LT   EN   RU  
2019 m. birželio 25 d., antradienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Technologijos
Laukiamiausias metų žaidimas - The Elder Scrolls IV: Oblivion

2005-03-09 | Su The Elder Scrolls III: Morrowind prapylęs per šimtą valandų, aš suvokiau, kad žaidime - dar per akis iššūkį keliančių užduočių, ir staiga man pagailo žaidimo kūrėjų. Iš vienos pusės, jie sukūrė neįtikėtinai didelį ir įtraukiantį vaidmenų žaidimą, iš kitos - jie turėjo įdėti velniškai daug pastangų, kad patenkintų mūsų lūkesčius. Ir štai dabar pasklido žinia apie The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Lankomumo reitingasKomentarų: 3

plačiau >>

DICE skaičiuoja pelną

2005-03-08 | Digital Illusions suvedė trijų 2004 m. ketvirčių darbo rezultatus ir ne be pasitenkinimo pranešė apie 32.4 švediškų kronų pelną (praeitais metais per tokį pat laikotarpį kompanija uždirbo ”tik” 18.8 mln.), o taip pat pateikė šviežiausią savo produktų pardavimų statistiką. Bendras visų Battlefield serijos tiražų skaičius dabar jau siekia 4.1 mln. kopijų, iš jų 1.76 mln. tenka Battlefield 1942, 930 tūkstančių - Battlefield Vietnam. Priedai Road to Rome ir Secret Weapons po pasaulį paplito 1.1 mln. egzempliorių tiražu. Pasigirti gerais rezultatais gali ir rinkiniai Battlefield Anthology (70 tūkst. kopijų) ir Battlefield Deluxe Collection (370 tūkst. kopijų). Tuo pat metu jie dar sugebėjo sėkmingai prekiauti ir ralio simuliatorių serija RalliSport Challenge (850 tūkst. kopijų) bei ekskliuzyvine Xbox auto-arkada Midtown Madness 3 (500 tūkst. kopijų).

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Įregistruotas pirmasis kvalifikuotus sertifikatus sudarantis sertifikavimo paslaugų teikėjas

2005-03-08 | Š.m. sausio 27 d. UAB "Skaitmeninio sertifikavimo centras" (www.ssc.lt) pateikė IVPK paraišką, įregistruoti įmonę kvalifikuotus sertifikatus sudarančiu sertifikavimo paslaugų teikėju. Komitetas išnagrinėjęs prašymą, naudojamos įragos atitiktį keliamiems reikalavimams bei kitus įmonės pateiktus dokumentus (pagal galiojančius teisės aktus), įregistravo šią įmonę kvalifikuotus sertifikatus sudarančiu sertifikavimo paslaugų teikėju. Kvalifikuoti sertifikatai įgalins naudoti e. parašą atvirose sistemose, t.y. ne tik naudotojų tarpusavio susitarimo atveju.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Kompiuterių tinklų saugumas Lietuvoje

2005-03-08 | Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba šiemet apklausė mūsų šalies interneto prieigos paslaugos teikėjus. Pagrindinis šios apklausos tikslas -- sužinoti, kaip Lietuvos interneto paslaugų teikėjai vykdo tinklų ir informacijos saugumo priežiūrą bei gauti jų pasiūlymus dėl geresnio tinklų ir informacijos saugumo užtikrinimo. Interneto prieigos paslaugų teikėjams buvo užduotas klausimas, ar jie vykdo tinklų ir informacijos saugumo priežiūrą. Paaiškėjo, kad 68 proc. paslaugų teikėjų vykdo tokią priežiūrą, o 32 proc. savo tinklo ir vartotojų saugumu rūpinasi mažai arba iš viso nekreipia į tai dėmesio. Dauguma paslaugų teikėjų yra įdiegę tam tikras tinklų ir informacijos saugumo valdymo technines priemones, dažniausiai užkardas (angl. firewall) ir antivirusines programas. Saugumo valdymo funkcijos dažnai priskiriamos paslaugų teikėjo tinklo administratoriui, kuris šalina tinklų ir informacijos saugumo pažeidimus. Pateikti atsakymai parodė, kad tinklų ir informacijos saugumo priežiūra interneto tinkluose vykdoma labai įvairiai, dėl to skirtinguose tinkluose pasiekiamas nevienodas tinklo ir vartotojų informacijos saugumo lygis.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

Codemasters: “Mes neparsiduodame!”

2005-03-07 | Codemasters paneigė solidaus britų verslo leidinio MCV paskelbtą pranešimą, esą, ji, kaip ir Eidos, išstačiusi pardavimui savo aktyvus ir kompaniją ruošiasi nupirkti prancūzų el. žaidimų leidėja Ubisoft. Patvirtinta tik tai, kad Ubisoft atsisakė planų įsigyti Eidos, kai šios kompanijos vertė pirmadienį nukrito 5.2% - investuotojai būgštavo, kad toks brangus pirkinys (prancūzų siūlyta suma 40% viršijo dabartinę Eidos vertę) pakenks finansinei kompanijos gerovei. Vietoj Ubisoft Eidos grandą gelbėti pasišovė amerikiečių Electronic Arts, lengva ranka ištiesusi $300 mln. dolerių už teisę priglausti Laros Kroft kūrėjus. Ne taip seniai EA spėjo įtvirtinti savo pozicijas ūkanotajame Albione, už $48 mln. nupirkusi Criterion Software, lenktyninės arkados Burnout ir RenderWare programos kūrėją.
“Būdami klestinčia ir gana sėkminga privačia leidykla, mes sulaukiame nemažai kitų firmų dėmesio, bet mes neparsiduodame, o gandai apie sandėrį su Ubisoft – ne daugiau, nei gandai”, - pareiškė Codemasters spaudos vadybininkas.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

PostScriptum: Cutomu Šimomuros įvaizdis ir tikrasis veidas

2005-03-07 | Džonas Gilmoras, vienas iš Sun Microsystems įkūrėjų, Sygnus kompanijos vadovas ir Electronic Frontier Foundation valdybos narys, pranešė, kad Šimomura, tuo metu dirbęs vyriausybės finansuojamame San-Diego Superkompiuterių Centre, pasirašė kontraktą su JAV karinėmis oro pajėgomis, pagal kurį turėjo atlikti tyrimus, skirtus sukurti kompiuterinei programai, kuria naudodamiesi, kariškiai Internete galėtų atlikti šnipinėjimo operacijas. Gilmoro tvirtinimu, Šimomura susikivirčijo su kariškiais, šiems pareikalavus, kad jis jų žiniai perduotų ne tik teoretinius pagrindus, bet ir šios šnipinėjimo programos kodus bei laikytųsi kontrakto sąlygų. Šimomura pareiškė, kad, jei kariškiai jam „pakankamai“ neužmokės, šios programos kodas bus paskleistas visame Internete. Įvykdžius šį grąsinimą, įsilaužėliams į rankas būtų pakliuvęs instrumentas, leidžiantis apeiti visas kompiuterinių apsaugos sistemų sukurtas kliūtis, o tai būtų sukėlę milijardinius nuostolius.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Sacred plečiasi

2005-03-06 | Veiksmo/RPG žaidimo Sacred laukia įdomi ateitis, praneša Ascaron Entertainment spaudos tarnyba. Įkandin galutinei pataisos 1.7 versijai (ji jau paskutinėje bandymo stadijoje) pasaulį išvys nemokamas priedas, kuriame rasite du naujus regionus, papildomas užduotis, priešus ir ginklų rūšis.

Specialiai tiems, kurie dar tik ruošiasi įsigyti Sacred, spalį bus išleistas komplektas Sacred Plus, su jau ištaisytu originalu ir žaidimo priedu.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Pasikeitė Monolith savininkai

2005-03-05 | Warner Bros paskelbė įsigijusi studiją Monolith Productions. Nuo šiol jai vadovaus kompanija Warner Bros. Interactive Entertainment. Džeisonas Holas, Monolith įkūrėjas ir dabartinis WBIE viceprezidentas, pardavė jam priklausiusį akcijų paketą. Monolith Productions žaidimų rinkoje debiutavo 1994 m. su šaudykle Blood, greitai užkariavusia kritikų ir publikos simpatijas. Po trumpalaikių, bet gan sėkmingų bandymų su kitais žarais (Claw, Sanity: Aiken's Artefact, Get Medieval) ir JAV išleistų šalutinių projektų (Odium, “Alodai”), kompanija visiškai perėjo į pirmojo asmens perspektyvos veiksmo žaidimų leidimą ir šį procesą ištobulino iki tobulybės. Per 10 savo veikimo metų Monolith išleido nemažai visuotinai pripažintų hitų, tarp kurių - Shogo: Mobile Armor Division, No One Lives Forever, Aliens vs. Predator 2 ir TRON 2.0.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Atari pradėjo karą

2005-03-04 | Atari ėmėsi aktyviai įsisavinti realaus laiko strategijų rinką. Iškart po fentezi RTS Dragonshard anonso buvo pristatytas projektas Act of War: Direct Action. Žaidimą kuria prancūzų studija Eugen Systems, siužetu užsiima Deilas Braunas, populiarių karinės tematikos technotrilerių autorius. Siužetas paprastas: smogiamoji amerikonų armijos elitinių karių grupė šlovingai kaunasi su niekšais, sugalvojusiais įvesti naują pasaulinę tvarką. Veiksmas vyksta įvairiuose pasaulio miestuose – nuo San-Francisko iki Maskvos. Be “singlo” titulo, Act of War galės didžiuotis galinti kartu su žaidimu pateikti net keletą režimų žaidimui tinkle. Žaidimą planuojama išleisti kitą pavasarį.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Nokia ir Vodafone supaprastins Java specifikacijas

2005-03-03 | Galbūt, išgirdusios, kad IBM išleido savo Java versiją, Nokia ir Vodafone kompanijos rimtai nusiteikė neatsilikti. Jos kurs supaprastintą Java technologijos specifikaciją, orientuotą naudojimui mobiliuosiuose įrenginiuose. Priminsime, kad Amerikos korporacijos Sun Microsystems pateiktas Java standartas leidžia kurti keliose platformose veikiančias programas, sugebančias veikti bet kurioje operacinėje sistemoje. Vis dėl to programuotojams tenka taikytis prie konkrečių įrenginių konstrukcinių ypatybių, tokių, kaip, pavyzdžiui, ekrano matmenys. Naujoji specifikacija kaip tik ir skiriama pagerinti Java programų suderinamumą su įvairių gamintojų mobiliaisiais įrenginiais, taip pat „palengvintas“ Java standartas turėtų sumažinti užbaigtos programinės įrangos kainą. Papildomą informaciją galite rasti aukščiau paminėtų kompanijų svetainėse.

Lankomumo reitingasKomentarų: 3

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!