LT   EN   RU  
2024 m. balandžio 18 d., ketvirtadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Shidokan
  Technologijos > Kompiuterinės technologijos > Kompiuteriniai žaidimai
Lankomumo reitingas Publikuota: 2003-02-22 Spausdinti Spausdinti
Shidokan taisyklės

SHIDOKAN susideda iš kovinių menų TRIATLONO:

- BARE KNUCLE - pilnas karate-do kontaktas;

- THAIBOXING - pilnas kontaktas su bokso pirštinėmis (8-10 coliu);

- GRAPPLING - pilnas karate-do kontaktas su džudžitsu elementais,

į kuriuos įeina skausmingi, smaugimo koviniai veiksmai. Taip pat pirštinės atvirais pirštais (2 coliu).

Shidokane vykdomos mėgėjų ir profesionalų kovos.

Mėgėjų kovos:

Svorio kategorijos skirstomos kas dešimt kilogramų:
-65kg , -75kg, -85kg, +85kg.

Kovos trukmė 6 raundai po 2 arba 3 minutes.
Galimi kovų variantai:
6 raundai pagal BARE KNUCLE, be pertraukų;
4 raundai BARE KNUCLE + 2 raundai THAIBOXING, tarp BARE KNUCLE raundų pertraukos nėra, tarp 4-5, 5-6 raundų 1 minutės pertrauka.
Finale, jeigu lygiosios, galimas 1 pratęsimas.

Jeigu dalyvių skaičius varžybose didelis, atrankinės kovos vykdomos 4 raundai pagal BARE KNUCLE taisykles, be pratęsimo, olimpiniu principu.

Pergalė skiriama:

1. Už du nokdaunus arba už vieną nokautą;

2. Už vieną (arba du) skausmingus veiksmus ar už vieną smaugimo veiksmą;

3. Neleidžiant kovoti gydytojui;

4. Atsisakius priešininkui ar sekundantui kovoti;
Nokdaunas skaičiuojamas iki 5 sekundžių. Virš 5 sekundžių - nokautas.

Leidžiami veiksmai, kovojant pagal BARE KNUCLE taisykles:
1. Pilna kojų technika;

2. Išskirtinė kojų technika keliais, laikantis už kimono, sprando ar galvos (3 sekundes);

3. Visi metimų ir pakirtimų veiksmai;

4. Pilna ranku technika iskyrus smugius alkunemis ir kumsciais i galva;

5. Atlikus metimą ar pakirtimą leidžiama atlikti skausmingus veiksmus kojų ir rankų srityse (5 sekundes);

6. Stumti galvą, atliekant smūgius keliais, leidžiama delnu ir dilbiu ;

Draudžiami veiksmai, kovojant pagal BARE KNUCLE taisykles:
1. Durti į akis;

2. Laužyti pirštus;

3. Smūgiuoti į nugarą;

4. Smūgiuoti į lytinius organus;

5. Smūgiuoti tiesiais smūgiais į kelio sąnarius;

6. Smūgiuoti kumščiu ir alkūne į galvą, kaklą ar pakaušį;

7. Smūgiuoti į sėdintį ar gulintį varžovą;

8. Laužyti sprandą;

9. Laikytis už ringo virvių;

10. Atsikalbinėti prieš teisėją;


Privaloma kovoti su baltu kimono, rankovės iki alkūnės, turėti kapą ir bandažą.
Leidžiama bintuoti tik rankų ir kojų sąnarius. Neleidžiama bintuoti kumščio priekinės dalies.
Per dieną kovotojui leidžiama kovoti ne daugiau 5 kovas, nes tai labai didelis krūvis ir reikalauja didelės sportinės ištvermės.
Varžybų dalyviai privalo būti apsidraudę ir turėti sveikatos pažymėjimą.

Leidžiami veiksmai, kovojant pagal THAIBOXING taisykles:
1. Pilna rankų ir kojų technika;

2. Pakirtimai ir metimai;

3. Klinče atliekant smūgius keliais kova nestabdoma:

(kova stabdoma tik nustojus smūgiuoti);

Imtyniauti gulint draudžiama;

Privaloma apranga - kimono kelnės su diržu be kimono švarko.

Profesionalų kovos:

Svorio kategorijos sirstomos kas dešimt kilogramų:
-70kg , -80kg, -90kg, +90kg.

Galimi kovų variantai:
- 9 raundai pagal BARE KNUCKLE be pratęsimo, pertaukos tarp raundų 1 minutė;
- 9 raundai THAIBOXING be pratęsimo, pertaukos tarp raundų 1 min;
- 9 raundai GRAPPLING be pratęsimo, pertaukos tarp raundų 1 min;
- 3 raundai BARE KNUCKLE + 3 raundai KICKBOXING + 3 raundai GRAPPLING be pratęsimo, pertaukos tarp raundų 1 min;

Pergalė skiriama:
1. Už du nokdaunus;

2. Vieną nokautą;

3. Už vieną (arba du) skausmingus veiksmus;

4. Už vieną smaugimo veiksmą;

5. Atsisakius priešininkui ar sekundantui kovoti;

6. Neleidžiant kovoti gydytojui;

Nokdaunas skaičiuojamas iki 5 sek. Virs 5 sek. - nokautas.

Leidžiami veiksmai:
1. Pilna kojų technika;

2. Visi metimų ir pakirtimų veiksmai;

3. Smūgiai alkūnėmis (išskyrus į galvą);

4. Smūgiai kumščiu pilnu kontaktu (išskyrus į galvą, kovojant pagal BARE KNUCLE);

5. Pilna rankų technika (su 2 ir 8-10 colių pirštinėmis, kovojant pagal THAIBOXING ir GRAPPLING);

Draudžiami veiksmai:
1. Durti į akis;

2. Smūgiuoti į gerklę, kaklo sritį, pakausį, nugarą;

3. Smūgiuoti į lytinius organus;

4. Smūgiuoti tiesiais smūgiais į kelio sąnarius;

5. Laužyti pirštus;

6. Smūgiuoti į sėdintį ar gulintį varžovą;

7. Laikytis už ringo virvių;

8. Atsikalbinėti prieš teiseją.

Kovos vyksta ringe.
Kovojant pagal BARE KNUCLE, susikibimas leidžiamas iki 3 sekundžių, per kurias galima smūgiuoti keliais ar padaryti metimą. Atlikus metimą, toliau galima kovoti 5 sekundes atliekant skausmingus veiksmus.
Kovojant pagal GRAPPLING, susikibus galima kovoti iki 30 sekundžių, jei per tą laiką įvykdytas metimas ar pakirtimas, skiriamas dar 30 sekundžių limitas smaugimo ar skausmingam veiksmui atlikti.
Kovotojams leidžiama naudoti JU-JITSU veiksmus, taip pat sprando laužimą dviem rankom.

Profesionalų kovos rengiamos komerciniuose turnyruose ir kovotojas gali per dieną kovoti tik vieną kovą.
Pasaulio čempionate kovojant tik pagal trikovinį variantą (3*3) leidžiama kovoti iki 5 kovų per dieną.

Jaunių kovos (14-15 metų):

Svorio kategorijos skirstomos kas 5 kg.
Varžybos vykdomos 2 raundai po 2min BARE KNUCLE, 3 raundas KICKBOXING,be pratęsimo, su 1 minutės pertrauka tarp raundų.
Finale leidžiamas 1 pratęsimas.
Kovojama be pirštinių.

Taisyklės tokios pačios kaip ir mėgėjų, tik draudžiami kelių smūgiai į galvą: leidžiami į korpusą.

Taškas Juko skiriamas už švarius metimus ir pakirtimus, koncentruotus aukštus kojų smūgius. Jei nėra Wazari, pergalę lemia Juko taškų skaičius. Jei yra Wazari, Juko taškai neskaitomi.

Susikibus leidžiama kovoti 3 sekundes ir 10 sekundžių parteryje. Taip skatinama imtynių ir skausmingų veismų technika.

Kovos gali vykti ir ant tatamio.
Netyčia išėjus už linijos sportininkas nebaudžiamas. Po 4 tyčinių pabėgimų (vengiant kovoti) nuo tatamio, sportininkui priskiriamas pralaimėjimas. Jei metimas pradėtas tatamyje jį leidžiama užbaigti ir už jo ribų.

Jaunučių kovos (12-13 metų):

Svorio kategorijos skirstomos kas 5 kg.
Varžybos vykdomos 2 raundai po 2 minutes tik BARE KNUCLE, be pratęsimo ir 1 minutės pertrauka tarp raundų.
Finale 3 raundai po 2 min su 1 minutės pertraukom tarp raundų.
Kovojama be pirštinių.

Taisyklės tokios pačios kaip ir mėgėjų, tik draudžiami kelių smūgiai.

Taškas Juko skiriamas už švarius metimus ir pakirtimus, koncentruotus aukštus kojų smūgius. Jei nėra Wazari, pergalę lemia Juko taškų skaičius. Jei yra Wazari, Juko taškai neskaitomi.

Susikibus leidžiama kovoti 3 sekundes ir 10 sekundžiu parteryje. Taip skatinama imtynių ir skausmingų veismų technika.

Kovos gali vyti ir ant tatamio.
Netyčia iėejus už linijos sportininkas nebaudžiamas. Po 4 tyčinių pabėgimų (vengiant kovoti) nuo tatamio, sportininkui priskiriamas pralaimėjimas. Jei metimas pradėtas tatamyje jį leidžiama užbaigti ir už jo ribų.

Griežtai draudžiama Straipsniai.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į Straipsniai.lt kaip informacijos šaltinį.

Atsitiktinės gairės:    Rinkimai (23)    Teisė (61)    Poetai (11)    Politika (363)    Ekonomika (259)    Technologijos (1819)    Sektos žudikės (6)    Dvyniai (9)    Lobiai (12)    Atleidimas (4)    Kazino (10)    Skaneriai (5)    Turizmo agentūros (10)    Viktor Uspaskich (61)    Emo (10)    Gyvenimo džiaugsmas (2)    Vėlinės (5)    Duomenų apsauga (3)    Dvarai (36)    Homeopatija (5)    Žvejyba (30)    Aiškiaregiai (11)    Regbis (4)    Saugus internetas (11)    Feng šui (7)    Vilniaus bendruomenės (4)    Dieta (33)    Vorai (2)    Šokoladas (10)    NSO (33)    Šventasis Antanas (2)    Wing Tsun (14)    Parapsichologai (7)    Švedija (9)    Nacionaldarbininkų Sąjūdis (2)    Skorpionas (7)    Rašytojai (11)    Klubai (5)    Netolerancija (6)    Vytautas Landsbergis (6)    Džiazo muzikos grupės (11)    Interjero dizainas (13)    Rasizmas ir ksenofobija (9)    Proza (157)    Lengvosios muzikos grupės (27)    Liberalų sąjūdis (5)    Prezidento rinkimai (6)    Hakeriai (273)    Metalistai (8)    Rokeriai (3)
1. Pietų Korėjos valdžia uždraudė nepilnamečiams žaisti kompiuterinius žaidimus naktimis
2. Internetiniame žaidime vaikams – seksualūs apatiniai ir „egzotiško“ įvaikio pirkimas
3. „Windows 7“ žaidimų mėgėjams: pliusai ir minusai
4. Kompiuterinių žaidimų entuziastai rinksis Kaune
5. Žaidimui "Žuvies kelionė" - prizas už netradicines viešųjų ryšių priemones
6. Baltijos šalių kompiuterinių žaidimų asai iš WCG finalo medalių neparsiveža
7. Nusipirkau pasaulį
8. Kaip apsaugoti savo akis žaidžiant kompiuteriu?
9. Vivisektorius. Žvėris viduje
10. Oddworld Inhabitants keičia profilį
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!