LT   EN   RU  
2019 m. birželio 25 d., antradienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Technologijos
Mokėjimas už paspaudimus - interneto reklamos penicilinas?

2003-09-30 | Tai, ką interneto reklamoje vadiname mokėjimu už veiksmą ("pay for performance"), o mokėjimas už paspaudimus ir yra vienas tokių veiksmų, daug tiksliau būtų galima apibūdinti kaip "mokėjimą už kažkokį veiksmą, kuris, mūsų manymu, gali būti tiesiogine priežastimi, susiejančią reklamos parodymą su produkto įsigijimu". Nors taip neatrodo, bet šių apibūdinimų skirtumas yra didžiulis, ir tai sukuria sistemines, ilgalaikes problemas tiek pardavėjams, tiek reklamos užsakovams internete. Kaip reklamos industrijos atstovai, privalome mokėjimus už veiksmą įstatyti į tokias sąlygas, kad išsaugotume šio reklamos vertinimo būdo privalumus, kuriuos gali gauti rinkos dalyviai.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Reklama internete: Lenkijos pamokos

2003-09-30 | "Internet Advertising Bureau Polska" prognozuoja, kad šiais metais interneto reklamos pardavimai kaimyninėje Lenkijoje pasieks 38 mln. PLN. Pas pietinius kaimynus reklama internete tampa įdomiu segmentu, kuriame kristalizuojasi ir pirmieji specifiniai verslo dėsniai. Nors, lapkričio mėnesio duomenimis, reklama Lenkijoje internete sudarė vos 0,81% visos reklamos rinkos, tačiau ji dinamiškai auga (Lenkijoje šiuo metu yra per 5 mln. interneto vartotojų), ji bręsta ir sensta (internetas jau tikrai nebelaikomas "žaisliuku jaunimui").

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Čekijoje el. reklama išaugo trečdaliu

2003-09-30 | Čekijos interneto reklamos rinka per 2002 m. išaugo daugiau nei 30 proc. ir pasiekė 320 mln. CZK, pranešė šalies interneto leidėjų asociacija SVIT. SVIT duomenimis, internetas yra sparčiausiai auganti reklamos rinkos dalis šalyje, šiais metais elektroninės reklamos apimtys Čekijoje turėtų išaugti dar penktadaliu. Analitikai išskiria padidėjusį žiniasklaidos planavimo agentūrų užsakymų skaičių bei aktyvumą interneto reklamos segmente, vienok daugiausiai reklamos ir toliau užsako patys klientai bei visas paslaugas teikiančios interneto agentūros.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Išdalinti interneto reklamos “olimpiniai medaliai”

2003-09-30 | Penktajame tarptautiniame reklamos festivalyje Kanuose išdalinti tradiciniai “Liūtai” (“Cannes Lions”). Nemažai dėmesio šiais metais susilaukė ir interneto reklamos kategorija “Cyber Lions”. Daugiausiai “kyberliūtų” – dešimt – šiais metais iškovojo JAV kompanijos, šešis – Brazilijos ir keturis – Didžiosios Britanijos reklamos agentūros. Tačiau apžvalgininkai pabrėžia, kad šiais metais buvo suteikta daug mažiau “auksinių” apdovanojimų. Jau tampa stebėtina tradicija tai, kad daugelyje apdovanojimų kategorijų nugali įvairiose šalyse sukurta sportinių batelių “Nike” reklama. Ir tarp reklaminių interneto tinklapių šiais metais “Grand Prix” laimėjo Danijos agentūros “Framfab” sukurtas “Panna Ko” puslapis. Jame “flash” technologijų pagalba pasakojama apie Amsterdame vykstantį kasmetinį “Panna” futbolo triukų turnyrą.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Baltarusijoje sukurtas "aliarmo mygtukas" mobiliajam telefonui

2003-09-30 | Baltarusijoje sukonstruotas specialus įrenginys, leidžiantis išsikviesti skubią pagalbą paspaudus į mobilųjį telefoną įmontuotą ypatingą mygtuką. Įtaisas, kaip pranešė susivienijimo "Apsauga" prie Baltarusijos vidaus reikalų ministerijos techninių priemonių valdybos viršininkas Michailas Kovaliovas, montuojamas į specialų mobilųjį telefoną. Paspaudus mygtuką, signalas apie žmogaus buvimo vietą palydoviniu ryšiu perduodamas į "Apsaugos" susivienijimo operatoriaus pultą ir į vietą iškart išvyksta milicijos darbuotojai.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

"Nokia" tebeprognozuoja pasaulinės mobiliųjų telefonų rinkos spartų augimą

2003-09-30 | Verslo dienraščio "Financial Times" teigimu, didžiausia pasaulyje mobiliųjų telefonų gamintoja - Suomijos bendrovė "Nokia" dar kartą pakartojo savo optimistišką prognozę, jog šiais metais pasauliniai mobiliojo ryšio priemonių pardavimai turėtų padidėti 10 proc. Be to, suomiai nuramino investuotojus, teigdami, kad sunkumų patiriantis jų ryšio tinklų padalinys turėtų įvykdyti šiemet iškeltus užimamos rinkos dalies didinimo tikslus. Pranešimas, kurį "Nokia" išplatino kartu su atnaujinta pusmečio strategija, buvo optimistiškas, nors dar antradienį bendrovė įspėjo apie mažesnius nei tikėtasi antrojo ketvirčio pardavimus. Šią savaitę niūrias prognozes skelbė ir antra didžiausia pasaulyje sektoriaus gamintoja - Jungtinių Valstijų "Motorola".

Lankomumo reitingas

plačiau >>

"Nokia" sprendimas leido bendrovei "TeliaSonera" pristatyti visos Skandinavijos MMS paslaugas

2003-09-30 | Suomijos telekomunikacijų milžinė "Nokia" pranešė tiekianti centralizuotą daugialypės terpės žinučių siuntimo sistemą (MMS) ryšių operatorės "TeliaSonera" tinklams Danijoje, Suomijoje, Norvegijoje ir Švedijoje. Vieninga "Nokia" sistema pakeičia atskirose regiono šalyse naudotus skirtingus MMS sprendimus.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Japonijoje bandomos jau ketvirtosios kartos bevielio ryšio sistemos

2003-09-30 | Japonijos korporacija "NTT DoCoMo" ketvirtadienį pirmoji pasaulyje gavo licenciją ketvirtosios kartos bevielio ryšio sistemos bandymui. Didžioji dalis iš daugiau kaip milijardo pasaulyje naudojamų bevielio ryšio telefonų priklauso antrajai bevielio ryšio technologijos kartai, įskaitant ir Europos GSM standartą. Trečiosios kartos diegimas šiuo metu tik pradedamas, ir kol kas tik techniškai pažangiausiose pasaulio valstybėse. Japonijos korporacijos prognozėmis, ketvirtosios kartos technologijos diegimas gali būti pradėtas 2010 metais.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Paryžius taps bevielio ryšio sostine

2003-09-30 | "Cisco" patvirtino kartu su Paryžiaus transporto valdyba rengianti bevielio ryšio vietinių tinklų (WLAN) diegimo metro stotyse projektą. Pagal jį daugumoje Paryžiaus metro stočių bus įrengtos "Wi-Fi" įrangos antenos, užtikrinančios bevielį ryšį 100 metrų spinduliu nuo stoties. Tai "Cisco" atsakas į "Intel" iniciatyvą - ši kompanija pasišovė įrengti viešojo naudojimosi WLAN tinklus Paryžiaus viešbučiuose, baruose ir restoranuose. Metro stotys Paryžiuje viena nuo kitos yra vidutiniškai per 550 metrų, o tai reiškia, kad jose įdiegus WLAN, bevielio ryšio aprėptis apims kone visą miestą. Bazinės WLAN stotys tarpusavyje bus sujungtos beveik 40 tūkstančių kilometrų ilgio šviesolaidžiais.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Ar prigis GPS implantai?

2003-09-30 | "Applied Digital Solutions" pristatytas implantuojamo GPS įrenginio prototipas yra disko formos ir dydžiu primena įprastą širdies stimuliatorių. Jo skersmuo - 6,35 cm, storis - 1,27 cm. Prietaisas turi miniatiūrinę anteną, kuri gali priimti GPS sistemos palydovų signalus. Pasak kompanijos atstovų, pirmieji tokio implanto bandymai buvo sėkmingi, nors nedetalizuojama, ar jo veikimas buvo tikrintas toje aplinkoje, kuriai jis skirtas, t.y. žmogaus organizme. Įrenginio maitinimo šaltinis pagrįstas elektros indukcija -jį galima įkrauti iš išorės. "Applied Digital Solutions" tikisi dar iki šių metų pabaigos sumažinti implanto dydį mažiausiai perpus. Į jį turėtų būti įdiegtas ir mobiliojo ryšio modulis, kurio dėka žmogaus buvimo vietos koordinates būtų galima pranešti kitiems.

Lankomumo reitingasKomentarų: 2

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!