LT   EN   RU  
2019 m. rugpjūčio 24 d., šeštadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Efektyvūs patarimai
10 patarimų, kaip išvengti streso

2010-11-09 | Mes gaištame laiką darydami visas mums paskiriamas užduotis. Pirmenybę reikėtų teikti svarbiausiems darbams ir sunkiausią visuomet atlikti pirmąjį. Taip pat nereikėtų atidėlioti nemalonių užduočių, nes kaskart apie jas galvodami tik keliame sau stresą. Valgydami sveiką maistą, reguliariai sportuodami ir pakankamai pailsėję mes galime daug protingiau elgtis stresinėse situacijose. Dažnai sukeliame sau stresą, nes norime kitiems atrodyti gerai, bet taip viskas baigsis tuo, kad darysime daugiau nei turėtume. Išmokite būti savimi ir reikiamu atveju pasakyti ,,ne” nenuvildami kitų žmonių. Raskite laiko panagrinėti, kas jums sukelia stresą, ir pasistenkite pakeisti savo elgesį, jei norite jį sumažinti. Nesivelkite į konfliktus. Ar jie tikrai verti šio streso? Visuomet ieškokite kompromiso – ginčą išspręsite tik tada, kai abi šalys pasieks teigiamų rezultatų. Pakeisti susiklosčiusią padėtį ne visuomet įmanoma. Jei taip atsitiko, pripažinkite ir susitaikykite.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Kaip laimėti pokeryje - 10 patarimų

2010-11-08 | Norint laimėti pokeryje, reikia daug žinių ir patirties. Mes pasistengėme svarbiausius dalykus sutalpinti į dešimt patarimų. Pokerio žaidėjai, norėdami laimėti, turėtų vadovautis šiais patarimais. Visuomet atkreipkite dėmesį į savo poziciją ir starting hand'o stiprumą. Tai pati pirmoji ir svarbiausia taisyklė, kuri kiekvienam naujokui padės išvengti daug pralaimėjimų. Ji paremta tuo, kad dauguma online pokerio žaidėjų žaidžia per daug hand'ų ir pamato per daug flop'ų, dažniausiai su gana silpnais starting hand'ais ir dėl to dažnai pralaimi. Nebūkite vienas iš jų:- žaiskite tik su geriausiais starting hand'ais- kuo rečiau žaiskite ankstyvose ir vidurinėse pozicijose- vėlyvose pozicijose galite žaisti su vidutinio stiprumo hand'ais, tačiau tik tuomet, jei NĖ VIENAS žaidėjas necall'ino ir neraise'ino.Yra sakoma, kad pokerio naujokams yra netgi svarbiau išmokti fold'inti, o ne žaisti. Taigi fold'inkite VISUOMET, kai neturite tikrai stipraus starting hand'o ir esate ne pozicijoje.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Darbo paieškos taktikos suvokimas

2010-10-27 | Anksčiau keisti darbus būdavo didelė gėda, tačiau šiandien viskas yra kitaip. Visi žmonės, su kuriais jums ieškant darbo tenka kalbėti, yra keitę darbus, tad, tinkamai atlikdami paiešką, sulauksite daug pagalbos rankų ir išklausyti pasirengusių ausų. Strateginiai karjeros žingsniai ir kartkartėmis nedarbas yra šiuolaikinio profesinio gyvenimo sudedamoji dalis. Ilgainiui įgyti pažįstami gali būti svarbūs, norint išsaugoti profesinio gyvenimo stabilumą ilgą laiką. Įgysite žinių, kaip susieti savo profesiją ir pažįstamųjų būrį, kad šis būrys – didelis ir tinkamas – padėtų jums keičiant darbą ir karjerą. Duosime pavyzdį. Neseniai sutiktas vadovas, ieškojęs darbo pirmąkart per dvidešimt metų. Vyriškio paieškos tęsėsi septynis mėnesius, bet jis nė kiek nesijaudino. Jis buvo klaidingai įsitikinęs, kad po dvejų nedarbo metų stebuklingai atsiras darbdavys ir pasiūlys jam vadovo darbą. Darbo jis ieškojo per pažįstamus, nes jam pasakojo, jog „tai geriausias darbo paieškos būdas“. Žinoma, jis geras, jei yra veiksmingas. Tačiau dažnai pažįstamųjų būrys nėra didelis ir tinkamas. „Medžiojant“ darbus, „stebuklingos kulkos“ – vienintelio geriausio metodo – nėra. Aišku, įvairių sričių žinovai gali teigti turį tą „stebuklingą kulką“. Darbuotojų atrankos specialistas sakys, kad jo metodas yra geriausias ir kad gyvenimo aprašymai niekam nepadėjo gauti darbo. Gyvenimo aprašymų rengėjas jums pasakos, kad svarbiausia – tiesioginis bendravimas paprastu ar el. paštu. Jie abu neteisūs.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Sveiki pusryčiai: naudingi patarimai

2010-10-20 | Pusryčiai būtini gerai dienos pradžiai. Tyrimai rodo, kad pusryčiaujantys žmonės yra lieknesni. JAV mokslininkai, 5 metus tyrinėję paauglių mitybos įpročius, nustatė, kad tie, kurie nevalgydavo pusryčių, svėrė maždaug 2,3 kilogramais daugiau. Tokie rezultatai paaiškinami tuo, kad sotus žmogus yra gerokai energingesnis ir sudegina daugiau kalorijų. Be to, iki 9 valandos maistas „neina į kūną", nes skrandžio veikla būna aktyviausia. Patariama neišeiti iš namų tuščiu skrandžiu, ypač jei sunkiai prabundate ir negalite susikaupti. Pusryčiai skatina medžiagų apykaitą, sumažina persivalgymo tikimybę, pakelia mums nuotaiką ir pagerina darbo kokybę. Patarimai, ką rinktis pusryčiams: Lėkštelė šviežių vaisų salotų, aplietų keliais šaukštais lieso jogurto. Indelis grūdėtos varškės su agurkais ar pomidorais.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Moku bendrauti be patyčių. Patarimai vaikams

2010-09-24 | Tęsiu straipsnių apie patyčias ciklą. Šįkart – dar vienas naudingas leidinys. Jeigu praeitas buvo labiau orientuotas į dirbančius su vaikais, tai šis – į pačius vaikus. TAČIAU visų pirma noriu pabrėžti šito leidinio naudą TĖVAMS. Kadangi ne visi tėvai žino, ką daryti, kai vaikas susiduria su patyčiomis ir tuo labiau nežino, ką būtų galima vaikui patarti, iš tiesų patarčiau įdėmiai perskaityti šį leidinį: galbūt pirmą kartą be vaiko, o antrą kartą su vaiku, aptariant tai, kas perskaityta. Kodėl apie patyčias sunku kalbėti?Jau ne viename mūsų knygelės puslapyje susidūrei su tokiu paskatinimu: „Labai svarbupapasakoti apie patyčias kuriam nors suaugusiajam, kuriuo tu pasitiki, – mamai, tėčiui,mokytojui ar kam nors kitam.“ Svarbu kalbėti apie patyčias ir mes neretai skatiname vaikus ir paauglius dalytis savo išgyvenimais, kylančiais dėl patyčių. Vis dėlto vaikai sunkiai ryžtasi kalbėti apie patyčias, o neretai niekam nepasakoja apie tai, kad kiti vaikai iš jų tyčiojasi. Kai vienoje mokykloje 5–8 klasėse besimokančių vaikų paklausėme: „Ar pasakojate apie patyčias tėvams?“, paaiškėjo, kad tik nedidelė dalis vaikų apie tai kalbasi su savo tėvais –47 proc. penktokų ir tik 8 proc. aštuntokų. O paklausti, ar pasakoja apie patyčias mokytojams,atsakė panašiai. Galbūt tu žinai atsakymą, kodėl vaikai apie patiriamas patyčias nepasakoja suaugusiesiems?

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Verkiantis mažylis – bemiegės naktys: patarimai

2010-09-21 | Daugelis tėvų išgyvena nerimą, kai praleido bemiegę naktį norėdami nuraminti vaiką. Mamyčių klubas apibendrino keletą patarimų, ką daryti, ko imtis, kai vaikutis vakare nebenori užmigti. Kartais mes niekaip negalime suprasti, kodėl vaikas vidury nakties pabudo, verkia ir nebeužmiega. O jei tai kartojasi kasnakt? Visa šeima pasimetusi – mažylis sumaišė dieną su naktimi, o gal problema kitur? Miegas būtinas ne tik vaikui, bet ir suaugusiems. Atminkite, kad pirmaisiais mėnesiais mažylis didžiąją laiko dalį pramiega, taip pat atminkite, kad naujagimiai užmiega kitaip nei suaugę. Pirmąsias dvidešimt minučių mažylis snūduriuoja ir tik tada ateina gilaus miego fazė. Tad atminkite, kad reikia laiko, kad vaikas nugrimztų į „kietą“ miegą. Būkite kantrūs, ypač naktimis, nes po kiekvieno maitinimo reiks iš naujo migdyti vaikelį. Kai vaikui sukaks šeši mėnesiai, jis naktimis jau gali apsieiti be maitinimo, tačiau dažnai išlieka įprotis prabusti. Pasistenkite nuraminti jį, pamaitinkite kelias naktis, tačiau mažinkite maitinimų trukmę ir dažnumą. Neleiskite mažyliui užmigti su krūtimi burnytėje, nes šiame amžiuje jis jau turi mokytis užmigti pats. Kai tik jis ims snausti, perkelkite į jo lovytę.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

20 patarimų, kaip pritraukti pinigus

2010-09-19 | „Pinigai gadina žmogų!“ – sakydavo mums vaikystėje. Tačiau karti gyvenimo patirtis rodo, kad žmogų gadina ne pinigai, o jų trūkumas. Juk patys pikčiausi, pavydžiausi ir nepatenkinti gyvenimu yra tie, kurie jaučia finansinių lėšų stoką. Nepastebėjote? Galite nesutikti, bet būtent pinigai lemia mūsų gerovę. Juk gyvenimo kokybė priklauso nuo to, kaip mes maitinsimės, ilsėsimės, gydysimės ir pan. O už visa tai reikia mokėti. Be to, pinigai suteikia mums saugumo jausmą ir mes galime nekvaršinti sau galvos kasdieniais buities klausimais. Tačiau kodėl prie vieno žmogaus pinigai tiesiog limpa, o kitas, kad ir ką bedarytų, vos galą su galų suduria? Yra daugybė liaudies patarimų, kaip pritraukt pinigus. Daugelyje tautų žmonės tam nešioja įvairius talismanus, pvz.: rusai laiko 5 rublių banknotą kišenėje, amerikiečiai – pirmą uždirbtą dolerį, vokiečiai – lenktą arba su skylute monetą. Prietarų ir patarlių šia tema taip pat daug, pvz.: britai sako: „jei trūksta pinigų, reikia į piniginę įmesti vorą, kuris nupins voratinklį, prie kurio pinigai tiesiog lipte lips; rusų pirkliai išgirdę kukuojant gegutę, pradeda žvanginti monetas. Visame pasaulyje itin populiarus posakis, kad norint turėti pinigų, niekada negalima jų sulenktų ar suglamžytų nešioti piniginėje.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Patarimai iš viso pasaulio

2010-09-15 | Kiekviena tauta turi savų, laiko patikrintų sveikatos ir ilgaamžiškumo receptų. Kai kurie jų iš tiesų vertingi ir veiksmingi! Norite neturėti antsvorio? Išmeskite keptuvę! Korėjietiška virtuvė laikoma sveikiausia pasaulyje, mat čia beveik viskas verdama: ne tik ryžiai, bet ir daržovės, žuvis, mėsa. Pastarosios valgoma labai nedaug. Populiariausias baltyminis produktas – jūros gėrybės. Būtinas kiekvieno patiekalo priedas yra kimči – korėjietiškas daržovių marinatas. Jis skiriasi nuo mums įprasto acto marinato – daržovės fermentuojamos su daug česnakų, aitriųjų paprikų ir trupučiu aliejaus. Ar kimči turi įtakos figūrai? Kai kurie mokslininkai mano, kad taip: aštrūs prieskoniai ne tik spartina medžiagų apykaitą, bet ir mažina apetitą. Gersi rūgpienio – ilgiau gyvensi. Adžarija – ilgaamžių tėvynė. Mokslininkai suka galvas, kas šios Gruzijos srities gyventojams padeda sulaukti garbingo amžiaus. Geri genai? Kalnų oras? Galbūt. Bet yra dar vienas dalykas – maconis (artimiausias kefyros ir jogurto „giminaitis"), kurio čia geriama išties daug. Šiame produkte yra acidofilobakterijų, padedančių virškinti maistą. Nustatyta, kad jei žarnyne šių mikrooganizmų yra užtektinai, labai sulėtėja žarnyno ląstelių senėjimas, organizmas iš bet kokio maisto pasisavina daugiau vertingų medžiagų.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Trukdžiai darbe - kaip juos įveikti?

2010-09-03 | Didelė tikimybė, kad įpusėjote projekto užbaigimą ir nusprendėte padaryti kelių minučių pertraukėlę, kurios metu žvilgtelėjote į "Facebook'ą" ar kitą socialinį puslapį. Jūsų žvilgsnis užkliuvo už šio straipsnio nuorodos ir nusprendėte, kad Jums būtų ne pro šalį sužinoti, kaip galima įveikti trukdžius, esančius darbe. Pora minučių – ir Jūs visai pamiršote darbą! Tai yra normalu. Mes visi retkarčiais nukreipiame dėmesį nuo darbo. Bet yra esminis dalykas, kuo Jūs skiriatės nuo kitų žmonių, kurie lengvai atitrūksta mintimis nuo savo darbo, yra tas, kad Jūs siekiate atsikratyti šio žalingo įpročio. Minutės, kurias sugaišote tam kas atkreipia Jūsų dėmesį nuo darbo, yra Jūsų gyvenimo dalis kaip ir atliekamas darbas. Todėl „Jas“ taip pat turite gerbti. Išvengti nesėkmių ir sėkmingai atlikti savo darbą Jums padės pertraukų planavimas. Nelaukite momento, kai visai neturėsite Jėgų. Planuokite pertraukas, net jeigu jos bus itin trumpos. Tokiu būdu mažesniais kiekiais papildysite savo energijos atsargas ir nesijausite išsekęs. Būtinai laikykitės grafiko. Jei planavote penkių minučių pertrauką lygiai 12:00 val., atsistokite 12:01h. Ta pati sistema taikoma ir pertraukėlių pabaigai. Jei laikysitės nustatyto grafiko, suprasite, kad galite laikytis darbo rėžimo, neprarasdamas tempo.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Neigiamas atsakymas - kaip priimti?

2010-09-01 | Patarimai, kaip priimti neigiamą atsakymą ieškant darbo. Kai gausite neigiamą atsakymą, pirmiausia pagalvokite: Dar kartelį peržvelkite savo gyvenimo aprašymą. Įsitikinkite, ar jame pateikti visi Jūsų sugebėjimai ir nuopelnai. Jei reikia, pataisykite, bet svarbiausia – tikėkite tuo, kas parašyta, tai nėra paprastas popieriaus lapas, tai esate Jūs. Jei savęs nepažįstate, pradėkite pažinti. Jei jaučiate, kad dar nesate savęs atradęs, ieškokite. Prisiminkite žodžius, kuriuos pasakė Tomas A. Edisonas „Jei mes pasinaudotume visais savo įgimtais gabumais, tikrai save nustebintume“. Dabar prisiminkite interviu eigą. Pasvarstykite, ar padarėte viską, kad gautumėte šį darbą, ar tinkamai atsakinėjote į klausimus, ar teisingai supratote Jums užduodamus klausimus? Ar Jūsų apranga derėjo prie įmonės aplinkos? Pagalvokite, ar siekiama darbo vieta ir darbo sritis yra Jums tinkamos? Ar pareigos atitinka Jūsų kvalifikaciją ir patirtį? Tačiau neturite leisti, kad blogas atsakymas Jus blogai paveiktų. Neleiskite padarytoms klaidoms mažinti Jūsų pasitikėjimą savimi. Pasimokykite iš jų ir ženkite į priekį. Nepaisant įvykusių nesėkmių, į kiekvieną naują darbo pokalbį turite žiūrėti labai rimtai, būtina atkreipti dėmesį į visas smulkmenas. Tik tada Jums pavyks rasti sėkmę! Bet svarbiausia, žiūrėkite į save su pagarba ir pasitikėjimu.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!