LT   EN   RU  
2020 m. liepos 2 d., ketvirtadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Kompiuterinės technologijos
  Technologijos > Kompiuterinės technologijos
MS Xbox perkami daug blogiau nei Sony PlayStation 2
Lankomumo reitingas

Kompanija Sony Computer Entertainment sausio 15 dieną paskelbė, kad jau yra parduota 50 milijonų PlayStation 2 įrenginių. Toks kiekis parduotas per tris metus, nuo prekybos pradžios 2000 metų kovo mėnesį. Prieš tai, per tokį periodą buvo parduota du kartus mažiau PlayStation 1 įrenginių. Palyginimui – Per metus Microsoft Xbox parduota tik 8 milijonai. Įdomu tai, kad 40 milijonų riba buvo pasiekta 2002 metų spalio mėnesį ir tada per 3 mėnesius parduota net 10 milijonų vienetų.

  Komentarų: 1
Kas tai yra business-to-business (B2B) e-komercija?
Lankomumo reitingas

Tai tokia e-komercijos rūšis kuomet kompanijos perka arba parduoda viena iš kitos tam tikras prekes. Iš tikrųjų tai yra kur kas daugiau nei vien tik prekių pirkimas ar pardavimas. Tai yra bendradarbiavimas kuris vyksta taip vadiname "online" rėžime. Kuomet kompanijos teikia informaciją apie jų parduodamus produktus, jų specifiką ir panaudojimą. Toks kompanijų bendradarbiavimas suteikia galimybę viską spręsti akimirksniu ir kokybiškai.

Kas tai yra business-to-customer (B2C) e-komercija?
Lankomumo reitingas

Šiuo atveju tai tokia e-komercijos rūšis kuomet "online" prekyba vyksta tarp kompanijos ir kliento. Tai pakankamai nauja prekybos sritis, kuri turi didžiulę perspektyvą ir potencialą augti. Augant technologinėms naujovėms žmonės linksta pirkimus atlikti Internete. Tai daroma dėl keletos priežaščių. Paprastai prekės Internete yra pigesnės, nes kompanijoms kaštai išlaikyti tokias parduotuves ir personalą yra nepalyginamai mažesni. Be to žmogui nereikia rūpintis ar parduotuvė atidaryta ir panašiai. Klientas visada žino, kad gali pirkti ir tiksliai žino kada tos prekės jam bus pristatytos. Tokia prekyba atsirado 1995 metais ir greitai išplito po visą pasaulį.

Europos Sąjunga patvirtino naujas PVM taisykles
Lankomumo reitingas

Europos Sąjungos parlamentas patvirtino naujas PVM taisykles, kurios reikalaus ne ES rezidentams parduodant elektroninės komercijos prekes ar paslaugas ES vartotojams, registruotis PVM mokėtojais ES bei skaičiuoti PVM nuo parduotų prekių bei paslaugų. Tikimasi, kad užsiregistruoti PVM mokėtoju bei gauti PVM mokėtojo kodą ES šalyje ne ES rezidentui bus galima internetu. Naujosios taisyklės įsigalios nuo 2003 m. liepos 1 d. Šios naujos įstatymo normos turėtų sulyginti konkurencines sąlygas ES ūkio subjektams bei ne ES rezidentams teikiantiems e-komercijos paslaugas ar prekes ES vartotojams.

Taupymo lakštų bus galima įsigyti internetu
Lankomumo reitingas

Nuo lapkričio 4 d. Finansų ministerija sudarys galimybę smulkiems investuotojams, neišeinant iš namų ar biurų, saugiai ir pelningai investuoti savo santaupas į Vyriausybės vertybinius popierius. Gyventojai taupymo lakštų gali įsigyti internetu specialioje interneto svetainėje www.vtl.lt. “Šios taupymo lakštų platinimo naujovės labai išplečia jų įsigijimo galimybes, - teigia Finansų ministerijos sekretorė Asta Ungulaitienė. – Be to, Finansų ministerija, įgyvendindama VVP platinimo internetu projektą, aktyviai prisideda prie nacionalinės informacinės visuomenės plėtros, kurios koncepciją yra patvirtinusi Lietuvos Vyriausybė”.

Naujasis Mokėjimų įstatymas skatins elektroninius atsiskaitymus
Lankomumo reitingas

Įvertinusi sparčiai besikeičiančias verslo sąlygas ir siekdama pagerinti kredito įstaigų teikiamų pinigų pervedimo paslaugų kokybę bei užtikrinti aukštą elektroninių mokėjimo priemonių patikimumo lygį, Finansų ministerija teikia naujos redakcijos LR mokėjimų įstatymo projektą. Jeigu projektui, kurio nuostatos visiškai atitinka ES teisės normas ir Europos centrinio banko bei Tarptautinio atsiskaitymų banko rekomendacijas, pritars Vyriausybė ir Seimas, naujos redakcijos Mokėjimų įstatyme bus nustatyti reikalavimai kredito įstaigoms dėl klientų nurodytų mokėjimo terminų vykdymo ir numatyta jų atsakomybė už kliento nurodymo neįvykdymą, uždelsimą ar klaidingą įvykdymą.

Lenkijos el. komercijos rinka stabilizuojasi
Lankomumo reitingas

Pernai Lenkijoje bendras interneto parduotuvių skaičius sumažėjo, tačiau kainos jose taip pat mažėja, o parduotuvių savininkai optimistiškiau žvelgia į ateitį. Tyrimų kompanijos “I-metria” analitikai apklausė 200-us iš 800-ų pas pietinius kaimynus veikiančių interneto parduotuvių. Per praėjusį ketvirtį Lenkijoje užsidarė 70, o naujai susikūrė tik 20 el. prekyviečių. Dauguma Lenkijos interneto parduotuvių teigė gaunančios pelno ir turinčios nuolatinių klientų (bei skatinančios juos specialiomis rinkodaros priemonėmis).

El. komercijos augimas pasaulio regionuose
Lankomumo reitingas

Nors el. komercijos pasaulinės apimtys sėkmingai auga, besivystančios ekonomikos valstybėse jos tebėra nereikšmingos. Būtina el. komercijos plėtros šiose valstybėse prielaida – B2B sektoriaus augimas. Tokios išvados skelbiamos UNCTAD parengtoje “El. verslo ir plėtros 2002 metų ataskaitoje”. Šį pirmadienį paskelbtoje Jungtinių Tautų prekybos ir ekonominės plėtros konferencijos (UNCTAD) ataskaitoje apžvelgiama elektroninio verslo ir plėtros pasaulinė situacija ir prognozės. Taigi, kokios el. komercijos plėtros tendencijos pasaulio regionuose?

Metų gaminio apdovanojimas – tinklapių kūrimo sektoriaus stiprėjimo ženklas
Lankomumo reitingas

UAB „Gaumina“ turinio valdymo sistema „Building Blox 4 Web“ 2002 m. Lietuvos Pramonininkų Konfederacijos konkurse „Lietuvos metų gaminys“ IT kategorijoje buvo įvertinta aukščiausiu – Metų gaminio apdovanojimu. “Šiuo apdovanojimu buvo įvertinta ne tik įmonė ar konkretus produktas - šį apdovanojimą visų pirma reikėtų vertinti kaip stiprėjančios interneto tinklapių kūrimo rinkos įrodymą”, - mano UAB “Gaumina” direktorius Darius Bagdžiūnas. Būdama jauna (pirmieji komerciniai tinklapiai Lietuvoje buvo pradėti kurti 1997 m.) bei maža (rinkos vertė yra apie 2,5 – 3 mln. LTL per metus), interneto tinklapių rinka buvo beveik nepastebima analitikams ir žurnalistams. Pastarieji šiam segmentui skirdavo mažokai dėmesio, klaidingai jį kartais...

El. komercijos terminų žodynėlis
Lankomumo reitingas

informacinė visuomenė – tai tokia visuomenė, kurioje visi piliečiai prieina prie žiniu ištekliu ir sugeba pasigaminti relevančią informaciją savo profesinei ir kasdienei veiklai bei aktyviam dalyvavimui visose visuomenės srityse (Kuhlen, 1995). e-komunikacija – bendravimas elektroninėmis priemonėmis: elektroninis paštas, telekonferencijos, pokalbiai internete (chat). e-verslas – apima visu santykiu, susijusiu su tarptautiniu ir nacionaliniu sandoriu sudarymu elektroniniu budu, rušis: pirkimą, pardavimą, tiekimą, užsakymus, reklamą, konsultavimą, įvairius susitarimus bei dalykinio bendradarbiavimo formas (sinonimas: e-komercija).

Kaip panaudojate elektronikos žinias?

Konstruoju savo sukurtas schemas

Konstruoju kitų pateiktas schemas

Remontuoju įvairią aparatūrą

Gadinu įvairią aparatūrą

Mokau, konsultuoju kitus

Dar tik pradedu domėtis elektronika

Nenaudoju, tiesiog domiuosi

Mano varianto neparašėt!

Jūsų lytis: Vaikinas Mergina
 Balsavimo rezultatai
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!