LT   EN   RU  
2019 m. spalio 17 d., ketvirtadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Technologijos
Išleista nauja XAMPP paketo versija

2004-10-14 | Daugeliui norėtųsi išmokti programuoti MySQL duomenų bazes ir vos ne kas antroje svetainėje naudojamos, perspektyvios PHP programavimo kalbos, tačiau kiekvieno dalyko pradžia gali būti tokia sunki... Šiuo metu pasaulyje vis labiau plinta pradedantiesiems skirti programiniai paketai. Jie pasižymi lengvu įdiegimu, turi daug reikalingų funkcijų, jų derinimas nereikalauja ypatingų žinių. XAMPP paketas (nors, iš esmės, skirtas darbui su Apache) - puikus įrankis savo skriptų/puslapių/svetainės testavimui namų sąlygomis. Jis laisvai veikia tiek Linux, tiek Windows 98, 2000, XP operacinėse sistemose ir, aišku, yra nemokamas. XAMPP paketo veikimui Internetas nebūtinas.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Nauji Buffalo ClipDrive USB Flash raktai

2004-10-08 | Buffalo kompanija išplėtė savo greitų ClipDrive USB kaupiklių asortimentą. Ji išleido tris nešiojamų USB raktų modelius: RUF-G256ML/U2 (256 MB), RUF-G512ML/U2 (512 MB) ir 1 GB talpos RUF-G1GL/U2. Šie mieli daikčiukai jau rugsėjo viduryje pradėti pardavinėti Japonijoje. Kokios jų kainos? Ogi, 8925 jenų (81$) už 256 MB talpos kaupiklį, 17640 jenų (161$) už 512 MB mažylį, o už 1GB teks pakloti net 33600 jenų, kas yra maždaug 310$.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

1 GB Imation Flash Drive kaupiklis

2004-10-08 | Imation firma išleido USB 2.0 Swivel Flash Drive pavadintą nešiojamą Flash kaupiklį, kurio talpa - 1GB. Naujovė sveria mažiau, nei 30 g ir yra AA baterijos (vad. “pirštelio”) matmenų. Informacija nuskaitoma/įrašoma atitinkamai 8 MB ir 7 MB per sekundę greičiu. “Never-lose” (“niekada nepamesi”) koncepciją turintis dangtelis patikimai pritvirtintas prie korpuso. Jei tikėtume gamintojo pateiktu kaininku, “tai” kainuoja 360 dolerių, aišku, mažmeninėje prekyboje kaina bus kiek didesnė. Šiuo metu Imation USB 2.0 Swivel Flash kaupiklių liniją pristato 128 MB, 256 MB, 512 MB ir 1 GB talpos modeliai. Linux (su naujesniu, nei 2.4 branduoliu), Windows ME, 2000, XP tvarkyklių nereikia – jas įdiegti reikės tik Windows 98 ir Macintosh OS 9.0 operacines sistemas naudojantiems vartotojams.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Interviu: Telladar Chronicles: Decline

2004-10-01 | GZ: Sakykite, kokioje kūrimo stadijoje dabar yra abu žaidimai? Kokiam iš jų skiriate daugiau jėgų? Ar MindLink abu projektus kuria tolygiai vienu metu? Andar: Pirmiausia - keletas žodžių apie abu mūsų darbus. TC: Decline atsirado iš Reunion priešistorės. T.y., mes kūrėme įvairius istorinius įvykius, ir vieną dieną rašydami staiga supratome, kad mūsų rankose - jau visas siužetas, savo sudėtingumu darantis įspūdį. Po trumpo, bet audringo pasitarimo nusprendėme jį išleisti prieš Reunion - juk Decline istorija prasideda dar anksčiau. TriDeMAX: jei jau kalbame apie kūrimo procesą, tai galiu pateikti tokius duomenis: Decline dabar jau pusiau sukurtas, o Reunion bus kuriamas jo pagrindu. Gali būti, kad jame bus panaudota dalis pirmojo žaidimo turinio. Aišku, Reunion išleidimo metu jūs jau pamatysite šiuolaikinį žaidimo varikliuką - mes jį nuolat tobuliname. Andar: Žinoma, yra milžiniškas abiems projektams kuriamos medžiagos kiekis: žaidimo nustatymai, veikiantys asmenys, heraldika ir dar daug kitų, todėl drąsiai galima sakyti, kad Reunion kūrimo darbai nesustos nė sekundei.

Lankomumo reitingasKomentarų: 2

plačiau >>

Tapk virtualiu „Skynet“ bendruomenės nariu nemokamai!

2004-09-30 | Vienas moderniausių interneto ryšio kanalų – šviesolaidinis internetas – Vilniuje įgyja vis daugiau gerbėjų. „Skynet“ ryšys jau sujungė per 16 tūkst. šeimų bei verslo klientų į informacinį miestą ir į bendrą informacinę visuomenę. Rugpjūtį spartusis „Skynet“ internetas pasiekė ir Pilaitę. Čia per rugpjūčio mėnesį moderniu internetu panoro naudotis per 200 vartotojų. Kasdien „Skynet“ virtuali bendruomenė naujais nariais pasipildo kas 20 minučių. UAB „Skaineta“ siūlo prisijungti prie spartaus „Skynet“ tinklo itin patraukiomis sąlygomis. Visiems naujiems „Skynet“ klientams, taip pat pereinantiems iš kitų interneto tiekėjų, šiuo metu dovanojamas nemokamas prijungimas ir mėnuo naudojimosi internetu veltui. „Skynet“ internetas tapo dvigubai greitesnis. Fiziniai asmenys ir verslo klientai po internetą gali naršyti dar greičiau. Nuo šiol duomenų perdavimo sparta užsienyje perduodama 256 Kb/s (buvo 128 Kb/s), 512 Kb/s (buvo 256 Kb/s) ir 1024 Kb/s (buvo 512 Kb/s). „Skynet“ nereikalauja jokiu linijos nuomos mokesčių – mokate tik už naudojimąsi internetu. El. pašto dėžutės dydis – 50 Mb. Vienu metu leidžiama išsiųsti iki 25 Mb duomenų.

Lankomumo reitingasKomentarų: 8

plačiau >>

Neverwinter Nights 2: pirmosios detalės

2004-09-21 | IGN/GameSpy imperijos svetainių šeimyna išleido iškart 3 materialus, skirtus neseniai anonsuotam Neverwinter Nights 2. Deja, kūrėjai neskuba atskleisti visų paslapčių, o straipsniai vienas su kitu sutampa beveik žodis žodin. Tikrai žinoma tik tai, kad naujojo žaidimo pagrindu taps pagerinta “Aurora” varikliuko versija, kuriso vienas ypatumų bus... pilnas DirectX 9.0 funkcijų palaikymas. Kūrėjų komanda sudaryta iš dešimties žmonių. Jai vadovauja Darenas Monahanas, Icewind Dale ir Baldur's Gate: Dark Alliance prodiuseris, už grafinę dalį atsako Markas Holmsas, žymus originalios NWN dailininkas. BioWare bendrai vadovauja kūrybiniam procesui, duoda naudingus patarimus savo kolegoms iš Obsidian ir pateikia visą reikalingą medžiagą. Kaip ir pirmtakas, NWN 2 orientuojasi į kokybišką „singlą“ su geru siužetu ir vartotojų sukurtų modulių palaikymu. Kai kurie pakeitimai bus atlikti ir pačiame redaktoriuje (atsiras Module Wizards, leidžiantys greitai sukurti savo kampaniją su norimais parametrais), kuris įeis į standartinį žaidimo komplektą, ir žaidimo tinkle režimas. Pasak Obsidian vadovo Fergiuso Urkharto, kūrėjai peržiūrėjo šimtus Neverwinter Nights fanų forumų temų ir sudarė ilgą sąrašą to, ką galima pagerinti.

Lankomumo reitingasKomentarų: 5

plačiau >>

Plieninis Viljamo balsas

2004-09-20 | Britanijos leidykla GMX Media anonsavo Will of Steel, taktinę realaus laiko strategiją su roliniais elementais, sukurtą „pagal amerikiečių karinių kampanijų Afganistane (2001) ir Irake (2003) motyvus“. Kas mums žadama? Pagrindinis herojus – JAV jūrų pėstininkų karininkas Viljamas Stylas – karjerą pradės žymiai anksčiau, dar liūdnai pagarsėjusios Somalio operacijos metu. Jam reikės ne tik išgyventi, bet ir išsaugoti savo batalioną, nes Will of Steel personažai medalius ir patirtį uždirba viso žaidimo metu. Pasižymėjimo ženklai atveria priėjimą prie įvairių „bonusų“, tarp kurių – palaikymas iš oro, palydovinė vietovės žvalgyba, pastiprinimai ir kiti reti kariški džiaugsmai. Svarbiausia – nereikės rinkti jokių resursų! Autoriai užsiminė apie aukštą žaidimo realizmą ir aktyviai reklamuoja jo varikliuką, mokantį atvaizduoti smulkiausias aplinkos detales su dinaminiu apšvietimu ir šešėliais, tikroviškas oro sąlygas (smėlio audras, rūką, sniegą) ir krūvą kitų madingų efektų. Priskaičiuojama apie šimtą valdomų kovinių vienetų rūšių ir dar tiek pat – „masinių“. Pateikti žaidimo vaizdai, tiesa, ypatingo įspūdžio nepalieka – visa tai mes jau matėme praėjusiais metais išėjusiame Command & Conquer: Generals.

Lankomumo reitingasKomentarų: 2

plačiau >>

Savaitgalis kartu su Doom 3

2004-09-19 | Operacinės sistemos Linux gerbėjai dabar turi puikią galimybę gerai praleisti savaitgalį - Linux Militia svetainėje jau galite rasti išsamią instrukciją apie Windows skirtos Doom 3 versijos pritaikymą Linux sistemai per WINE emuliatorių. „Gimtosios“ Linux versijos išėjimo datą id Software atkakliai nutyli. Per tą laiką mėgėjiškų Doom 3 modifikacijų skaičius auga greičiau už bobučių skleidžiamus gandus. Auksarankiai meistrai personažų modeliams jau spėjo suteikti šešėlius, kiti – originalią Doom išvaizdą, galimybę žaisti jį Windows 9x sistemose, arba net galimybę vienu metu žaisti... 32 žaidėjams ir iki maksimumo pagausino tykštančio kraujo kiekį. Bene pačiu naudingiausiu iš tokių kūrinių yra modas Duct Tape, pašalinantis vieną iš pagrindinių D3 kūrėjų klaidų – nerealizuotą galimybę vienu metu naudoti ginklą ir žibintuvėlį. Jo kūrėjas ilgai mąstė, kodėl gi Marse neatsirado praktiško izoliacinės juostos ritinėlio, ir galų gale šviesos šaltinį „ryžosi“ pritvirtinti prie automato ir pompinio nupjautavamzdžio. Pasak jau išbandžiusių, neregėtai patogu!

Lankomumo reitingasKomentarų: 14

plačiau >>

Po dviejų apokalipsių

2004-09-18 | Kas bus su Žeme, jei ją ištiks dvi pasaulinės katastrofos? Atsakymą į šį klausimą žino studijos Smiling Gator Productions darbuotojai, kuriantys on-line MMORPG/šaudyklę Twilight War: After the Fall. Tarp kitko, patys autoriai noriau naudoja savo pačių sugalvotą terminą „XORG“ – „Extreme Online Roleplaying Game“. Išvertus į lietuvių kalbą, tai skambėtų kaip „vieno asmens perpektyvos vaidmenų žaidimas su šaudyklės dinamika“ (kažką panašaus galima pamatyti Neocron). Žaidimo veiksmas prasideda 2296 metais, po Teroro ir Paskutiniosios Dienos Karų. Jiems abiems visiškai sunaikinus Žemės ekologiją, planeta pavirto į milžinišką dykynę, dabar priklausančią mutantams ir Skel – ateiviams iš kitų pasaulių. Iš žmogiškosios civilizacijos pelenų išliko nedidelės gyvenvietės, dabar turinčios miestų-valstybių statusą. Jose dar galima sutikti paprastus žmones. Kai kurie iš jų ieško praėjusių amžių mokslo sukurtų artefaktų, kai kurie tiesiog stengiasi išgyventi, atmušinėdami banditų grupuočių, vergų prekiautojų, mutantų – žmogėdrų antpuolius ir kaudamiesi su konkurentais, ieškančiais savo vietos po svilinančia saule.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Quake 4: pirmosios smulkmenos

2004-09-17 | Iškart du britų žurnalai - PC Zone ir PC Gamer UK – paskelbė Quake 4 skirtą medžiagą. Jau antrus metus projektu užsiimanti Raven Software pagaliau ryžosi paskelbti kai kurias detales. Nors bus naudojamas pakeistas Doom 3 varikliukas, autoriai pasistengė atsiriboti nuo „siaubų“. „Doom 3 vyravo siaubas, Quake 4 jūs pamatysite karą“, - tvirtina kūrėjai. Vietoj pastovaus Doom 3 būdingo bauginimo galime laukti nesustojančio veiksmo, taip pat žadama, kad iš pradžių mums padės kiti jūrų pėstininkai. Kol kas nežinoma, kas taps pagrindinio veikėjo porininkais – gudrūs skriptai ar sąžiningas komandinis AI (šia tema Raven nepareiškė jokių komentarų). Žaidime bus galybė atvirų erdvių, bus galima valdyti transporto priemones (ir ne tik važiuojančias!). Siužeto veiksmas prasidės po keleto valandų nuo Quake 2 finalo. Jei prisimenate, tada grupė drąsių desantininkų šturmavo gerai įtvirtintą strogų tvirtovę. Aršūs ateivių rasės atstovai tiesiog kliedėjo idėja į savo kūnus įsisodinti galybę implantų, kulkosvaidžių, raketsvaidžių ir kitų velniaižin-kam-reikalingų geležų. Atrodo, kad pagrindinio Q2 boso sunaikinimas strogų problemos neišsprendė.

Lankomumo reitingasKomentarų: 13

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!