LT   EN   RU  
2020 m. rugpjūčio 10 d., pirmadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Gucci
Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (38 dalis) Gucci

2010-06-14 | Gucci Rush 2 - italų aukštosios mados kūrėjas išrinko šių kvepalų pavadinimui laimingą skaičių, kuris pristato naują kvapų kalbą. 2 taip pat reiškia tai, jog šie kvepalai papildo kiek anksčiau sukurtus Rush. Michelio Almairaco sukomponuotos Rush 2 kvapų puokštės „žiedai” skleidžiasi ne vienas po kito, o vienu metu, todėl jų kvapas toks vienalytis. Envy Me 2 traukia jau vien todėl, kad yra ribotos serijos. Patenkinkite savo troškimą – suteikite sau malonumą jais mėgautis. Juo labiau, kad jų kvapui tiesiog neįmanoma atsispirti. Envy Me sukurti moteriai, trokštančiai dėmesio. Nuostabus geismą žadinantis bijūnų, jazminų ir rausvųjų pipirų kvapas susilieja su švelniu ličių, džiaugsmingai nuteikiančiu granatų ir ananasų dvelksmu. Galiausiai pasklinda raminamas muskuso, baltosios arbatos ir šiltas medienos kvapas. Šiais kvepalais dvelkiančios moters tiesiog neįmanoma negeisti. Envy Me 2 traukia jau vien todėl, kad yra ribotos serijos. Patenkinkite savo troškimą – suteikite sau malonumą jais mėgautis. Juo labiau, kad jų kvapui tiesiog neįmanoma atsispirti. Gucci Envy - šiuos vaiskaus gėlių kvapo kvepalus sukurti įkvėpė unikalus vynmedžių žiedų kvapas. Gucci Envy nepaprastai spalvingi – paslaptingi ir šiuolaikiški, intymūs ir seksualūs. Tarsi gaivaus oro gurkšnis. Originaliojo Eau de Parfum „antrininko” Eau de Parfum II kvapas švelnus, žaismingas, tačiau elegantiškas, juntami vaisiai ir gėlės: mandarinai, juodieji serbentai, žibuoklės, gervuogės, jazminai, heliotropai ir kedrai.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Gucci

2009-11-27 | Gerai žinomi „Gucci" mados namai netrukus švęs savo šimtąjį jubiliejų. Ilga mados namų gyvavimo istorija tapo firmos sėkmės ženklu. „Gucci" moteriai pateikia didelę įvairovę gaminių, kolekcijų. Beveik šimtą metų „Gucci" prekės ženklas pristato savitą stilių madų pasauliui. Šis ženklas tapo prabangos, elegancijos ir prašmatnaus stiliaus simboliu. Tačiau pats išgarsėjimo kelias buvo ilgas ir sudėtingas. Nepaisant šlovės ir nuolatinio iširimo, kurie persekiojo „Gucci" mados namus per visą jų laikotarpį, šiuo metu „Gucci" laikomi labiausiai klestinčiais pasaulyje. Kolekcijos ir linijos yra kupini prabangos, įvairovės ryškių spalvų. Daugelis „Gucci" aksesuarų moterims sukuria nepakartojamą stilių. „Gucci" yra skirtas moterims, kurios vertina šių gaminių aukštą kokybę, originalumą ir itališką žavesį. „Gucci" mados namai įsteigti 1920 metais, tuomet kai jaunas italų vyriškis Guccio Gucci, nusprendė pradėti savo verslą gimtajame Florencijos mieste. Jis atidarė dirbtuvę gaminančią nedidelius odinius lagaminus, rankines ir aksesuarus. Jo gaminiai tapo labai populiarūs dėl aukštos kokybės ir daug pastangų reikalaujančio sąžiningo darbo. „Gucci" sukūrė moterišką rankinę su bambuko rankena, kuri iki šiol yra pagrindinis kompanijos gaminys. Tuo metu „Gucci"savininkai visiškai apsisprendė kurti drabužius. Jo žmona Aida Calvelli turėjo didelę šeimą: 6 vaikus, nors tiktai jo sūnūs - Vasco, Aldo, Ugo ir Rodolfo dalyvavo kompanijos valdyme.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (25 dalis) Gucci

2009-06-15 | Kvapas Gucci Pour Homme II sukurtas šiuolaikiškam, jaunatviškam, pasitikinčiam savimi vyrui, kuris vertina prabangą. Gucci Pour Homme II – tai išlaisvinantis aromatas, kuris leidžia išlikti savimi ir įkvepia daugiau pasitikėjimo savo jėgomis. Itin vyriškas ir ryškus kvapas Gucci Pour Homme įkūnija klasikinį vyrišką žavesį ir prabangią eleganciją. Skirtas tipiškam šių dienų vyrui: geismingam, elegantiškam ir vyriškam. Gucci Pour Homme – tai klasikinis rytietiškas medienos kvapas šių laikų džentelmenui. Mados namai GUCCI įkurti 1921 m. Jų įkūrėjas Guccio Gucci dėka kokybiškų gaminių ir puikių meistrų, dirbusių jo ateljė, greitai įgijo puikią reputaciją ir pripažinimą. 1938 m. buvo atidarytas pirmasis Gucci butikas (Boutique) pačioje prestižiškiausioje Romos gatvėje (Via Condotti). Gucci pristatė moterišką rankinę, kurios rankena buvo pagaminta iš bambuko. Ši rankinė iki šiol išliko pagrindiniu kompanijos gaminiu. Guccio Gucci mirė 1953 m. būdamas savo karjeros viršūnėje. Po jo mirties Gucci sūnūs, kurie dirbo kartu su tėvu, nusprendė neapsiriboti tik Italija, o plėstis ir užimti naujas rinkas visame pasaulyje. 1960 m. pabaigoje buvo atidarytos parduotuvės Tokijuje ir Honkonge, tuo metu kompanija Gucci taip pat užregistravo žymų logotipą GG, atspindintį Guccio Gucci inicialus, bei sukūrė garsųjį šilkinį šalį „Flora“. 1970 m. vienas iš trijų Gucci sūnų nusprendė sukurti išskirtinius kvepalus. Taip 1974 m. buvo pristatyta pirmoji kvepalų linija pavadinimu „Gucci No. 1“, 2006 m. sukurti kvepalai „Gucci Envy Me 2“, 2007 m. sukurti kvepalai „Gucci Pour Homme 2” ir „Gucci by Gucci”. Režisierius Martinas Skorcezė (Martin Scorsese) sužavėtas pasaulinio prekės ženklo istorija, sukūrė filmą pavadinimu „Gucci: A House Divided”. O 1998 m. Gucci kompanijos sukurti džinsai pateko į Gineso rekordų knygą ir buvo pripažinti brangiausi džinsai, kurių vertė siekė 3134 dolerius.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!