LT   EN   RU  
2020 m. vasario 26 d., trečiadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  E - komercija
  Technologijos > Kompiuterinės technologijos > E - komercija
Lankomumo reitingas Publikuota: 2003-09-30 Spausdinti Spausdinti
Vartotojus bandoma įtikinti el. pirkimų saugumu

Prasidėjus šventinės prekybos sezonui, Didžiosios Britanijos vyriausybė pradėjo specialią reklaminę kompaniją, propaguojančią elektroninį verslą, pirkimą internetu ir pan.

Šalies žiniasklaidoje pastebima, kad valdžios veiksmai visuomenėje yra vertinami kaip konkretūs ir nuoseklūs žingsniai - išsklaidyti abejones dėl sandorių internete saugumo. Naujausi tyrimai rodo, kad šį Kalėdinį prekybos sezoną saugumo klausimais susirūpino ir patys parduotuvių savininkai.

Beje, praėjusiais metais, Didžiosios Britanijos vyriausybė buvo didžiausias reklamos užsakovas šalyje, pralenkęs tradicinį lyderį "Procter & Gamble".

Šiuo metu apie ketvirtadalis britų (net 12 mln.) ką nors reguliariai perka internete, tačiau dar ryžtigesnė šio verslo plėtra buksuoja dėl klientų nepasitikėjimo interneto parduotuvių saugumu.

Čia didelę įtaką daro ir žiniasklaida. Pavyzdžiui, praėjusią savaitę plačiai nuskambėjo "Ford Bank" darbuotojų skandalas, kai automobilius išperkamąja nuoma pardavęs klientas pasinaudojo kelių šimtų klientų duomenimis ir jiems "parūpino" netikras virtualias korteles kituose bankuose.

Naujausiais duomenimis, 46% Britanijos vartotojų bijo dėl savo bankų kortelių saugumo, o 32% yra nelinkę pateikti asmeninius duomenis internete.

Baimė dėl saugumo - išpūsta

Britų valdžia užsakė tyrimus, kurie parodė, kad apgavysčių internete patirtis yra gerokai pervertinama.

44% D. Britanijos internautų tvirtina, kad jie yra girdėję apie apgavysčių internete atvejus (ypač susijusius su banko kortelių numeriais), tačiau tik 3% iš jų pažįsta žmones iš savo aplinkos, kurie nukentėjo taip pirkdami internete.

Todėl už prekybos skatinimą atsakingos D. Britanijos institucijos pradėjo plačią reklamos ir viešųjų ryšių kampaniją, kurios metu vartotojai raginami naudotis patikimomis parduotuvėmis, atkreipti dėmesį į duomenų pateikimą, išsaugoti sąskaitas bei užsakymų patvirtinimus.

Valdžios atstovų teigimu, vartotojai naudodamiesi el. parduotuvėmis būtinai turėtų patikrinti, ar interneto svetainėje nurodoma kontaktinė informacija, kiek jos ir kokia ji, ar 5 vartotojo klausimus greitai atsiliepiama ir pan.

Jonas Oškinis

Griežtai draudžiama Straipsniai.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į Straipsniai.lt kaip informacijos šaltinį.

Atsitiktinės gairės:    Fajetai (2)    Istorija (154)    Žirgų sportas (4)    Vestuvės (16)    Joninės (6)    Internetas (184)    Intel (6)    Vartotojai (29)    Moters diena (4)    Šv. Valentino diena (11)    Pankiškos muzikos grupės (15)    Makaronai (2)    Technologijos (1819)    Parapsichologija (22)    BTV (3)    Samsung (3)    Partijos (41)    Barai (7)    Šaulys (7)    Lietuvių fantastika (11)    Aerobika (3)    Augalai (8)    Sportiniai šokiai (2)    Krišnaizmas (3)    Burtai (8)    Meino meškėnas (2)    Dalia Grybauskaitė (16)    Gimimo diena (3)    Sony Ericcson (40)    Mokykla be narkotikų (20)    „Lietuvos” kino teatras (13)    Panayiotis Zavosas (2)    Smurtas mokyklose (10)    Antanas Terleckas (2)    Kandidatai į prezidentus (5)    Mokyklos (22)    Tibetas (10)    Vox Populi (14)    Liberalų sąjūdis (5)    LNK (2)    Kompiuteriai (148)    Liberalai demokratai (3)    Mokėjimo kortelės (7)    Lobiai (12)    Prevencija (14)    Susitaikymas (9)    Vasario 16 (12)    Avalynė (7)    Joga (56)    Žmogaus teisės (18)
1. Savaitgaliais lietuviai "Akropolį" ima keisti į internetą
2. Pirmosios elektroninės sąskaitos banko paslaugų internetu sistemoje
3. Elektroninių parduotuvių kova dėl vietos
4. E. valdžios paslaugos prieinamos beveik visose Europos Sąjungos šalyse (su VIDEO)
5. Lenkijos SVV - turi internetą, bet perka mažai
6. Išdalinti interneto reklamos “olimpiniai medaliai”
7. Reklaminio triukšmo poveikis interneto vartotojams
8. Interneto reklama - geras papildas kitiems kanalams
9. Interneto aukcionas "Ebay" pirmąjį ketvirtį daugiau nei dvigubai padidino pelną
10. Mokėjimas už paspaudimus - interneto reklamos penicilinas?
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!