Amerikiečių kompanija "Entertainment Software Association" atliko kompiuterinių žaidimų rinkos tyrimą, kuris paneigė stereotipą, esą vidutinis statistinis kompiuterinių žaidimų mėgėjas yra paauglys su riedlente.
Pasirodo, vidutinis žaidimų mėgėjų amžius – apie 29 metus, o žaidimus perkančių asmenų vidutinis amžius – net 36 metai. Beje, kompiuteriniai žaidimai nėra grynai vyriškas "darbas": vyrai sudaro tik 59 proc. žaidėjų auditorijos.
52 proc. apklaustųjų mieliau renkasi žaidimus, nei televizoriaus žiūrėjimą, o 48 proc. – mieliau nei ėjimą į kiną.
Nenumaldomai auga ir kolektyvinių interneto žaidimų populiarumas: šiemet jau 43 proc. respondentų jiems skyrė daugiau nei valandą per savaitę. Prieš porą metų tokių žaidėjų buvo 31 proc.