LT   EN   RU  
2024 m. kovo 28 d., ketvirtadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Komunikacija
  Technologijos > Kompiuterinės technologijos > Kompiuteriniai žaidimai
Lankomumo reitingas Publikuota: 2003-03-14 Spausdinti Spausdinti
ATM apibrėžimas ir apžvalga

Apibrėžimas

Asinchroninis duomenų perdavimas (Asynchronous transfer mode - ATM) yra didelio našumo, ląsteliškai orientuota komutavimo ir multipleksavimo technologija, kuri panaudoja fiksuoto ilgio paketus įvairaus tipo duomenims perduoti. ATM yra technologija kuri leidžia „duomenų nešėjams“ išnaudoti daugelį pelningų galimybių, dėka daugialypių ATM tarnybų klasių; didelio greičio susisiekimo per LAN; balso, video ir ateities multimedijos panaudojimo verslo rinkose bei socialinėje sferoje.

Apžvalga
Pasikeitimai telekomunikacijų industrijoje ir rinkos sąlygos atnešė naujas galimybes ir iššūkius tinklų operatoriams ir viešųjų interneto paslaugų tiekėjams. Tinklai kurie pirmiausia buvo orientuoti į geresnį balso perdavimo kokybę, dabar yra priversti vystytis tam, kad atitiktų naujus multimedijinių komunikacijų iššūkius ir konkurentų spaudimą. Paslaugos orientuotos į asinchroninį duomenų perdavimą (ATM) ir sinchroninę skaitmeninę hierarchiją (synchronous digital hierarchy - SDH)/sinchroninių optinių tinklų (synchronous optical network - SONET) architektūrą, užtikrina lankstesnę infrastruktūrą kuri yra būtina besivystančioje rinkoje.

ATM, kuris kažkada buvo vizija ateities viešųjų tinklų (public networks), dabar tapo realybe dėka interneto paslaugų tiekėjų, kurie visame pasaulyje, kurie pristato ir vysto ATM ir ATM paremtas paslaugas. Gebėjimas sėkmingai išnaudoti ATM technologijos naudą viešuosiuose tinkluose, užtikrins strateginį – konkurencinį pranašumą „duomenų nešėjams“ ir įmonėms. Be to ATM sumažina infrastruktūros kaina dėka efektyvaus tvarkymo, valdymo/veikimo paprastumo.

ATM Apibrėžimas

ATM yra technologija kurios istorija prasidėjo vystantis plačiajuosčiam ISDN (broadband ISDN) 1970 ųjų pabaigoje ir 1980 aisiais. Techniškai į ATM galima žiūrėti kaip į paketų komutavimo evoliuciją. Kaip duomenų paketų komutavimas (pvz., X.25, frame relay, transmission control protocol [TCP]/Internet protocol [IP]), ATM apjungia komutavimo ir multipleksavimo funkcijas ir yra puikiai pritaikytas trūkinėjančiam ryšiui ir leidžia palaikyti ryšį tarp skirtingų greičių įrenginių. Priešingai nei paketų komutavimas, ATM yra sukurtas aukšto našumo multimedijiniams tinklams. ATM technologija tapo įrankis daugeliui tinklo įrengimų, tokiems kaip:

PC, darbo stotims, ir tinklo - serverio interfeiso kortoms

Komutuojamiems-Ethernet ir token-ring darbo grupių hub‘ams

Darbo grupių ATM komutatoriams

ATM organizacijų tinklų komutatoriams

ATM multipleksoriams

ATM– kraštiniams komutatoriams

ATM– pagrindiniams komutatoriams

ATM taip pat yra galimybė kuri gali būti pasiūlyta interneto paslaugų tiekėjų galutiniems vartotojams (kaip bazė apmokamoms paslaugoms). Pagrindinis ATM paslaugos elementas yra virtualus ATM ciklas, kuris yra end - to - end jungtis nustatanti galinius mazgus ir kelius bet neturi tam išskirtos „juostos dalies“ (bandwidth). Juostos plotis yra paskirstomas tinklo pagal vartotojų duomenų perdavimo/gavimo poreikį. ATM taip pat nustato įvairias interneto paslaugų klases, numatant daugelio galimų programų poreikį.

ATM taip pat yra tarptautinių interfeisų rinkinys ir nuoroda į standartus apibrėžtus Tarptautinėje telekomunikacijų sąjungoje –Telekomunikacijų (ITU–T) Standartų sektoriuje (formaliai CCITT). ATM forumas suvaidino pagrindinį vaidmenį ATM rinkoje nuo jos sukūrimo 1991 metais. Šis forumas yra tarptautinė savanoriška organizacija sukurta prekybininkų, paslaugų tiekėjų, tyrimo organizacijų ir vartotojų. Jo tikslas – paspartinti ATM produktų ir paslaugų vartojimą visuose įmanomose srityse.

Griežtai draudžiama Straipsniai.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į Straipsniai.lt kaip informacijos šaltinį.

Atsitiktinės gairės:    Modemai (8)    Kulinarija (181)    Spausdintuvai (12)    Buto remontas (3)    Restoranai (5)    Laikrodžiai (3)    Masonai (7)    Sveikinimai Naujųjų metų proga (5)    Drakonai (36)    Draudimas (7)    Šunys (67)    Išpažintis (16)    Panayiotis Zavosas (2)    Labradoras (2)    Bitė (5)    Lietuvos istorija (110)    Depresija (29)    Lobių ieškotojai (3)    Transportas (125)    Poltergeistai (2)    Architektūra (11)    Vampyrai (9)    Šventės (117)    Mokykla be narkotikų (20)    Regbis (4)    Interneto dizainas (5)    Žinių visuomenė (14)    Dailė (34)    Šventasis Antanas (2)    Novelės (102)    Grybai (3)    Vaiduokliai (23)    Žemės ūkis (33)    Viešnia iš ateities (2)    Mergelė (7)    Kačių veislės (25)    Kandidatai į prezidentus (5)    Apskaita (15)    Ekologinis ūkis (2)    Politikai (183)    Sektos (12)    Vilius Navickas (2)    Hobi (106)    Ekologiški produktai (2)    Egiptas (24)    Shidokan (3)    Bankinės technologijos (11)    Breakdance (4)    Viskis (8)    Geologija (20)
1. Pietų Korėjos valdžia uždraudė nepilnamečiams žaisti kompiuterinius žaidimus naktimis
2. Internetiniame žaidime vaikams – seksualūs apatiniai ir „egzotiško“ įvaikio pirkimas
3. „Windows 7“ žaidimų mėgėjams: pliusai ir minusai
4. Kompiuterinių žaidimų entuziastai rinksis Kaune
5. Žaidimui "Žuvies kelionė" - prizas už netradicines viešųjų ryšių priemones
6. Baltijos šalių kompiuterinių žaidimų asai iš WCG finalo medalių neparsiveža
7. Nusipirkau pasaulį
8. Kaip apsaugoti savo akis žaidžiant kompiuteriu?
9. Vivisektorius. Žvėris viduje
10. Oddworld Inhabitants keičia profilį
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!