LT   EN   RU  
2020 m. birželio 6 d., šeštadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Moteriški kvepalai
Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (41 dalis) Gwen Stefani

2010-06-14 | Pirmuosius savo prekės ženklo L.A.M.B. kvepalus viena originaliausių muzikos žvaigždžių Gwen Stefani pavadino tiesiog L. Toks pavadinimas buvo pasirinktas neatsitiktinai: „L“ – tai pirmoji žodžio Love (išvertus iš anglų kalbos reiškia „meilė“) ir Gwen Stefani drabužių prekės ženklo L.A.M.B. raidė. Neprilygstamas, efektyvus ir seksualus kvepalų L aromatas tarsi Gwen parašas – žavus jos asmenybės atspindys. L aromatas iš pradžių žavi „skaniu“ gėlių kvapu, kuris pereina į „kibirkščiuojančią“ gaivą ir galiausiai apsupa šiltu muskuso kvapu. Gwendoline Renee Stefani gimė 1969 m. Kalifornijoje. Jos motina Patti – pusiau škotė, pusiau britė, turinti airiško kraujo, o tėvas Denis Stefani – italas. Nuo vaikystės Gwen Stefani tėvai skatino būsimosios žvaigždės domėjimąsi muzika: mokė ją miuziklų dainų, supažindino su amerikiečių folk muzika. Scenoje Gwen Stefani debiutavo atlikusi dainą iš miuziklo „Muzikos garsai“. Galima teigti, kad Gwen Stefani yra išskirtinė asmenybė: ne tik dainininkė, dainų autorė, bet ir aktorė, ir modelis, ir parfumerijos linijos kūrėja. „Andegraundo mūza“, - taip Gwen Stefani apibūdino Michele Scannavini, kompanijos „Coty Prestige“ prezidentas. 2003 m. ji sukūrė mados linija „L.A.M.B.“ ir atsiskleidė kaip dizainerė. Gwen Stefani kurtais rūbais ir aksesuarais mielai ėmė puoštis tokios žvaigždės, kaip Nicole Kidman, Paris Hilton, Nicole Richie, Pamela Anderson, Halle Berry, bet geriausiai savo kurtus drabužius išgarsino pati Gwen.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Hermes

2010-06-14 | Mados namų Hermes istorija prasidėjo dar 1837 m., kai Thierry Hermes įkūrė kompaniją gaminančią pakinktus žirgams. Penkios Hermes šeimos kartos nuolat plėtė gamybą ir taip sukūrė tikrą imperiją HERMES, imperiją, kuri diktuoja madą ir siūlo nepriekaištingos kokybės dirbinius. XX a. pradžioje Hermes kompanija ėmė gaminti dirbinius iš odos, o vėliau ir juvelyrinius papuošalus iš aukso ir sidabro, laikrodžius, pelenines, šilkinius šalius bei drabužių kolekcijas ir galiausiai mados namai Hermes 1960 m. pradžioje pasinėrė į parfumerijos pasaulį. 1961 m. buvo sukurti kvepalai „Caleche“ – vienas iš klasika pripažįstamų kvapų, vertinamas visame pasaulyje. 1970 m. pristatyti mados namų Hermes kvepalai „Equipage“ – unikali vyriška kompozicija, o 1974 m. išskirtiniai moteriški kvepalai „Amazone“. 1984 m. pastatą, kuriame buvo įsikūrusi kompanija Hermes, papuošė neįtikėtino dydžio ryškiai raudonas kaspinas naujų moteriškų kvepalų „Parfum d‘Hermes“ sukūrimo ir pristatymo proga.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Hilary Duff

2010-06-14 | Hilary Duff With Love - Hilary Duff įkūnija visas meilės rūšis ir mastą: besąlygišką šeimos meilę, kilnią draugystę ir kvapą gniaužiantį meilės nuotykių jaudulį. Egzotiškų vaisių dvelksmas suteikia intriguojantį atspalvį sodriam medienos ir aistrą žadinančiam ambros kvapui, kurį skleidžia šie rytietiški kvepalai. Hilary Duff amerikiečių aktorė ir dainininkė gimė 1987 m. Jau vaikystėje Hilary Duff kartu su savo seserimi pradėjo mokytis aktorinio meistriškumo paslapčių. Pirmasis Hilary Duff pasirodymas scenoje įvyko dar tuomet, kai jai buvo šešeri metai. Ji atliko vieną iš vaidmenų balete. Tapti aktore svajojo ne tik Hilary Duff, bet ir jos sesuo, dėl šios didelės svajonės jos kartu su motina nusprendė persikelti į Kaliforniją. Tapusi žymia aktore Hilary Duff keletą metų svarstė apie kvepalų sukūrimą, kurie būtų įdomūs tiek jaunoms, tiek vyresnio amžiaus moterims. Ir svajonė išsipildė: pasaulį išvydo kvepalai „With love“, atspindintys įvairiapusį pačios Hilary Duff skonį ir stilių.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (43 dalis) Hugo Boss

2010-06-14 | Hugo Boss Woman - Moterims skirtas sėkmės aromatas. Šiuolaikiška, stipri, pasitikinti savimi moteris įkvėpė sukurti stilingą ir šiuolaikišką moterims skirtą kvapą Hugo Boss Woman. Ji atkakliai siekia savo užsibrėžtų tikslų, bet puikiai suderina savo asmeninio gyvenimo ir karjeros siekius. Hugo Boss Femme aromatas tarsi odė moterims. Ištaigingas, užburiantis aromatas Hugo Boss Femme įkūnija moteriškumą, spinduliuoja eleganciją ir šilumą bei žadina jausmus. Tai kvapas romantiškoms ir kupinoms džiaugsmo moterims. Hugo Boss Pure Purple - šiuos nepaprastus kvepalus HUGO BOSS sukūrė 2006 metais. Parastas ir visiškai natūralus Pure Purple kvapas suteiks Jums drąsos gyventi taip, kaip norite, ir išryškins Jūsų moteriškumą. 2003-ųjų rudenį mados namų HUGO BOSS pristatyti moteriški kvepalai Boss Intense žavi ryškiu kvapu. Kvapas Hugo Boss XX spinduliuoja moteriškumą ir jausmingumą. Moterims skirti Hugo Boss XX ir vyrams skirti Hugo Boss XY kvepalai tarsi atspindi moters ir vyro santykius. Jie skirtingi, bet vienas be kito tiesiog negali gyventi. Jų ryšys toks stiprus, kad neįmanoma tampa įmanoma, pranyksta skiriančios sienos ir gyvenimo keliu jie darniai žengia drauge. Hugo Boss Woman - Aromatas nepriklausomoms moterims. Toms, kurios žino, ko nori, pasitiki savimi ir savo jėgomis. „Hugo Boss“ moteris nepaiso apribojimų ir vertina laisvę. 1997 – aisiais pasirodžiusį kvapą Hugo Boss Woman sukūrė Ursula Wandel.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (44 dalis) Iceberg

2010-06-14 | Italų mados namų Iceberg moterims skirtas kvapas Twice tarsi gaivus skambesys, sukurtas iš nepaprastų detalių, švelnių užuominų ir pastelinių spalvų. Jaunatviška, laisva ir mylinti gyvenimą moteris – tai moteris, kuriai skirtas kvapas Twice. Kompaniją „Iceberg“ įkūrė Giuliana Marchini Gerani siekdama įgyvendinti išskirtinį projektą: sukurti pirmąją liniją trikotažo drabužių, įkvėptą „sport fashion“ koncepcijos. Ji tapo pirmąja, kuri sujungė madą ir sportą. Tai buvo naujovė mados pasaulyje, kuri sulaukė didelio dėmesio. Giuliana ir jos kūrybą pastebėjo visi, ir nieko keisto, nes ji buvo pirmoji moteris, turėjusi teisę kurti Italijos prezidentui. Šiuolaikinio gyvenimo tempas, menas, prabanga, skirtingų kultūrų elementai ir puiki nuotaika – penki dalykai, kurie įkvepia „Iceberg“ drabužių kolekcijas. „Iceberg“ drabužiai sukurti tam, kad pabrėžtų privalumus. Jie užburia subtilia elegancija, kupina ironijos, spinduliuojančia seksualumą, bet be užuominos į vulgarumą. Mados namai „Iceberg“ buvo vieni pirmųjų pakvietę įžymybes reklaminėms kampanijoms. Šiandien mados namai „Iceberg“ garsėja ne tik kokybiškais drabužiais, bet ir laikrodžiais, akiniais, aksesuarais, avalyne ir kvepalais. Pirmieji mados namų „Iceberg“ kvepalai pasirodė 1988–aisiais. Po jų buvo išleisti kvepalai: „Iceberg Twice pour Femme“ (1994 m.), „Iceberg Twice pour Home“ (1995 m.), „Iceberg Twice Ice“ (1998 m.), „Iceberg Fluid Man“ (2000 m.), „Iceberg Fluid Woman“ (2000 m.).

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (45 dalis) Issey Miyake

2010-06-14 | Issey Miyake L'Eau D'Issey Ladies Summer - Pažadinkite savo jausmus pasitelkę kvepalus, kuriuos sukurti įkvėpė vasaros gamtos ramybė ir gaiva. Nuostabiai žolių stiebeliais puoštame flakone glūdintys kvepalai įkūnija šio įnoringo metų laiko dvasią. Drabužius ir kvepalus kuriantis dizaineris Issey Miyake gimė 1938 m. Hirosimos mieste, kuris išgarsėjo, kai 1945 m. rugpjūčio 6 d. „Enola Gay“, specialiai modifikuotas JAV karinių pajėgų naikintuvas B-29, numetė atominį ginklą „Little Boy“ („Mažylis“). Tuo metu Issey Miyake buvo tik septyneri metai. Jis išgyveno, bet prarado beveik visus artimuosius. 1959 m. būsimasis dizaineris įstojo į Tokijo universitetą „Tama art“ ir jau tada pradėjo svajoti apie drabužių kūrimą. Pirmoji Issey Miyake kolekcija pavadinimu „Poema iš audinio ir akmens“ buvo pristatyta 1963 m. Baigęs Tokijo universitetą dizaineris nuo 1965 m. persikėlė į Paryžiuje, o vėliau ir į Niujorką. Pažinęs europietiškas ir amerikietiškas drabužių dizaino tradicijas, Issey Miyake vis dėl to nepasiliko nei Europoje, nei Amerikoje, o sugrįžo į Tokijų ir 1970 m. įkūrė kompaniją „Miyake Design Studio“. Dizaineris siekė sukurti paprastus „drabužius žmonėms“, tokius kaip amerikietiški džinsai ir trikotažiniai marškinėliai. Drabužių pristatymams dažnai kvietė ne profesionalius modelius, bet paprastus žmones.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (47 dalis) Jean Charles Brosseau

2010-06-14 | Jean Charles Brosseau teigia, kad kvepalai yra magiškas kūrinys: jie nematomi, jų negalima paliesti, bet jie žadina jausmus ir visam laikui išlieka atmintyje. Ombre Rose L'Original – tai puikus derinys prašmatnaus kvapo, poetiško pavadinimo ir kvepalų buteliuko formos. Legenda byloja, kad pats Jean Charles Brosseau paprašė parfumerių, kad jie sukurtų kvapą, kuris primintų mylimą senelę, jos pudrą, sausainius ir šeimos pietus. Žymus dizaineris Jean Charles Brosseau baigęs aukštosios mados mokyklą Paryžiuje 1955 – aisiais įkūrė savo prekės ženklą ir įsteigė mados namus. Parfumerijos pasaulyje debiutavo 1981–aisiais pristatęs pirmuosius išskirtinius kvepalus „Ombre Rose“. Šie kvepalai sulaukė tokios didelės sėkmės ir puikių atsiliepimų, jog pats dizaineris prisipažino, kad buvo maloniai nustebintas ir to nesitikėjo. „Ombre Rose“ tapo vienais iš perkamiausių kvepalų Prancūzijoje, JAV, Vidurio Rytuose. Šis Jean Charles Brosseau sukurtas parfumerijos šedevras priskiriamas prie aukščiausios klasės kvepalų ir prilyginamas jau klasika tapusiems: „Chanel No.5“, „Guerlain Samsara“, „Yves Saint-Laurent Opium“, „Nina Ricci L'Air du Temps“, „Dior Diorissimo“...

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (48 dalis) Jean Paul Gaultier

2010-06-14 | Gaivus ir šiltas vasariškas rožių kvapas žadina jausmus. Vasarai skirti vaiskūs gaivinantys Classique Summer nuneš Jus į naujas dar nepažintas vietas ir viliojančias svečias šalis. Visi Jeano Paulio Gaultier kūriniai ir įspūdingi jo madų šou atspindi GAULTIER moters įvaizdį. Korseto išryškintą moters figūrą vaizduojančiame flakone slypintys unikalūs gėlių kvapo kvepalai Classique – tai Jeano Paulio Gaultier duoklė moterims. „Mada – tai visuomenės atspindys. Dizainerio pagrindinis uždavinys – išreikšti tai, kas vyksta visuomenėje ir sukurti tai, kas pralenktų lūkesčius“ – teigia žymus dizaineris Jean Paul Gaultier. Jis gimė 1952 m. Prancūzijoje. Vaikystėje Jean Paul Gaultier vietoj to, kad žaistų su kitais vaikais kieme, įdėmiai stebėjo senelės veiklą, kuri kaimynėms dažė plaukus, būrė ateitį iš kortų ir aptarinėjo kosmetikos gaminius. Jean Paul Gaultier augęs kartu su mama, teta ir senele anksti sužinojo moterų paslaptis ir svajones. Dizaineris su džiaugsmu prisiminė tas dienas, kai jis visą laisvą laiką skyrė drabužių derinimui ir makiažo darymui savo pliušiniam meškiukui. Praėjo keleri metai ir visi patys geriausi prisiminimai ir vaizdai iš praeities atsispindėjo dizainerio kolekcijoje. Senelė, kuri turėjo grožio saloną ir spėjo ateitį iš kortų, išbūrė anūkui Jean Paul Gaultier didžią ateitį. Jaunasis Jean Paul Gaultier šventai tikėdamas šia pranašyste su dideliu entuziazmo išsiuntė savo eskizus daugeliui mados namų.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (49 dalis) Jil Sander

2010-06-14 | Žadinantis jausmus, atgaivinantis kūną ir sielą kvapas Sensations skirtas moterims vertinančioms ramybę, tyrumą ir paprastumą, mėgstančioms pasinerti į tylą ir džiaugtis laiku, skirtu tik sau. Sensations pasaulis kupinas malonių ritualų, pripildytas aromatų ir pojūčių, pažadinančių moters jausmus, atgaivinančių jos sielą ir kūną, leidžiančių mėgautis savimi. Palepinkite save puikiu Sensations aromatu ir laiku, skirtu tik sau. Kvapas Style įkūnija eleganciją ir tikrą, nesuvaidintą prabangą. Unikalus ir subtilus aromatas, slypintis futuristiniame kvepalų buteliuke. Sukurtas šiuolaikiškoms ir stilingoms moterims, kupinoms pasitikėjimo savimi, kurioms tiesiog nereikia pabrėžti seksualumo. Moterims, kurių asmenybė ir charizma tiesiog nuginkluoja vyrus, o kvepalų Style skleidžiamas aromatas suteikia dar daugiau žavesio. Kvapas Sun – tai vasaros saulėtos dienos ir laimingiausios vasaros akimirkos įkalintos kvepalų buteliuke. Tai ypatingas kvapas, kuris nukelia į saulėtas vasaros dienas, bet kuriuo metų laiku, ir pripildo ryškių spalvų bei džiaugsmo kiekvieną dieną. Tarsi atgaiva mintims, kūnui ir sielai - dinamiški ir įmantrūs, vasara dvelkiantys ir viliojantys kvepalai Sun neabejotinai užburs gaiviu ir jausmingu citrusų, medienos ir prieskonių kvapų deriniu, kuriam dar daugiau žavesio suteikia švelnus jūros dvelksmas. No. 4 - vieni sėkmingiausių Jil Sander kvepalų pasirodę dar 1990 –aisiais. Prašmatnus, sodrus ir unikalus kvapas moterims, įkūnijantis gražiausias gyvenimo akimirkas.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (50 dalis) Joop!

2010-06-14 | Nepamirštamas, neįprastas ir savitas moterims skirtas kvapas Joop! Femme užburia paslaptingu aromatu. Šiek tiek primena vyrišką kvapą, bet dėl to dar labiau traukia ir vilioja. Wolfgang Joop gimė 1944 m. Augo ištaigingame senelių dvare. Nuo dvylikos metų pradėjo lankyti aukštesniąją meno mokyklą Brunswicko miestelyje, į kurį jo tėvas, žurnalistas, buvo perkeltas redaguoti kultūros žurnalo. Pirmasis prisilietimas prie mados įvyko 1970 m., kai moterų žurnalo "Constanze" paskelbtame mados idėjų konkurse laimėjo tris pagrindinius prizus. Pirmoji autorinė Wolfgang Joop kolekcija buvo pristatyta 1978 m. Įspūdingi kailiniai tapo tarptautiniu įvykiu mados pasaulyje. Amerikiečių spauda negailėjo komplimentų ir dizainerį pakrikštijo "naujosios kartos vokiečiu". Pirmosios kolekcijos triumfas paskatino dizainerį įsteigti savo mados namus. Šią svajonę Wolfgang Joop įgyvendino 1982 m. Dizaineris įkurtą kompaniją pavertė viena įtakingiausių mados imperijų, garsėjančią moterims ir vyrams skirtomis drabužių linijomis, džinsų linija, akiniais, avalyne, juvelyrika, kosmetikos bei parfumerijos serijomis, baldų bei interjero dekoracijų kolekcijomis. Vokiškas tikslumas, kokybė ir funkcionalumas, šiek tiek itališkų emocijų, prancūziško šarmo – visa tai apibūdina prekės ženklą „Joop“. 1998 m. Wolfgangas Joopas pardavė kompanijos akcijas prekybos grupei "Weunsche". Tačiau prekės ženklas „Joop“ ir mados namų stilistika išliko.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!