LT   EN   RU  
2020 m. balandžio 8 d., trečiadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Kompiuteriniai žaidimai
Operation Flashpoint 2 išleidimas atidėtas

2004-12-18 | Taktinės šaudyklės/simuliatoriaus Operation Flashpoint 2 laukimas vėl užtruko lyg bergždžia karvutė - oficialioje žaidimo svetainėje skelbiama, kad jis išeis tik 2006 m .pavasarį; šio pasikeitimo priežastis nežinoma. Anksčiau tikėtasi, kad OFP 2 bus galima įsigyti jau šių metų pabaigoje.

Lankomumo reitingasKomentarų: 3

plačiau >>

Into the East

2004-12-18 | Mažai žinoma Pietų Korėjos studija Webzen pasikvietė Hovardą Šterną, „Oskaro“ už „Žiedų valdovo“ trilogijos muziką laimėtoją, darbui su MMORPG SUN: Soul of the Ultimate Nation garso takeliu. Apie žaidimo egzistavimą iki šiol nežinojo nė viena žaidybinei tematikai skirta svetainė.

Smulkiau apie savo projektą Webzen ruošiasi parašyti kitų metų pradžioje. Garso takelis taip pat bus išleistas atskiru albumu tuo pat metu, kaip ir pats žaidimas.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

Acclaim - jau viskas?

2004-12-18 | Gandai apie Acclaim, legendiniam žaidimų leidėjui, gręsiantį bankrotą (jis išgarsėjo tokiais projektais, kaip Turok, Mortal Kombat 1-2, Shadow Man, Forsaken, Dave Mirra Freestyle BMX, Re-Volt), vis labiau tvirtėja. Paskutinis kompanijos PC projektas, veiksmo/nuotykių žaidimas Alias, pasirodė esąs toks nesėkmingas, kad potencialūs kreditoriai, atrodo, išsibėgiojom vos ištiesus ranką.

Jau vakar buvo uždarytas Teksase esantis firmos padalinys, o šį rytą tokio pat likimo sulaukė Mančesterio filialas, kur bedarbiais tapo 130 žmonių. Bandymai patikslinti šiuos duomenis nedavė rezultatų: pagrindinis Acclaim biuras Kensigtone neatsako į jokius telefoninius skambučius.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

HalfLife 2 žaidėjai skundžiasi galvos skausmais

2004-12-15 | Daug HalfLife žaidėjų skundžiasi, jog po geros valandos žaidimas jiems sukelia pykinimo priepuolius, galvos sukimąsi ir jos skausmus. Tai išgirdę, atlikome bandymą - paeksperimentavę 1024*768 ir 1280*1024 skiriamosiomis gebomis, turėjome pripažinti - gandai tikri. Kokia to priežastis? Atrodo, kad visa tai sukelia per didelis žaidimo grafikos realumas ir nemažas ekrane atvaizduojamų detalių skaičius. Rega tiesiog nespėja susidoroti su tokiu krūviu ir taip žaidimų kūrėjų mums suteikti trokštamu "buvimo žaidime" efektu - žaidimo realumas tampa jau minusu, o nebe pliusu.

Lankomumo reitingasKomentarų: 12

plačiau >>

Vaikinai neverkia

2004-12-10 | Varšuvos L’Art studijos gelmėse vyksta įtemptas darbas. Kuriamas naujas nuotykinis žaidimas Boyz Don't Cry, kuram patys autoriai jau pranašauja geriausio 2004 m. žaidimo titulą. 3D ir pikselinių šešėlių galite nelaukti – žaidimas atliktas klasikiniu, pieštiniu stiliumi, o žaidimo sąsąją galimą nusakyti tradiciniu LucasArts principu “pažymėk-ir-spustelk”. Žaidimas kuriamas vienvardės lenkiškos komedijos (“Chlopaki nie placza”, 2000), pasakojančios apie dviejų nevykėlių gangsterių nuotykius, pagrindu. Fredas – nervingas, pernelyg savimi pasitikintis banditas, mėgstantis brangius dalykėlius ir turintis blogą įprotį pirma šauti, o tik po to klausinėti. Vieną gražią dieną jis pagavo savo draugelio, rožiniu megztiniu vilkinčio niekšo “SuPearMan” paleistą kulką. Taip būtų ramiai sau ir numiręs, bet Aukštesnės Jėgos nemirtingos Fredo sielos atžvilgiu turėjo kitų planų...

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Nauji Warcraft 3 smegenys

2004-12-10 | Dauguma mėgsta kritikuoti strateginį kompiuterio intelektą šiuolaikiniuose RTS, kaltindami jį sukčiavimu ir nenatūraliu pačiam žaidėjui elgesiu. Būtent dėl to pora entuziastų pasaulin paleido Warcraft 3: Reign of Chaos ir Warcraft 3: The Frozen Throne nemokamą modifikaciją Advanced Melee AI (sutrumpintai - AMAI). AMAI – tai bandymas ištaisyti jau egzistuojančio AI, Blizzard programistų “įsiūto” į žaidimo kodą, trūkumus. Pagerintas elektroninis priešininkas pastoviai įvertina kovos eigą, pagal įvairius parametrus (turimas aukso kiekis, priešiškų armijų dydžiai, kiek ilgai jau trunka žaidimas, ir t.t.) pasirinkdamas geriausią taktiką. Jis veikia bet kuriame skirmish tipo žemėlapyje ir šiai dienai (v2.31) palaiko visas pataisoje v1.17b įvestas naujoves, o, kad sudarytų tikrovišką iliuziją, kad žaidžiame prieš realų, gyvą priešininką, kompiuteris net pradėjo... juokauti. Tai jis daro žaidimo metu, laidydamas ironiškas žinutes žaidėjo adresu. Apgauti tokį protą – gan nelengva užduotis net patyrusiam Warcraft fanui. Beje, dabar pergalė suteikia žymiai didesnį pasitenkinimą, nei nugalėjus standartinį priešininką.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Kraujo kerštas – beta stadijoje

2004-12-10 | Oficialioje Tribes svetainėje pranešta, kad prasidėjo vienos iš laukiamiausių šaudyklių, Tribes: Vengeance, beta testavimas. Ryšium su šiuo įvykiu kitą mėnesį Vivendi Universal visuomenei pamaloninti planuojama „vieno žaidėjo“ demo versija, o galutinė, greičiausiai, bus išleista po mėnesio. Kompanijos atstovas Adamas Kanas (Adam „Menzo“ Kahn) kelis žaidėjus palaikančią versiją pristatė rugsėjo 7-10 dienomis vykusiose World Cyber Games Championships varžybose.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Acclaim – jau viskas?

2004-12-10 | Gandai apie Acclaim, legendiniam žaidimų leidėjui, gręsiantį bankrotą (jis išgarsėjo tokiais projektais, kaip Turok, Mortal Kombat 1-2, Shadow Man, Forsaken, Dave Mirra Freestyle BMX, Re-Volt), vis labiau tvirtėja. Paskutinis kompanijos PC projektas, veiksmo/nuotykių žaidimas Alias, pasirodė esąs toks nesėkmingas, kad potencialūs kreditoriai, atrodo, išsibėgiojom vos ištiesus ranką. Jau vakar buvo uždarytas Teksase esantis firmos padalinys, o šį rytą tokio pat likimo sulaukė Mančesterio filialas, kur bedarbiais tapo 130 žmonių. Bandymai patikslinti šiuos duomenis nedavė rezultatų: pagrindinis Acclaim biuras Kensigtone neatsako į jokius telefoninius skambučius.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Ir diena tęsis amžinai...

2004-12-10 | Eilinė MMORPG Wish (2.0) beta versija, pasak oficialios žaidimo svetainės pranešimų, pasaulį išvys tik po gruodžio 31 d. Buvusioji žaidimo išleidimo data – šių metų gruodžio 1 d. Atsiprašęs už užsitęsusį kūrimo procesą (priminsime, kad Wish beta testavimas vyksta jau apie metus), kūrėjai naujos versijos išleidimą atideda, teisindamiesi norintys įvykdyti daug E3 parodoje gautų su žaidimu susipažinusių žaidėjų pageidavimų. Tai, autorių manymu, verta laukimo, nes leis „ištaisyti kai kuriuos aktualius trūkumus“. Aišku, beta testavimo atidėjimas atsilieps ir galutinio leidimo datai: vietoj žadėtųjų 2005 metų pradžios žaidimą pamatysime ne anskčiau, kaip antrąjį ketvirtį.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Priešo užnugaryje - 2?

2004-12-10 | Kol žaidimo „Priešo užnugaryje“ kūrėjai spėriai pluša, lipdydami pataisą su pilnaverčiu multiplayer palaikymu, žaidimo Vakaruose leidėjas, Codemasters, galvoja apie dar tolimesnę ateitį. Užregistruotiems oficialios kompanijos svetainės lankytojams pradėta apklausa, kurios tikslas – išaiškinti žaidėjų pageidavimus naujajam priedui (arba net sikvelui!).

Apklausoje - standartiniai klausimai apie tokius žaidimo elementus, kaip jo sąsaja, technikos įvairovė ir kt., o taip pat sunkias žaidimo vietas, nes Vakaruose žaidimas kritikuojamas būtent už per didelį kampanijų sudėtingumą. Be to, leidėją domina ir istorinis periodas – žaidimui siūloma pasirinkti abu pasaulinius karus arba kautynes Korėjoje ir Vietname.

Jokių komentarų iš Best Way ir „1С“ pusės kol kas nesulaukėme.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!