LT   EN   RU  
2020 m. liepos 5 d., sekmadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Kompiuterinės technologijos
  Technologijos > Kompiuterinės technologijos
El. komercijos augimas pasaulio regionuose
Lankomumo reitingas

Nors el. komercijos pasaulinės apimtys sėkmingai auga, besivystančios ekonomikos valstybėse jos tebėra nereikšmingos. Būtina el. komercijos plėtros šiose valstybėse prielaida – B2B sektoriaus augimas. Tokios išvados skelbiamos UNCTAD parengtoje “El. verslo ir plėtros 2002 metų ataskaitoje”. Šį pirmadienį paskelbtoje Jungtinių Tautų prekybos ir ekonominės plėtros konferencijos (UNCTAD) ataskaitoje apžvelgiama elektroninio verslo ir plėtros pasaulinė situacija ir prognozės. Taigi, kokios el. komercijos plėtros tendencijos pasaulio regionuose?

Vartotojus bandoma įtikinti el. pirkimų saugumu
Lankomumo reitingas

Prasidėjus šventinės prekybos sezonui, Didžiosios Britanijos vyriausybė pradėjo specialią reklaminę kompaniją, propaguojančią elektroninį verslą, pirkimą internetu ir pan. Šalies žiniasklaidoje pastebima, kad valdžios veiksmai visuomenėje yra vertinami kaip konkretūs ir nuoseklūs žingsniai - išsklaidyti abejones dėl sandorių internete saugumo. Naujausi tyrimai rodo, kad šį Kalėdinį prekybos sezoną saugumo klausimais susirūpino ir patys parduotuvių savininkai.

Interneto reklama - geras papildas kitiems kanalams
Lankomumo reitingas

Naujausias tyrimas atskleidė, kad interneto reklama yra svarbi prekės ženklų reklamos kampanijos dalis ir gali reikšmingai padidinti tiek kampanijos pasiekiamumo(reach) tiek vardo žinomumo duomenis. Pirmosios tyrimo fazės metu buvo tirta interneto ir TV reklamos sąveika. Europos interaktyvios reklamos asociacija(www.eiaa.net) - Europinė interaktyviosios medijos pardavėjus vienijanti organizacija - pristatė pirmojo Europinio tyrimo pirmosios fazės rezultatus.

Reklaminio triukšmo poveikis interneto vartotojams
Lankomumo reitingas

Pagalvokite apie tinklapį... Apie bet kokį tinklapį... Ką matote? Apibūdinkite jį. Vargiai dauguma iš Jūsų pateiks skirtingus apibūdinimus. Galbūt pasakysite: spalvotas, pilnas veiksmo, daug kas vyksta, gal apibūdinsite kaip nuobodų ar painų. Bet kokiu atveju čia rasite milijoną dalykų, sukištų į 14 colių keturkampį. Pikselių jūroje internetinės reklamos galimybės atrodo ribotos. Kada gi galima pasakyti, kad tikrai tinklapyje visko pakanka? Ar interneto vartotojai gana dažnai reaguoja į internetinę reklamą, nepaisant triukšmo (reklaminių pranešimų, grafinių vaizdų, tekstinių blokų ir kitokių dėmesį...

Mokėjimas už paspaudimus - interneto reklamos penicilinas?
Lankomumo reitingas

Tai, ką interneto reklamoje vadiname mokėjimu už veiksmą ("pay for performance"), o mokėjimas už paspaudimus ir yra vienas tokių veiksmų, daug tiksliau būtų galima apibūdinti kaip "mokėjimą už kažkokį veiksmą, kuris, mūsų manymu, gali būti tiesiogine priežastimi, susiejančią reklamos parodymą su produkto įsigijimu". Nors taip neatrodo, bet šių apibūdinimų skirtumas yra didžiulis, ir tai sukuria sistemines, ilgalaikes problemas tiek pardavėjams, tiek reklamos užsakovams internete. Kaip reklamos industrijos atstovai, privalome mokėjimus už veiksmą įstatyti į tokias sąlygas, kad išsaugotume šio reklamos...

Reklama internete: Lenkijos pamokos
Lankomumo reitingas

"Internet Advertising Bureau Polska" prognozuoja, kad šiais metais interneto reklamos pardavimai kaimyninėje Lenkijoje pasieks 38 mln. PLN. Pas pietinius kaimynus reklama internete tampa įdomiu segmentu, kuriame kristalizuojasi ir pirmieji specifiniai verslo dėsniai. Nors, lapkričio mėnesio duomenimis, reklama Lenkijoje internete sudarė vos 0,81% visos reklamos rinkos, tačiau ji dinamiškai auga (Lenkijoje šiuo metu yra per 5 mln. interneto vartotojų), ji bręsta ir sensta (internetas jau tikrai nebelaikomas "žaisliuku jaunimui").

Čekijoje el. reklama išaugo trečdaliu
Lankomumo reitingas

Čekijos interneto reklamos rinka per 2002 m. išaugo daugiau nei 30 proc. ir pasiekė 320 mln. CZK, pranešė šalies interneto leidėjų asociacija SVIT. SVIT duomenimis, internetas yra sparčiausiai auganti reklamos rinkos dalis šalyje, šiais metais elektroninės reklamos apimtys Čekijoje turėtų išaugti dar penktadaliu. Analitikai išskiria padidėjusį žiniasklaidos planavimo agentūrų užsakymų skaičių bei aktyvumą interneto reklamos segmente, vienok daugiausiai reklamos ir toliau užsako patys klientai bei visas paslaugas teikiančios interneto agentūros.

Išdalinti interneto reklamos “olimpiniai medaliai”
Lankomumo reitingas

Penktajame tarptautiniame reklamos festivalyje Kanuose išdalinti tradiciniai “Liūtai” (“Cannes Lions”). Nemažai dėmesio šiais metais susilaukė ir interneto reklamos kategorija “Cyber Lions”. Daugiausiai “kyberliūtų” – dešimt – šiais metais iškovojo JAV kompanijos, šešis – Brazilijos ir keturis – Didžiosios Britanijos reklamos agentūros. Tačiau apžvalgininkai pabrėžia, kad šiais metais buvo suteikta daug mažiau “auksinių” apdovanojimų. Jau tampa stebėtina tradicija tai, kad daugelyje apdovanojimų kategorijų nugali įvairiose šalyse sukurta sportinių batelių “Nike” reklama. Ir tarp reklaminių interneto tinklapių šiais metais “Grand Prix” laimėjo...

Interneto aukcionas "Ebay" pirmąjį ketvirtį daugiau nei dvigubai padidino pelną
Lankomumo reitingas

Didžiausias pasaulyje interneto aukcionas "Ebay" paskelbė, kad grynasis pirmojo ketvirčio pelnas sudarė 104,2 milijono JAV dolerių, arba 32 centus vienai akcijai, ir buvo daugiau nei dvigubai didesnis už grynąjį pelną, gautą pirmąjį praėjusių metų ketvirtį. "Ebay" tvirtina, kad pelno augimą nulėmė "PayPal" - elektroninio mokėjimų verslo, naudojamo pinigų pervedimui per internetą - vartotojų skaičiaus padidėjimas, taip pat sėkmingi tarptautiniai pardavimai, kurių apimtys padidėjo daugiau kaip dvigubai. Pirmąjį praėjusių metų ketvirtį aukciono grynasis pelnas sudarė 47,6 milijono JAV dolerių, arba 17 centų vienai akcijai.

Pentagonui uždrausta kurti visuotinio sekimo sistemą
Lankomumo reitingas

Balsų dauguma JAV Senatas pritarė įstatymo projektui, pagal kurį būtų nutrauktas visų į TIA (Terrorism Infomation Awareness) projektą įtrauktų darbų finansavimas. Šia Gynybos departamento inicijuota programa, iš pradžių vadinta "Total Information Awareness", siekiama sukurti visų JAV teritorijoje vykdomų finansinių transakcijų stebėjimo sistemą. Ji turėjo taip pat stebėti šalies gyventojų migravimą ir analizuoti elektroninį susirašinėjimą bei kitus internetu perduodamus duomenis. Visuotinio elektroninių komunikacijų sekimo tinklo kūrimo būtinybė buvo grindžiama siekiu apsisaugoti nuo teroristų keliamo pavojaus.

Kiek namuose turite televizorių?

Vieną

Du

Tris

Daugiau nei tris

Neturiu televizoriaus

Jūsų lytis: Vaikinas Mergina
 Balsavimo rezultatai
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!