LT   EN   RU  
2020 m. gruodžio 1 d., antradienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Kompiuteriniai žaidimai
Berniukas teisėsi su pažadą sulaužiusia motina

2004-11-22 | Ko tik nesigriebia vaikai, norintys, kad tėvai jiems nupirktų trokštamą dalyką (jūs net neįsivaizduojat, kokių gudrybių tekdavo imtis, kad prieš kelis metus bent Kalėdoms sulauktum Zhiliton ar Sega-Mega-Drive kompiuterio) !!! Šios bėdos kamuoja ne vien mūsų vaikus. 11-metis Centrinėje Kinijoje gyvenantis kinų vaikinukas iškėlė ieškinį savo motinai, kai ši už gerą mokymąsi atsisakė jam nupirkti kompiuterį.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

NWN moduliai bus parduodami

2004-10-27 | Bioware atidarė savo online parduotuvę, kurioje jau pardavinėja... modulius Neverwinter Nights žaidimui. “Ant lentynėlės” - kol kas iš viso 3 produktai 8 (“palengvinta” versija kainuoja 6) dolerius kainuojantis Kingmaker, už penkinę išstatytas ShadowGuard ir iš pagrindų perdirbtas Witch's Wake 1, kuris...

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

Doom 3 prisikėlimas

2004-10-27 | id Software anonsavo išleisianti priedą Doom 3 žaidimui. Produktas, pavadintas Resurrection of Evil, originalaus žaidimo gerbėjams pateiks naujus personažus, vietoves, monstrus ir ginklų rūšis (neliks pamirštas ir garsusis dvivamzdis). Žaidimo tinkle ir Internete dalimi užsiėmė...

Lankomumo reitingasKomentarų: 14

plačiau >>

Interviu: Telladar Chronicles: Decline

2004-10-01 | GZ: Sakykite, kokioje kūrimo stadijoje dabar yra abu žaidimai? Kokiam iš jų skiriate daugiau jėgų? Ar MindLink abu projektus kuria tolygiai vienu metu? Andar: Pirmiausia - keletas žodžių apie abu mūsų darbus. TC: Decline atsirado iš Reunion priešistorės. T.y., mes kūrėme įvairius istorinius įvykius, ir vieną dieną rašydami staiga supratome, kad mūsų rankose - jau visas siužetas, savo sudėtingumu darantis įspūdį. Po trumpo, bet audringo pasitarimo nusprendėme jį išleisti prieš Reunion - juk Decline istorija prasideda dar anksčiau. TriDeMAX: jei jau kalbame apie kūrimo procesą, tai galiu pateikti tokius duomenis: Decline dabar jau pusiau sukurtas, o Reunion bus kuriamas jo pagrindu. Gali būti, kad jame bus panaudota dalis pirmojo žaidimo turinio. Aišku, Reunion išleidimo metu jūs jau pamatysite šiuolaikinį žaidimo varikliuką - mes jį nuolat tobuliname. Andar: Žinoma, yra milžiniškas abiems projektams kuriamos medžiagos kiekis: žaidimo nustatymai, veikiantys asmenys, heraldika ir dar daug kitų, todėl drąsiai galima sakyti, kad Reunion kūrimo darbai nesustos nė sekundei.

Lankomumo reitingasKomentarų: 2

plačiau >>

Neverwinter Nights 2: pirmosios detalės

2004-09-21 | IGN/GameSpy imperijos svetainių šeimyna išleido iškart 3 materialus, skirtus neseniai anonsuotam Neverwinter Nights 2. Deja, kūrėjai neskuba atskleisti visų paslapčių, o straipsniai vienas su kitu sutampa beveik žodis žodin. Tikrai žinoma tik tai, kad naujojo žaidimo pagrindu taps pagerinta “Aurora” varikliuko versija, kuriso vienas ypatumų bus... pilnas DirectX 9.0 funkcijų palaikymas. Kūrėjų komanda sudaryta iš dešimties žmonių. Jai vadovauja Darenas Monahanas, Icewind Dale ir Baldur's Gate: Dark Alliance prodiuseris, už grafinę dalį atsako Markas Holmsas, žymus originalios NWN dailininkas. BioWare bendrai vadovauja kūrybiniam procesui, duoda naudingus patarimus savo kolegoms iš Obsidian ir pateikia visą reikalingą medžiagą. Kaip ir pirmtakas, NWN 2 orientuojasi į kokybišką „singlą“ su geru siužetu ir vartotojų sukurtų modulių palaikymu. Kai kurie pakeitimai bus atlikti ir pačiame redaktoriuje (atsiras Module Wizards, leidžiantys greitai sukurti savo kampaniją su norimais parametrais), kuris įeis į standartinį žaidimo komplektą, ir žaidimo tinkle režimas. Pasak Obsidian vadovo Fergiuso Urkharto, kūrėjai peržiūrėjo šimtus Neverwinter Nights fanų forumų temų ir sudarė ilgą sąrašą to, ką galima pagerinti.

Lankomumo reitingasKomentarų: 5

plačiau >>

Plieninis Viljamo balsas

2004-09-20 | Britanijos leidykla GMX Media anonsavo Will of Steel, taktinę realaus laiko strategiją su roliniais elementais, sukurtą „pagal amerikiečių karinių kampanijų Afganistane (2001) ir Irake (2003) motyvus“. Kas mums žadama? Pagrindinis herojus – JAV jūrų pėstininkų karininkas Viljamas Stylas – karjerą pradės žymiai anksčiau, dar liūdnai pagarsėjusios Somalio operacijos metu. Jam reikės ne tik išgyventi, bet ir išsaugoti savo batalioną, nes Will of Steel personažai medalius ir patirtį uždirba viso žaidimo metu. Pasižymėjimo ženklai atveria priėjimą prie įvairių „bonusų“, tarp kurių – palaikymas iš oro, palydovinė vietovės žvalgyba, pastiprinimai ir kiti reti kariški džiaugsmai. Svarbiausia – nereikės rinkti jokių resursų! Autoriai užsiminė apie aukštą žaidimo realizmą ir aktyviai reklamuoja jo varikliuką, mokantį atvaizduoti smulkiausias aplinkos detales su dinaminiu apšvietimu ir šešėliais, tikroviškas oro sąlygas (smėlio audras, rūką, sniegą) ir krūvą kitų madingų efektų. Priskaičiuojama apie šimtą valdomų kovinių vienetų rūšių ir dar tiek pat – „masinių“. Pateikti žaidimo vaizdai, tiesa, ypatingo įspūdžio nepalieka – visa tai mes jau matėme praėjusiais metais išėjusiame Command & Conquer: Generals.

Lankomumo reitingasKomentarų: 2

plačiau >>

Savaitgalis kartu su Doom 3

2004-09-19 | Operacinės sistemos Linux gerbėjai dabar turi puikią galimybę gerai praleisti savaitgalį - Linux Militia svetainėje jau galite rasti išsamią instrukciją apie Windows skirtos Doom 3 versijos pritaikymą Linux sistemai per WINE emuliatorių. „Gimtosios“ Linux versijos išėjimo datą id Software atkakliai nutyli. Per tą laiką mėgėjiškų Doom 3 modifikacijų skaičius auga greičiau už bobučių skleidžiamus gandus. Auksarankiai meistrai personažų modeliams jau spėjo suteikti šešėlius, kiti – originalią Doom išvaizdą, galimybę žaisti jį Windows 9x sistemose, arba net galimybę vienu metu žaisti... 32 žaidėjams ir iki maksimumo pagausino tykštančio kraujo kiekį. Bene pačiu naudingiausiu iš tokių kūrinių yra modas Duct Tape, pašalinantis vieną iš pagrindinių D3 kūrėjų klaidų – nerealizuotą galimybę vienu metu naudoti ginklą ir žibintuvėlį. Jo kūrėjas ilgai mąstė, kodėl gi Marse neatsirado praktiško izoliacinės juostos ritinėlio, ir galų gale šviesos šaltinį „ryžosi“ pritvirtinti prie automato ir pompinio nupjautavamzdžio. Pasak jau išbandžiusių, neregėtai patogu!

Lankomumo reitingasKomentarų: 14

plačiau >>

Po dviejų apokalipsių

2004-09-18 | Kas bus su Žeme, jei ją ištiks dvi pasaulinės katastrofos? Atsakymą į šį klausimą žino studijos Smiling Gator Productions darbuotojai, kuriantys on-line MMORPG/šaudyklę Twilight War: After the Fall. Tarp kitko, patys autoriai noriau naudoja savo pačių sugalvotą terminą „XORG“ – „Extreme Online Roleplaying Game“. Išvertus į lietuvių kalbą, tai skambėtų kaip „vieno asmens perpektyvos vaidmenų žaidimas su šaudyklės dinamika“ (kažką panašaus galima pamatyti Neocron). Žaidimo veiksmas prasideda 2296 metais, po Teroro ir Paskutiniosios Dienos Karų. Jiems abiems visiškai sunaikinus Žemės ekologiją, planeta pavirto į milžinišką dykynę, dabar priklausančią mutantams ir Skel – ateiviams iš kitų pasaulių. Iš žmogiškosios civilizacijos pelenų išliko nedidelės gyvenvietės, dabar turinčios miestų-valstybių statusą. Jose dar galima sutikti paprastus žmones. Kai kurie iš jų ieško praėjusių amžių mokslo sukurtų artefaktų, kai kurie tiesiog stengiasi išgyventi, atmušinėdami banditų grupuočių, vergų prekiautojų, mutantų – žmogėdrų antpuolius ir kaudamiesi su konkurentais, ieškančiais savo vietos po svilinančia saule.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Quake 4: pirmosios smulkmenos

2004-09-17 | Iškart du britų žurnalai - PC Zone ir PC Gamer UK – paskelbė Quake 4 skirtą medžiagą. Jau antrus metus projektu užsiimanti Raven Software pagaliau ryžosi paskelbti kai kurias detales. Nors bus naudojamas pakeistas Doom 3 varikliukas, autoriai pasistengė atsiriboti nuo „siaubų“. „Doom 3 vyravo siaubas, Quake 4 jūs pamatysite karą“, - tvirtina kūrėjai. Vietoj pastovaus Doom 3 būdingo bauginimo galime laukti nesustojančio veiksmo, taip pat žadama, kad iš pradžių mums padės kiti jūrų pėstininkai. Kol kas nežinoma, kas taps pagrindinio veikėjo porininkais – gudrūs skriptai ar sąžiningas komandinis AI (šia tema Raven nepareiškė jokių komentarų). Žaidime bus galybė atvirų erdvių, bus galima valdyti transporto priemones (ir ne tik važiuojančias!). Siužeto veiksmas prasidės po keleto valandų nuo Quake 2 finalo. Jei prisimenate, tada grupė drąsių desantininkų šturmavo gerai įtvirtintą strogų tvirtovę. Aršūs ateivių rasės atstovai tiesiog kliedėjo idėja į savo kūnus įsisodinti galybę implantų, kulkosvaidžių, raketsvaidžių ir kitų velniaižin-kam-reikalingų geležų. Atrodo, kad pagrindinio Q2 boso sunaikinimas strogų problemos neišsprendė.

Lankomumo reitingasKomentarų: 13

plačiau >>

„Heroinas“ iš „Stalkerio“ kūrėjų

2004-09-16 | Ukrainiečių studija GSC Game World anonsavo savo naująjį projektą – realaus laiko fentezi strategiją Heroes of Annhilated Empires. Žaidimas apibūdinamas kaip unikalus RPG ir RTS mišinys su išties epiniais užmojais. Kertiniu HoAE akmeniu kūrėjai laiko įvykių pilną siužetą. Kampaniją pradėdamas kaip gana eilinis žmogus, žaidėjas turi nemažai padirbėti, įgydamas patirties ir naujų įgūdžių (ir tobulindamas jau esančius). Su laiku, ieškodamas artefaktų, jis apeis visus apylinkės požemius, įvykdys dešimtis šalutinių užduočių, sukaups tonas resursų, pristatys neįveikiamų bazių ir aplink save sutelks daugiatūkstantinę pasekėjų armiją. GSC žada mums pateikti 18 herojų, 100 skirtingų kovinių vienetų, priklausančių 6 visiškai viena į kitą nepanašioms rasėms, 70 gerai animuotų statinių, 50 stebuklingų daikčiukų ir gerai išplėtotą magijos instituciją su 6 magijos mokyklomis. Žaidimas vyks iškart keturiose sferose – sausumoje, po žeme, ore ir jūroje.

Lankomumo reitingasKomentarų: 5

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!