LT   EN   RU  
2020 m. lapkričio 25 d., trečiadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Vyriški kvepalai
  Stilius > Kvepalai > Vyriški kvepalai
Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (34 dalis) Lacoste
Lankomumo reitingas

Lacoste išsiskiria nepaprastai gaiviu, vyrišku ir kiek rafinuotu geismą žadinančiu kvapu. Dėl sudėtyje esančio Jamaikos romo Lacoste kvapas įgauna šilumos bei seksualumo ir ilgai išlieka. Essential – tai iš ties unikalūs kvepalai, nes dėl patentuotos technologijos jų gaivus energijos teikiantis kvapas atsiskleidžia pamažu ir išlieka visą dieną. Jis atsinaujina, kai kūnas sušyla sportuojant ar einant, taip pat paprasčiausiai patrynus odą. Rafinuotas kvapas Elegance sukurtas vyrui, kuris puikiai sutaria su savimi, kuris tiki, jog elegancija tai ne tik poza, o greičiau...

 Laurynas Dinsmanas
Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (35 dalis) Lancome
Lankomumo reitingas

Mados namų LANCÔME sukurti kvepalai Hypnôse skirti vyrui, turinčiam hipnotizuojančio žavesio. Gundantis Hypnôse kvapas dar labiau pabrėžia jo žavesį, eleganciją ir geismą. Kompaniją Lancome 1935 m. įkūrė kosmetikas ir parfumeris Armand Petitjean, kuris visą savo gyvenimą paskyrė kosmetikos gaminių, skirtų moterų grožiui puoselėti, kūrimui. Armand Petitjean didžiausia svajonė buvo kiekvieną moterį paversti nuostabia ir kerinčia būtybe. Būtent šiai svajonei įgyvendinti jis ir įkūrė kompaniją Lancome, pasamdė pačius geriausius specialistus ir skyrė daug dėmesio moksliniams tyrimams. Kompanijos Lancome įkūrėjas įkvėptas aistros kvapams 1935 m. ryžosi drąsiam žingsniui: pristatė pirmuosius net penkis skirtingus kvepalus. Matyt, šiam žingsniui įtakos turėjo ir tai, kad...

 Laurynas Dinsmanas
Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (36 dalis) Lanvin
Lankomumo reitingas

Praėjus beveik 80 metų nuo tada, kai pasaulį išvydo klasika tapę moteriški kvepalai Arpege, mados namai Lanvin pristatė kvepalus Arpege skirtus vyrams. Stilingas ir šiuolaikiškas, bet kartu sukurtas brandžiam ir patyrusiam vyrui nepaprastas kvapas Arpege simbolizuoja rafinuotumą, vyriškumą ir eleganciją. Arpege aromatas – tai tarsi tradicijų ir šiuolaikiškumo sąjunga. Praėjus beveik 80 metų nuo tada, kai pasaulį išvydo klasika tapę moteriški kvepalai Arpege, mados namai Lanvin pristatė kvepalus Arpege skirtus vyrams. Stilingas ir šiuolaikiškas, bet kartu sukurtas brandžiam ir patyrusiam vyrui nepaprastas kvapas Arpege simbolizuoja rafinuotumą, vyriškumą ir eleganciją. Arpege aromatas – tai tarsi tradicijų ir šiuolaikiškumo sąjunga. Prancūzų mados...

 Laurynas Dinsmanas
Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (37 dalis) Lolita Lempicka
Lankomumo reitingas

Lolita Lempicka tęsia savo pasaką pristatydama vyrišką versiją fantazijų karalystės. Kvapas Au Masculin kviečia į smagią ir intriguojančią kelionę po neatrastą romantikos kupiną pasaulį, įkvėpti jo aromatų, prisiliesti prie jo, mėgautis grožiu ir spalvomis. Lolita Lempicka kviečia mus pakeliauti po pasaulį, kupiną pirmapradžio moteriškumo, jausmų, žavių fantazijų ir vaikystės prisiminimų. Dizainerė Lolita Lempicka, kurios tikrasis vardas yra Josiane Pividal, gimė 1954 m. Prancūzijoje. Pirmąsias drabužių siuvimo paslaptis ji sužinojo iš savo motinos. Nuo 1970 m. Lolita Lempicka ėmė taisyti dėvėtus...

 Laurynas Dinsmanas
Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (38 dalis) Mont Blanc
Lankomumo reitingas

Presence Cool – tai naujas žvilgsnis į vyriškumą. Kvapas sukurtas vyrui, kuris žavi stiprybe, protu ir ramybe. Presence Cool aromatas ne tik traukia, bet ir intriguoja bei nepaprastai pabrėžia vyriškumą. Mont Blanc – tarsi sinonimas prabangos, kokybės, meistriškumo, nesenstančio stiliaus ir elegancijos. Nepaisant plataus kompanijos „Mont Blanc“ gaminių asortimento, visų pirma „Mont Blanc“ – tai plunksnakočių ir rašiklių gamintojas, nuo kurių gamybos ir prasidėjo šios kompanijos, įkurtos 1906 m. Vokietijoje, istorija. Tuomet jos pavadinimas buvo „Simplo Filler Pen Company“, kurią įkūrė inžinierius Eberstein‘as. Kompanijos finansinė padėtis palaipsniui sunkėjo, ir Eberstein‘ui teko ieškoti partnerių, galinčių investuoti į jo verslą. 1909 m....

 Laurynas Dinsmanas
Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (39 dalis) Moschino
Lankomumo reitingas

Uomo tarsi kvepiantis aksesuaras, skirtas šiuolaikiškam vyrui, kuris su amžiumi įgyja vis daugiau patirties ir atsakingai renkasi vaidmenį visuomenėje. Vyrui, kuris tiesiog kupinas energijos, gyvenimo džiaugsmo ir nuolat ieško naujų pojūčių. Dizainerio Franco Moschino provokuojantis, ironiškas stilius tapo tarsi pasipriešinimo klasikinės mados diktatui simboliu. Net ir tie kritikai, kurie manė, kad Franco Moschino sukurtų drabužių stilius yra tarsi provokacija be ateities, pripažino dizainerio išskirtinumą ir unikalumą. Franco Moschino gimė 1950 m. netoli Milano. Sulaukęs 33 metų Franco Moschino 1983 m. pristatė moteriškų drabužių kolekciją ir įregistravo savo prekės ženklą, taip prasidėjo kelias į šlovę. 1985 m. dizaineris pristatęs moteriškų drabužių...

 Laurynas Dinsmanas
Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (40 dalis) Paco Rabanne
Lankomumo reitingas

Paco Rabanne 1 Million - milijono kvapas, uždarytas aukso luite. Tai mados pasaulio magu tituluojamo dizainerio Paco Rabanne užgaida išgauti milijono vertą ir jį įkūnijantį kvapą. „Visų civilizacijų ir religijų žmones visada viliojo ir traukė auksas. Ir šiandien auksas naudojamas daugelyje sričių, jį dažnai galima aptikti aplinkoje, kuri mus supa: architektūroje, dizaine, juvelyrikoje, drabužiuose, aksesuaruose, madoje... Auksas vertinamas visame pasaulyje, todėl neatsitiktinai kvepalų 1 Million buteliukas primena aukso luitą, šį sprendimą lėmė noras įkūnyti valdžią, turtus, prabangą ir ilgaamžiškumą", -...

 Laurynas Dinsmanas
Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (41 dalis) Police
Lankomumo reitingas

Police Originale – tai kvapas, kuris įkvepia išsilaisvinti, judėti pirmyn ir pakeisti savo gyvenimą. Sukurtas stipriam vyrui, kuris dievina naujus potyrius ir naujus nuotykius. Šiuolaikiškas ir stiprus Police Originale aromatas dėka sudedamųjų dalių virsta nepaprastai įdomiu ir hipnotizuojančiu. Prekės ženklą „Police“ 1983 – aisiais įkūrė italų kompanija „De Rigo“, patenkanti į didžiausių akinių gamintojų trejetuką. Teigiama, kad pasirinkti būtent tokį prekės ženklo pavadinimą kompaniją „De Rigo“ įkvėpė 1980 – aisiais tarp JAV policininkų paplitęs akinių stilius. „Police“ – tai prekės ženklas, išsiskiriantis šiek tiek kandžiu ir drąsiu stiliumi, kurį pasaulyje išgarsino šiuolaikiškų ir išskirtinių formų akinių kolekcijos bei „Police“ gaminių...

 Laurynas Dinsmanas
Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Prada
Lankomumo reitingas

Prada atnešė į kvepalų pasaulį unikalų tradicijų ir naujovių derinį – sukūrusi vakardienos ir rytdienos kvepalus iš naujo atrado senovinį parfumerijos meną. Kvapas Prada Man – tai šiuolaikiška klasika su užuomina į tikrąjį vyriškumą. Kvapas, kurį sukurti įkvėpė praeitis ir iš jos gimstanti ateitis. Italų mados namus PRADA 1913 m. įkūrė Mario Prada, kurių pavadinimas iš pradžių buvo „Fratelli Prada“ („Broliai Prada“), o pagrindinė kompanijos veikla - aksesuarų gamyba iš odos. Mados namai Prada išgarsėjo tuomet, kai 1978 m. kompaniją...

 Laurynas Dinsmanas
Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (43 dalis) Ralph Lauren
Lankomumo reitingas

Polo Black žavi ryškiu drąsiu šiuolaikišku kvapu. Šiuos įdomius kvepalus mados namai RALPH LAUREN sukūrė 2005 metais. Kvapas Romance – tarsi lašas romantikos šiuolaikiško vyro gyvenime, jo meilės romansas moterims. Pajuskite užburiantį pirmojo pasimatymo su kvapu Romance jaudulį. Ralphas Lipschitzas gimė 1939 m. Niujorke. Jam dar esant paaugliui, tėvas nusprendė pakeisti šeimos pavardę į amerikietiškesnę – LAUREN, kuri dabar žinoma visame pasaulyje kai kalbama apie aukščiausią madą. Baigęs mokslus ir tarnybą armijoje, Ralph’as iš karto ėmėsi veiklos, susijusios su drabužių...

 Laurynas Dinsmanas
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!