LT   EN   RU  
2020 m. vasario 23 d., sekmadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Wing Tsun
  Sportas > Kovos menai > Wing Tsun
Lankomumo reitingas Publikuota: 2003-02-23 Spausdinti Spausdinti
Wing Tsun pagrindiniai žingsniai ir stovėsenos

Visų Wing Tsun stovėsenų "motina" yra pagrindinė stovėsena Yee Chi Kim Yeung Ma. Tai ne kovinė stovėsena, bet ji yra kovinių stovėsenų pagrindas. Pėdos pasuktos į vidų, o keliai truputį sulenkti ir spaudžiami į vidų. Tokiu būdu, savo forma, ji yra panaši į tvirtą Eifelio bokštą. Naujokų dažnai daromos klaidos yra šios: stovima per plačiai ar per daug siaurai, pėdos nepasukamos reikiamu kampu, per žemai nuleistas dubuo. Šių ir kitų klaidų jūs turite vengti.

Truputį pasukus kūną į šoną, iš pagrindinės stovėsenos galima pereiti į šoninę. Pasukant kūną į šoną, pirmiausia dėmesys skiriamas pėdų padėčiai. Tokiame pasisukime sukasi tik viena pėda savo centru. Atliekant posūkius yra panaudojama natūrali žmogaus reakcija į ateinančią priešininko jėgą, ją nukreipiant ar palydint į šoną. Ši stovėsena dažnai naudojama su kitomis, pereinant į puolimą. Iš šoninės stovėsenos galima pereiti į priekinę judrią stovėseną, kuri yra kovinė ir viena labiausiai naudojamų. Čia didžioji kūno masės dalis tenka galinei kojai, o priekinė atlieka puolančiosios vaidmenį, taip pat akcentuojamas kelių spaudimas. Su stovėsena atitinkamai yra derinama ir rankų padėtis. Šioje stovėsenoje įmanomi įvairūs perėjimai į kitas stovėsenas ir įvairios judėjimo formos.

Labiausiai Wing Tsun paplitę pristatomi žingsniai. Jie atliekami iš priekinės stovėsenos žengiant priekine koja į priekį ir iš paskos, neatplėšiant pėdos nuo žemės, pritraukiant galinę. Po tokio vieno veiksmo jūs grįžtate vėl į priekinę stovėseną. Jie yra patogūs atakuojant ir, žinoma, efektyvūs. Tradiciniuose Šaolinio stiliuose judėjimo technika dažnai naudojama su įvairiais šuoliukais ir dažnais kūno svorio centro pernešimais į įvairias puses. Wing Tsun priešingai, sudaroma galimybė vienu žingsniu perkelti abi kojas ir išlaikyti pastovų kūno svorio centrą. Tokiu būdu yra palaikoma ir judesių ekonomija. Pagrindinės pasitaikančios klaidos yra: kūno svoris pernešamas ant priekinės kojos, galinės kojos pritraukimo metu aiškiai pakeliama pėda, užmirštamas kelių spaudimas.

Griežtai draudžiama Straipsniai.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo. Cituojant būtina aiški nuoroda į Straipsniai.lt kaip informacijos šaltinį.

Atsitiktinės gairės:    Filmai (91)    Firmos (12)    Wing Tsun (14)    Samsung (3)    Kvepalai (10)    Nacionaldarbininkų Sąjūdis (2)    Architektūra (11)    Namų vaizdo technika (2)    Kalbos kultūra (39)    Metalinės muzikos grupės (8)    Kailiniai (15)    Prekės ir paslaugos buičiai (2)    Filatelija (11)    Rašytojai (11)    Astrologija (27)    Menas būti kartu (2)    Kūdikio maitinimas (3)    Sąmokslo teorijos (19)    Aukštasis mokslas (13)    Meilė (138)    Erotiniai šokiai (23)    Miestų bendruomenės (7)    Seimo rinkimai (4)    Projektavimas (7)    Specialiosios tarnybos (36)    Opel (4)    Krišnaizmas (3)    Makaronai (2)    Proza (157)    Seimo Pirmininkas (2)    Kompiuteriai (148)    Vokiečių aviganis (2)    Politika (26)    Mityba (43)    Statyba (29)    Paukščių gripas (21)    Fotografija (17)    Vėlinės (5)    6 branduolių (3)    Svarstyklės (7)    Dvyniai (9)    Skirmantas Valiulis (32)    Islamas (31)    Valstiečių sąjunga (2)    P2P tinklai (2)    Kovos menai (72)    Lietuvoje (43)    Politologija (64)    Žuvininkystė (2)    Lengvosios muzikos grupės (27)
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!