LT   EN   RU  
2019 m. balandžio 23 d., antradienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Naudingi patarimai. Mityba
  Naudingi patarimai > Naudingi patarimai. Mityba
Lankomumo reitingas Publikuota: 2010-01-02
Naudingi patarimai, kaip numesti svorio

Internete apstu įvairiausių dietų. Vienos iš jų veiksmingos, kitos – nelabai. Atvirai kalbant: nepamėginsi – nesužinosi. Tačiau toms, kurios neturi entuziazmo nuolatos mėginti kažką naujo, specialistai siūlo pasinaudoti keliais paprastais patarimais, padėsiančiais lengviau kontroliuoti svorio pokyčius.

  • Gerkite kuo daugiau vandens ar kito nekaloringo gėrimo. Stiklinė šalto vandens puikiai nuslopina alkį, be to, vanduo – labai naudingas organizmui.
  • Galvokite apie tai, ką jums vertėtų valgyti, o ne apie tai, ko turėtumėte atsisakyti.Dietų besilaikančios moterys dažnai daro klaidą: nuolatos ieško produktų, kuriuos turėtų išbraukti iš savo raciono. Kur kas paprasčiau būtų atrasti tuos produktus, kuriuos galėtumėte valgyti dažniau. Tarkim didesnis kiekis vaisių ir daržovių savaime išstumtų iš valgiaraščio ne tokius naudingus ir labiau kaloringus produktus.
  • Pajuskite, kada iš tiesų esate alkana. Besilaikančios dietų moterys dažniausiai kankinasi, todėl nuolatos galvoja apie maistą ir įsivaizduoja esančios alkanos. Dieta neturi būti kančia, todėl valgyti reikėtų keletą kartų per dieną, po truputi. Kad nesijaustumėte alkana, pilnai pakanka nedidelio maisto kiekio (maždaug tiek, kiek tilptų į delną).
  • Atsikratykite nesveikų įpročių. Vienas iš blogiausių įpročių – kramsnoti žiūrint televizorių. Užkandžiavimą pakeiskite sportu. Jei neturite namie treniruoklio, bežiūrėdama mėgiamą filmą ar laidą, kilnokite kojas ar sutraukinėkite raumenis.
  • Mėgaukitės maistu. Valgant nevalia daryti nieko kito: skaityti laikraščių, kalbėtis ir t.t. Jūs turite susikoncentruoti ties patiekalu ir pajusti valgymo malonumą.
  • Užsisakykite vaikiškas porcijas. Išalkus jums atrodo, kad galėtumėte suvalgyti arklį, tačiau vadovaukitės paprastu principu: užsisakykite vaikišką porciją ir jei po jos vis dar jausitės alkana, galėsite užsisakyti dar vieną. Tik nepainiokite sotumo ir persivalgymo. Dauguma iš mūsų taip susigadinusios valgymo įpročius, kad sočios jaučiamės tik tuomet, kai į pilvą net ir norėdamos nieko nebeįdėtume.

Griežtai draudžiama Straipsniai.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į Straipsniai.lt kaip informacijos šaltinį.

Atsitiktinės gairės:    Dažasvydis (3)    Mergelė (7)    Nekilnojamasis turtas (22)    Žemės ūkis (33)    Parapsichologija (22)    Geografija (22)    Prezidento rinkimai (6)    Foje (3)    Pramoginiai šokiai (2)    Erotiniai šokiai (23)    Svarstyklės (7)    Turizmo agentūros (10)    Liemenėlės (3)    Anglų kalba (35)    Skaneriai (5)    Nešiojami kompiuteriai (12)    Programavimas (20)    Rinkimai (23)    Žydai (32)    Lotynų šokiai (5)    Kačių veislės (25)    Kino kritika (10)    Viktor Uspaskich (61)    Literatūra (239)    Lietuvių fantastika (11)    Nacionaldarbininkų Sąjūdis (2)    Sel (10)    Hobi (106)    Drakonai (36)    Astrologija (27)    Grupės (81)    Šventasis Antanas (2)    Psichologija (89)    Mistika (9)    Jausmai (27)    Pagonybė (3)    Labradoras (2)    Stomatologija (6)    Prekės ir paslaugos buičiai (2)    Kulinarija (181)    Žvaigždės (19)    Skirmantas Valiulis (32)    Sveikata (313)    Advokatai (10)    Vokiečių aviganis (2)    Poetai (11)    Grybai (3)    Bibilija (10)    Atsiprašymas (3)    Skorpionas (7)
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!