LT   EN   RU  
2021 m. kovo 3 d., trečiadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  E - komercija
  Technologijos > Kompiuterinės technologijos > E - komercija
Lankomumo reitingas Publikuota: 2003-09-30 Spausdinti Spausdinti
Išdalinti interneto reklamos “olimpiniai medaliai”

Penktajame tarptautiniame reklamos festivalyje Kanuose išdalinti tradiciniai “Liūtai” (“Cannes Lions”). Nemažai dėmesio šiais metais susilaukė ir interneto reklamos kategorija “Cyber Lions”.

Daugiausiai “kyberliūtų” – dešimt – šiais metais iškovojo JAV kompanijos, šešis – Brazilijos ir keturis – Didžiosios Britanijos reklamos agentūros. Tačiau apžvalgininkai pabrėžia, kad šiais metais buvo suteikta daug mažiau “auksinių” apdovanojimų.

Jau tampa stebėtina tradicija tai, kad daugelyje apdovanojimų kategorijų nugali įvairiose šalyse sukurta sportinių batelių “Nike” reklama. Ir tarp reklaminių interneto tinklapių šiais metais “Grand Prix” laimėjo Danijos agentūros “Framfab” sukurtas “Panna Ko” puslapis. Jame “flash” technologijų pagalba pasakojama apie Amsterdame vykstantį kasmetinį “Panna” futbolo triukų turnyrą.

“Grand Prix” už integruotos komunikacijos sprendimus internete iškovojo švedų agentūros “Forsman Banderfors” sukurtas “Volvo XC 90” pristatymas, kuriame interneto puslapis užėmė pagrindinę vietą. Jame knygos puslapių simuliacijos bei įspūdingų gamtos vaizdų pagalba pasakojama apie naują šalyje gerai žinomo automobilio versiją.

“Auksinius kyberliūtus” taip pat laimėjo Brazilijoje agentūros “Ogilvy Interactive” sukurtas interaktyvus “Renault Clio” pristatymas, Pietų Afrikoje “HarrisonHuman Bates” demonstruotas kovos prieš prievartą skydelis, Britanijoje agentūros “Hi-Res” sukurta “Playstaytion 2” interneto galerija “The Third Place” bei dar vienas “Nike” savireklamos portalas “Nikelab.com”.

Pastarasis “R/GA” ištobulintas portalas iškovojo ir sidabrinį “kyberliūtą” elektroninės komercijos kategorijoje. Ši kompanija susižėrė ir bronzinį apdovanojimą šioje kategorijoje už aukščiausios klasės moterims skirtų sportinių batelių portalą “Nikegoddess.com”.

Tarp festivalio žiuri išskirtų geriausių interneto panaudojimo reklamoje kampanijų – Argentinoje sukurta “Billinken” saldainių reklama, “Sony Ericsson T68i” pristatymas Didžiojoje Britanijoje, intreneto paslaugų teikėjo UUPT savireklama Amerikoje, “Durex” prezervatyvų reklama Indijoje, prieš vairavimą išgėrus nukreipta kampanija RUK2DRV Naujoje Zelandijoje bei “Sprite” reklama internete “You’re the hero”, sukurta Švedijoje.

Šokiruojanti Agentūros TBWA Paryžiaus skyriaus sukurta “Playstation” reklama “Atgimimas” nuskynė ir pagrindinį festivalio prizą.

Jonas Oškinis

Griežtai draudžiama Straipsniai.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į Straipsniai.lt kaip informacijos šaltinį.

Atsitiktinės gairės:    Bendravimas (743)    Dailė (34)    Hipnozė (10)    Lietuvių fantastika (11)    Narkotikai (97)    Meino meškėnas (2)    Amerikos lietuviai (7)    Samsung (3)    Rašytojai (11)    Lietuva (2)    Sel (10)    Žvaigždės (19)    Žindymas (14)    Mistika (446)    AMD (3)    Anglų kalba (35)    NSO (33)    Vox Populi (14)    Filmai (91)    Depresija (29)    Logistika (12)    TELE-2 (7)    Drabužiai (41)    Prevencija (14)    Vampyrai (9)    Domenai (11)    Pankiškos muzikos grupės (15)    Z.Jurgelevičiaus rubrika (23)    Kino kritika (10)    Biologija (222)    Arūnas Valinskas (4)    Automobiliai (41)    Šventasis Kazimieras (2)    Pelės (5)    Pedagogika (21)    Teatrai (21)    Homeopatija (5)    Makaronai (2)    Kovo 11 (4)    Lobiai (12)    Siamo katės (2)    Mokesčiai (8)    Ekonomika (259)    Skolininkai (12)    Atsiprašymas (3)    Vaiduokliai (23)    Vasario 16 (12)    Muzika (196)    Televizija (17)    Gintaras Beresnevičius (26)
1. Savaitgaliais lietuviai "Akropolį" ima keisti į internetą
2. Pirmosios elektroninės sąskaitos banko paslaugų internetu sistemoje
3. Elektroninių parduotuvių kova dėl vietos
4. E. valdžios paslaugos prieinamos beveik visose Europos Sąjungos šalyse (su VIDEO)
5. Lenkijos SVV - turi internetą, bet perka mažai
6. Čekijoje el. reklama išaugo trečdaliu
7. Interneto reklama - geras papildas kitiems kanalams
8. Vartotojus bandoma įtikinti el. pirkimų saugumu
9. Interneto aukcionas "Ebay" pirmąjį ketvirtį daugiau nei dvigubai padidino pelną
10. Reklaminio triukšmo poveikis interneto vartotojams
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!