LT   EN   RU  
2019 m. rugpjūčio 24 d., šeštadienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Technologijos
Reklama Internete

2004-06-26 | Internetas yra pats populiariausias globalus kompiuterių tinklas, jungiantis dešimtis tūkstančių mažesnių kompiuterių tinklų beveik visose pasaulio šalyse. Prisijungus į pasaulinį Interneto tinklą, galima naudotis visomis jo paslaugomis. Bendravimo būdas. Internete naudojami įvairūs bendravimo būdai: informacijos apie save pateikimas, pranešimų siuntimas, tvarkymui skirtų dokumentų perdavimas, diskusijų, naujienų grupės, elektroninis paštas, konferencijos ir kt. Bendravimas čia ypač efektyvus, nes jis vyksta pasaulio mastu ir greitai. Duomenų saugykla. WWW (World Wide Web) – pasaulinio “ voratinklio” tinklapiai, - tai unikali duomenų biblioteka. Interneto vartotojai gali naudotis milijonuose tinklo kompiuterių saugomais duomenimis. Tai tekstai, statistinių duomenų rinkiniai, taikomosios programos, paveikslėliai, diagramos, fotografijos, video bei audio klipai, daugybė informacijos apie pasaulio įmones, organizacijas, paslaugas, žmones. Elektroninės komercijos rinka. Internete galite milijonams lankytojų pateikti informaciją apie savo įmonę, prekes, paslaugas. Tai labai patogi reklamos priemonė, leidžianti be didelių sąnaudų nuolat atnaujinti ir skleisti informaciją. Yra nemažai WWW puslapių, kuriuose galima užsisakyti prekes bei už jas sumokėti kreditine kortele. Internetas tapo erdviausia pasaulyje prekių ir paslaugų pasiūlos vieta.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Reklama vakar, šiandien, rytoj

2004-06-25 | Reklamos ateitis sunkiai nusakoma. Manoma, kad jos likimui daug įtakos turės demografiniai pasikeitimai. Tipinis pirkėjas taps vyresniu ir gudresniu, pasikeis daugelis jo požiūrių ir gyvenimo stilius, išaugs technologinių naujovių supratimas, susirūpinimas socialiniais klausimais ir aplinkos problemomis. Reklama turės būti punktuali, remtis faktais ir būti pateikta tinkamiausiu momentu, kai pirkėjui reikia informacijos. Tam reikės interaktyvių kabelinių tinklų, kurie leis pirkėjui lengvai pasirinkti reklaminę žinutę pagal savo skonį. Reklamos informacija specializuosis pagal vartotojus. Visi marketingo įrankiai, nuo reklamos iki įpakavimo turės būti suorganizuoti taip, kad turininga ir įtikinanti žinutė būtų nukreipta tiesiai į auditoriją, kuriai ji skirta. 1990m. išnykus prekybiniams barjerams, susidarė didžiulė pasaulinė rinka, reklama tapo globaline. Taigi, teks vienu metu naudoti ir globalinę ir lokalinę reklamą, o pagrindiniu reklaminės strategijos uždaviniu taps reklamos standartizavimas arba specializavimas tam tikram vartotojui. Reklamai teks prisitaikyti prie tokių masinio informavimo priemonių, kurios dirbs tinkliniuose asmeninių ar laisvai prieinamų duomenų bazių režimuose.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Apsaugokite vaikus nuo „žalingo interneto“

2004-06-23 | Čia ne pasitikėjimo reikalas. Čia - kalba apie smalsumą. Tokį vaikišką smalsumą, kuris išmoko ne tik gerų dalykų, bet kartais būna ir pavojingas. Situacijų pasitaiko tikrai kurioziškų, galima sakyti – groteskiškų. Vienuolikmečiai, dvylikamečiai, trylikamečiai, kurie niekad anksčiau nepakliūdavo į bėdą, buvo pagauti tarpusavyje užsiiminėjantys seksu. Ir viso to jie išmoko internete. Jie buvo matę tūkstančius nuotraukų ir videoklipų, kuriuose mylisi poros, grupelės ir t.t. Šių vaizdų internete tokia daugybė, jog vaikai įtikėjo, jog tai normalu ir kasdieniška. Todėl jie turėjo visa tai išbandyti patys. Mūsų gyvenimas pasikeitė. Kartu su internetu į savo namus atsivedėme visą pasaulį: tiek gerą, tiek blogą ir bjaurų. Mažiau nei per vieną sekundę mes galime atsidurti bet kurioje pasaulio vietoje, jį girdėti ir matyti, kas jokiu kitu būdu, išskyrus internetą, neįmanoma. Jis turi nuostabių privalumų. Galime labai lengvai susisiekti ir bendrauti su draugais ir mylimaisiais. Turime prieigą prie informacijos. Bet užtenka nedidelės klaidos, ir galime būti užtvindyti pavojinga informacija, idėjomis, elgesiu ir netgi sugundyti mirtimi.

Lankomumo reitingasKomentarų: 1

plačiau >>

"Nintendo" grįžta į žaidimą

2004-06-21 | Dar prieš kelis mėnesius atrodė, jog kompanija "Nintendo" pasitraukė iš žaidimo. Jos pagrindinis ramstis, žaidimų pultas "GameCube", pralošinėjo "Microsoft" gaminiui "Xbox" ir kompanijai "Sony", kuri jau išstūmė "Nintendo" iš pirmųjų vietų vidaus rinkoje ir planuoja sukurti nešiojamą įrenginį, kuris mestų iššūkį "Nintendo" sistemai "Gameboy Advance". Į tai "Nintendo" atsakė sumažindama kainas. Šis žingsnis padidino "GameCube" paklausą, o jos šventinė prekyba šiemet buvo 70 proc. didesnė nei prieš metus. Ji taip pat kuria naują nešiojamą žaidimų įrenginį, kuris nėra toks modernus, kaip "Sony" ir "Microsoft" planuojami gaminiai, vis dar besiskinantys kelią žaidimų pasaulyje. "Sony" ir "Microsoft" kuria mikroprocesorius, skirtus naujos kartos žaidimų pultams. Tuo tarpu "Nintendo", atrodo, eina kita kryptimi. Vienas "Sony" aukšto rango pareigūnas neseniai pajuokavo, jog kitas "Nintendo" gaminys tikriausiai bus kortų kaladė.

Lankomumo reitingasKomentarų: 2

plačiau >>

"Nintendo" naujosios kartos žaidimų pultas pasirodys po metų ar dvejų

2004-06-21 | Japonijos vaizdo žaidimų gamintoja "Nintendo Co Ltd." pareiškė pristatysianti naujosios kartos žaidimų pultą 2005 arba 2006 metais. Ji paneigė laikraštyje pasirodžiusį pranešimą, esą ji atidės žaidimų pulto "GameCube" įpėdinio kūrimą. Verslo dienraštis "Nihon Keizai" rašė, kad "Nintendo" atidės naujosios kartos žaidimo įrenginio kūrimą. Tačiau, pasak pačios Kiote įsikūrusios kompanijos, naujosios "GameCube" versijos kūrimas vyksta kaip ir planuota. "Kitos kompanijos neturėtų pristatyti naujosios kartos žaidimų pultų anksčiau nei 2005 metų pabaigoje ar 2006 metais, - pareiškė "Nintendo" atstovas Jasuhiras Minagava. - Mūsų įrenginys bus baigtas tuo pačiu metu, kaip ir kitų kompanijų naujieji žaidimų pultai".

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Britų žaidimų kūrėja "Bright Things" pasirašė sutartį dėl televizijos BBC personažų

2004-06-21 | Didžiosios Britanijos įmonė "Bright Things", gaminanti vaikams skirtus žaidimų pultus, pasirašė susitarimą su žiniasklaidos bendrove "BBC Worldwide", pagal kurį interaktyviuosiuose žaidimuose naudos teletabius (Teletubbies), tvynius (Tweenies) ir kitus BBC personažus. "Šiuo susitarimu galėsime savo platformoje naudoti kai kuriuos mylimiausius vaikų prekės ženklus", - sakė "Bright Things" leidybos direktorius Metjus Timsas. Somersete, Vakarų Anglijoje, įsikūrusią "Bright Things" įkūrė Džonas Kavanahas ir Dominikas Vytlis, kurie abu anksčiau dirbo "Lara Croft" žaidimų kūrėjoje "Eidos".

Lankomumo reitingasKomentarų: 6

plačiau >>

Kinijos interneto žaidimų rinkoje siautėja piratai

2004-06-21 | Programinės įrangos piratai siautėja sparčiai augančioje Kinijos interneto žaidimų rinkoje, nemokamai siūlydami tokius pačius žaidimus ir apsunkindami planuojamą bendrovių, kurios ilgą laiką laikytos nepažeidžiamomis piratų atžvilgiu, listingavimą biržoje "Nasdaq". Pakanka apsilankyti Pekino interneto kavinėse, kad pamatytumėte daugybę prie kompiuterių palinkusių žaidimų mėgėjų, kurie stiklinėmis akimis kovoja su įsivaizduojamais priešais ir dažniausiai už šią pramogą nemoka. "Tiesiogine prasme yra šimtai, o galbūt netgi tūkstančiai privačių tarnybinių stočių, kurių dėka savo mėgstamiausius žaidimus galiu žaisti nemokamai, - sakė 28 metų tarnautojas Vangas Rui, kuris interneto žaidimus žaidžia nuo jų pasirodymo Kinijoje prieš penkerius metus. - Taip pat žaidžia ir visi mano interneto draugai. Manome, kad mokėti - nemadinga".

Lankomumo reitingasKomentarų: 5

plačiau >>

Kompiuterių žaidėjai "sensta"

2004-06-21 | Amerikiečių kompanija "Entertainment Software Association" atliko kompiuterinių žaidimų rinkos tyrimą, kuris paneigė stereotipą, esą vidutinis statistinis kompiuterinių žaidimų mėgėjas yra paauglys su riedlente. Pasirodo, vidutinis žaidimų mėgėjų amžius – apie 29 metus, o žaidimus perkančių asmenų vidutinis amžius – net 36 metai. Beje, kompiuteriniai žaidimai nėra grynai vyriškas "darbas": vyrai sudaro tik 59 proc. žaidėjų auditorijos. 52 proc. apklaustųjų mieliau renkasi žaidimus, nei televizoriaus žiūrėjimą, o 48 proc. – mieliau nei ėjimą į kiną. Nenumaldomai auga ir kolektyvinių interneto žaidimų populiarumas: šiemet jau 43 proc. respondentų jiems skyrė daugiau nei valandą per savaitę. Prieš porą metų tokių žaidėjų buvo 31 proc.

Lankomumo reitingasKomentarų: 9

plačiau >>

Informacijos paieška

2004-03-19 | Pradėjęs 1991-aisiais kaip CERN bendro naudojimo dokumentų apie branduolinę fiziką sistema, WWW virto begaliniu informacijos vandenynu su asmeninėmis svetainėmis, elektroninėmis bibliotekomis, menamos tikrovės (virtualiais) muziejais, gaminių, prekių ir paslaugų katalogais, vyriausybinių organizacijų žiniomis, mokslinių tyrimų ataskaitomis, straipsniais ir apžvalgomis, failų (FTP), naujienų ("Usenet") ir el. pašto stotimis. Kai kurios apžvalgos teigia, kad šiuo metu yra apie 150 mln. WWW puslapių ir jų skaičius padvigubėja kas 4 mėnesiai (tik aš nežinau, ar teikiant tuos skaičius atsižvelgiama į "mirusius" puslapius, nes paieškos sistemų atsakymuose sutinku nepaprastai daug nuorodų į neegzistuojančius puslapius. Mažai žinoma apie komercinių paieškos sistemų architektūrą, informacijos apdorojimo metodus ir užklausų vykdymo strategijas. Toks "nuosavybės" detalių slėpimas padėjo atsirasti požiūriui, kad paieškos sistemos turi daugiau mistikos, nei racionalaus prado. Kaip klajoti šiame informacijos Voratinklyje? Vienas iš būdų - į ten pasiųsti "robotą" (valkatą, bastūną, kirminą, vorą ar "informatorių"). Šis programinės įrangos gaminys gauna užklausą ir sistemingai peržiūri Voratinklį, ieškodamas užklausą tenkinančių dokumentų, jiems priskirdamas tinkamumo įverčius, ir pateikia surūšiuotą nuorodų sąrašą. Tačiau dėl Voratinklio apimties ir jo plėtimosi tempų, šis metodas nėra praktiškas kiekvienai užklausai.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

"Langas į ateitį" ir VRM įsteigė 100 nemokamų interneto centrų Lietuvoje

2004-01-28 | Vidaus reikalų ministerija ir verslo paramos informacinės visuomenės plėtrai aljansas "Langas į ateitį" Lietuvoje pernai įsteigė dar 100 nemokamų interneto centrų. Šią žinią antradienį Vilniuje žurnalistams paskelbęs vidaus reikalų ministras Virgilijus Bulovas teigė, jog steigdami tokius interneto centrus šioje srityje mažiname skirtumą tarp Lietuvos ir Europos Sąjungos daugumos šalių. Premjero patarėjas Renaldas Gudauskas pažymėjo, kad sparti interneto plėtra Lietuvoje sudaro sąlygas teikti daugiau viešųjų elektroninių valdžios institucijų paslaugų, prieinamų ir didžiausiuose šalies miestuose, ir atokiuose kaimuose. "Langas į ateitį" direktorė Loreta Križinauskienė minėjo, kad pagal bendrą "Langas į ateitį" ir VRM projektą įsteigti interneto centrai įsikūrė 44 bibliotekose, 10 "Lietuvos pašto" skyrių, 8 seniūnijose, 23 prekybos tinklo "SIMAS" taškuose ir 15 įvairių organizacijų. Šis projektas įgyvendintas pagal sutartį, pasirašytą 2002 m. gruodį ir numatančią šalies verslo lyderių įsteigtos asociacijos ir Vyriausybės bendrą veiklą steigiant viešuosius interneto prieigos centrus.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!