LT   EN   RU  
2019 m. rugsėjo 20 d., penktadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Firmos
Chamas instruktorius-egzaminuotojas IKONIKOVO firmoje

2006-03-11 | Turėjau laikyti mokyklinę praktinio vairavimo įskaitą pas instruktorių ALGIRDĄ NOVIKĄ. Prieš mane iš mašinos išlipo prieš tai vairavusi mergina. Mačiau, kad ji kažkokia pasimetusi ir su ašarom akyse. Pamaniau, jog tiesiog neišlaikė egzamino. Tuomet pagal taisykles, pas tą instruktorių turi atlankyt 2 pamokas po 50lt ir kitas egzas dar 50lt kainuoja. Įlipau į mašinos galą, kad galėčiau persiauti batus. Tai jis vietoj pasisveikinimo - "ko ten nulindai?", sakau -"batus persiaut", o tas"nu nichu...sebe, dar nusirengt nespėjo, o jau batus nusiauna". Na žodžiu, man polengvis šokas. Pradėjau važiuot, o jis ėmė mano kaulinius karolius krapštinėt ir teirautis ar tai - ne dantų krapštukai, mat jam reik pasikrapštyt dantis. Iš žiedo supratau, jog vedęs, tačiau naglai skambinėjo kažkokiom mergom ir "labas, ką veiksi šį vakarą? A... o rytoj? A... nu žiūrėk, aš jau pavydėt pradėjau". Na žodžiu. Čia jo asmeninis moralės reikalas. Kadangi mašinos modelis buvo daug didesnis nei tas, kuriuo mokiausi vairuot, sekėsi man nelabai kaip, bet ne tiek vis gi dėl modelių skirtumų, kiek dėl to, jog egzaminuotojas ant manęs RĖKĖ."Ką čia darai dabar!!?? ?Aš tave tuoj iš mašinos išmesiu!!!", "gazą pasakiau spaust, ką mes vilksimės čia 3-4 bėgiu visą laiką???!!!". Tada aš pasakiau, jog laukiuosi ir kad ant manęs nerėktų, tai jis"AŠ NERĖKIU!!! Kaip nėščioms apskritai pažymas išduoda sveikatos???!!!!" na ir t.t.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Garantinis aptarnavimas (BMS vs ServiceNet)

2006-02-28 | Norėjau papasakoti savo įspūdžius apie garantinį aptarnavimą. Pradžiai apie BMS: nusipirkau iš jų Logitech bluetooth ausines. Viskas buvo gerai, kol po keletos dienų skilo ausinių lankelis. Na ką, pamaniau, pats kaltas - sulaužiau. Tačiau pabandžiau pasiskaitinėt internete kokie yra kitų vartotojų atsiliepimai apie šį produktą. Na ir išsiaiškinau, kad tokių ausinių "laužytojų" yra daugybė ir Logitech'as be jokių atsikalbinėjimų keičia ausines į naujas. Na nunešiau ir aš į BMS'o garantinį jas. Pirmam kartui viskas buvo normalu, priėmė gana mandagiai nors ir priekaištaudami, kad čia fizinis pažeitimas ir kad siųsim tiekėjui - jis nuspręs, keisti ar ne. Na ir po poros savaičių ausinės buvo pakeistos. Buvau labai patenkintas BMS. Tačiau dar po poros savaičių naujos ausinės vėl lūžo toje pačioje vietoje! Vėl nunešiau į BMS garantinį, tik šį kartą vaizdas buvo visai kitas. Ausines priėmė vėl kaip ne garantines ir po savaitės gavau pareiškimą, kad jos išvis nebus keičiamos. Tada pareikalavau pasišnekėti su garantinio aptarnavimo skyriaus vadovu. Vadovas buvo labai nešnekus ir man paaiškinus, kad gamintojas priima ausines atgal ir paklausus kuo skiriasi pirmasis grąžinimas nuo antrojo, sumurmėjo "... pažiūrėsiu ką galim padaryt ..." Na ir žiūri jis iki šiol...

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!