LT   EN   RU  
2020 m. birželio 4 d., ketvirtadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Kompiuteriniai žaidimai
Aziją apsėdo kompiuterių žaidimų manija

2003-12-21 | Ekspertai teigia, kad Tailando paauglius apsėdusi interneto kompiuterinių žaidimų manija padės “išauginti” kartą, įgijusią kompiuterinį raštingumą. Tailando sostinė - niekada nemiegantis miestas. Kol turistai klaidžioja po naktinį miestą, tūkstančiai tailandiečių plūsta į interneto kavines ir leidžia ten laiką žaisdami kompiuterinius žaidimus. Tai jau yra tapę fenomenu. Paskaičiuota, kad daugiau nei 700000 jaunų tailandiečių žaidžia populiarų Ragnarok Online žaidimą. Tailando valdžia sunerimusi dėl šio visuotinio vaikų “apsėdimo”, nes jaunieji tailandiečiai nemiega ir nelanko pamokų. Tačiau rastas būdas, kaip to išvengti. Kad žaisti žaidimą, reikia registruotis. Pilnamečiams išduodamas specialus identifikacijos numeris, su kuriuo galima žaisti visą parą, o mažieji Tailando piliečiai gauna ID, su kuriuo žaidimas veikia tik iki 22 valandos.

Lankomumo reitingasKomentarų: 29

plačiau >>

Internete pasirodė piratinių "Nokia" žaidimų "N-Gage"

2003-12-21 | Dienraštis "Helsingin Sanomat" skelbia, kad bent iš dalies buvo įveikta "Nokia" naujų žaidimų mobiliesiems telefonams "N-Gage" apsauga, nes neteisėtai nukopijuotų žaidimų jau galima parsisiųsti internetu. Kai kuriuos piratinius žaidimus galima žaisti ir kitais spalvotųjų ekranų telefonais, jei juose naudojama ta pati kaip "N-Gage" operacinė sistema. Tą pačią sistemą turi "Nokia" fotografuojantys modeliai 3650 ir 6600 bei greitai pasirodysiantis "Siemens SX1". "(Tokiai) situacijai esame pasirengę ir žinojome, kad žaidimų rinkai būdingas (neteisėtas) kopijavimas palies ir mus", - sakė "N-Gage" projektui vadovaujantis Ilka Raiskinenas. Pasak jo, "Nokia" visų pirma nori išsiaiškinti, ar piratams pavyko visiškai įveikti apsaugos nuo neteisėto kopijavimo sistemą. Tai išsiaiškinus bus galima imtis priemonių, padėsiančių minėtą sistemą sustiprinti.

Lankomumo reitingasKomentarų: 6

plačiau >>

Kompiuteriniai žaidimai darbe. Gerai ar blogai?

2003-12-21 | Tyrimais įrodyta, kad kompiuterinių žaidimų žaidimas darbe turi teigiamos įtakos darbuotojo produktyvumui. Mokslininkai iš Utrecht universiteto ištyrė 60 vienos Danijos draudimo kompanijos darbuotojų. Nustatyta, kad žaidžiančiųjų darbe produktyvumas buvo didesnis, į gerąją pusę pasikeitė požiūris į darbą ir jie buvo labiau patenkinti juo. Daugelis didelių kompanijų draudžia žaidimus, kurie, kaip manyta, tėra tuščias brangaus darbo laiko švaistymas. Susitarus su viena draudimo kompanija, jos darbuotojai buvo padalinti į grupes. Vienoms buvo leista žaisti paprastus Windows žaidimus kaip Solitaire ar Minesweeper, bet ne ilgiau nei 1 valandą kasdien, o kitoms – uždrausta.

Lankomumo reitingasKomentarų: 37

plačiau >>

Paspirtis žaidėjams

2003-12-21 | Intel išleido naują mikroprocesoriaus Pentium 4 versiją, skirtą kompiuterinių žaidimų fanams. Ji pavadinta Pentium 4 Extreme Edition. Galingojo, žaidimams skirto mikroprocesoriaus sparta yra 3,2GHz. Intel teigia, kad jis yra daug greitesnis ir turi daug daugiau atminties nei jo pirmtakai, todėl tobulai tinka šiuolaikiniams aukštos kokybės žaidimams. Šis Pentium 4 Extreme Edition procesorius buvo anonsuotas dar rugsėjį – savaitę prieš AMD sparčiųjų 64 bitų Athlon FX pardavimo pradžią. Jie taip pat buvo skirti žaidimų mėgėjams. Tad Intel turės dar atsigriebti savo “prarastą laiką” ir pavyti AMD. Jau keletas kompiuterių gamintojų pareiškė, kad naujuose platformose, skirtose žaidimams, naudos šį mikroprocesorių. Tarp jų buvo Dell ir Gateway.

Lankomumo reitingasKomentarų: 2

plačiau >>

Kompiuteriniai žaidimai

2003-09-30 | “Grim Fandango” žaidime jūs esate Manuel Calavera, mirties kelionių agentūros agentas. Norėdamas išpirkti savo gyvenimo nuodėmes Manuel turi skirstyti bilietus visoms mirusioms sieloms. Visi, dorai bei teisingai nugyvenę savo gyvenimą, gauna bilietą į vietą, vadinamą “Numeris 9”. Mirties kelionių agentūros bosas pažadėjo Manuel, kad kuo daugiau bilietų į “Numerį 9”, tuo greičiau jis pats galės keliauti amžinam poilsiui. Žinoma, tai tik pažadai, todėl Manuel Calavera pradeda savo klajones.

Lankomumo reitingasKomentarų: 11

plačiau >>

Lietuvos tūkstantmetį primins kompiuteriniai žaidimai

2003-09-27 | Aukščiausi šalies politikai norėtų, kad šalies istorija būtų įamžinta meniniuose filmuose ir kompiuteriniuose žaidimuose. Tokios mintys išsakytos vakar Prezidentūroje svarstant Vyriausybės patvirtintą Lietuvos vardo tūkstantmečio minėjimo programą. Posėdyje dalyvavę premjeras Algirdas Brazauskas ir Seimo pirmininkas siūlė į šią programą įtraukti kelių meninių ir dokumentinių filmų, kurie būtų skirti ne tiek akademinei, kiek plačiajai visuomenei, sukūrimą. Tuo tarpu prezidentas Rolandas Paksas pasigedo kompiuterinių žaidimų.

Lankomumo reitingasKomentarų: 39

plačiau >>

Žaidimai kariuomenėje

2003-09-23 | Bandymai naudoti VR (virtualiosios realybės) technologijas JAV armijoje buvo sėkmingi. Kareiviai, užuot sėdę į tikrus tankus, sraigtasparnius ar net reaktyvinius naikintuvus ir užuot eikvoję pinigus tokioms treniruotėms, dabar gali kariauti virtualiojoje realybėje. Tiesiog gražus karo ar strateginis žaidimas. Galima pamanyti, kad kareiviams viena pramoga sėdėti natūralaus dydžio tanko makete prieš monitorių vietoj tikro langelio ir bandyti įvykdyti skirtą misiją. Deja, naudojamos technologijos yra tokios sudėtingos, kad kareivis nežino, ar jį puola 3D sraigtasparnis, kurį valdo jo kolega iš karinių oro pajėgų, ar tik užprogramuotas kompiuteris. Tikrai negali jaustis ramus, nes nežinai, kada gali būti nukautas arba bent jau išmestas iš mokomosios misijos. VR technologijos armijoje sutaupo nemažai mokesčių mokėtojų pinigų, kurie būtų naudojami panašaus tipo realioms mokomosioms misijoms su pėstininkais, lėktuvais, tankais, laivais ar net povandeniniais laivais. Tokių treniruočių metu gali atsitikti nelaimių, gali žūti žmonės, o brangiai kainuojanti karinė technika gali būti sunaikinta arba apgadinta.

Lankomumo reitingasKomentarų: 16

plačiau >>

Jūsų vaikas - bendrauja ar mygtukus spaudo?

2003-09-23 | Žaidimas – tai savotiškas ir puikus aplinkinio pasaulio tyrinėjimo būdas. Psichologo J.Piageto nuomone, žaidimai parodo vaiko pastangas orientuotis tikrovėje, žaidžiant atsiskleidžia pažintiniai procesai, sprendžiamas konfliktas tarp individualaus pasaulio suvokimo ir tikrovės. Žaisdamas ir fantazuodamas vaikas gali išmėginti tokius elgesio būdus, kokie iš tiesų neįmanomi. Pavyzdžiui, žaisdamas karą kompiuteriu, jis susprogdina miestą, sunaikina priešo kariuomenę, bet išvengia atsakomybės už savo veiksmus. Žaisdamas šeimą, vaikas gali pažeisti tėvų nustatytas taisykles ir nebijoti, kad už tai bus nubaustas. Imituodami mokyklą, vaikai gali tapti ir valdingi mokytojai, ir neklaužados mokiniai, ir kaprizingi klasės draugai. Jie gali patekti už realaus pasaulio ribų, kurias nubrėžia suaugusieji, bendraamžiai, taip pat ir instinktyvi pavojaus, rizikos baimė. Žaidimas tampa intelekto raidą skatinančiu tyrinėjimu, kai vaikas kūrybingai sprendžia problemas, ugdo savo išradingumą, nes žaidimo sąlygos leidžia laisvai eksperimentuoti ir nesilaikyti įprastų reikalavimų. Svarbu, kad vaikas, paklusdamas savo vaizduotei, dažnai keičia tikslus, reikalaujančius naujų priemonių. Todėl sunkumai žaidimo metu priimami netgi džiaugsmingai, kaip būtini - be jų atsibostų žaisti.

Lankomumo reitingasKomentarų: 6

plačiau >>

Amerikos ligoninėse vaikai žais su GameCube

2003-08-22 | Kompanija Nintendo ir labdaringos organizacijos Starlight Children‘s Foundation Amerikos padalinys sudarė sutartį dėl vaikų ligoninių Vašingtono valstijoje aprūpinimo kompiuteriniais žaidimų kambariais GameCube. „GameCube Fun Center – gera priemonė kovojant su vaikų stresu, kurie papuolė į ligoninę ir yra atplėšti nuo savo namų. O pacientams, kurie atsistato po operacijų – GameCube padės nepastebimai paspartinti ligoninėje leidžiamą laiką“, - sako Rebeka Bretčer iš vaikų ligoninės Sacred Heart Spokein mieste (Vašingtono valstija). Į GameCube Fun Center įeina žaidimo aparatas, skystųjų kristalų televizorius ir DVD grotuvas. Tokia programa, kai pradėti teikti GameCube Fun Center, prasidėjo 1991 metais JAV. Tuomet Fun Center teikiama buvo 16-os bitų žaidimų aparatai Super Nintendo Entertainment System (SNEC).

Lankomumo reitingasKomentarų: 7

plačiau >>

Gateway pagamino kompiuterį žaidimams

2003-08-22 | Kompanija Gateway pristatė kompiuterių seriją, specialiai skirtą kompiuterinių žaidimų mėgėjams. Šios srities pionierius yra kompanija Dell – pagrindinis Gateway konkurentas. Šių metų balandį ji išleido kompiuterių seriją žaidėjams pavadintą Dimension XPS. Gateway, savo ruožtu, greitu laiku rinkai pateiks du modelius – 700X ir 500S. Jie abu bus aprūpinti NVIDIA gamybos GeForce FX grafine korta, procesoriumi Pentium 4 2,8 Ghz. Be to, abi naujovės turės dviejų kanalų operatyvią atmintį DDR (512 Mb), muzikinę plokštę Sound Blaster Audigy 2, akustinę sistemą Boston Acoustics BA745, modemą 56K ir serverio kortą. Vyresnio modelio 700X stipresnė konfigūracija: GeForce FX 5900 Ultra su 256 Mb, kietas diskas 160 Mb, rašantis optinis atvedimas DVD (DVD-R/RW/SD-RW) ir 19 colių ELT monitorius.

Lankomumo reitingasKomentarų: 5

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!