LT   EN   RU  
2019 m. spalio 17 d., ketvirtadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Technologijos
Reklamos internete kaina ir nauda

2008-03-06 | Kalbant šia tema reikėtu pabandyti apibrėžti kas tai yra gerai išreklamuotas tinklapis. One.lt, Delfi.lt, lrytas.lt ? Bet čia reikėtu nepamiršti kokios sumos investuotos į šiuos projektus ir kiek laiko jie gyvuoja. Galiausiai kiek išleidžiama kiekvieną mėnesį jų išlaikymui. Neradau informacijos apie konkrečius skaičius, bet sumos tikrai siekia ne vieną dešimtį tūkstančių i mėnėsį. Galiu tik spėti, kad nuo šių projektų pražios jau investuotas ne vienas milijonas litų i jų nuolatinį palaikymą, reklamą, modernizavimą. Vargu ar dauguma pasiryžtu tokiom investicijom, kai nėra jokios garantijos kad projektas tikrai pavyks. Gerai paieškojus galima rasti ne vieną portalą kuris, nežiurint į investuojamas sumas, taip ir nesugebėjo isitvirtinti. Na o jei kalbėti apie vidutinius tinklapius tai reali suma būtu nuo 1000 iki 5000 litų i mėnesį. Vidutiniskai apie 3000 litų. Ką galima už tai gauti? Norint pasiekti maksimalių rezultatų reiketu sudaryti sutarti metams, tai būtu apie 36000 litų už metus. Už tokią sumą jus sulauktumėt daugybę potencialių klientų, kurie ne šiap lanko ivairius tinklapius, bet ieško konkrečios prekės ir yra didelė tikimybė , kad jie pasirinks būtent jūsų kompaniją. Priklausomai nuo jūsų verslo srities galite sulaukti nuo 1000 iki 10000 ir daugiau potencialių klientų apsilankymų i mėnesį. Per metus susidarytu vidutiniškai 50000 potencialių klientų.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Kompiuterinių žaidimų entuziastai rinksis Kaune

2008-02-01 | Vasario 2-3 dienomis Kauno senamiestyje (Rotušės a. 20) aidės virtualių žaidimų šūviai. Renginyje dalyvaus 165 žaidimų virtuozai, tarp kurių patys stipriausi Lietuvoje. Prizinį fondą sudarys per 4500 litų. Pirmąją dieną vyks Counter-Strike 1.6 žaidimas, antrąją Counter-Strike:Source. Šiuos žaidimus Lietuvoje žaidžia apie - 30 000 žmonių. Visi apsilankę turės galimybę išmėginti jėgas 1 prieš 1 turnyruose, kuriuose galės dalyvauti visi, taip pat ir turnyro žaidėjai. Laimėtojų laukia 175 litų prizinis fondas ir rėmėjų įsteigti prizai. Žiūrovais bus išskirtinai pasirūpinta. Jie galės gyvai stebėti kovas per du projektorius bei plazminius LCD televizorius. Likusieji namuose galės tiesiogiai stebėti kovas internetu. Greita interneto sparta turnyro metu pasirūpins „TEO". Patikimais kompiuteriais - „TOPO CENTRAS". Informaciją apie turnyro eigą, rezultatus suteiks: www.css.lt ir www.kiberzona.lt. Primename, kad tai jau ketvirtasis „GERAS" komandos organizuojamas tokio tipo renginys, į kurį nuolat susirenka pajėgiausi virtualių žaidimų entuziastai.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

Žaidimui "Žuvies kelionė" - prizas už netradicines viešųjų ryšių priemones

2008-02-01 | Ekologinio žaidimo internete "Žuvies kelionė" herojė - į Lietuvos Raudonąją knygą įrašyta Baltijos lašiša - atkreipė viešųjų ryšių specialistų dėmesį. Šis interaktyvus Šiaurės ministrų tarybos biuro projektas konkurse "PatiRtis 2007" pelnė apdovanojimą už netradicines viešųjų ryšių įgyvendinimo priemones. Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto organizuotame konkurse iš viso varžėsi virš 20 valstybinių ir ne pelno organizacijų pateiktų ryšių su visuomene projektų. "Kaip patraukliai pateikti gamtos taršos problemą ir ja sudominti vaikus bei jaunimą? Šis iššūkis paskatino ekologiją derinti su edukacija ir pramogomis", - teigia žaidimo rengėjai. "Lašišą pasirinkome kaip saugomą rūšį, kurios išlikimas priklauso nuo žmogaus veiklos ir aplinkos būklės. Nors tai tik žaidimas, tačiau nafta ištepti paukščiai, teršiantys nuotėkų vamzdžiai ir paupyje tykantys brakonieriai yra realybė, už kurią esame atsakingas kiekvienas iš mūsų". Žaidimas "Žuvies kelionė" pristato lašišos gyvenimo ciklą. Ji keliauja iš gimtosios upės į jūrą, o ten subrendusi ir sutvirtėjusi grįžta atgal neršti ir pratęsti savo rūšies. Žuvies kelionė suskirstyta į keliolika skirtingų scenų, kurios simbolizuoja didžiausias grėsmes ir iššūkius. Kiekvienoje scenoje žaidėjui pateikiamas klausimas, į kurį atsakius renkami taškai. Žaidimas vyko 2007 gegužės ir birželio mėnesiais, jame apsilankė beveik 11 tūkst. žaidėjų.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Išvirkščioji reklamos internete pusė

2007-12-12 | Kodėl neveikia reklama internete? O! Aš žinau, kad yra aibė statistikos, rodančios, kad ji veikia. Ir kaip gali neveikti, jei kasmet reklamos internete biudžetas vis didėja ir didėja, ima lenkti pinigus skirtus radijo reklamai ir varžytis su reklama kitoje tradicinėje žiniasklaidoje? Bet ji neveikia taip, kaip reikėtų. Neveikia manęs ir 80% žmonių, kurie yra aktyvūs prekių ir paslaugų vartotojai su padoriomis pajamomis, tikrai dominančiomis reklamos davėjus. O kokia galėtų veikti? Pabandysiu atsakyti į klausimą ir tuo pačiu pakišti (niekam nereikalingą) idėją, kokie reklamos skydeliai būtų daug efektyvesni už dabar naudojamus. Bet pirmiausia - kodėl manęs nedomina dabartinė reklama: Joje labiausiai varžomasi dėl dėmesio, tarsi jis savaime būtų produktas, kurį reikia parduoti. Na tai, kas kad aš atkreipiau dėmesį į raudonai mirksinti skydelį? Jis mane suerzino – aš net teksto neskaičiau. Ji visiškai neinformatyvi. Dažniausiai net nesuprantu, kas reklamuojama tol, kol nepamatau firmos vardo ir logotipo (jei tik juos esu matęs anksčiau ir žinau, ką firma veikia). Ji žada pernelyg abstrakčius dalykus. Dėl vietos skydelyje stokos (vienas-du sakiniai) dauguma raginimų būna itin bendro pobūdžio: „Praturtėk šiandien!“, „Pramogauk linksmai!“, „Nepritrūk dovanų!“. Kas turi pinigų pirkti katę maiše? Ji „meta lauk“ iš skaitomos svetainės, net jei reklamuojama svetainė atsidaro naujame lange.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Proaktyvios "NOD32 Antivirus" apsaugos funkcijos pelnė aukščiausią įvertinimą

2007-12-10 | Pasaulinės kompiuterinio saugumo priemonių kūrėjos ESET antivirusinė programa "NOD32 Antivirus", pasižymėdama itin tiksliais rezultatais ir sparčiai atliekama paieška, pelnė aukščiausią įvertinimą "AV-Comparatives.org" proaktyvios apsaugos testuose, paskelbtuose šių metų lapkričio 27 dieną. Iš viso buvo palyginta 17 populiariausių antivirusinių sprendimų ir dviem iš jų, tarp kurių - ir "NOD32 Antivirus", skirti aukščiausio įvertinimo "Advanced+" sertifikatai. Proaktyvios apsaugos testuose naudoti kelių mėnesių senumo kenksmingų programų sąrašai, o kompiuteriai buvo "užkrėsti" naujausiais virusais. "NOD 32 Antivirus" testų metu aptiko 71 proc. iš daugiau kaip 25 tūkst. neatpažintų grėsmių ir nė karto nesuklydo virusu palaikydamas įprastą sistemos failą. Be to, ESET produktas išsiskyrė ir vienu didžiausių paieškos greičiu, kuomet paieška buvo atliekama rankiniu būdu. "Siekiant užtikrinti maksimalią kompiuterio apsaugą labai daug lemia antivirusinės programos proaktyvaus saugumo funkcijos. Tinkamai veikianti proaktyvi apsauga užkerta kelią naujausioms grėsmėms, kurios dažniausiai dar nebūna įtrauktos į virusų sąrašus. Patikimas tokio tipo sprendimas turi ne tik apsaugoti nuo nežinomų virusų, bet ir nevarginti vartotojo klaidingais signalais, kuomet virusais palaikomi niekuo dėti sistemos procesai", - teigia ESET kompanijos produkciją platinančios bendrovės "NOD Baltic" pardavimų vadovas Darius Černeckis.

Lankomumo reitingasKomentarų: 3

plačiau >>

Iš lietuvių tinklalapio - 100 mln. parsisiuntimų

2007-11-22 | Didžiausias pasaulyje mobiliesiems įrenginiams skirtų žaidimų ir programų tinklalapis getjar.com per dvejus metus peržengė 100 mln. parsisiuntimų ribą. Portalą sukūrusi ir valdanti Lietuvos kompanija "GetJat Baltic" pastebi, jog vis dažniau vartotojai siunčiasi greitųjų žinučių (chat), interneto naršyklių ir el. pašto programas, o JAVA žaidimų, kurie prieš porą metų buvo paklausiausi, proporcinė dalis mažėja. Aktyviausiai savo mobiliesiems telefonams aplikacijas siunčiasi JAV ir Didžiosios Britanijos gyventojai. Lietuvos vartotojai sudaro apie 0,5 proc. viso parsisiuntimų srauto (per dvejus metus - apie 500 tūkst. kartų). "Lietuvoje vyrauja daugeliui pasaulio šalių būdingos tendencijos. Vis žymesnę parsisiunčiamų mobiliųjų aplikacijų dalį sudaro programos, skirtos patogesniam bendravimui, funkcionalumui ir verslo efektyvumui didinti. Nors žaidimų taip pat siunčiamasi vis daugiau, tačiau jų užimama dalis bendrame sraute sumažėjo ir šiandien siekia tik apie 25-30 procentus. Tai rodo, kad tobulėjant telefonams, plečiantis jų funkcijoms, keičiasi ir vartotojų įpročiai bei poreikiai", - teigia "GetJar Baltic" vadovas Ilja Laurs. Remiantis portalo statistika, Lietuvos gyventojai dažniausiai siunčiasi mobiliesiems prietaisams skirtas taikomąsias aplikacijas (9 proc. nuo visų parsisiuntimų Lietuvoje), el. pašto programas (8 proc.), interneto naršykles (7 proc.) bei greitųjų žinučių programas (7 proc.).

Lankomumo reitingas

plačiau >>

"Samsung" susižėrė 32 "CES Innovations 2008" apdovanojimus

2007-11-22 | Net 32 kompanijos "Samsung Electronics" šiais metais pagaminti gaminiai pelnė prestižinius "CES Innovations 2008" apdovanojimus. Tarp karščiausių rinkos naujienų, kurioms skiriami apdovanojimai, yra 12 "Samsung" garso, vaizdo ir butinės elek¬tro¬nikos gaminių bei 20 IT ir mobiliųjų įrenginių. Apdovanojimais įvertinti net keturi "Samsung" televizoriai: 1 LCD, 1 DLP ir 2 PDP televizoriai. Garso bei vaizdo technikos segmente taip pat apdovanoti MP3 vaizdo grotuvai, namų kino sistema, skaitmeninė kamera ir "Duo Combo" HD diskų grotuvas. Butinės elektronikos segmente apdovanojimas skirtas "Samsung" šaldytuvui. "CES Innovations" apdovanojimą "Samsung" pelnė ir už 64 GB talpos SSD kietąjį diską. Labiausiai geidžiami "Geriausios 2008-ųjų naujovės" apdovanojimai atiteko dviem "Samsung" gaminiams. Vienas iš jų skirtas Bluetooth garsiakalbių sistemai, automatiškai aptinkančiai ryšio zonoje esančius MP3 grotuvus ir mobiliuosius telefonus, todėl vartotojas gali jais naudotis iš karto, be jokių papildomų veiksmų. Antrasis - "UbiCell" namų bazinei stočiai, kuri padeda išspręsti mobiliųjų paslaugų prasto ryšio zonų problemas. Pirmoji pasaulyje namams skirta bazinė stotis "UbiCell", knygos dydžio sistema, kurią labai lengva įdiegti, palaiko ryšį su vartotojo mobiliaisiais telefonais, per esamus plačiajuosčius tinklus patalpose tiekdama saugias, bevieles paslaugas.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Lietuvių sukurtas tinklalapis pritraukė 14 mln. litų investicijų

2007-11-22 | Populiariausias pasaulyje mobiliesiems telefonams skirtų programų bei žaidimų tinklalapis "GetJar", kurį sukūrė ir valdo lietuvių kompanija "GetJar Baltic", pritraukė 6 mln. JAV dolerių (14,1 mln. litų) dydžio investicijų iš Didžiojoje Britanijoje ir JAV Silicio slėnyje įsikūrusios investicinės kompanijos "Accel Partners". "Lietuvių sukurtas "GetJar" tapo fenomenu mobiliųjų aplikacijų pasaulyje ir šiandien yra vienas svarbiausių tinklalapių vartotojams. Mūsų investicijos į portalo plėtrą padės sėkmingai tobulinti produktą, jungiantį mobiliųjų aplikacijų kūrėjus ir vartotojų bendruomenę", - teigia "Accel Partners" Didžiosios Britanijos padalinio vadovas Kevinas Comoli (Kevin Comolli). "Accel Partners" kartu su verslininkais iš įvairių pasaulio šalių plėtojo ir stiprino šiandien pirmaujančius prekės ženklus, tokius kaip "Macromedia", "RealNetworks" ar "Facebook", kurios 1,6 proc. akcijų už 240 mln. JAV dolerių (564 mln. litų) šių metų rudenį įsigijo tarptautinė kompanija "Microsoft". "Mes džiaugiamės partneryste su "Accel Partners" ir atsiveriančiomis galimybėmis intensyviai tobulinti sąlygas mobiliųjų programų kūrėjų ir vartotojų bendradarbiavimui, kurio dėka sukuriamos plačiai taikomos mobiliųjų prietaisų aplikacijos", - teigia "GetJar" vadovas Ilja Laurs. Pasak jo, investicijos bus skiriamos įmonės plėtrai Didžiojoje Britanijoje ir JAV, kur ketinama suformuoti pardavimų ir rinkodaros komandas, stiprinsiančias portalo pozicijas.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vilniaus miesto meras dalyvavo iškilmingame "Saulėtekio slėnio" - mokslo ir technologijų parko - statybų atidaryme

2007-11-22 | VšĮ "Saulėtekio slėnis", įgyvendindama "Mokslo ir technologijų parko (MTP) vystymo projekto" pirmąjį etapą, į būsimo pirmo Mokslo ir technologijų parko pastato pamatą iškilmingai įmūrijo kapsulę su Lietuvos akademinės ir verslo bendruomenės, valdžios atstovų palinkėjimais. Renginyje dalyvavo Vilniaus miesto meras Juozas Imbrasas, universitetų, LR Vyriausybės, verslo asociacijų ir įmonių atstovai. Tarp Vilniaus Gedimino technikos universiteto ir Vilniaus universiteto tarptautinio verslo mokyklos įsikursiantis parkas turėtų skatinti Saulėtekyje besimokančius studentus ir mokslininkus kurti šiuolaikiškas įmones ir taikyti žinias, įgytas mokslo įstaigose. Mokslo ir technologijų parke įsikurs atrinktos aukštųjų technologijų ir verslo paramos įmonės. Pasak Vilniaus miesto mero J. Imbraso, technologijų parkas išsiskirs ryšiais su Lietuvos universitetais, profesionalių paslaugų gausa. Tarp svarbiausių - technologijų perdavimo, intelektinės nuosavybės vadybos, rizikos kapitalo finansavimo, konsultacijų įmonių kūrimo ir plėtros. "Šiandien išskirtinis įvykis, Lietuvos pažangos ir progreso rodiklis. Džiaugiamės ir didžiuojamės tuo, ką pasiekėme. Tai ambicingas projektas. Nuo idėjos gimimo praėjo 3,5 metų, tačiau pajudėjome į priekį. Tai mokslo ir verslo visuomenei svarbi data ir objektas",- sakė Vilniaus miesto meras J. Imbrasas.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

AMD išleis aštuonių branduolių procesorius jau 2009

2007-11-17 | Šiek tiek ankščiau rašėme apie AMD planus į pasaulį jau 2008 paleisti naujus 45nm pagrindu pagamintus procesorius. Tačiau kompanija taip pat žiūri į netolimą ateitį ir joje matomi naujos kartos aštuonių branduolių procesoriai. Po 2008 išeisiančių 45nm procesorių kodiniu pavadinimu „Shanghai", AMD taip pat ruošiasi po to greitu laiku pristatyti aštuonių branduolių procesorius. Pirmasis iš jų bus skirtas serveriams ir pavadintas kodiniu pavadinimu „Montreal". Jis palaiko HyperTransport 3 duomenų perdavimo technologiją, L2 spartinančioji atmintis yra 1MB per vieną branduolį, o sumoje 8MB, o tuo tarpu L3 spartinančioji atmintis, matyt pagal modelį, bus nuo 6 iki 12MB. „Montreal" lustas nebus vien aštuonių branduolių - šiuo kodiniu pavadintu lustų sulauksime ir keturių branduolių. Galime pasakyti ir tai, kad šie procesoriai geriausiai tiks, matyt, su artėjančiais AMD pagrindinių lustais RD890S ir RD870S, kurie pasirodys panašiu laiku kaip ir "Montreal" lustas. Numatoma išleidimo data, šių procesorių, yra pirmasis 2009 pusmetis.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!