LT   EN   RU  
2019 m. vasario 16 d., šeštadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Naudingi patarimai. Mityba
  Naudingi patarimai > Naudingi patarimai. Mityba
Lankomumo reitingas Publikuota: 2010-10-20
Sveiki pusryčiai: naudingi patarimai

Pusryčiai būtini gerai dienos pradžiai. Tyrimai rodo, kad pusryčiaujantys žmonės yra lieknesni. JAV mokslininkai, 5 metus tyrinėję paauglių mitybos įpročius, nustatė, kad tie, kurie nevalgydavo pusryčių, svėrė maždaug 2,3 kilogramais daugiau. Tokie rezultatai paaiškinami tuo, kad sotus žmogus yra gerokai energingesnis ir sudegina daugiau kalorijų.

Be to, iki 9 valandos maistas „neina į kūną", nes skrandžio veikla būna aktyviausia. Patariama neišeiti iš namų tuščiu skrandžiu, ypač jei sunkiai prabundate ir negalite susikaupti. Pusryčiai skatina medžiagų apykaitą, sumažina persivalgymo tikimybę, pakelia mums nuotaiką ir pagerina darbo kokybę.

Patarimai, ką rinktis pusryčiams:

  • Lėkštelė šviežių vaisų salotų, aplietų keliais šaukštais lieso jogurto.
  • Indelis grūdėtos varškės su agurkais ar pomidorais.
  • Dubenėlis įvairių grūdų dribsnių su pienu arba sultimis.
  • Lėkštelė grikių, ryžių ar avižų košės.
  • Virtas kiaušinis su riekele rupios duonos, lėkštelė daržovių, apšlakstytų citrinų sultimis.
  • Riekelė duonos, užtepta šaukštu neriebios varškės su obuolio skiltelėmis.
  • Stiklinė šiltos vaisinės arbatos, skrebutis su virtu liesu kumpiu ir sūrio griežinėliu, paskanintas pomidoru.
  • Baltą duoną pakeiskite juoda duona su grūdais ir sumuštinį būtinai užkąskite daržovių salotomis.

Ko geriau nesirinkti:

  • Miltinių blynų.
  • Sumuštinio su dešra.
  • Puodelio stiprios kavos tuščiu skrandžiu. Organizmas tam dar nėra pasiruošęs, todėl dažnai susilaukiama nemalonių pojūčių dėl padidėjusio skrandžio rūgštingumo.
  • Sumuštinio su šokoladiniu kremu.
  • Bandelės su uogiene ir kavos su sutirštintu saldžiu pienu.
  • Kepto kiaušinio su dešra.

Rekomendacijos:

  • Tik prabudę išgerkite stiklinę vandens, paskaninto šviežių citrinų sultimis.Cukrų pakeiskite medumi. Nors jis taip pat kaloringas, tačiau suteikia daug vertingų maisto medžiagų ir energijos.
  • Nepavalgius rytą, vakare atsigriebiama dvigubai, taigi rizikuojate persivalgyti.
  • Per pusryčius nesistenkite atsivalgyti ir už visą dieną. Apsunksite ir būsite nedarbingi.

Valgykime sveikus pusryčius!

Griežtai draudžiama Straipsniai.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į Straipsniai.lt kaip informacijos šaltinį.

Atsitiktinės gairės:    Poltergeistai (2)    Nusikaltimai (6)    Tiškevičiai (18)    Grožio salonai (6)    Istorija (154)    Metalistai (8)    Gyvūnai (174)    Įvaikinimas (3)    Valstiečių sąjunga (2)    Mokykla be narkotikų (20)    Kultūra (749)    Kompiuterinis saugumas (43)    Sveikata (313)    Dailė (34)    Įdomybės (87)    Velniai (9)    Parašiutizmas (15)    Šventasis Kazimieras (2)    Žemgrobiai (6)    Muzika (196)    Pagonybė (3)    Filatelija (11)    Miestų bendruomenės (7)    Meino meškėnas (2)    Roko muzikos grupės (10)    „Laisvės kryžkelės“ (10)    Miestai (14)    Naujieji metai (12)    Sportiniai šokiai (2)    Mistika (9)    Savivaldybių rinkimai (9)    Pirmoji meilė (3)    Egiptas (24)    Miniatiūros (7)    Mama ir vaikas (48)    Lietuvos istorija (110)    Kitos šventės (7)    Budizmas (73)    Raganos (12)    Variakojis (11)    Prokuratūra (4)    Šokoladas (10)    Vabzdžiai (5)    Vokiečių aviganis (2)    Vaiko sveikata (8)    Kvepalai (10)    Literatūra (239)    Klubai (8)    Tadas Blinda (10)    Šalys (61)
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!