LT   EN   RU  
2019 m. rugpjūčio 23 d., penktadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Mityba
Kodėl jam patinka, kai tu valgai?

2002-12-02 | Dažna moteris laikosi dietos norėdama būti patrauklesnė savo vyrui. Tačiau, tyrimų duomenimis, neretai sulaukiama kaip tik priešingo rezultato. “Į trečią dešimtį įžengusi irzli, vangi mylėtis moteris, išslinkusiais plaukais, nelygia oda ir atidžiai skaičiuojanti kalorijas, ieško draugo, kurį galėtų nuteikti prieš save.” Toks skelbimas vargu bau atkreiptų vyro dėmesį, ar ne? Tačiau kaip tik taip tarpusavio santykių fone atrodo liguistai dietų besilaikanti moteris. Nepaliaujamas liekninimosi procesas kenkia ne tik sveikatai - jis turi neigiamos įtakos ir meilės reikalams. Dieta gali sugriauti pasitikėjimą, sužlugdyti poros intymųjį gyvenimą ir apskritai apkartinti buvimą drauge. Tačiau dauguma moterų vis tiek mano, jog palieknėjusios taps geidžiamesnės. 95 proc. dietų aukų įsitikinusios: jei numes svorio, vyrai jų nepaliks. Tačiau dėl įvairių priežasčių tai gali būti klaidinga nuostata. Netekusioms apetito moterims dažnai dingsta ir noras mylėtis. Tai lemia ir fizinės, ir psichologinės priežastys. Laikantis dietos mažėja hormonų estrogeno bei testosterono, todėl seksas praranda patrauklumą. Be to, nevalgius per silpna mylėtis.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Su dieta numesite ne daugiau kaip keletą kilogramų

2001-04-19 | Dieta yra veiksminga tik tada, kai norima numesti ne daugiau kaip keletą kilogramų – tokius rezultatus pateikė JAV mokslininkai. Jei žmogus jau numetęs apie 4 procentus pradinio kūno svorio toliau tęsia dietą , liesėjimas pradeda aktyvinti smegenų veiklą (smegenyse esančius alkio receptorius), dėl to žmogus ima jaustis tarsi apsėstas valgymo aistros. Ši aistra neišnyksta tol, kol vėl nepriaugami numesti kilogramai. Tokius rezultatus mokslininkai gavo tirdami leptiną - hormoną, reguliuojantį apetitą. Leptino vaidmuo reguliuojant mūsų alkio ir sotumo jausmą yra labai sudėtingas. Tyrimai parodė, jog, kai žmogus valgo, šio hormono organizme daugėja, taip jis pamažu slopina apetitą. Kai žmogus liaujasi valgyti, leptino kiekis atslūgsta. Dieta sumažina leptino lygį organizme ir sukelia norą vėl susigrąžinti prarastą svorį. Mokslininkų teigimu, būtent dėl to 95 procentai žmonių, kurie numeta svorį laikydamiesi dietos, vėl jį priauga. Vašingtono Universiteto Prof.Michael Schwartz, mokslinnkų grupės, tiriančios leptiną vadovas paaiškino, jog aistra valgyti atsiranda tik tada, kai žmogus laikydamasis dietos numeta daugiau kaip 4 procentus pradinio kūno svorio.”Kuo daugiau svorio laikydamiesi dietos jūs numetate, tuo stipresnis yra grįžtamasis efektas” – teigia profesorius. Šis grįžtamasis poveikis pasireiškia nenugalimu noru valgyti.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Mitai ir faktai apie liesėjimą ir mitybą

2001-04-18 | Mitas: “Bado” dietos laikinai padeda numesti svorį. Faktas: “Bado” dietos nėra efektyviausias būdas liesėti ir išlaikyti pasiektą rezultatą. Tokios dietos žada greitą svorio kritimą arba siūlo atsisakyti tam tikrų maisto produktų, kad atsikratytumėte nereikalingų kilogramų. Nors Jūs ir prarandate žadėtus kilogramus, tačiau toks badavimas gali pakenkti jūsų sveikatai, nes organizmas negauna visų reikalingų medžiagų. “Bado” dieta apriboja arba draudžia tam tikrus maisto produktus, taigi daugumai žmonių tai greitai įkyri ir netrukus jie vėl atgauna prarastą svorį. Tyrimai rodo, kad geriausias būdas liesėti ir išlaikyti pasiektą rezultatą yra tuomet, kai per savaitę netenkama 1-1,5 kg, valgant vertingesnį maistą ir daugiau sportuojant. Keisdami valgymo ir sportavimo įpročius, jūs prisitaikysite prie sveikesnio gyvenimo būdo ir išmoksite kontroliuoti savo svorį. Sumažės pavojus susirgti širdies ligomis, diabetu, išvengsite aukšto kraujospūdžio. Mitas: Nereguliari mityba geras būdas liesėti. Faktas: Kad būtumėte darbingas ir gerai jaustumėtės, kiekvieną dieną jūsų organizmui reikia tam tikro kiekio kalorijų. Jeigu praleisite pusryčius ar pietus, greičiausiai per vakarienę valgysite daugiau ir taip atstatysite prarastas kalorijas. Tyrimai parodė, kad žmonės, kurie nevalgo pusryčių sveria daugiau nei tie, kurie ryte sočiai pavalgo. Sveikesnis būdas liesėti yra reguliariai maitintis visą dieną, valgant įvairiapusį nekaloringą maistą.

Lankomumo reitingasKomentarų: 2

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!