LT   EN   RU  
2021 m. spalio 28 d., ketvirtadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Stilius
Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (38 dalis) Mont Blanc

2009-06-15 | Presence Cool – tai naujas žvilgsnis į vyriškumą. Kvapas sukurtas vyrui, kuris žavi stiprybe, protu ir ramybe. Presence Cool aromatas ne tik traukia, bet ir intriguoja bei nepaprastai pabrėžia vyriškumą. Mont Blanc – tarsi sinonimas prabangos, kokybės, meistriškumo, nesenstančio stiliaus ir elegancijos. Nepaisant plataus kompanijos „Mont Blanc“ gaminių asortimento, visų pirma „Mont Blanc“ – tai plunksnakočių ir rašiklių gamintojas, nuo kurių gamybos ir prasidėjo šios kompanijos, įkurtos 1906 m. Vokietijoje, istorija. Tuomet jos pavadinimas buvo „Simplo Filler Pen Company“, kurią įkūrė inžinierius Eberstein‘as. Kompanijos finansinė padėtis palaipsniui sunkėjo, ir Eberstein‘ui teko ieškoti partnerių, galinčių investuoti į jo verslą. 1909 m. vienas iš investuotojų netikėtai mirė, o pats kompanijos įkūrėjas Eberstein‘as, apkaltintas pinigų grobstymu, pabėgo kartu su šeima į JAV. Dėl šios istorijos oficialiu kompanijos „Mont Blanc“ įkūrėju yra vadinamas bankininkas Klaus Johannes Voss. Būtent jis pasirinko kompanijos simboliu aukščiausio Europos kalno viršūnę – „Mont Blanc“. Nepaisant nusistovėjusių tradicijų Klaus Johannes Voss nusprendė, plunksnakočių plunksnas žymėti ne aukso praba, o skaičiais „4810“, atspindinčiais aukštį aukščiausio Europos kalno viršūnės – „Mont Blanc“, simbolizuojančios aukščiausią rašymo meno viršūnę. Šiandien kompanija „Mont Blanc“ garsėja puikiais odos ir juvelyriniais dirbiniais, laikrodžiais, akiniais ir net kvepalais bei vyrams skirta kosmetika. Kvepalų „Presence“ klasikinis buteliukas puikiai žiūrisi net ant rašomojo stalo, o kvapas primena kalnų orą ir yra toks pats gaivus, tyras ir lengvas.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (37 dalis) Lolita Lempicka

2009-06-15 | Lolita Lempicka tęsia savo pasaką pristatydama vyrišką versiją fantazijų karalystės. Kvapas Au Masculin kviečia į smagią ir intriguojančią kelionę po neatrastą romantikos kupiną pasaulį, įkvėpti jo aromatų, prisiliesti prie jo, mėgautis grožiu ir spalvomis. Lolita Lempicka kviečia mus pakeliauti po pasaulį, kupiną pirmapradžio moteriškumo, jausmų, žavių fantazijų ir vaikystės prisiminimų. Dizainerė Lolita Lempicka, kurios tikrasis vardas yra Josiane Pividal, gimė 1954 m. Prancūzijoje. Pirmąsias drabužių siuvimo paslaptis ji sužinojo iš savo motinos. Nuo 1970 m. Lolita Lempicka ėmė taisyti dėvėtus drabužius, prikeldama juos naujam gyvenimui ir suteikdama originalumo ir išskirtinumo. Prekės ženklą „Lolita Lempicka“ 1983 m. sugalvojo kartu su vyru, pasirinkdama V. Nabokovo knygos „Lolita“ herojės vardą ir žinomos dailininkės Tamaros de Lempickos pavardę. Pirmąją parduotuvę Paryžiuje Lolita Lempicka atidarė 1984 m. Dizainerės kuriamų drabužių stilius dažnai atspindi 1940-ųjų metų dvasią, bet kartu yra šiuolaikiškas su „lengvu nostalgijos prieskoniu“. Siekdama, kad jos drabužiai būtų prieinami įvairaus amžiaus ir socialinės padėties klientėms, ji 1995 m. pristatė drabužių liniją pavadinimu „Lolita Studio Design (L.S.D.)“. Pirmieji kvepalai „Lolita Lempicka“ pasaulį išvydo 1997 metais. Šis aromatas artimas Lolitos Lempickos kūrybos filosofijai, atspindi moters norą žavėti, atitrūkti nuo realybės ir atsiduoti svajonėms. Būtent už šiuos kvepalus 1998 m. Lolita Lempicka gavo „Fragrance Foundatio“ ir „American FIFI“ apdovanojimus.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (36 dalis) Lanvin

2009-06-15 | Praėjus beveik 80 metų nuo tada, kai pasaulį išvydo klasika tapę moteriški kvepalai Arpege, mados namai Lanvin pristatė kvepalus Arpege skirtus vyrams. Stilingas ir šiuolaikiškas, bet kartu sukurtas brandžiam ir patyrusiam vyrui nepaprastas kvapas Arpege simbolizuoja rafinuotumą, vyriškumą ir eleganciją. Arpege aromatas – tai tarsi tradicijų ir šiuolaikiškumo sąjunga. Praėjus beveik 80 metų nuo tada, kai pasaulį išvydo klasika tapę moteriški kvepalai Arpege, mados namai Lanvin pristatė kvepalus Arpege skirtus vyrams. Stilingas ir šiuolaikiškas, bet kartu sukurtas brandžiam ir patyrusiam vyrui nepaprastas kvapas Arpege simbolizuoja rafinuotumą, vyriškumą ir eleganciją. Arpege aromatas – tai tarsi tradicijų ir šiuolaikiškumo sąjunga. Prancūzų mados namus „Lanvin“ 1889 m. įkūrė Jeanne Lanvin. Iki tol Jeanne Lanvin siuvo vaikiškus drabužėlius savo broliams ir seserims, o vėliau ir dukrai. Ji manė, kad tai, ką siūlo parduotuvėse yra neįdomu ir nuobodu. Vietoj parduodamų griežto ir paprasto stiliaus drabužėlių vaikams, ji siūdavo spalvotus ir ryškius. Netrukus Jeanne Lanvin sulaukė gausybės užsakymų iš aplinkinių žmonių. Teigiama, kad mados namų „Lanvin“ istorija prasidėjo nuo skrybėlaičių parduotuvės atidarymo Paryžiuje. Tuo laikotarpiu skirtingų formų, spalvų ir stilių skrybėlaitės buvo neatsiejama moterų aprangos detalė. Nepaisant didelės skrybėlaičių paklausos Jeanne Lanvin pasiryžo siūti ir drabužius moterims. Taip 1913 m. nepaisant angliškų aprangos tradicijų buvo pristatytos lengvos „Lanvin“ suknelės. Kompanija susilaukė sėkmės ir 1925 m. kompanijoje dirbo jau 800 žmonių. Per kiekvieną naujos kolekcijos pristatymą dalyvaudavo per 300 modelių. Galiausiai Jeanne Lanvin 1926 m. pristatė vyriškų drabužių kolekciją, o po metų pasirodė ir pirmieji kvepalai, kurie tapo parfumerijos pasaulio klasika. Kompanijos „Lanvin“ kvepalai „Eclat d‘Arpege“ moterims ir vyrams pasaulį išvydo tik praėjus aštuoniasdešimčiai metų po pirmųjų kvepalų pasirodymo. Patikėkite kvepalų „Eclat d‘Arpege“ aromatas privers atsisukti praeivius gatvėje.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (35 dalis) Lancome

2009-06-15 | Mados namų LANCÔME sukurti kvepalai Hypnôse skirti vyrui, turinčiam hipnotizuojančio žavesio. Gundantis Hypnôse kvapas dar labiau pabrėžia jo žavesį, eleganciją ir geismą. Kompaniją Lancome 1935 m. įkūrė kosmetikas ir parfumeris Armand Petitjean, kuris visą savo gyvenimą paskyrė kosmetikos gaminių, skirtų moterų grožiui puoselėti, kūrimui. Armand Petitjean didžiausia svajonė buvo kiekvieną moterį paversti nuostabia ir kerinčia būtybe. Būtent šiai svajonei įgyvendinti jis ir įkūrė kompaniją Lancome, pasamdė pačius geriausius specialistus ir skyrė daug dėmesio moksliniams tyrimams. Kompanijos Lancome įkūrėjas įkvėptas aistros kvapams 1935 m. ryžosi drąsiam žingsniui: pristatė pirmuosius net penkis skirtingus kvepalus. Matyt, šiam žingsniui įtakos turėjo ir tai, kad jis buvo mokinys žymiojo Franсois Coty. Kvepalai „Tropiques“, kvepalai „Tendres Nuits“, kvepalai „Kypre“, kvepalai „Bocages“ užkariavo daugelio širdis, taip kaip ir legendiniai kvepalai „Magie“. Beveik visus kvepalų buteliukus sukūrė žymus dailininkas Georges Delhomme. Šiandien šio dalininko kurti buteliukai yra kolekcionierių svajonė. 1936 m. kompanija Lancome pristatė žymųjį kremą „Nutrix“, kuris puikiai regeneruoja ir maitina odą, o 1955 m. veido odos priežiūros liniją, kurios kosmetikos gaminių sudėtyje yra jūrų vandens, praturtinto jūrų augalais ir oligoelementais. Puikios šių kosmetikos gaminių savybės padėjo išgarsėti kompanijai Lancome visame pasaulyje. Amžinas grožis – tai kiekvienos moters siekiamybė. Kompanijos Lancome geriausi specialistai dirba ir kuria tam, kad įgyvendintų šią svajonę.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (34 dalis) Lacoste

2009-06-15 | Lacoste išsiskiria nepaprastai gaiviu, vyrišku ir kiek rafinuotu geismą žadinančiu kvapu. Dėl sudėtyje esančio Jamaikos romo Lacoste kvapas įgauna šilumos bei seksualumo ir ilgai išlieka. Essential – tai iš ties unikalūs kvepalai, nes dėl patentuotos technologijos jų gaivus energijos teikiantis kvapas atsiskleidžia pamažu ir išlieka visą dieną. Jis atsinaujina, kai kūnas sušyla sportuojant ar einant, taip pat paprasčiausiai patrynus odą. Rafinuotas kvapas Elegance sukurtas vyrui, kuris puikiai sutaria su savimi, kuris tiki, jog elegancija tai ne tik poza, o greičiau asmenybės bruožas. Jis žavi ne tik savo elegancija, bet ir protu, pasitikėjimu savimi, vidine stiprybe. Elegance – tai kvapas šių laikų džentelmenui. Kvapas Red Style in Play vyrui gimusiam laimėti. Nepasitikėjimo savimi jausmas – jam svetimas. Jis žino, kad pergalė lengvai nepasiekiama, bet dėl to ji dar labiau trokštama. Jo nuolatinį uždegantį žaidimą su gyvenimu įkūnijantis Red Style in Play aromatas apjungia ryžtą rizikuoti, drąsą ir nepakartojamą pergalės džiaugsmą. Mados namai Lacoste kvapą Booster pristatė 1996 – aisiais. Teikiantis energijos ir išlaisvinantis Booster aromatas skirtas vyrams trokštantiems nuotykių ir neprarandantiems optimizmo. Pirmą kartą marškinėliai su žaliu krokodilu, sukurti Rene Lacoste, pasirodė dar 1933 m. Per keletą dešimtmečių šis krokodilas tapo ne tik prekės ženklo „Lacoste“ logotipu, bet ir simboliu nepriekaištingo stiliaus. Rene Lacoste gimė 1904 m. Paryžiuje. Būdamas penkiolikos metų jis išvyko į Angliją pas savo tėvą ir susidomėjo tenisu. Tėvai nedraudė Rene Lacoste žaisti teniso, bet iškėlė sąlyga - per trumpą laiko tarpą pasiekti gerų rezultatų. Rene Lacoste tiesiog „dievino“ tenisą, perskaitė gausybę literatūros ir nuolat treniravosi.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (12 dalis) Dolce & Gabbana

2009-06-12 | Praėjus trylikai metų nuo Dolce & Gabbana vyrams skirtų klasikinių kvepalų pasirodymo talentingų dizainerių duetas pristatė kvapą Light Blue pour Homme, vyrišką versiją didelės sėkmės sulaukusių moteriškų kvepalų Light Blue. Įkvėptas nepaprasto grožio Viduržemio jūros Light Blue pour Homme aromatas žavi puikiu sicilinių mandarinų, šaldytų greipfrutų odelių, bergamočių ir kadagių kvapų deriniu. Light Blue pour Homme – tai kvapas sukurtas vyrui, kuris dievina Viduržemio jūros alsavimą ir Viduržemio jūros regionui būdingą gyvenimo stilių. 1994 m. sukurti vyriški kvepalai Dolce & Gabbana pabrėžia vyriškumą, asmenybę ir savitumą. Unikalus, kaip ir Dolce & Gabbana įvaizdis, Pour Homme kvapas spinduliuoja ironiją bei nerūpestingumą. Jaudinanti citrusų, žaliuojančių augalų ir medienos gaiva išryškina savitumą. Dolce & Gabbana sukurti ne dėmesiui patraukti, jie skirti norintiems būti savimi.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (13 dalis) Dunhill

2009-06-12 | Savitas, žadinantis geismą ir viliojantis Desire Blue aromatas stebina nepaprastu kvapų deriniu. Sukurtas vyrui, kuris nuolat išlieka nepriklausomas, nepaiso apribojimų, vertina laisvę ir vadovaujasi taisykle: „dirba, kad gyventų, o ne gyvena, kad dirbtų". Meilę gyvenimui, trykštančią energiją, laisvę, vyriškumą – visa tai įkūnija nepaprastas Fresh aromatas. Jaudinamai gaivus kvapas. Tarsi šuolis į tyrą kalnų ežerą, apsuptą pasakiško peizažo. Sukurtas vyrui, turinčiam įgimtą charizmą ir niekada neprarandančiam savitvardos, net ir sudėtingiausiose situacijose. Vyrui, kuris žengia per gyvenimą su tikru pasitikėjimu ir visada lydimas sėkmės. Dunhill Man - tai Dunhill kvapas šių laikų džentelmenui. Tikrojo vyriškumo atspindys. Sukurtas nepaprasto žavesio vyrui, šių laikų džentelmenui, kuris puikiai žino tikrąsias gyvenimo vertybes. Moterys trokšta jo draugijos, o vyrai siekia būti panašūs į jį. Stiprus ir jausmingas, ramus ir išlaikytas, jis puikiai jaučiasi ir žavi aplinkinius tiek vilkėdamas kostiumą, tiek ir mėgstamus džinsus.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Ką soliariumai daro odai?

2009-05-31 | Didžiosios Britanijos dienraštis „The Sun" išspausdino dvi nuotraukas, kuriose įamžinta ta pati jauna mergina Sammi-Jo Wilson, tačiau antroji nuotrauka yra „pakoreguota", atskleidžiant, kaip merginos oda ir veidas atrodys po dviejų dešimčių metų, jei ji pastoviai lankysis soliariumuose. Merginos, kurios nuo paauglystės lankosi soliariumuose, pažeidžia odą negrįžtamai, tikina specialistai. Pati S.Wilson tikina, kad jai soliariumai buvo tapę tarsi priklausomybe. „Soliariumuose kaskart praleisdavau po 12-14 minučių. Tai buvo tarsi priklausomybė", – sako ji, pridurdama, kad žvelgdama į veidrodį ji matydavo save kur kas baltesnę, nei buvo iš tikrųjų. „Tą minutę, kai pagalvodavau, kad mano įdegis nyksta, iškart grįždavau jo patobulinimui", – prisimena ji. Ji, kaip ir dažna mergina ar moteris, buvo iš tų, kurios pro pirštus žiūrėdavo į visus perspėjimus. „Kai žmonės man kalbėdavo apie pasekmes, aš galvodavau „taip taip, visą tai aš jau girdėjau ne kartą", – prisiminė mergina. Tačiau sutikusi tapti savanoriu modeliu televizijos laidai „Gėdytis verčiantys kūnai", S.Wilson savo nuomonę pakeitė, išvydusi rezultatus, kaip jos oda atrodys 38-erių. Šokiruota buvo ne tik pati 18-metė, bet ir jos motina, kuri uždraudė dukrai nuo šiol lankytis soliariumuose. Gydytojų teigimu, merginos ir moterys iki 35-erių metų amžiaus, kurios lankosi soliariumuose, pasididina melanomos atsiraimo riziką 75 procentais.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

„Spring in Provence“ – nauji žymios dainininkės Celine Dion kvepalai

2009-05-05 | Celine Dion turi viską - sėkmę, talentą, stilių, spontaniškumą, šilumą... Nepaprastu talentu apdovanota žymi dainininkė atrodo rimtai susidomėjo parfumerija. Ji jau išleido daugiau nei septynis savo vardo kvepalus, o visai neseniai pristatė ir naują kvapą „Spring in Provence". Tai ribotos serijos vaisių ir gėlių kvepalai, kurie buvo neatsitiktinai pavadinti vieno Prancūzijos regiono vardu. Istorinė Prancūzijos vieta jau daugelį metų žavi ir įkvepia išskirtinius žmones - dailininkus, poetus, rašytojus. Provanso regionas pavasarį tiesiog užburiantis - tai spalvota pražystančių žiedų jūra, kalvos, nušviestos auksinių saulės spindulių. Nepaprastas įkvėpimo šaltinis tiek naujų Celine Dion dainų, tiek šio neseniai pasirodžiusio aromato. Teigiama, kad Provanso regionas pavasarį taip sužavėjo žymiąją dainininkę Celine Dion, jog ji nusprendė savo naujus kvepalus dedikuoti būtent šiam regionui. Kvapą „Spring in Provence", įkūnijantį jausmingas Celine Dion dainas ir jos asmenybę, sukūrė parfumeris Ilias Ermenidis, kurio darbų sąraše puikuojasi kvepalai sukurti mados namams „Gucci", „Givenchy" ir „Victoria's Secret". Kvapo „Spring in Provence" sudedamosios dalys: pasifloros, bergamotės, kalendros, našlaitės, mimozos, ambra, muskusas ir kvapieji auksabarzdžiai. Tai kvapas sukurtas moterims tarsi švytinčioms iš vidaus ir užburiančioms savo natūraliu grožiu.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

Guerlain “Chant D’Aromes” arba Kvepalai, kuriais galėjo kvepėti mano Mama

2009-04-16 | Kai pradėjau domėtis parfumerija, ne kartą klausiau savo Mamos, kuo ji kvėpinosi savo vestuvių dieną. Atsakymas buvo labai paprastas - nebuvo kuo kvėpintis, nes pasiūla buvo itin nedidelė, o ir finansinė situacija nebuvo pati geriausia. Nuo ankstyvosios jaunystės bandydavau įsivaizduoti, kuo savo vestuvių dieną galėjo kvepėti mano Mama - kokie tai galėjo būti kvepalai, kokios gėlės galėjo juose dominuoti, kokią nuotaiką galėjo tie kvepalai išreikšti. Ilgus metus galvojau, kad tai turėtų būti jazmininiai kvepalai, tačiau nuotraukose įamžintas Mamos išdidumas niekaip nederėjo šalia jazminų aromato. Šiandien aš jau turiu atsakymą: jeigu man reikėtų parinkti kvepalus savo Mamai tą speiguotą sausį, tai neabejotinai būtų Guerlain "Chant d'Aromes". "Chant d'Aromes" buvo sukurti 1962 metais jauno Guerlain dinastijos atstovo Jean Paul Guerlain, kurio sužadėtinė, pasak parfumerinės legendos, nepripažino jokių Guerlain kvepalų, nes buvo įsimylėjusi tuomet itin populiarius Carven "Ma Griffe", taigi, jaunasis kvepalų kūrėjas sukūrė kvepalus savo išrinktajai. Chant d'Aromes - fantastiški baltomis gėlėmis kvepiantys klasikiniai Guerlain kvepalai, paprastai priskiriami gėlių-šipro kategorijai. (Pradinės natos - mandarinai, bergamotė, sausmedis; vidurinės - gardenija, jazminas, kvapioji kananga; bazinės - santalmedis, vanilė, ąžuolo kerpės.) Gardenija ir jazminai dominuoja nuo pirmojo aromato dvelktelėjimo ir išlieka iki pat bazinių natų atsiskleidimo.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!