LT   EN   RU  
2021 m. gegužės 11 d., antradienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Skundai
Epas apie BMS garantinį aptarnavimą

2006-03-21 | Viskas prasidėjo nuo to, kad aš 2005 metų rudenį nusprendžiau pirkti nešiojamą kompą. Maždaug žinodamas, ko noriu, nulėkiau į didžiausią Lietuvoje kompiuterinės technikos parduotuvę "BMS megapolis". Išsirinkau kompą "BMS expert" už 4000Lt. Tai va, džiaugiausi aš juo gal kokias dvi savaites, kol pastebėjau, kad streikuoja CDromas. Ilgai nedelsiau, nuvažiavau atgal i BMS'ą ir palikau kompą garantiniam tvarkymui, "kiauliasnukiai" vyrukai sedėję garantiniam pasakė, kad kompas bus už savaitės. Nu ir ka jus manot, praėjo viena savaitė, iš jų jokios žinios. Pats jiems paskambinau ir sužinojau, kad laptopas yra testuojamas Kaune ir grįš į Vilnių dar po savaitės. Praėjo ir antra savaitė, vėl tylu. Paskambinu, sako, kad yra keičiama detalė ir kompa atgausiu dar po savaitės. Nu ką pagalvojau, teks dar palaukt. Bet čia visos linksmybės tik prasidėjo, po trijų savaičių aš jiems vėl skambinu ir sužinau gera naujieną, kad mano laptopas net nebuvo sugedęs, o bėda slypi programinėj įrangoj (įdomu, ką jie tada keitė?) ir bus parvežtas į Vilnių dar po savaites... Praėjus nepilnai savaitei, sužinau, kad gedimas yra pagrindinėje plokštėje ir reikia keisti visą laptopą. Tačiau pratestavęs analogiškus modelius BMS'sas pamatė kad problema yra visuose kompiuteriuose (bet iš apyvartos jų neišėmė) ir pasiųlė man išsirinkti kitokį modelį arba susigrąžinti pinigus.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

SONEX nedamoka pinigų

2006-03-15 | Dirbau UAB "Sonex kompiuteriai" 2 metus, stengiausi viską daryti sąžiningai, na manau, man tai kuo puikiausiai sekėsi. Aišku, kaip ir kiekvienas darbuotojas norėjau didesnio užmokesčio už savo darbą, padalinio viršininkas Sigitas G. po nedidelių įkalbinėjimų sutiko, bet su sąlyga, kad atlyginimas bus pakeltas neoficialiai t.y. kas mėnesį jis man į rankas atiduos dalį pinigų, na aš kažko blogo tame nemačiau ir, žinoma, kad sutikau. Visa tai be problemų tęsėsi iki tol, kol aš neparašiau pareiškimo, kad noriu išeiti iš darbo, tada viršininkas pradėjo kalbėti, kad aš sudarau jiems nepatogumus ir pan. todėl apie savo uždirbtus pinigus galiu pamiršti (na žinoma, čia apie tuos, kuriuos jis kas mėnesį duodavo). Kad aš toks ne vienas, tai tikrai žinau, kitiems paliekantiems Sonexą dar ir nuostolių sugebėdavo pripaišyti ir pinigų paimti. Taigi prieš eidami dirbti į "Sonex" gerai pagalvokite, pakeisti darbą bus tikrai sunku, o kad Sonexe - tikrai ne pyragai, papasakos bet kas ten dirbęs.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

UAB ČILIJA - amžini skolininkai

2006-03-14 | Sveiki visi. Labai nesismulkinsiu ir nedetalizuosiu savosios situacijos, parašysiu tik esmę. Su "Čilija" teko dirbti bene 3-4 kartus. Už suteiktas paslaugas buvo atsiskaitoma "juodai". Atsiskaityti vėluodavo mėnesiais (tai direktorius išvažiavęs, tai buhalterė susirgo, tai krūva "giminių mirė" ir pan.). Paskutinį kartą dėl paslaugos teikimo nutarėm nesiterlioti, pasirašėm autorinę sutartį (beje, kad ją pasirašyti, teko laukti gerą mėnesį) su visom garantijom, delspinigiais ir t.t. išgirdome krūvą pažadų, kad šį kartą tikrai sumokės iš karto. Ir kagi, praėjo jau 1,5 mėnesio po visų paslaugų suteikimo, perdavimo aktų pasirašymo, o apmokėjimo vis nėra. Nuolatos tik žadama, kad "rytoj gausit pavedimą". Teko bendrauti su kitais, kas turi ryšių ir teikia paslaugas UAB "ČILIJA", tai pasirodo ta pati "dainelė" giedama visiems. Vienu žodžiu, prasidedant su ČILIJA, reikalaukit pilno išankstinio apmokėjimo ar bent avanso. Kitu atveju, turėsit begalę bereikalingo laiko švaistymo bandant išsireikalauti savo uždirbtus pinigėlius. Kantrybės visiems!

Lankomumo reitingas

plačiau >>

UAB DURPIUS kraunasi sau didžiulius pinigus jaunų žmonių sąskaita

2006-03-13 | UAB "Durpius" yra personalo nuomos įmonė. taip tai yra patogus dalykas kitoms įmonėms, kai nereikia gaišti laiko laikino darbuotojo paieškoms ir pan. Tačiau "Durpiaus" vadovams netrūksta įžūlumo mokėti savo darbutojams 4lt už valandą, nors jie patys iš užsakovų gauna 14-16 lt/h (teko šnekėti su kai kuriais vadovais nuomojančiais darbuotojus iš "Durpiaus"). Tai kur nuplaukia 3/4 pinigų?.. Mokesčiai?.. Kažkaip netikiu.. Būtų netaip pikta, jei už atitinkamą darbą būtų mokami atitinkami pinigai, o dabar ar tu dirbi Siemens Arenoje (kuris yra vienas pagrindinių Durpiaus užsakovų, foje prižiūrėtoju, rūbininku, bilietų kontrolieriumi), ar pas kurį kitą Jų užsakovą konkrečiu gružščiku. Pasirodo nėra skirtumo, ar tu valandą kabini striukes, ar valandą nešioji sunkiausias dėžes, tu vistiek gauni tą patį 4lt/h užmokestį. Taip pat galėtų pasirūpinti darbuotojų, dirbančių Siemens Arenoje apranga. šiuo metu Siemens Arenos aprangas (mėlynai geltoni baltiniai) turi nedaugelis darbuotojų. Tai jei jie nori aukščiausios personalo darbo kokybės (daromi visokie darbuotojų žinių patikrinimai ir t.t.), tai kodėl jie nesugeba pasirūpinti apranga?.. Šito dalyko aš visiškai nesuprantu. Aš labai tikiuosi, kad ši mano pasisakymą pastebės UAB "Durpius" vadovai ir bent jau pasistengs kažką daryti.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

Apgaulinga TOPO CENTRO atlyginimų mokėjimo sistema

2006-03-12 | Aš dirbu Topo Centre ir nematau, kiek gaunu atlyginimo "ant popieriaus". Taip pat yra pažadėti priedai už pardavimus, taciau jie irgi mistiniai. Apie juos sužinau tik iš vedėjo. Be to per šventes mes verčiami rašyti prašymus, kad norime dirbti švečių dienomis, tačiau mums už tai neapmokama. Žinau, kad dar baisiau elgiamasi Panevėžyje, centre esančioje parduotuvėje. Neikit dirbti į apgaviką TOPO CENTRĄ. Beja niekam nepatarčiau ten ką nors ir pirkti, nes stengiamasi įkišti prekę, kurią sunku parduoti ir yra užsistovėjus.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Chamas instruktorius-egzaminuotojas IKONIKOVO firmoje

2006-03-11 | Turėjau laikyti mokyklinę praktinio vairavimo įskaitą pas instruktorių ALGIRDĄ NOVIKĄ. Prieš mane iš mašinos išlipo prieš tai vairavusi mergina. Mačiau, kad ji kažkokia pasimetusi ir su ašarom akyse. Pamaniau, jog tiesiog neišlaikė egzamino. Tuomet pagal taisykles, pas tą instruktorių turi atlankyt 2 pamokas po 50lt ir kitas egzas dar 50lt kainuoja. Įlipau į mašinos galą, kad galėčiau persiauti batus. Tai jis vietoj pasisveikinimo - "ko ten nulindai?", sakau -"batus persiaut", o tas"nu nichu...sebe, dar nusirengt nespėjo, o jau batus nusiauna". Na žodžiu, man polengvis šokas. Pradėjau važiuot, o jis ėmė mano kaulinius karolius krapštinėt ir teirautis ar tai - ne dantų krapštukai, mat jam reik pasikrapštyt dantis. Iš žiedo supratau, jog vedęs, tačiau naglai skambinėjo kažkokiom mergom ir "labas, ką veiksi šį vakarą? A... o rytoj? A... nu žiūrėk, aš jau pavydėt pradėjau". Na žodžiu. Čia jo asmeninis moralės reikalas. Kadangi mašinos modelis buvo daug didesnis nei tas, kuriuo mokiausi vairuot, sekėsi man nelabai kaip, bet ne tiek vis gi dėl modelių skirtumų, kiek dėl to, jog egzaminuotojas ant manęs RĖKĖ."Ką čia darai dabar!!?? ?Aš tave tuoj iš mašinos išmesiu!!!", "gazą pasakiau spaust, ką mes vilksimės čia 3-4 bėgiu visą laiką???!!!". Tada aš pasakiau, jog laukiuosi ir kad ant manęs nerėktų, tai jis"AŠ NERĖKIU!!! Kaip nėščioms apskritai pažymas išduoda sveikatos???!!!!" na ir t.t.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Neikite dirbi į Megą į SPORTLINE

2006-03-06 | Neikite ten dirbti, nes administratorė elgiasi su darbuotojais kaip su gyvuliais. Laiko nuolatinėj baimėj. Pagal darbo sutartį turim dirbti 8 val, o realiai dirbame 9,5, sako, nepatinka, išeik iš darbo, o jei neišeisi išmesiu su įrašu. Būtent taip ir gąsdina. Kažkokia furija. Darbuotojų kaita pastovi. Vieni išeina iš darbo, kiti ateina. Įdomu kaip galima būtų ją sutramdyti, nes pono Vlado Korsakovo "Sportline" ir "Citysport" direktoriaus niekas iš darbuotojų nežino telefono numerio, kad pasakyti, kas vyksta darbe. Jeigu norit, kad ant jūsų rėktų ir dirbtumėte po 9,5 val vietoje 8 tada galite dirbti Megoje "Sportline", kitu atveju NEREKOMENDUOJU.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

AKROPOLIS - žmogaus teisių pažeidimas

2006-03-05 | Dirbu šitoj skylėj. Kaip suprast tokį reiškinį? Per pusę valandos yra bent 3 kartus paleidžiama absoliučiai niekam tikus daina, kurios vieninteliai žodžiai yra 'viskas yra gerai'. Kaip suprast? Jūs bent įsivaizduojat, ką reiškia per 14 valandų darbo dieną (tiek dirbu) išgirst bent 30 kartų šitą dainą? Bet kokią dainą! Varo iš proto. Bet akropolio kolektyvui nusiš..., nes, matot, tie atlikėjai susimokėjo už štai tokią gražią reklamą ir smegenų plovimą. Bravarija - priėjom prie padavėjos ir norėjom nusipirk alaus. Išsinešimui ta prasme. Atėjom gerai nusiteikę su 3l stiklainiu :) sakom 'norim įsipilt alaus'. Mums tiesiai ir aiškiai atrežia 'negalima'. Naturaliai, mes prašom pabendraut su vadybininku. Mums atsako 'susiraskit, tą kur be 'žiursto' - vadybininkė'. Mmm...pradžia nebloga. Nuotaika genda. Prieinam prie ponios vadybininkės, o ši moteris 'be žiursto' kramto guma ir sako 'eik į mūsų parduotuvę', nors tai skambėjau greičiau kaip lietuvių pamėgtas maršrutas 'ant trijų raidžių'. Stovėjom, tiesą sakant, apšalę. Tai pasakiusi ji tuoj pat mus pamiršo ir toliau plepėjo su padavėjom. Taip, alaus krautuvėlėj jie parduoda. Plastmasiniam butely. Kiekvienas nusimanantis maisto sferoj žmogus pasakys, kad plastmasė tikrai neprisidideda prie maisto produkto kokybės, o YPAČ alaus kokybės.

Lankomumo reitingasKomentarų: 2

plačiau >>

Garantinis aptarnavimas (BMS vs ServiceNet)

2006-02-28 | Norėjau papasakoti savo įspūdžius apie garantinį aptarnavimą. Pradžiai apie BMS: nusipirkau iš jų Logitech bluetooth ausines. Viskas buvo gerai, kol po keletos dienų skilo ausinių lankelis. Na ką, pamaniau, pats kaltas - sulaužiau. Tačiau pabandžiau pasiskaitinėt internete kokie yra kitų vartotojų atsiliepimai apie šį produktą. Na ir išsiaiškinau, kad tokių ausinių "laužytojų" yra daugybė ir Logitech'as be jokių atsikalbinėjimų keičia ausines į naujas. Na nunešiau ir aš į BMS'o garantinį jas. Pirmam kartui viskas buvo normalu, priėmė gana mandagiai nors ir priekaištaudami, kad čia fizinis pažeitimas ir kad siųsim tiekėjui - jis nuspręs, keisti ar ne. Na ir po poros savaičių ausinės buvo pakeistos. Buvau labai patenkintas BMS. Tačiau dar po poros savaičių naujos ausinės vėl lūžo toje pačioje vietoje! Vėl nunešiau į BMS garantinį, tik šį kartą vaizdas buvo visai kitas. Ausines priėmė vėl kaip ne garantines ir po savaitės gavau pareiškimą, kad jos išvis nebus keičiamos. Tada pareikalavau pasišnekėti su garantinio aptarnavimo skyriaus vadovu. Vadovas buvo labai nešnekus ir man paaiškinus, kad gamintojas priima ausines atgal ir paklausus kuo skiriasi pirmasis grąžinimas nuo antrojo, sumurmėjo "... pažiūrėsiu ką galim padaryt ..." Na ir žiūri jis iki šiol...

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Keista NORFOS atlyginimų skaičiavimo sistema

2006-02-20 | Ar norite sužinoti apie Klaipėdos "Norfą"? Trumpa informacija: ten darbo vietų tikrai yra! Gavom algas, tai iš to "džiaugsmo" trečdalis darbuotojų parašė pareiškimus išeiti iš darbo. Vyrai gavo po 600 lt ant lapelio, o į rankas perpus mažiau, keista mokesčių politika? Likusiems ant popieriaus viena suma, pervesta į korteles kažkodėl mažiau, dar keistesnė politika? Žiūrim toliau: lapelyje sodra ir pajamų mokestis atskaičiuoti po 2 kartus, neaišku? Skambinam į buhalteriją, išgirstam atsakymą: taip liepia skaičiuoti vyr. buhalterė ir pametamas ragelis. Kultūros stoka! Mūsų tolimesni veiksmai: chebra, pasiimam lapelius ir varom į VMI. Pažiūrėsim kuom tai baigsis?

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!