|
Akimirkos sentencija |
|
|
Kai esi mylimas, neabejoji niekuo. Kai myli pats, abejoji viskuo. |
|
|
S. G. Kolet |
|
|
|
|
Draugai |
|
|
|
|
Reklama |
|
|
|
|
|
Tobulumas - nuoseklios evoliucijos rezultatas
Naujasis trečiosios klasės BMW akcentuoja savo techninį pranašumą tarp kitų kompaktinių sportinių limuzinų. Pretenzinga technika papildyta iki šiol šiai klasei neįprastais elementais pagal kliento pageidavimus. Be to, nauji varikliai teikia automobiliams dar daugiau galios... Ilgesnis atstumas tarp ratų ašių, trumpi variklio ir bagažinės dangčiai sukuria naujojo BMW siluetą, į kurį nepriekaištingai įsikomponuoja netgi durų rankenos. Vis dėlto trečiosios klasės atstovas lieka ištikimas BMW šeimos tradicijoms - tipiškas jo priekis su variklio dangtyje įtaisytomis grotelėmis. Tai yra nuoseklus pirmtako išvystymas pagal principą - nieko nauja, ta?čiau viskas nauja. Iš ankstesnio trečiosios klasės BMW neperimta nė vieno varžtelio.
|
|
|
|
|
Septynios automobilio "CELICA" kartos
Automobilis ,,Celica" pirmą kartą visuomenei buvo pristatytas 1970 m. Tokijo automobilių parodoje (Tokyo Motor Show). Kompanijos ,,Toyota" naujas dvivietis automobilis buvo pagamintas, Japonijos rinkai adaptuojantis prie vakarietiškų tendencijų. Jis buvo sukurtas, tenkinant Jungtinių Valstijų ir Europos sportinių automobilių mėgėjų poreikius. Pirmą kartą Europoje automobilis ,,Celica" su 1,6 litro keturių cilindrų varikliu pasirodė 1971 m. viduryje. Truputį vėliau buvo paskelbta, kad populiaraus automobilio su atlenkiamu bagažinės dangčiu, turinčio 1,6 ir dviejų litrų variklį, serija pasirodys Japonijos rinkoje nuo 1973 m. balandžio. Tam tikrą laiką automobilis su atlenkiamu bagažinės dangčiu buvo pristatomas tik vietos rinkoje (pradėtas eksportuoti nuo 1976 m., būdamas ,,Metų...
|
|
|
|
|
Automobiliai estetams - verslo klasė
Baigiantis darbo savaitei, kiekvienas mirtingasis nori kažko naujo – naujo apdaro, naujo patiekalo. Kodėl tai negalėtų būti kad ir naujas automobilis? Kokia mašina labiausiai tiktų savaitgalio kelionei? Aišku, jog tai priklauso nuo to, kur norima važiuoti. Jei į gamtą, geresnės transporto priemonės nei visureigis, vargu ar surasi. Jei susiruošėte į svečius ar į vakarėlį, geriausi “ratai” šiuo atveju būtų vadinamasis verslo klasės automobilis. Kas jis, verslo klasės automobilis? Specialistai tvirtina, jog tai – tarpinis variantas tarp labai kokybiškų didžiosios klasės lengvųjų automobilių (“Mitsubishi Galant”, ”Nissan Maxima”, “Opel Omega” ir kt.) ir tarp prestižinės klasės atstovų, tokių kaip “S” klasės ”Mercedesai”...
|
Jonas Okmanas
|
|
|
|
Automobilis tiems, kurių nebedomina kainos
Už mašiną - 7 milijonai litų. Sportinių automobilių padangėje pasirodė nauja aukščiausios klasės mašina "Mercedes CLK-GTR", rašo Vokietijos žurnalas "Auto und Moto Sport". Už tris milijonus Vokietijos markių (daugiau kaip 7 milijonus litų) galima nusipirkti 175 automobilius "Smart", 150 tonų puikiausios rūkytos mėsos gaminių bei dešrų, keturis centnerius aukščiausios prabos aukso arba angliško stiliaus namelį priemiestyje su nedideliu žemės plotu šalia. Tik nė viena šių vertybių neturi po kapotu 612 AG ir nepajėgia per 9,9 sekundės pasiekti 200 kilometrų per valandą greičio. Taigi investicijas mėgstantis milijonierius, kuriam prie širdies mašinos ir didžiulis greitis bei prabanga, turi paskubėti susirasti firmos AMG...
|
|
|
|
|
Greičio mėgėjų svajonė - sportinis modelis už prieinamą kainą
Vienas tokių modelių - Norviče (Anglija) gaminamas dvivietis "Lotus Elise" sportinis automobilis, kainuojantis 28 tūkst. JAV dolerių ir toks pat galingas kaip "Porsche Boxster" modelis. Šis "Lotus" inžinierių sukurtas gražuolis sveria vos 770 kilogramų. Keturių vožtuvų 1,8 litro talpos variklis leidžia automobiliui pasiekti 100 km/h greitį per 6,5 sekundės. Ko gali pasigesti "Lotus Elise" vairuotojai - tai elektroninių vairo stiprintuvo bei stabdžių sistemos ir automatinio langų valdymo. Inžinierių teigimu, ši įranga padidintų automobilio svorį ir sumažintų jo pajėgumą kelyje. "Renault Spider" - dar spartietiškenis modelis, tačiau atrodo iš tiesų įspūdingai, lyg dviem spalvom nulakuotas kokonas. Keturių cilindrų 147 AJ galingumo...
|
Tomas Alksnis
|
|
|
|
SAAB
Lietuvaičiams, ypač buvusiems “Lietuvos avialinijų” klientais, SAAB vardas nėra naujiena – mūsų nacionalinė oro kompanija turi keletą šio švedų koncerno lėktuvų, kurie, tiesa, nėra paskutinis technikos žodis. Ir jei, sakysime, SAAB lėktuvai yra lyginami su amerikietiškaisias “Boeingais”, tai “švedai” tegali pretenduoti ne į komfortabilaus oro lainerio, bet į vangiai arimais puškojančio traktoriuko vardą. Dar prieš dešimtmetį panaši situacija buvo ir su kitu šio švedų koncerno iš nedidelio Trollchetteno miestelio produktu – lengvaisiais automobiliais. Ne vienas mūsų automėgėjas, matyt, ne kartą yra pasišaipęs, pavyzdžiui, iš neįprasto dizaino ir kampuotų formų aštuntajame-devintajame dešimtmetyje gaminto “SAAB 900” automobilio.
|
Jonas Okmanas
Komentarų: 2
|
|
|
|
"Honda" pristato naują liuksusinį universalą
Lygiai prieš mėnesį kompanija “Honda Motor Co Ltd” pristatė naują modelį “Avancier”. Naujasis automobilis išsiskiria įspūdingu interjeru, stiliumi ir galingais varikliais. Automobilije bus montuojami du VTEC varikliai. Galingesnis bus 3,0 l darbo tūrio V-6 tipo, kitas - 4 eile išdėstytų cilindrų 2,3 l darbo tūrio. Abu varikliai bus montuojami su 5 pavarų automatine transmisija. Standartinėje “Avancier” versijoje sumontuotos dvi oro saugos pagalvės, ABS su elektronine stabdžių jėgos paskirstymo sistema, ventiliuojamos sėdynės.
|
Balys Kovas
|
|
|
|
"Ataman II" iš Rusijos
Rusijos automobilių gamintojai sukūrė naują koncepcinį visureigį GAZ-3106, kurį kol kas pavadino “Ataman II”. Šis automobilis buvo pristatytas kaip liukso klasės visureigis ir pagal savo išmatavimus lygiuojasi su tokiais visureigiais, kaip “Toyota Land Cruiser 100” bei “Land Rover Discovery”. Automobilio dizaineriai teigia, kad kol kas pilnai suformuota yra tik mašinos išorė ir automobiliui pasirodžius serijinėje gamyboje išvaizda nesikeis. Tuo tarpu interjero detalės dar bus tobulinamos. Manoma, kad pradžioje į šį modelį bus montuojami benzininiai 2,3 litro, 2,5 litro ir 2,7 litro darbo tūrio varikliai. Tačiau variklio skyrius sukompuonuotas taip, kad jame galima sutalpinti ir V-6 bei V-8 tipo variklius. Gali...
|
Balys Kovas
|
|
|
|
Naujasis "Volkswagen Polo"
DPA pranešimu, Vokietijos automobilių grupė "Volkswagen AG" spalio viduryje ketina pristatyti naują "Polo" modelių kartą. Bazinis naujojo "Polo" variantas kainuos 20 tūkst. 800 Vokietijos markių. "Volkswagen" teigimu, skirtumas tarp ankstesniojo "Polo" bei naujosios kartos modelio yra daugiau vizualus nei esminis. Naujasis "Polo" aprūpintas vieno litro talpos 50 AJ galingumo varikliu bei visiškai padengtas antikorozine danga. "Volkswagen" duoda naujajam "Polo" modeliui 12 metų garantiją prieš rūdis.
|
|
|
|
|
Škoda Fabia" kelios akimirkos po premjeros
"Škoda Fabia" pirmuoju automobiliu, sukurtu ant vadinamosios naujosios "Volkswagen" koncerno platformos, kuri naudojama "VW Polo" klasės automobilius gaminti. Panašaus likimo susilaukė ir kitas čekų gamybos modelis – "Octavia". Šiuos automobilius vienija tai, jog "Škoda Octavia" ir "Škoda Fabia" – vienas į kitą "peraugantys" automobiliai. Tik "Škoda Octavia" galima būtų pavadinti labiau "Passatu", negu labiau "Golfu". O štai "Škoda Fabia", galima sakyti, yra "beveik Golfas" negu beveik "Polo". Tai dar vienas žingsnis link koncerno koncepcijos unifikuoti kuo daugiau modelių – 60 proc. "Fabia" detalių bus panaudota kuriant kitus susivienijimo automobilius – "Seat", "Audi" ir "Volkswagen". Tokiu būdu VW stengėsi užimti visas...
|
Jonas Okmanas
|
|
|
|
|
|
|