LT   EN   RU  
2020 m. kovo 29 d., sekmadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Guess
Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (40 dalis) Guess

2010-06-14 | Viliojantis, madingas, išlaisvinantis Guess aromatas sukurtas drąsioms ir iššūkius dievinančioms moterims. 2006 – aisiais pasirodęs išskirtinis ir moteriškas kvapas įkūnija mados namų Guess stilių. „Guess“ įkūrėjai, keturi broliai George’as, Armandas, Maurice’as ir Paulas Marciano, gimė ir dalį vaikystės praleido Alžyre, mat jų tėvas čia buvo rabinas. Šiam atsistatydinus iš pareigų, šeima persikraustė į Marselį Pietų Prancūzijoje. Nors tėvas tikėjosi, jog nors vienas sūnus paseks jo pėdomis ar bent susidomės kur kas dvasingesniais dalykais nei kliošinės kelnės, viskas buvo veltui. Pirmasis iš „doros kelio“ nuklydo George’as. Iš pradžių tapęs kirpėju savamokslis dizaineris George’as išbandęs įvairias sritis ryžosi kurti džinsus. Ir gana sėkmingai – greitai duris atvėrė net 26 „MGA“ (trijų brolių pirmųjų vardo raidžių junginys) parduotuvės visame Pietų Prancūzijos regione. Tačiau atostogos Kalifornijoje viską apvertė aukštyn kojomis – Los Andželas jaunuosius prancūzus taip pakerėjo, kad jie nusprendė negrįžti namo. Galiausiai broliai nutarė likti Amerikoje ir dar tais pačiais metais čia atidarė savo pirmąją parduotuvę. Naujajai rinkai nebetiko pavadinimas „MGA“. Broliai ilgai galvojo apie naująjį pavadinimą, kol vieną dieną George’as pareiškė broliams, kad naujasis pavadinimas bus „Guess“. Taip broliai Marciano sukūrė visame pasaulyje garsų prekės ženklą. Didžiausias jų koziris buvo Europoje naudojama džinsų gamybos technologija, apie kurią Amerikoje dar niekas nebuvo girdėjęs.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (26 dalis) Guess

2009-06-15 | Guess Man - vyriškas, drąsus, seksualus ir svaiginantis kvapas. Įkvėptas „Guess" vyro gyvenimo stiliaus, užburiantis gaiva ir žadinantis jausmus. Tiesiog unikalus kvapas išskirtiniam vyrui. „Guess“ įkūrėjai, keturi broliai George’as, Armandas, Maurice’as ir Paulas Marciano, gimė ir dalį vaikystės praleido Alžyre, mat jų tėvas čia buvo rabinas. Šiam atsistatydinus iš pareigų, šeima persikraustė į Marselį Pietų Prancūzijoje. Nors tėvas tikėjosi, jog nors vienas sūnus paseks jo pėdomis ar bent susidomės kur kas dvasingesniais dalykais nei kliošinės kelnės, viskas buvo veltui. Pirmasis iš „doros kelio“ nuklydo George’as. Iš pradžių tapęs kirpėju savamokslis dizaineris George’as išbandęs įvairias sritis ryžosi kurti džinsus. Ir gana sėkmingai – greitai duris atvėrė net 26 „MGA“ (trijų brolių pirmųjų vardo raidžių junginys) parduotuvės visame Pietų Prancūzijos regione. Tačiau atostogos Kalifornijoje viską apvertė aukštyn kojomis – Los Andželas jaunuosius prancūzus taip pakerėjo, kad jie nusprendė negrįžti namo. Galiausiai broliai nutarė likti Amerikoje ir dar tais pačiais metais čia atidarė savo pirmąją parduotuvę. Naujajai rinkai nebetiko pavadinimas „MGA“. Broliai ilgai galvojo apie naująjį pavadinimą, kol vieną dieną George’as pareiškė broliams, kad naujasis pavadinimas bus „Guess“. Taip broliai Marciano sukūrė visame pasaulyje garsų prekės ženklą. Didžiausias jų koziris buvo Europoje naudojama džinsų gamybos technologija, apie kurią Amerikoje dar niekas nebuvo girdėjęs. Broliai Marciano užkariavo gerbėjų širdis europietišką stilingumą sujungę su amerikietiškuoju paprastumu. Šiandien „Guess“ gaminiais prekiaujama 70 pasaulio šalių, šis prekės ženklas garsėja drabužiais, aksesuarais, kvepalais, o „Guess“ džinsai vis dar pripažįstami vienais geriausių.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Guess

2008-10-26 | Jei ne „Guess" reklama, tai Claudią Schiffer šiandien prisimintų nebent keli Europos dizaineriai, Laetitia Casta greičiausiai būtų apkūnoka namų šeimininkė Korsikoje, o Anna Nicolė Smith - viso labo striptizo šokėja.„Guess" įkūrėjai - keturi broliai Marciano - gimė Alžyre, augo Pietų Prancūzijoje, o apsigyveno JAV. Nors kalba su žaviu prancūzišku akcentu, išdidžiai save vadina amerikiečiais. Emigrantai iš Europos sugebėjo iš džinsų susikrauti pavydėtiną kapitalą. O juk tais laikais pardavinėti džinsus amerikiečiams buvo tas pats, kas eskimams - ledą. Būtų galima juos pavadinti keturiais muškietininkais, tačiau šūkis „Visi - už vieną ir vienas - už visus" šiam ketvertukui tiktų nebent pirmuosius keliolika bendro verslo metų. Vėliau lydimas skandalų pasitraukė svarbiausias įmonės strategas - vyriausiasis brolis George'as, o bendrovei „juodžiausiais" metais durimis trenkė ir antrasis - Armandas. Maurice'as ir Paulas ne tik išsikapstė iš duobės, bet ir vėl sėkmingai užkariauja pasaulį pardavinėdami moterų svajonę apie amžiną jaunystę ir seksualumą.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!