LT   EN   RU  
2020 m. balandžio 1 d., trečiadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Reklama internete
  Technologijos > Kompiuterinės technologijos > Internetas > Reklama internete
Lankomumo reitingas Publikuota: 2008-03-08
Kontekstinė reklama

Kontekstinė reklama ilga laika buvo vienas iš efektyviausiu būdų pritraukti tikslinę auditoriją i tinklapį. Kontekstinės reklamos gigantai, tokie kaip Google, Yahoo, iš to uždirbo ir toliau sėkminingai uždirba šimtus milijonų dolerių. Deja paskutiniu metu kontekstinėje reklamoje ir kitose tekstinės reklamos rūšyse itin padaugėjo melagingų paspaudimų kurie atneša nemažus finansinius nuostolius tiek reklamos agentūroms tiek jų klientams. Pagrindinė tokio melagingu paspaudimų didėjimo priežastis nuolat augantis smulkių tinklapių, kuriouse reklaminius plotus perka reklamos agentūros, kiekis. Stambūs tinklapiai paprastai neužsiima melagingais paspaudimais, o smulkių tinklapių savininkai itin dažnai bando tokiu būdu užsidirbti papildomų pinigų. Pačios reklamos agentūros nepatiria dėl to itin didelių nuostolių, o visą nuostolių naštą perkelia ant savo klientų pečių. Tačiau jos negali toleruoti melagingu paspaudimų, nes ilgalaikėje perspektyvoje tai atneš vien tik didelius nuostuolius. Dėl augančių išlaidų ir mažėjančios investuotų lėšų gražos reklaminių agentūrų klientai pradės mažinti lėšas išleidžiamas šiai reklamos rūšiai, o tai galiausiai sumažins reklamos agentūrų pelną. Deja beveik neimanoma pilnai atsekti visus melagingus paspaudimus ir nori nenori visiems tenka su tuo taikstytis. Galiausiai kiek bedejuotu reklamos agentūros ar jų klientai nei vieni nei kiti artimiausiu laiku neketina nieko kardinaliai keisti, net ir esant gana dideliam melagingų paspaudimų skaičiui apsimoka pirkti tokią reklamos rūšį.

Griežtai draudžiama Straipsniai.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į Straipsniai.lt kaip informacijos šaltinį.

Atsitiktinės gairės:    Žuvininkystė (2)    Kriptografija (3)    Meilė (138)    Procesoriai (28)    Alkoholiniai gėrimai (74)    Pagonybė (3)    Ožiaragis (7)    Architektūra (11)    Arbata (10)    Egiptas (24)    Žuvys (7)    Žvejyba (30)    Viktor Uspaskich (61)    Vaizdo sistemos (34)    IT parodos (10)    Partijos (41)    Žirgų sportas (4)    Taksas (2)    Stilius (86)    „Lietuvos” kino teatras (13)    Skundai (22)    Sportas (8)    Feng šui (7)    Mazda (2)    Elektroninės muzikos grupės (3)    Alus (22)    Ekologiški produktai (2)    Sony Ericcson (40)    Skandalai (476)    Interjero dizainas (13)    Masonai (7)    Katės (33)    Sportiniai šokiai (2)    Eurointegracija (5)    Konspiracija (2)    Šalys (61)    „Laisvės kryžkelės“ (10)    Modemai (8)    Žmogaus klonavimas (2)    Parapsichologai (7)    Interneto dienoraščiai (2)    Bendravimas (743)    Įdomybės (87)    Z.Jurgelevičiaus rubrika (23)    Helouvynas (7)    Tatuiruotės (7)    Skaneriai (5)    Slaptos bendrijos (24)    Literatūra (239)    Proza (157)
1. Ar Jonavos kultūros centro reklama visada veiksminga?
2. Reklama internete - istorija ir šiandiena
3. Reklama internete ir jos tikslai
4. Lietuviškos reklamos internete ypatumai
5. Šių dienų reklamos internete realijos
6. Kaip pasamdyti gerą interneto reklamos specialistą ?
7. Reklamos internete kaina ir nauda
8. Išvirkščioji reklamos internete pusė
9. Reklamos internete apmokėjimo būdai
10. Reklama internete. Užknisa
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!