|
Akimirkos sentencija |
|
|
Žmogui reikia tikslo - ir jis veikiau norės nieko, nei išvis atsisakys norėti. |
|
|
F. Nyčė |
|
|
|
|
Draugai |
|
|
|
|
Reklama |
|
|
|
|
|
Žinių visuomenės darbo rinkai reikalingi žaidėjų kompiuteriais gabumai
(FAS) Amerikos mokslininkų federacijos, (ESA) programinės įrangos asociacijos reprezentacijos ir (NSF) nacionalinio mokslo fundacijos organizuoto „Aukščiausio lygio mokomieji kompiuteriniai žaidimai" seminare patariama daug labiau, negu iki šiol taikyti kompiuterinius žaidimus ugdymo procese. Tai yra svarbu pirmiausiai dėl to, jog dėl globalizacijos labai sumažėjo Amerikoje konkurenciniai sugebėjimai, o žinių visuomenei ypač reikalingi gerai išsilavinę darbuotojai, ypač techninėje ir mokslinėje srityse. (FAS) Amerikos mokslininkų federacijos, (ESA) programinės įrangos asociacijos reprezentacijos ir (NSF) nacionalinio mokslo fundacijos organizuoto „Aukščiausio lygio mokomieji kompiuteriniai žaidimai" seminare patariama daug labiau, negu iki šiol taikyti kompiuterinius žaidimus ugdymo procese. Tai yra svarbu pirmiausiai dėl to, jog dėl globalizacijos...
|
|
|
|
|
Kompiuteriniai žaidimai gali patenkinti įgimtus žmogaus poreikius
Kompiuterinių žaidimų mėgėjai žaisdami patenkina užslėptus savo psichologinius troškimus. Žaidimai gali netgi trumpam pagerinti žmogaus savijautą, praneša „Reuters“. Kuo labiau žaidimas patenkina žmogaus nepriklausomybės jausmą, leidžia pasiekti gerų rezultatų ir jausti komandinę sąsają su kitais žaidėjais, tuo labiau jis pripras žaisti, teigia gydytojas Scottas Rigby. Kuo labiau žaidėjas patenkina savo troškimus, tuo geriau jis jausis pažaidęs. Gydytojas S. Rigby sako, kad būtent saviraiška ir kiti panašūs instinktai patenkinami žaidžiant kompiuterinius žaidimus. Iki šiol vaizdo žaidimų tyrimai koncentravosi į tai, kokią žalą žaidimai daro žmogui. Iki šiol buvo manoma, kad žaidimai tik sukelia socialinę izoliaciją, psichologinį pripratimą ir skatina smurtą. Nors...
|
|
|
|
|
|
|
|