LT   EN   RU  
2017 m. rugsėjo 20 d., trečiadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Viešieji ryšiai
  Žiniasklaida > Viešieji ryšiai
Koordinuota Lietuvos viešinimo užsienyje kampanija – pirmą kartą per 20 metų
Lankomumo reitingas

2008-ųjų metų lapkričio ir gruodžio mėnesiais penkiolikoje Europos šalių buvo įgyvendinta nacionalinės programos "Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009" (toliau – VEKS programa) pristatymo kampanija. Didžiausi Europos šalių leidiniai, radijo, TV kanalai bei interneto portalai informavo apie 2009-ųjų metų išskirtinumą Vilniui ir Lietuvai. Vos per porą mėnesių 15 Europos šalių žiniasklaidoje pasirodžiusios 265 publikacijos bei reportažai apie Vilnių, tapsiantį Europos kultūros sostine 2009 – tai viešosios įstaigos "Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009" inicijuotos viešinimo kampanijos užsienyje rezultatai. Daugelyje šių šalių tuo pačiu metu VšĮ "Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009" organizavo Lietuvos ir VEKS programos TV ir lauko reklamos...

 Gintarė Kavaliūnaitė
Viešųjų ryšių krizė interneto portale - ar būna taip?
Lankomumo reitingas

Krizė yra toks populiarus žodis, nes gali būti panaudotas įvairiausiame kontekste. Kolegos tinkalaraštininkai mėgsta nagrinėti didelių organizacijų (tiek užsienio, tiek Lietuvos) komunikacijos krizes ir jų valdymą. O kaip su interneto projektais? Kaip tvarkytis su jų viešųjų ryšių krizėmis? Ar apskritai tokios būna? Jau gerą savaitę stebėjau, kaip atsinaujinusios klase.lt vartotojai keiksnoja administraciją už kardinalus ne tik struktūros, bet ir privatumo politikos pasikeitimus. O šiandien su mini krize susidūriau ir pati, kai mano koordinuojamo projekto vartotojai atrado vieną seniai įdiegtą, bet iki tol mažai kieno pastebėtą funkciją, ne visiškai teisingai suprato funkcijos paskirtį ir pasipylė pikti ir vis piktėjantys įrašai projekto...

Tradicinės reklamos krizė
Lankomumo reitingas

Noriu pramušti naują paslaugą. Reikia pasirinkti marketinginį kanalą, kuris atneštų didžiausią efektą. Įvairios marketingo kompanijos nuolatos atlieka begalę tyrimų, siekiančių išsiaiškinti įvairių reklamos formų poveikį vartotojų elgsenai. Vis didesnė marketingo industrijos dalis keliasi į internetą, pasirinkimų čia tikrai netrūksta: galima pasiekti tiek masinę auditoriją, tiek tikslines klientų grupes bei pritaikyti pačias inovatyviausias idėjas. Reklamos kūrėjai ir dizaineriai iki šiol mano, kad pagrindiniai reklaminės žinutės sėkmės faktoriai yra gera idėja bei stiprus emocinis ryšys. Tačiau atsirado manančių, kad online reklamos efektyvumą lemia kiti veiksniai. “Adisn” bendrovės specialistai surinko tūkstančius įvairiausių internetinių reklamų iš skirtingų tinklapių, kurias kada nors yra pirkę jų...

Lietuviai laimėjo prestižiniame Kijevo reklamos festivalyje
Lankomumo reitingas

Kijeve pasibaigė 7-asis tarptautinis reklamos festivalis, į kurio nugalėtojų sąrašą pateko ir Lietuvos reklamos agentūros "Leo Burnett Vilnius", "Y&R|Garage4x4 Vilnius" bei "DDB Vilnius". Šiais metais festivalyje dalyvavo 424 agentūros iš 12 šalių, o konkursui buvo pristatyti 2109 darbai, kuriuos vertino solidi 7 narių komisija iš Lietuvos, Latvijos, Šveicarijos, Ukrainos, Maskvos ir Vengrijos. Lietuvos reklamos agentūrai "Leo Burnett Vilnius" profesionali tarptautinė žiuri skyrė tris apdovanojimus: geriausio konkurso prizą spaudos kategorijoje, sidabrą už spaudos reklamą "Monstras" ir bronzą už "Omni Surfport" klipą "Kino personažai". Spaudos reklamos kategorijoje, kurioje į apdovanojimus pretendavo daugiausiai darbų, "Leo Burnett Vilnius" nurungė didžiąsias Maskvos ir Kijevo agentūras...

Mitų gaubiamam verslui prognozuojama gera ateitis
Lankomumo reitingas

Sąvoka "viešieji ryšiai" per paskutiniuosius kelerius metus tapo itin madinga, tačiau ryšių su visuomene specialistai pastebi, kad anaiptol ne visi, net ir tokiomis paslaugomis pasinaudojusieji, žino, kas tai yra. Šiai verslo sričiai prognozuojamas spartus augimas, tačiau kai kurių agentūrų vadovai teigia, jog nepaisant gerų perspektyvų niša dar nėra užpildyta, ir pasigenda konkurencijos. Ryšių su visuomene veikla pasaulyje skaičiuoja antrą šimtmetį. Pasak Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos tarybos pirmininkės Laimos Kasparavičienės, pirmoji agentūra buvo įkurta 1901-aisiais JAV. Lietuvoje pirmoji buvo įregistruota 1994-aisiais, tačiau iki šių dienų neišliko. Tiesa, jau nemaža dalis įmonių, ypač didžiųjų, turi viešųjų ryšių specialistų ar net...

 Giedrė Norvilaitė   Komentarų: 1
Lietuvos įvaizdžio formavimo ašis
Lankomumo reitingas

Apie tai, kad Lietuva privalo turėti keletą kertinių idėjų, į kurias galėtų atsiremti formuodama savo įvaizdį užsienyje, kalbama jau ne pirmi metai. Skirtingai nuo geriau apskaičiuojamų disciplinų – tokių kaip reklama, viešieji ryšiai, tai iš esmės parazitavimas viešojoje erdvėje pasinaudojant jau egzistuojančiais komunikacijos kanalais ir tikrais bei sukurtais įvykiais, kad būtų išplatintos teigiamos žinios apie save. Kitaip tariant, ten, kur reklama siekia patraukti dėmesį įdomia žinute, viešieji ryšiai naudojasi trečiųjų šalių patvirtinimu ir realiais įvykiais, kad patrauktų žmonių dėmesį. Įdomu tai, kad viena iš pirmųjų viešųjų ryšių pradininko E. Bernays klienčių trečiajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje buvo geresnio Lietuvos įvaizdžio siekusi...

 Mykolas Katkus
IPRA prezidentė: Viešųjų ryšių vaidmuo, kuriant įmonės įvaizdį, stiprės
Lankomumo reitingas

Pastarąjį dešimtmetį viešieji ryšiai vystėsi iš reaktyvaus nacionalinio lygmens į globalinį proaktyvųjį. Komunikacijų ir kompiuterinių technologijų raida, žiniasklaidos plėtra, tarptautinio verslo ir ekonomikos augimas – visa tai didina viešųjų ryšių svarbą. Verslo pasaulyje viešųjų ryšių strategijų kūrimas ir įgyvendinimas neišvengiamai taps pagrindine korporatyvinių viešųjų ryšių departamentų užduotimi. Aukščiausio lygio vadovai vis daugiau reikalaus iš savo darbuotojų. Tik ar šie departamentai yra pajėgūs susidoroti su sudėtingomis situacijomis, su kuriomis susiduria šiuolaikinis verslas? Be to, iš viešųjų ryšių departamentų bus tikimasi įgyvendinti sudėtingas reaktyvias pasaulines programas, kurių tikslas užtikrinti korporacijų, kaip globalių lyderių įvaizdį socialinės atsakomybės kontekste. Viešieji ryšiai tapo svarbiu įrankiu,...

Labas, turiu gerą naujieną!
Lankomumo reitingas

"Tai žodžiai, kuriais vertėtų pradėti bet kurį pokalbį su žurnalistais", – sako Andrius Baranauskas, ryšių su visuomene agentūros "Komunikacijos tiltai" projektų vadovas. Tačiau čia pat priduria, kad vien naujienos neužtenka, kad bendrovės pranešimas atsidurtų laikraščių puslapiuose ar televizijų bei radijo stočių eteryje. Kas lemia sėkmę bendradarbiaujant su žiniasklaidos atstovais? Svarbiausia – naujiena turi būti įdomi tiems, kam žurnalistas skiria savo darbą. Juk žurnalistai dirba ne sau, o savo auditorijai – skaitytojams, klausytojams ar žiūrovams. Rašydami straipsnius, kurdami TV ar radijo reportažus, jie galvoja ne apie tai, ar jų darbas patiks jums – bet kuri naujienas pateikusi įmonė jiems tėra informacijos...

Ką reikėtų žinoti norint reklamuotis spaudoje
Lankomumo reitingas

Reklaminės publikacijos spaudoje gana populiari ir dažnai naudojama reklamos forma. Daugelis klientų, reklamos užsakovų pastebi, jog kokybiškos ir originalios reklamos vis mažėja. Reklaminiai straipsniai kepami lyg tortai. Paviršutiniškai pristatomos organizacijos, įkyriai liaupsinami parduodami produktai. Kokį veiksmų planą reikia naudoti, kad pasiektumėte reikalingas auditorijas ir originaliai bei efektyviai prisistatytumėte visuomenei? Kaip pasiekti, jog išleidę nemažai lėšų savo organizacijai reklamuoti, sulauktumėte skaitytojo, galbūt būsimo jūsų kliento dėmesio? Ką reikia daryti, jog organizaciją reklamuojanti žiniasklaidos priemonė suteiktų efektyvią informaciją. Keletas patarimų, palengvinančių jūsų bendradarbiavimą su spauda. Daugelis verslininkų reklamines kampanijas spaudoje ( ypatingai dienraščiuose) vertina gana skeptiškai. Reklaminės publikacijos, skelbimai - spaudoje viešinami...

Norite būti išgirsti? Kalbėkitės
Lankomumo reitingas

"Ryšių su visuomene pažanga – įspūdinga. Jei prieš penketą ar daugiau metų ši veikla apėmė vien informacijos žiniasklaidai parengimą, tai šiandien ji suvokiama kur kas plačiau. Ryšiai su visuomene prisideda ugdant vartotojų lojalumą, didinant prekės ženklų žinomumą, keičiant vartotojų požiūrį į įmones – šį sąrašą galima ilgai tęsti", – sako Saulius Majauskas, ryšių su visuomene agentūros "Komunikacijos tiltai" direktorius. Kaip ryšiai su visuomene gali atlikti visus šiuos darbus? Tiesiog paaiškindami vienokią ar kitokią poziciją. Tarkime, reklama pateikia vieną, daugiausia – kelis argumentus, kodėl verta rinktis vienokį ar kitokį produktą. Dažniausiai tai emociniai argumentai – "madingas", "skanus", "patogus", "pigus"... Ryšiai su...

Ar valstybinės įstaigos gali švaistyti mokesčių mokėtojų pinigus ir pirkti privačių viešųjų ryšių agentūrų paslaugas?

Negali, tai turi būti uždrausta įstatymais

Negali, turi būti steigiamas tos įstagos viešųjų ryšių skyrius

Negali, tai nemoralu

Negali

Gali

Gali, visuomenė turi būti geriau informuota

Gali, jei tai kainuoja pigiau nei išlaikyti nuosavą PR specialistą

Neturiu nuomonės

Jūsų lytis: Vaikinas Mergina
 Balsavimo rezultatai
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!