mados tendencijos
Lankomumo reitingas

Net jeigu nesidomite mada ir naujausiomis jos tendencijomis, turbūt teko girdėti tą mistišką žodžių junginį: aukštoji mada (arba aukštasis siuvimas). Dar kitaip žinoma kaip haute couture, ji skiriasi nuo vadinamosios gatvės mados ar Prêt-à-Porter drabužių ir dažniausiai neturi nieko bendra su naujovėmis. Tik devyneri mados namai turi privilegiją naudoti šitą magišką etiketę, o vienas aukštosios mados rūbas kainuoja nuo šimto tūkstančių litų. Prabanga, kruopštumas ir išskirtinis dėmesys klientui yra trys pagrindai, kurie daro haute couture - aukštąją madą - išskirtinę....

 Laurynas Dinsmanas
Julija Žilėnienė
Lankomumo reitingas

Dizainerė Julija kuria vienetinius rūbus, drabužių kolekcijas, aksesuarus, interjero detales bei interjerus. Per aštuoniolika kūrybos metų dizainerė pristatė daugiau nei trisdešimt mados kolekcijų, o jos nuolatinių klientų bei gerbėjų rate – kultūros, verslo bei politikos elitas (tarp jų ir pirmosios šalies ledi). 1998-aisiais metais Julija įkūrė šiuo metu Vilniaus senamiestyje veikiančius Julijos mados namus, o 2004-aisias – madingą dovanų galeriją „Aukso avis". Švelnus, bet nesulaikomas augimas – tinkama metafora Julijos veiklai bei kūrybai nusakyti. Nuolat auga ne tik klientų bei interesų ratas, plečiantis kūrybines sritis ir galimybes. Kiekvienas jos kūrinys skleidžiasi, pulsuoja ir auga, kurdamas aplink save optimizmo, gyvybingo žavesio...

Jauna dizainerė Aurelija Kaltenytė savo kolekciją pristatys Monako Kunigaikštystėje
Lankomumo reitingas

Pirmą kartą Monako Kunigaikštystėje rengiamas tarptautinis prestižinis džinsų konkursas „JANSATION 2010 Monte Carlo". Pagrindinis tikslas – atskleisti naujų ir jaunų, džinsus galinčius modeliuoti dizainerių vardus ir susieti juos su džinsų mados industrija. Šių metų konkurso skelbiama tema – Aukštosios Mados Įkvėpimas ("Haute Couture Inspiration"). Organizatoriai skatina jaunuosius dizainerius pasinerti i aukštąją madą, bandyti išreikšti save džinsų kalba, surasti grožį ir harmoniją, kuri atsiskleidžia jungiant aukštąją madą ir džinsinius audinius, o taip pat pasižiūrėti į džinsinį audinį per savo šalies tradicijų prizmę. „JANSATION 2010 Monte Carlo" – tai jaunų, kūrybingų ir profesionalių dizainerių bei džinsų pramonės atstovų susitikimo vieta. Organizatoriai siekia...

Rūbų dizainerė M.Čergelytė: “Mes Lietuvoje pradedam mados filmų sferą”
Lankomumo reitingas

Rūbai iš Mildos “Mimic” Čergelytės kolekcijos puošė pirmojo žurnalo “370” numerio viršelį. Vakar jaunoji dizainerė, puikiai žinanti kelio iš Mažeikių į Vilnių duobes, pristatė antrąją savo rūbų kolekciją. Neturėdama biudžeto rengti pristatymo su ilgomis žiūrovų eilėmis ir šampanu, kolekciją jį pristatė filmu internete.Apie ją aštuoniolikmetė vienuoliktokė, gurkšnodama pieno gėrimą, papasakojo „Dienai“. - Ar tai pret-a-porter? - Kai kūriau aš net negalėjau suprast, ar tai fall ar tai summer, ar rūbai rudeniui, ar vasarai. - Ar tu rūbus parduodi? - Parduodu tam, kas ieško-perka, tačiau ant pakabų jie nekabo ir niekas jų nečiupinėja riebaluotais pirštais. - Tave siutintų, jeigu juos čiupinėtų...

Lolitos sindromo anatomija
Lankomumo reitingas

Lolita neįmanoma tapti – ja reikia gimti. Na, bent jau taip manė vienas prieštaringiausių (ir, beje, populiariausių) XX amžiaus literatūrinių personažų Humbertas Humbertas. Vargu ar jo kūrėjas Vladimiras Nabokovas galėjo įsivaizduoti, kad skandalinga istorija apie suaugusio vyro meilę dvylikametei mergaitei taps vienu ryškiausių Vakarų pasaulio kultūros archetipų. Koketiškumas, „kampuotas" paaugliškas žavesys ir pusiau žaismingas abejingumas tapo tvirtu „moters-mergaitės" įvaizdžio kūrimo pagrindu ir jis išlieka viena iš žymiausių ir patraukliausių mados pasaulio atrakcijų. Šiuolaikinė populiarioji kultūra itin mėgsta žaisti klišėmis, sustabarėjusiais stereotipais. Būtent dėl to Lolitos įvaizdis jau seniai užėmė garbingą vietą tarp kitų ne ką mažiau žinomų šiuolaikinio moteriškumo išraiškų....

 Alla Gofman
Pavasariui – žavios Lolitos stilius
Lankomumo reitingas

Šių metų pavasario–vasaros kolekcijos atiduoda duoklę ryškioms spalvoms, žaismingiems raštams, masyviems aksesuarams ir jaunatviškam veržlumui. Dėl vaikiško naivumo ir subtilaus seksualumo pametę galvas dizaineriai saulėtoms dienoms sukūrė paslaptingą ir kerintį Lolitos stilių.Jį šiandien pristato lietuvių manekenė Ernesta Petkevičiūtė. Koketiškas merginos pozas ir žavius drabužių derinius įamžino fotografas Boris Ovini. Jų bendro darbo rezultatas – fotosesija „Navy Lolita", kurios darbai yra išspausdinti šio mėnesio „Glamour" žurnalo numeryje.

 Lina Čelkaitė
Gucci
Lankomumo reitingas

Gerai žinomi „Gucci" mados namai netrukus švęs savo šimtąjį jubiliejų. Ilga mados namų gyvavimo istorija tapo firmos sėkmės ženklu. „Gucci" moteriai pateikia didelę įvairovę gaminių, kolekcijų. Beveik šimtą metų „Gucci" prekės ženklas pristato savitą stilių madų pasauliui. Šis ženklas tapo prabangos, elegancijos ir prašmatnaus stiliaus simboliu. Tačiau pats išgarsėjimo kelias buvo ilgas ir sudėtingas. Nepaisant šlovės ir nuolatinio iširimo, kurie persekiojo „Gucci" mados namus per visą jų laikotarpį, šiuo metu „Gucci" laikomi labiausiai klestinčiais pasaulyje. Kolekcijos ir linijos yra kupini prabangos, įvairovės ryškių spalvų. Daugelis „Gucci" aksesuarų moterims sukuria nepakartojamą stilių. „Gucci" yra skirtas moterims, kurios vertina šių gaminių aukštą...

Dolce & Gabbana
Lankomumo reitingas

Dolce ir Gabbana yra be abejonės patys galingiausi ir įtakingiausi dizaineriai šiame mūsų laikotarpyje. Jų klientų sąrašą apima keletas geriausiai besirengiančių žmonių pasaulyje, tokių kaip Bechamai, Madonna ir Sophia Loren.Dolce studijavo mados dizainą Sicilijoje ir įgyjo patirties savo tėvų versle. Stefano Gabbana studijavo grafinį dizainą ir įgyjo nemažai darbo patirties madoje, dirbo asistentu atelje Milane, kur pora pirmą kartą susitiko 1980 metais. 1982 metais jie įkūrė pirmą savo mados konsultavimo atelje, ir 1985 metais jie pristatė savo pirmą kolekciją moterims Milane, užsitarnaudami šalies pripažinimą. Kolekcija buvo daugiausia namų gamybos, ir susidėjo iš sudėtingų konstrukcijų sistemų. Asmenybės, kurios įkvėpė šią kolekciją...

Escada
Lankomumo reitingas

Dolce ir Gabbana yra be abejonės patys galingiausi ir įtakingiausi dizaineriai šiame mūsų laikotarpyje. Jų klientų sąrašą apima keletas geriausiai besirengiančių žmonių pasaulyje, tokių kaip Bechamai, Madonna ir Sophia Loren. Dolce studijavo mados dizainą Sicilijoje ir įgyjo patirties savo tėvų versle. Stefano Gabbana studijavo grafinį dizainą ir įgyjo nemažai darbo patirties madoje, dirbo asistentu atelje Milane, kur pora pirmą kartą susitiko 1980 metais. 1982 metais jie įkūrė pirmą savo mados konsultavimo atelje, ir 1985 metais jie pristatė savo pirmą kolekciją moterims Milane, užsitarnaudami šalies pripažinimą. Kolekcija buvo daugiausia namų gamybos, ir susidėjo iš sudėtingų konstrukcijų sistemų. Asmenybės, kurios įkvėpė šią...

Ar mados reklama įtakoja Jūsų apsisprendimą įsigyjant drabužius?

Įtakoja, nes perku tik reklamuojamas prekes

Kartais įtakoja, nes sužavi reklama

Neįtakoja

Jūsų lytis: Vaikinas Mergina
 Balsavimo rezultatai
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!