LT   EN   RU  
2024 m. kovo 29 d., penktadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Psichologija
  Technologijos > Kompiuterinės technologijos > Kompiuteriniai žaidimai
Lankomumo reitingas Publikuota: 2002-12-31 Spausdinti Spausdinti
Psichologas ir fokusininkas

Richard Wiseman savo karjerą pradėjo kaip gabus iliuzionistas (magas). Jis Edinburgo universitete apsigynė psichologijos doktoranto disertaciją. Šiuo metu vadovauja Anglijos Hertfordshire universiteto Perrot-Warrick tyrimų sektoriui, kurios pagrindinį finansavimą administruoja Kembridžo Trejybės koledžas.

Tas sektorius žinomas pasaulyje savo tyrimais netradicinėse psichologijos srityse ir mokslo populiarinimo veikla. Jis parašė kelias knygas ir spausdino straipsnius garsiuose žurnaluose ("Nature", "Science" ir "Psychological Bulletin"). Apie jį rašyta šimtuose straipsnių laikraščiuose. Britų žiniasklaidoje dažniausiai cituojamas psichologas. Dažnas svečias TV ir radijo laidose, daugelio draugijų narys. Turi apdovanojimų.

Pasižymėjęs eksperimentais, kuriuose dalyvauja didelis kiekis žmonių. Paskutinių darbų tematika:

Melo ir apgavysčių psichologija;
Fokusų atlikimo psichologiniai principai;
Žmonių, besisakančių turint paranormalių savybių, tyrimas;
Eksperimentinė parapsichologija;
Liudininkų pasisakymų tikrumo psichologija;
Sėkmės ir intuicijos psichologija;
Juoko psichologija.
Mąstymo mašina

1999-ais jis sukūrė "Mąstymo mašiną", interaktyvų kioską, kuris leidžia tirti visoje šalyje, ar žmonės gali atspėti atsitiktinį kompiuterizuotą "monetos metimą". Tai neužima nė dviejų minučių. Per metus nuo 1999 m. kovo mėn. kioskas surinko ketvirtį milijono duomenų vežiojamas o Britanijos didžiausius prekybos centrus, aerouostus ir mokslo renginius.

"Geomica" kompanijos parašyta programa paaiškina projekto tikslus ir paprašo atsakyti į keturis paprastus klausimus (lytis, skeptikas ar tikintis ir t.t.). Tada paprašoma 4 kartus p atspėti ar pabandyti paveikti atsitiktinai išmetamą monetą. Atsakymai įvedami per jautrų lietimui ekraną. Rezultatai išsaugomi kompiuteryje.

Tyrimai rodo, kad 55% britų tiki žmogaus psichiniais sugebėjimais.

Kitas interaktyvus kioskas sukurtas su Adrian Owen ir Daniel Bor yra "Atminties mašina". Ji tiria žmonių trumpalaikę erdvinę atmintį. Per maždaug tris minutes tiriamasis turi atlikti dvi paprastas užduotis.

Griežtai draudžiama Straipsniai.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į Straipsniai.lt kaip informacijos šaltinį.

Atsitiktinės gairės:    Liūtas (7)    Pramoginiai šokiai (2)    Fantastika (21)    Novelės (102)    Internetas (184)    LICS (17)    Korupcija (22)    Radvilos (32)    Kinas (193)    Interneto tinklai (4)    Prancūzų buldogas (2)    Akvariumai (58)    Žvaigždės (19)    EBSW (40)    Britų trumpaplaukės katės (2)    Tamplierių ordinas (7)    Informaciniai karai (11)    Mityba (43)    Vėlinės (5)    Operacinės sistemos (50)    Aikido (14)    Skorpionas (7)    Elektroninės muzikos grupės (3)    Motociklai (12)    Vaiko sveikata (8)    Kietieji diskai (17)    Nokia (24)    Imtynės (29)    Netolerancija (6)    Vandens slidės (2)    Poltergeistai (2)    Stilius (86)    Sodininkystė (22)    Žmogaus klonavimas (2)    Pyktis (6)    Hakeriai (273)    Klaviatūros (11)    Psichiatrija (64)    Vaizdo sistemos (34)    Viešnia iš ateities (2)    Konditerija (10)    Stomatologija (6)    Duomenų apsauga (3)    Partizanai (12)    Žuvys (7)    Filosofija (326)    Prezidento rinkimai (6)    Lietuva (2)    Kornreksai (3)    Prekės ir paslaugos buičiai (2)
1. Pietų Korėjos valdžia uždraudė nepilnamečiams žaisti kompiuterinius žaidimus naktimis
2. Internetiniame žaidime vaikams – seksualūs apatiniai ir „egzotiško“ įvaikio pirkimas
3. „Windows 7“ žaidimų mėgėjams: pliusai ir minusai
4. Kompiuterinių žaidimų entuziastai rinksis Kaune
5. Žaidimui "Žuvies kelionė" - prizas už netradicines viešųjų ryšių priemones
6. Baltijos šalių kompiuterinių žaidimų asai iš WCG finalo medalių neparsiveža
7. Nusipirkau pasaulį
8. Kaip apsaugoti savo akis žaidžiant kompiuteriu?
9. Vivisektorius. Žvėris viduje
10. Oddworld Inhabitants keičia profilį
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!