LT   EN   RU  
2024 m. balandžio 16 d., antradienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Vadyba
  Technologijos > Kompiuterinės technologijos > Kompiuteriniai žaidimai
Lankomumo reitingas Publikuota: 2003-06-14 Spausdinti Spausdinti
Esminiai paslaugų ir fizinių prekių skirtumai

Taigi paslauga “sukasi” aplink nematerialią esmę, kurią galima suvokti kaip abstrakčią idėją. Tai yra veikla, susiejanti gamybos ir vartojimo procesus. Šie procesai dažnai vyksta kartu. Dėl šių savybių vartotojo ir paslaugų teikėjo sąveika yra plataus masto. Vartotojai susiduria su įvairiais šaltiniais ir galimybėmis (darančiais jiems įtaką), kurie yra paslaugų įmonių gamybos proceso elementai. Esant daugiau ar mažiau plačiai vartotojo sąveikai susiklosto jo ir paslaugų įmonės tarpusavio ryšys, t.y. paslaugų teikėjo ir vartotojo ryšys.

Paslaugos visada susijusios su žmonėmis, klientais, kurie iš esmės ir sudaro įmonėms įvairių problemų. Klientai dažnai pažeidžia nustatytas jų aptarnavimo taisykles, ignoruoja siūlomas paslaugas, pervertina lūkesčius ir pan. Pasirinkimo laisvės sąlygomis paslaugų įmonė turi tirti kliento elgseną, jų pageidavimus ir užgaidas, kartu taikyti specifinius paslaugų pasiūlos ir paklausos suderinimo būdus ir poveikio vartotojams priemones.

Paslauga dažniau yra veikla arba procesas negu dalykas. Paslauga gali būti vartojama tik tiek, kiek vyksta šis procesas. Procesui nutrūkus, paslaugos neegzistuoja, t.y. faktiškai paslauga egzistuoja tik tiek, kiek trunka jos gamybos procesas. Fizinės prekės yra materialios ir egzistuoja nutrūkus gamybos procesui.

Paslauga yra vartojama ją gaminant (teikiant) arba tuoj pagaminus. Pvz., restorane maistas gali būti paruoštas prieš atvykstant vartotojui. Tačiau dauguma restorano paslaugų yra atliekamos tuo pat metu, kai lankytojas vartoja tą paslaugą. Kita vertus, fizinės prekės gaminamos fabrike ir tik po to parduodamos.

Griežtai draudžiama Straipsniai.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į Straipsniai.lt kaip informacijos šaltinį.

Atsitiktinės gairės:    Skorpionas (7)    Vorai (2)    Filologija (2)    Spausdintuvai (12)    Striptizas (8)    Džiaugsmas (2)    Bučiniai (31)    Interneto dizainas (5)    Geležinkeliai (4)    Romas Kalanta (4)    Gotai (17)    Drabužiai (41)    Kaukazo aviganis (2)    Maudymosi kostiumėliai (7)    Žemės grobstymai (50)    Grupės (81)    Artūras Zuokas (41)    Dieta (33)    Kandidatai į prezidentus (5)    Jautis (2)    Moterims (34)    Wing Tsun (14)    Mokykla be narkotikų (20)    Savivaldybių rinkimai 2007 (9)    Parapsichologai (7)    Metalinės muzikos grupės (8)    Kelnaitės (2)    Parapsichologija (22)    Trys karaliai (5)    Geografija (22)    Ekologinis ūkis (2)    Rinkimai (23)    Kūdikio maitinimas (3)    Liberalų sąjūdis (5)    Kovos menai (72)    Elektroninės muzikos grupės (3)    Vitaminai (2)    Variakojis (11)    Bitė (5)    Vaizdo sistemos (34)    Atmintis (4)    Aerobika (3)    Nokia (24)    Sel (10)    Specialiosios tarnybos (36)    Įvaikinimas (3)    Žala sveikatai (16)    Žvaigždės (19)    Vandens slidės (2)    Pelės (5)
1. Pietų Korėjos valdžia uždraudė nepilnamečiams žaisti kompiuterinius žaidimus naktimis
2. Internetiniame žaidime vaikams – seksualūs apatiniai ir „egzotiško“ įvaikio pirkimas
3. „Windows 7“ žaidimų mėgėjams: pliusai ir minusai
4. Kompiuterinių žaidimų entuziastai rinksis Kaune
5. Žaidimui "Žuvies kelionė" - prizas už netradicines viešųjų ryšių priemones
6. Baltijos šalių kompiuterinių žaidimų asai iš WCG finalo medalių neparsiveža
7. Nusipirkau pasaulį
8. Kaip apsaugoti savo akis žaidžiant kompiuteriu?
9. Vivisektorius. Žvėris viduje
10. Oddworld Inhabitants keičia profilį
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!