LT   EN   RU  
2019 m. gruodžio 6 d., penktadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Technologijos
RBS testuoja naujas bekontaktes korteles

2006-06-15 | Karališkasis Škotijos bankas (RBS) šią savaitę Edinburge pradės naujos bekontaktės debetinės kortelės testavimą. Kortelės turės pakeisti grynuosius pinigus, naudojamus smulkiems pirkiniams. Kortelėmis galima bus pasinaudoti kai kuriose Edinburgo parduotuvėse. Banko atstovas teigia, jog „dabar vartotojai neturės nešiotis su savimi smulkiųjų pinigų, o tai žymiai pagreitins pirkimo procesą“. Bandomuoju laikotarpiu iki šių metų pabaigos sistema bus taikoma operacijoms iki 10-ies dolerių.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Visa ir Verified Identity Pass pasirašė naują sutartį

2006-06-14 | Visa USA pasirašė sutartį su Verified Identity Pass, Inc., pagal kurią bus suteiktos nuolaidos kai kuriems Clear, Verified ID Registered Traveler, Visa Signature ir Visa Traditional Rewards kortelių turėtojams. Kaip pranešė kompanijos Visa atstovas, „Clear programos dalyvių atžvilgiu bus taikoma pagreitintos patikros sistema. Taigi, atsiras daugiau laiko pas tuos, kurie turi skubių reikalų arba yra ribojamas jų buvimo laikas vienoje ar kitoje šalyje“. Visi tiesiogiai užsiregistravę dalyviai turi pateikti savo biometrinius duomenis (pirštų anspaudai ar akies rainelės atvaizdas) specialiuose Clear punktuose, kurie bus įrengti daugelyje JAV aerouostų.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Stambiausi Japonijos bankai ruošiasi išleisti biometrinius bankomatus

2006-06-14 | Japonijos bankai aprūpina savo ATM biometrinės identifikacijos įranga. Mitsubishi UFJ, Sumitomo Mitsui Banking Corp. ir Mizuho Bank jau paskelbė turintys planų įrengti bankomatus su biometrinio atpažinimo funkcija. Mitsubishi UFJ bendrai su SMBC leis biometrinės identifikacijos kortelės 700 tūkst. klientų (apie 1 procentą nuo bendro skaičiaus).

Lankomumo reitingas

plačiau >>

"Sonex Technologies" stiprina pozicijas kuriant ir diegiant "Microsoft Exchange" kolektyvinio darbo sprendimus

2006-06-09 | "Microsoft" Auksinis partneris UAB "Sonex Technologies" savo kompetencijų sąrašą papildė dar viena – pažangių infrastruktūrinių sprendimų (Advanced Infrastructure Solutions Competency). Ši kompetencija bendrovei suteikta pagal kolektyvinio darbo sistemos "Microsoft Exchange" migracijos bei diegimo specializaciją (Exchange Migration and Deployment specialisation) ir parodo bendrovės patirtį bei aukščiausią darbų kokybę kuriant, parduodant, diegiant ir aptarnaujant "Microsoft Exchange" kolektyvinio darbo sprendimus. Įmonė, siekianti įgyti šią kompetenciją, turi turėti aukščiausios kvalifikacijos "Microsoft" sertifikuotus specialistus (MCSE – Microsoft Certified Systems Engineer), kurie yra išlaikę reikiamus egzaminus, patvirtinančius jų sugebėjimus kurti, diegti ir aptarnauti "Microsoft Exchange" kolektyvinio darbo infrastruktūrinius sprendimus. Taip pat privaloma pateikti reikiamą skaičių klientų atsiliepimų, patvirtinančių aukštą kompanijos kuriamų sprendimų ir teikiamų paslaugų kokybę. "Įgydami naują kompetenciją, mes turėsime galimybę panaudoti dar daugiau "Microsoft" techninių naujovių, rinkodaros bei kitų resursų, siekiant dar labiau pagerinti kuriamų sprendimų ir teikiamų paslaugų kokybę bei klientų aptarnavimą." – sakė "Sonex Technologies" Generalinis direktorius Henrikas Genutis.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Tikslas - 90 procentų pagrindinių viešųjų paslaugų teikti internete

2006-06-09 | Vyriausybė patvirtino Lietuvos informacinės visuomenės plėtros 2006 – 2008 metų programą. Šia programa įgyvendinama Lietuvos informacinės visuomenės plėtros strategija, kurią Vyriausybės patvirtino 2005 m. birželio 8 d. Programa yra tarpinstitucinis informacinės visuomenės plėtros planavimo dokumentas, nustatantis trejų metų trukmės uždavinius plėtojant informacinę visuomenę Lietuvoje. Svarbiausi programos uždaviniai - gerinti Lietuvos gyventojų informacijos ir ryšių technologijų (IRT) naudojimo gebėjimus, mažinant socialinę ir teritorinę atskirtį naudojantis IRT, įtraukti į informacinės visuomenės procesus žmones su negalia ir ypatingais poreikiais, plėtoti informacines technologijas padedančias viešojo administravimo institucijoms vykdyti joms skirtas funkcijas, sudaryti sąlygas elektroniniu būdu keistis informacija tarp viešojo administravimo institucijų, skatinti IRT srities mokslinius tyrimus ir inovacijas; skatinti patikimos ir aktualios informacijos apie Lietuvą bei jos kultūrą kaupimą bei sklaidą skaitmeninant ir išsaugant Lietuvos kultūros paveldą, sudarant prieigos prie jo sąlygas. Sėkmingam žinių ekonomikos augimui ypatingai svarbus yra elektroninių ryšių sektorius, kuris yra vienas sparčiausiai augančių sektorių tiek pasaulyje, tiek ir Lietuvoje. Vertinant elektroninių ryšių sektoriaus plėtrą ir vystymosi tendencijas, galima išskirti dvi pagrindines veiksnių grupes, įtakojančias pokyčius rinkoje: besikeičiančios rinkos veiksniai (teisinė, konkurencinė aplinka, vartotojų poreikiai ir prioritetai) ir disponuojami ištekliai (investicijos į infrastruktūrą, technologijos ir jų panaudojimas paslaugas teikiant elektroniniu ryšiu).

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vartotojas elektroninėje erdvėje

2006-06-09 | Mes visi esame vartotojai, o progresas perkelia dalį su vartojimu susietų santykių į elektroninę erdvę. Tai kelia naujus iššūkius, kuriems aptarti LR Seimo Informacinės visuomenės plėtros komitetas ir Europos vartotojų centras surengė konferenciją "Vartotojas elektroninėje erdvėje". "Atsižvelgiant į Europos Sąjungos poziciją dėl elektroninės komercijos bei elektroninės valdžios skatinimo ES valstybėse narėse, informacinės visuomenės paslaugų reglamentavimas yra priskiriamas prie prioritetinių dalykų"- teigė LR Seimo Informacinės visuomenės plėtros komiteto pirmininkė dr. Irena Šiaulienė. Šių metų gegužės mėn. priimtas Informacinės visuomenės paslaugų įstatymas turėtų nutiesti kelius į saugią informacinę visuomenę. Elektroninė erdvė – nepriklausoma, neturinti fizinių ir teisinių sienų komunikavimo terpė, neturinti "centrinės valdžios" ar centralizuotų kontrolės mechanizmų. Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus pavaduotojo Tomo Lamanausko žodžiais, didžioji dalis visuomeninių santykių dabar persikelia į elektroninę erdvę. Internetu naudojasi vis daugiau vartotojų. Tačiau internetas – tai tas pat, lyg išeiti į atvirą aikštę ir kalbėti, tikintis, kad niekas nenugirs... Nusikaltėliai taip pat žvalgosi į virtualią erdvę. Kompiuterių vartotojams kenkia kompiuterų virusai ir nepageidautinas elektroninis paštas, juos gali skleisti ir užkrėsti kompiuteriai, kurių savininkai apie tai net nenutuokia. Per 20 metų buvo sukurta 150 000 kompiuterinių virusų! Laikoma, kad pasaulyje apie 80 proc. elektroninio pašto yra nepageidautinas paštas.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Kompiuteris vėl tapo asmeninis, teigia HP

2006-06-09 | Pasaulinė IT sprendimų kompanija "Hewlett-Packard" (HP) praneša, kad parduodant asmeninius kompiuterius Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, nuo šiol laikysis naujo požiūrio į vartotojus. Bendrovė, stiprindama ryšius tarp informacijos technologijų įrenginių ir juos naudojančių asmenų, sieks patenkinti asmeninius vartotojų lūkesčius. "Taip HP ketina dar labiau sutvirtinti savo pozicijas šalies kompiuterių rinkoje", - sakė šiandien šalyje viešintis Asmeninių įrenginių grupės (PSG) vadovas Suomijai ir Baltijos šalims Aris Koskinenas (Ari Koskinen). Naują HP kompiuterių pardavimo strategiją bei požiūrį atskleidžia pasaulyje įgyvendinama kampanija "Kompiuteris vėl tapo asmeninis" (angl. The Computer is Personal Again). Jos metu bus pristatomi nauji bendrovės įrenginiai, paslaugos bei sprendimai, kurių išplėstas galimybes ir naudą kiekvienas vartotojas galės pajusti ir įvertinti asmeniškai. A.Koskineno teigimu, prieš keletą metų paskelbta asmeninių kompiuterių revoliucija buvo pamiršta, o kompiuteriai tapo dėže su spartos, galios bei gigabitų rinkiniu. Kaip naujos koncepcijos įrodymą HP pristato ir nešiojamąjį kompiuterį "HP Pavilion dv2000", kurį Lietuvos vartotojai galės įsigyti jau vasaros viduryje.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

UAB "Viginta" plečia duomenų perdavimo tinklus

2006-06-09 | UAB "Viginta" iš bendrovės "IBM Lietuva" duomenų perdavimo tinklų modernizacijai ir plėtrai įsigijo vieną patikimiausių įrangų pasaulyje "Cisco". Pasak UAB "IBM Lietuva" integruotų technologinių paslaugų vadovo Antano Uršulio, modernizavus duomenų perdavimo tinklą, bus išplėstas ir užtikrintas ryšio patikimumas. Šis sprendimas leis padidinti duomenų perdavimo srautus bei vartotojams ateityje pasiūlyti naujas paslaugas. Pernai UAB "Viginta" įsigijo bendrovę "Salmija", teikiančią kabelinės televizijos, duomenų perdavimo ir fiksuotojo telefono ryšio paslaugas Grigiškių bei Lentvario gyventojams, taip pat – bendrovę "Socius Tuus", teikiančią kabelinės televizijos ir interneto paslaugas Vilniaus Pilaitės mikrorajono gyventojams, ir bendrovę "Duomenų tiltas", kurios pagrindinė veiklos kryptis – spartus duomenų perdavimas internetu Vilniaus miesto gyventojams ir įmonėms. "Sujungus šias kompanijas, naujai įsigyta technika padės modernizuoti, plėsti ir apjungti esamų bendrovių duomenų perdavimo tinklus, - teigia "Viginta" generalinis direktorius Vilius Macijauskas. Be to, tai padės užtikrinti geresnę paslaugų kokybę, duomenų pralaidumą bei galimybę abonentams pasiūlyti naujas paslaugas. Viena iš jų – Skaitmeninė TV".

Lankomumo reitingasKomentarų: 2

plačiau >>

„Skype“ ir „Comverse“ pristato naują paslaugą – „Klonies“

2006-06-08 | Pasaulinė bendravimo internetu kompanija „Skype“ kartu su programinės įrangos ir komunikacijos sistemų tiekimo lydere „Comverse“ pristatė naują „Skype“ paslaugą „Klonies“, kuri leis „Skype“ vartotojams susikurti asmeninį paveikslėlį, atspindintį jų charakterį, asmenines savybes, nuotaikas ar pomėgius. Apsilankius „Skype“ interneto svetainėje esančioje studijoje „Klonies“, bus galima sukurti ir atnaujinti savo personažo išvaizdą – pakeisti šukuoseną, rūbus ar aksesuarus, išraiškas, buvimo vietą, veiklą ir kt. „Klonies“ personažas pasirodys kompiuterio ekrane kaip skambinančiojo atvaizdas ir leis „Skype“ vartotojams žaismingai parodyti savo išvaizdą ir jausmus. Atsižvelgus į šiuo metu verdančias aistras dėl futbolo, buvo sukurtas specialus katalogas „Futbolo manija“, kuriame savo personažams galima parinkti futbolo gerbėjų rūbų bei atributikos, o taip pat sukelti „bangą“ futbolo stadione bei padaryti daug kitų smagių dalykų. „Naujausi mūsų atlikti tyrimai rodo, jog personalizacijos galimybės “Skype„ vartotojams yra labai svarbios“, – teigia „Skype“ rinkodaros vadovas Solas Kleinas (Saul Klein). Pasak jo, „Klonies“ personažai – tai pagrindinė „Skype“ suasmeninimo strategijos dalis.

Lankomumo reitingasKomentarų: 4

plačiau >>

Reklaminės SMS žinutės ir nepageidaujami el. laiškai siutina lietuvius

2006-06-05 | 2006 m. birželio 5 d. –„IBM Lietuva“ užsakymu atliktas „Vilmorus“ tyrimas parodė, kad Lietuvos gyventojus erzina reklaminės SMS žinutės bei elektroninės šiukšlės (vadinamasis „spam‘as“). Beveik pusė apklaustųjų atsakė, kad jie nekenčia reklaminių žinučių ir el. laiškų. Kita vertus, beveik 40 proc. respondentų teigė, kad reklaminiai pranešimai neerzina, nors jų kartais ir gauna. Moteris šios žinutės erzina mažiau nei vyrus – atitinkamai 30 proc. moterų ir 40 proc. vyrų atsakė, kad kartais gaunamos reklaminės žinutės erzina. Labiausiai tokia reklama yra nepatenkinti moksleiviai ir studentai bei daugiau uždirbantys sostinės gyventojai. Tolerantiškiausi vadinamajam „spam‘ui“ yra kaimų gyventojai – net 43 proc. jų atsakė, kad kartais gaunami reklaminiai pranešimai į elektroninio pašto dėžutę ar mobilųjį telefoną visai neerzina. „Nepageidaujami elektroninio pašto pranešimai sudaro 40-70 proc. elektroninių pašto laiškų. Elektroninio pašto grėsmės kelia pavojų verslui, kenkia jo saugumui, darbo našumui ir reputacijai. Ši problema auga kasdien, tačiau IBM gali pasiūlyti pirmaujančius rinkoje saugumo įrankius, padedančius visiškai išvengti nepageidaujamų laiškų“, - sako „IBM Lietuva“ integruotų technologinių paslaugų vadovas Antanas Uršulis.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!