LT   EN   RU  
2019 m. rugpjūčio 23 d., penktadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Technologijos
„Gotika“, kokios jūs dar... nematėte

2004-08-18 | Ne taip jau ir seniai mes pranešėme apie Donecko Boolat studijos atnaujintą svetainę, kurios puslapiuose, be kitų dalykų, pasirodė informacija apie naują vaidmenų žaidimo „Gotika“ leidimą. Būdami smalsūs, mes susisiekėme su kompanijos spaudos tarnyba ir aiškinomės, ko gi sulauksime. Pirmiausia vertėtų pažymėti, kad naujoji versija neturi nieko bendra su anksčiau kompanijų snowball.ru/“1C“ išleistoms žaidimo versijomis. Vertimas atliktas „nuo nulio“ pačių Boolat studijos darbuotojų pastangomis, įgarsinimu užsiėmė Donecko dramos teatro aktoriai. Viso įgarsinamo teksto apimtis sudarė apie 8000 frazių, ir tai – taip pat naujas studijos rekordas; procesas užtruko visą mėnesį, be pertraukos buvo dirbama net išeiginėmis dienomis. Į žaidimą taip pat bus įtrauktas modas mįslingu pavadinimu „Dikkurik“, mums jau pažįstamą „Gotiką“ transformuojantis į visiškai naują žaidimą su visiškai nauju pasauliu. Visi dialogai - įgarsinti.

Lankomumo reitingasKomentarų: 6

plačiau >>

Doom 3 „prasisunkė“

2004-08-17 | Doom 3 perka visi, kas gali, bet Activision ir id Software jau turi naujų rūpesčių. Kai kurios Amerikos parduotuvės „iš po prekystalio“ juo pradėjo prekiauti jau šeštadienį, nors buvo duotas griežtas [!!!] nurodymas žaidimą pardavinėti tik nuo rugpjūčio 3-sios. Kas atsitiko? Ogi, keletas žaidimo kopijų spėjo patekti į piratinių grupių rankas, o šios per kelias valandas pasidarė diskų atvaizdus, serijinių numerių generatorius, „suvalgė“ EXE failo apsaugą; perdaryta buvo net serverinė žaidimo dalis. BBC praneša, kad per 24 valandas po Doom3 pasirodymo failų mainų sistemoje BitTorrent buvo atsisiųsta 50000 nelegalių žaidimo kopijų. Padauginkite šį skaičių iš licenzijuotos parduotuvinės versijos kainos ($55) ir jūs bent dalinai suprasite, kokius nuostolius patyrė leidėjas ir žaidimą kūrusi kompanija. Turint omeny tą faktą, kad, Europoje žaidimas oficialiai bus išleistas tik po savaitės (o kituose regionuose – dar vėliau), apie tikrąjį piratinių kopijų paplitimo mastą galime tik spėlioti...

Lankomumo reitingasKomentarų: 8

plačiau >>

Svetainės: Diabolique ir Aurora Watching

2004-08-16 | Metropolis Software paleido iškart dviejų išleidimo laukiančių šaudyklių iš trečiojo asmens perspektyvos - Aurora Watching: Gorky Zero ir Diabolique: License to Sin, svetaines. Šiuo metu abiejuose resursuose galima rasti trumpą informaciją apie projektus, pateikta keletas galerijų žaidimo vaizdų ir foninių piešinėlių ekranui. Aurora Watching veiksmas nukelia mus į Arktiką. Slaptasis aegntas Salivanas, po originaliojo Gorky Zero finalo dvejus metus ištisai maukęs degtinę, išspiriamas ištirti mįslingo „Komjaunuolis-2“ (dar ir tokių būna !!!) povandeninio laivo katastrofos, sugalvojusios išlįsti į paviršių kažkur šv.Juozapo žemės (tegu jūsų neklaidina pavadinimas, ten viskas padengta ledu) teritorijoje. Be užtvindyto laivo, šaunusis herojus viename iš aisbergų įsigudrina rasti pogrindinę mokslinę laboratoriją, piktąjį genetiką Jaceką Pareckį ir jo sukurtų (laiko veltui jis neleido) monstrų armiją. Mums žadama RenderWare lygio fizika, pikseliniai šešėliai, pagal situaciją dinamiškai besikeičiantis garso takelis, mini-žaidimai ir kiti sudėtingi dalykėliai. Baugu... mistiška.

Lankomumo reitingasKomentarų: 2

plačiau >>

Nuo Rūgpienio kaimo iki Taičio salų

2004-08-15 | Kompanija „Akela“ pasirašė keletą susitarimų su Eduardu Uspenskiu dėl jo knygų apie Rūgpienio kaimą personažų panaudojimo nuotykinių žaidimų vaikams kūrimui. Analogiškas susitarimas buvo pasirašytas ir su Aleksandru Kurliandskiu dėl teisės panaudoti jo knygą „Ar jūs buvote Taityje? Šio bedradarbiavimo rezultatas – projektas „Rūgpienio kaimas: Lobio beieškant“ ir „Papūgos paklydėlės sugrįžimas“. „Rūgpienio kaimas: Lobio beieškant“ – klasikinis pieštas nuotykių žaidimas vaikams nuo penkerių iki dešimties metų. Žaidimą kuria ukrainiečių studija Electronic Paradise, jam bus naudojamas pačios studijos sukurtas originalus varikliukas.

Lankomumo reitingasKomentarų: 3

plačiau >>

Iliuzijų technologijos Lietuvoje

2004-07-27 | Politikai sutaria, kad reikia plėtoti aukštąsias technologijas, tačiau plėtros programas svarsto tik vietos profesūra ir biurokratai, o programoms vykdyti skirtos lėšos išdalijamos be konkursų ir tiems patiems mokslininkams. Dar neseniai politikai savo pareiškimuose ir kalbose tik retkarčiais atkreipdavo dėmesį į jiems beveik mistinę mokslinių tyrimų reikšmę šalies ateičiai. Ateitis atrodė tokia tolima, kad buvo numota į jos finansavimą, matyt, tikintis, kad „dvasingi” dalykai gali būti gyvi dvasia. Šiandien padėtis pasikeitė. Suvokta, kad mokslo žinios nėra jau tokios neapčiuopiamos, ir joks save gerbiantis Seimo narys ar Vyriausybės biurokratas dabar nepraleis progos skelbti apie paramą žinių visuomenei. Nusivylus tranzito perspektyvomis sutarta, kad gerovę gali sukurti žinių ekonomika, ir šios vizijos įgyvendinimas neseniai įspraustas į labai konkrečius rėmus: pasirašytas Nacionalinis susitarimas tikslui pasiekti suteikia 15 metų.
O kad deklaracijos nebūtų tušti žodžiai ir kad Lietuva Europoje neatrodytų juokinga tyrimams skirdama kuklius 0,6 proc. BNP (Europos Komisija pataria 3 proc.), politikai, atrodo, pagaliau tapo dosnesni.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Reklamos rengimas ir projektavimas

2004-06-30 | Nuo seniausių laikų žmonėms reikėjo įvairiausių dalykų. Norint juos įsigyti, tekdavo mainytis su kaimynais, vėliau pirkti ir pardavinėti. Kol žmonės buvo neraštingi, pirkėjus viliodavo šaukliai, rėkaudami apie šeimininkų prekes gatvių kampuose. Apie 1440 metus, išradus spausdintinį šriftą, atsirado daugiau raštingų žmonių, ir reklama tapo masine produkcija. Pirmoji spausdinta reklama buvo afišos, reklaminiai lapeliai, skelbimai laikraščiuose. Šių “komercinių” pranešimų pagrindinis tikslas buvo informacija, o ne įtikinimas.Žodis reklama (advertisement) atsirado apie 1655 metus. Jį naudojo Biblija ir jis reiškė perspėjimą ar pranešimą. Knygų leidėjai šiuo terminu pavadindavo daugumą pranešimų apie būsimus leidinius, o 1660 metais šį žodį parduotuvių savininkai pripažino kaip komercinės informacijos pavadinimą. Vėliau atsirado žurnalai, kinas, radijas, televizija. Visi jie tarnavo ir tarnauja reklamai. Šiandien reklama rengiama kompiuteriu, atsirado nauja reklamos forma – reklama pasauliniame Interneto tinkle, turinti masiškiausią auditoriją ir neturinti valstybinių sienų. JAV firmos, besireklamuojančios bei prekiaujančios Internete, per pastaruosius du metus padvigubino šitokios savo prekybos apimtis. Reklama tapo paslaptinga meno, matematinių skaičiavimų ir marketingo dalimi.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Reklamos projektavimas

2004-06-29 | Kartais reklamą vykdyti agentūros pagalba yra brangiau, negu savo jėgomis. Ypač mažose įmonėse, kur minimalia reklama gali užsiimti net direktoriaus sekretorė. Didesnėse firmose reklamos organizavimo funkcijas atlieka marketingo skyrius, kuriame darbuojasi nuo keleto iki kelių dešimčių žmonių. Jie gal būt geriau negu agentūra suvokia pagrindines savo problemas ir rinkos ypatumus, reklamos kokybiškumą. Jų tarpe gali būti žmonių pakankamai gerai nusimanančių apie reklamos principus bei dizainą, kad galėtų paruošti puikų jos projektą. Ypač šiuo metu, kai beveik visa naudojama reklama, kaip ir bet koks kitas poligrafijos elementas, projektuojama kompiuterių pagalba, o verslui skirtos grafinės programos turi galingus įrankius, įgalinančius sukurti efektingus dokumentus ir kompensuoti verslininkų dizaino patirtį. Reikalui esant, pati įmonė gali kreiptis į specifinių paslaugų tiekėjus (fotografus ir pan.). Be to, toli gražu ne kiekviena reklamos agentūra turi didelę patirtį, talentų bei meistriškumo kokybiškai reklamai sukurti. Kartais reklamos agentūra pasiekia puikių rezultatų dirbdama su vieno tipo klientu, bet negali išspręsti kito kliento problemų. Pasitaiko, kad reklamos agentūros atsisako išklausyti klientų nuomonę bei mėgina primesti šiems visai nepriimtinus sprendimus.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Spausdintinė reklama

2004-06-28 | Visa reklama, kaip ir laikraščiai bei žurnalai, šiandien projektuojama ir kuriama kompiuteriais. Iš principo, minimali elektroninės reklamos leidimo sistema yra kompiuteris ir spausdintuvas (dažniausiai lazerinis). Yra gausybė kitų įrenginių, kurie papildo šią sistemą: skeneriai, skaitmeniniai fotoaparatai, skaitmeninės piešimo lentos (digitaizeriai), tinklo plokštė, įvairios duomenų saugyklos, ir t.t. Reklamos dizaino darbus dirbantys žmonės nėra paprasti kompiuterio vartotojai. Jiems reikia specialių žinių ir įgūdžių bei specialios techninės bei programinės įrangos. Atliekant dizaino darbus kompiuteriu, reikia tiesiogiai ir intensyviai kontaktuoti su vaizdine medžiaga, būtinas atidumas, dėmesingumas. Neretai ekrane mėginama įžiūrėti ir pataisyti taškelio dydžio elementus, plonytes linijas smulkutėlį šriftą. Todėl, norint paruošti kokybišką produktą, reikia rinktis ir kokybiškas darbo priemones. Verslui skirta grafikos programa turi turėti galingus įrankius, kuriais galima būtų sukurti efektingus dokumentus, tačiau sykiu ji turi kompensuoti dizaino patirtį, kurios verslininkai dažnai stokoja. Ruošiant paprastą tekstinį dokumentą, tinklalapio puslapį ar paprasčiausią skelbimą dažnai iškyla teksto pagražinimo piešinuku klausimai, o tuo pačiu ir klausimas, kaip ir iš kur jį paimti. Tam yra kuriamos įvairios piešinių galerijos (pvz Clip Art), kuriomis galima laisvai naudotis.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Patvirtintas bendras Wi-Fi saugumo standartas

2004-06-27 | Už standartizaciją atsakančios organizacijos galutinai sutarė dėl Wi-Fi tinklų apsaugos specifikacijų. Bevielių Wi-Fi tinklų įrangos gamintojų laukia didelis darbas, didinant infomacijos perdavimo greitį ir tobulinant darbo kokybę. Elektrotechnikos ir Elektronikos Inžinierių Institutas 802.11i specifikaciją patvirtino kaip bendrą standartą, naudosimą kartu su kitais 802.11 standartais. Daugelis šios pramonės dalyvių laukė šio įvykio, tačiau kai kurie standarto elementai naudojami jau dabar...

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Veiklos pristatymo mugėse, parodose, konferencijose rengimas kompiuteriu

2004-06-27 | Daugeliu atvejų efektingas informacijos pateikimas lemia ir jos poveikio efektyvumą. Tai labai svarbu tiek skaitant pranešimą konferencijoje, tiek ginant diplominį ar magistro darbą, tiek pristatant naują gaminį ar projektą. Visada norisi patraukti auditorijos dėmesį ir jį išlaikyti tol, kol pateikiate savo idėją ar informaciją. Todėl informaciją reikia paruošti taip, kad ji būtų lengvai suprantama ir įtaigi. Seniai žinoma, kad geriausia priemonė įtaigai pagerinti – pranešimą ar pasakojimą papildyti vaizdinėmis priemonėmis. Vadinasi, jeigu naudojamos vaizdinės priemonės, pasiekiamas žymiai didesnis efektas nei be jų. Šiais laikais, pristatant savo veiklą mugėse ar parodose, jau nepakanka meniškai , patraukliai ir įdomiai apiforminti parodos stendą ir visą ekspoziciją. Juk ne visus reklamuojamus gaminius galima atsigabenti su savimi. Taip pat neįmanoma perskaityti pranešimo mokslinėje, spaudos ar gamybinėje konferencijoje, vesti kursų, paskaitų ar apginti projekto (tiek gamybinio, tiek mokslinio), nesinaudojant vaizdine medžiaga. Tam jau nebereikia rulonų juodai – baltai ar spalvingai pagamintų plakatų ar brėžinių.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!