LT   EN   RU  
2020 m. vasario 22 d., šeštadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Kompiuteriniai žaidimai
Serialo Simpsons herojai dalyvaus kompiuteriniame žaidime

2003-06-21 | Kompanija Fox Interactive kovo viduryje sudarė sutartį su Vivendi Universal Games ir ruošiasi sukurti kompiuterinį žaidimą, kurio herojai bus populiaraus serialo "Simpsonai" personažai. Žaidimas pagal žanrą gali būti priskirtas automobilių lenktynėms. Žaidimo procesas bus sudarytas iš misijų rinkinio, kurių daugumoje teks važinėtis automobiliu ir tik kai kuriose – vaikščioti pėsčiomis. Žaidžiant Homerio, Barto, Mardžės, Lizos ar Abu vaidmenyje bus galima iki smulkmenų išnagrinėti virtualų Springfildą ir apžiūrėti jo įžymybes – Simpsonų namą, atominę elektrinę, parduotuvę Kwik-e-Mart bei kitas vietas, įsimintinas serialo gerbėjams.

Lankomumo reitingasKomentarų: 39

plačiau >>

WCG Baltija kompiuterinių žaidimų čempionatas

2003-06-19 | Dabar WCG yra didžiausias tarptautinis kompiuterinių žaidimų čempionatas, sukurtas elektroninių žaidynių skatinimui. WCG - kompiuterinių pramogų festivalis, vienijantis žaidėjus, gamintojus bei platintojus. WCG prieinamas kiekvienam, nepaisant nei rasės, nei lyties, nei religijos ar tautybės. Kiekvienas, mėgstantis žaisti kompiuterinius žaidimus, gali dalyvauti WCG. Didžiajame WCG finale turi teisę dalyvauti tik nacionalinių atrankinių varžybų laimėtojai. Šiais metais Baltijos šalys pirmą kartą dalyvauja tarptautiniame kompiuterinių žaidimų čempionate „World Cyber Games 2003“ (WCG). Dalyvių atranka vyks dviem lygiais: nacionalinės atrankos varžybos ir Baltijos šalių finalas. WCG 2003 Baltijos šalių atrankinės varžybos vyks nuo šių metų liepos 19 dienos iki rugpjūčio 3 dienos Rygos, Talino ir Vilniaus interneto kavinėse. WCG čempionato organizatorius ICM (International Cyber Marketing) spėja, jog Baltijos šalių atrankinėse varžybose dalyvaus apie 450 žaidėjų.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Milijonas dolerių už Unreal Tournament 2003 modifikaciją

2003-06-14 | Kompanijos Epic, Digital Extremes, nVidia ir Atari paskelbė konkursą, kurio dalyviai turi sukurti vartotojo modifikacijas žaidimui Unreal Tournament 2003. Laimėtojas gaus 400 tūkst. dolerių, o bendras prizinis fondas – 1 mln. dolerių. Konkurse taip pat bus galima laimėti licencijas Unreal grafikos varikliui ir įvairią kompiuterinę įrangą. Be to, švietimo įstaigos, kurių mokiniai pateiks įdomiausius darbus, gaus pilnai įrengtas kompiuterių klases. "Mūsų užduotis – leisti pasireikšti talentingiausiems programuotojams. Taip pat tikimės, kad konkursas pakaitins aistras kurti vartotojiškas modifikacijas ir į šią bendruomenę pritrauks daugiau naujų entuziastų", - sakė Markas Reinas, Epic Games viceprezidentas.

Lankomumo reitingasKomentarų: 3

plačiau >>

Atari išleis dar du žaidimus apie "Matricą"

2003-06-11 | Kompanija Atari, dar neseniai besivadinusi Infogrames, atskleidė savo planus kurti naujus žaidimus "Matricos" motyvais. Pasirodžius žaidimui "Enter the Matrix", kuris per pirmąją savaitę buvo parduotas milijoniniais tiražais, spaudoje ir internete ėmė sklisti gandai apie greitai pasirodysiantį šio žaidimo tęsinį. Antroji "Matrica" pasaulį turėtų išvysti iki šių metų pabaigos – kartu su trečiąja filmo dalimi. Tokia versija atrodė visai logiška, kadangi "Enter the Matrix" buvo išleistas kartu su filmu "Matrica. Perkrauta" ir papildo jo siužetą. Tačiau Atari pranešė, kad ši informacija visiškai neatitinka tikrovės. "Enter the Matrix" tęsinys iš tikrųjų kuriamas, tačiau prekyboje jis pasirodys ne anksčiau 2004 metų kalėdinio sezono. Žaidimą gamina ta pati kompanija Shiny, kuri kūrė ir "Enter the Matrix".

Lankomumo reitingasKomentarų: 17

plačiau >>

Deus Ex

2003-06-07 | Deus Ex - tai Ion Storm kompanijos sukurtas žaidimas. Žaidimas buvo išleistas 2000 metais ir sukėlė revoliucija veiksmo ir RPG žaidimų rinkoje. Žaidimas išsiskiria savo virtualiu pasauliu ir neprilygstamu siužetu. Ir tai dar nepagrindiniai žaidimo pliusai. Žaidimą įdomesniu daro įvairiausių ginklų ir kitokių prietaisų gausa. Deus Ex veiksmas vyksta netolimoje ateityje, kai pasaulis kovoja su terorizmu. Tas, kas žaidė šį žaidimą, turbūt visą gyvenimą prisimins tas naktis praleistas prie kompiuterio ekrano. Tai nuostabus žaidimas. Jo eiga nenuspėjama, o veiksmas vyksta ne tik New Yorke, bet ir Honk Konge bei Paryžiuje. Žaidžiant galima sutikti įvairiausių priešų, tai yra nuo robotų iki neįsivaizduojamų padarų. Nors visame žaidime vyrauja fantastiniai elementai, žaidimas išlieka labai rimtas ir vertas kiekvieno veiksmo žaidimo mėgėjo.

Lankomumo reitingasKomentarų: 7

plačiau >>

"ORDA 2: Citadelė"

2003-06-07 | Kaip ir pirmojoje žaidimo dalyje herojai ves savo kariuomenes per neapgyvendintą ir nevaisingą drakonų žemę, dar labiau gąsdinančią šešėlių žemę ir net požemių pasaulį link Teimūro citadelės. Žaidimo naujienos: Palaikomi baigtų žaidimų efektai iš “Ordos: Šiaurės vėjas”. Atsirado nauji statiniai: paukštidė, akmeninė laboratorija, gamykla, arklidė; Atsiranda nauji žaidimo vienetai: kovotojai su arbaletais, kariai su vėzdais, ietimis, akmenimis svaidantys bokštai; atsiras vienetai, ginkluoti dviem ginklų tipais, pavyzdžiui, arbaletu ir kalaviju; “Ordos “ pasaulis pagyvintas naujais gyventojais: drakonais, krokodilais, skorpionais, džinais...Drakonai daugiau nelindės savo olose; jie aktyviai kausis su žmonėmis, o kartais ir padės jiems, atlikdami ugnimi spjaudančiųjų skraidančiųjų vaidmenį;

Lankomumo reitingasKomentarų: 26

plačiau >>

Kompiuteriniai žaidimai duoda ir naudos

2003-06-03 | Kompiuteriniai veiksmo žaidimai duoda ir naudos: JAV atlikta studija parodė, kad jie pastebimai pagerina žaidėjo vizualinius gebėjimus. Žaidėjai gali greičiau "apdoroti" kompleksiškus vaizdus ir vienu metu priimti daugiau informacijos nei paaugliai, nežaidžiantys videožaidimų. Mokslininkai netyrė, kokią įtaką kompiuteriniai žaidimai turi sportiniams jaunuolių sugebėjimams ir socialiniam jų elgesiui. Studijos metu buvo testuojami tie jaunuoliai, kurie per praėjusius šešis mėnesius mažiausiai keturias dienas per savaitę prie veiksmo žaidimų, kaip "Spiderman" ar "Super Mario Cart", parleisdavo mažiausiai valandą. Paaiškėjo, kad jie pagal visus testavimo punktus geroka lenkė tuos, kurie laisvalaikį skirdavo kitokiai veiklai.

Lankomumo reitingasKomentarų: 7

plačiau >>

Žaidime Half-Life 2 bus naujos kartos grafikos variklis

2003-05-30 | Vienas labiausiai laukiamų eksponatų parodoje E3 (Electronic Entertainment Expo) tapo populiaraus žaidimo Half-Life tęsinys. Žaidimas buvo demonstruojamas kompanijos ATI paviljone, kuri dalyvavo kaip Valve partneris. Naujas grafikos variklis Source, sukurtas žaidimui HL2, leidžia kurti įtikinamą veikėjų elgesį, pagerinta dirbtinio intelekto sistema, pasiektas naujas grafikos kokybės lygis. HL2 pasaulis nepastovus – bet kuris objektas gali kisti priklausomai nuo poveikio. Kiekvienas daiktas padarytas iš kažkokios medžiagos, turinčios atitinkamas savybes. Iššovus į medinį plaustą vandenyje, iš jo lėks skiedros, o kai plaustas suirs, ant jo esančios statinės sukris į vandenį ir plūduriuos.

Lankomumo reitingasKomentarų: 12

plačiau >>

Los Andžele sukurtas kompiuterinis žaidimas katėms

2003-05-13 | Los Andžele programuotojas Mattas Wolfas parašė kompiuterinį žaidimą “CyberPounce”, kuris skiriamas žaisti katėms. Anksčiau Wolfas kompiuterinius žaidimus kūrė tik žmonėms. Jis dirbo tokiose firmose kaip “Sega” ir “Electronic Arts”, o taip pat dalyvavo tokių garsiųjų kaip “Sonic the Hedgehog” ir “Soviet Strike” konsolių kūrime. Kartą programuotojui teko pasilikti namuose su draugo katėmis. M.Wolfas tuomet pastebėjo, kad viena jų puikiai geba gainiotis kursorių. Tuomet programuotojui šovė į galvą mintis sukurti programinę įrangą katėms. Šiam darbui buvo pasitelkta zoologo – eksperto pagalba ir apie 100 kačių. Galutinis produktas “CyberPounce” kainuoja 14,95 JAV dolerių. Jį sudaro paukštelių, pelyčių, žuvelių ir kitų katėms įdomių daikčiukų rinkinys ekrane. Visi šie gyvūnėliai gali savarankiškai slankioti po ekraną užsklandos pavidalu arba kontroliuojami žmogaus, kai šis judina kompiuterinę pelę.

Lankomumo reitingasKomentarų: 9

plačiau >>

Europa įsiveda žaidimų apribojimų pagal amžių sistemą

2003-05-08 | Europos interaktyvios programinės įrangos federacija (ISFE) pristato kompiuterinių žaidimų apribojimų pagal amžių sistemą. Pagal "bendros Europos informacijos apie žaidimus" sistemą (PEGI), žaidimai bus skirstomi į penkias kategorijas: nuo 3 metų, nuo 7 metų, nuo 12 metų, nuo 16 metų ir nuo 18 metų. Informacija apie apribojimus pagal amžių bus pateikiama ant žaidimo dėžutės, ant kurios taip pat bus ir trumpas žaidimo turinio aprašymas. Kai kurie apribojimai bus įvesti Portugalijoje ir Suomijoje. Vokietija šia sistema nesinaudos, nes šalyje galioja savo įstatymas dėl apribojimų pagal amžių.

Lankomumo reitingasKomentarų: 2

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!