LT   EN   RU  
2021 m. birželio 15 d., antradienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Vyriški kvepalai
Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (11 dalis) DKNY

2009-06-15 | Ką tik iš Niujorko. Vyrams skirtuose Be Delicious susilieja gamtos primityvumas ir didmiesčio rafinuotumas – juntamas rasotos žalumos, medienos, obuolių ir svaigus kavos dvelksmas. Šis absoliučiai vyriškas kvapas sukurtas šiuolaikiškam vyrui – veržliam ir pakilios nuotaikos, tačiau kupinam geismo ir teikiančiam daug vilčių. Vyriški DKNY Be Delicious kviečia Jus atsikąsti sultingą gyvenimo kąsnį. DONNA KARAN gimė 1948 metų spalio 2 dieną Manheteno pakraštyje. Jos tėvas buvo siuvėjas, o motina Helen dirbo manekene, todėl Donnai mados pasaulis buvo savaime suprantamas. Dar būdama mergaitė ji pradėjo piešti ištisas kolekcijas. Tai buvo jos mėgstamas žaidimas. 1985 metų rudenį, po pirmosios DONNA KARAN kolekcijos pristatymo spauda ir pirkėjai buvo vieningi – Donna Karan ryžtingai žengia į Mados istoriją siūlydama galingą, švarų ir novatorišką požiūrį. „DONNA KARAN COLLECTION“ tapo Amerikos bestseleriu. Vos per kelis metus iš nedidelės atelje namų svetainėje, kuri buvo perdaryta į cechą, Donnos pirmagimis virto į visame pasaulyje žinomą "DONNA KARAN NEW YORK COMPANY“.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (52 dalis) Yves Saint Lauren

2009-06-15 | Išskirtinis kvapas Opium skirtas romantiškiems, bet kartu ir dalykiškiems vyrams. Tai nepaprastas kvapas, sukeliantis emocijų audrą ir apimantis daug kraštutinumų: jis stiprus ir švelnus, gaivus ir šiltas. Kvapas Opium atspindi Rytų dvasią, jėgą ir paslaptingumą. Žavi savo sudedamųjų dalių deriniu. 2006 m. pristatyti L'Homme apgaubia įspūdingu sodriu kvapu, supintu iš žavaus geismą žadinančio ir ilgai išliekančio medienos dvelksmo bei rafinuotumo suteikiančio žibuoklių lapų ir bazilikų žiedų aromato. Pipirai, ambra ir muskusas L'Homme kvapui suteikia „aštrumo". Kvepalus Jazz mados namai YVES SAINT LAURENT pristatė 1988 m., ir jie vis dar labai populiarūs. Juos perka daugybė vyrų, ir jie tapo labiausiai per Kalėdas perkamais kvepalais. Jazz kvapas gaivus ir lengvas, todėl tinka kvėpintis tiek dieną, tiek vakare – tai išties universalūs kvepalai. Yves Saint Laurent Kouros - Kouros reiškia senovės Graikijos statulą, simbolizuojančią jaunuolį. Tai simbolis tobulybės, jėgos, kūno ir sielos grožio. Toks yra „Kouros" vyras. 1981 m. sukurtas kvapas Kouros yra tiesiog nepamirštamas ir nepakeičiamas. Kouros - tai tarsi vyriškumo triumfas, stiprus ir ryškus aromatas, skirtas šiuolaikiškam širdžių užkariautojui. Yves Henri Donat Mathieu Saint Laurent – tai nepaprastas dizaineris, o genijus turintis elegantišką širdį. Jis gimė 1936 m. rugpjūčio 1 d. Orane, prancūziškajame Alžyre, aristokratiškos kilmės, vietinės gražuolės ir prancūzo, kino teatrų savininko, šeimoje. Yves Saint Laurent šuolis į mados pasaulį buvo nįtikėtinai greitas. Dar būdamas septyniolikos prestižiniame madų konkurse laimėjo pirmąjį savo prizą už juodos kokteilių suknelės modelį. Tuomet jį ir pastebėjo "Vogue" leidėjas Michelis de Brunhoffas, kuris pristatė jaunuolį Chrisitianui Diorui (Chrisitian Dior). Nuo 1955 m. Yves Saint Laurent tampa Christian Dior padėjėju, o po Ch. Dioro mirties 1957 m. jis paskiriamas kompanijos „Dior“ meno direktoriumi. 1958 m. parodęs savo pirmąją kolekciją, Yves Saint Laurent sulaukė didelio pasisekimo. Pierre’u Bergč Yves’o draugas pasiūlė dizaineriui kurti kolekcijas, pažymėtas prekės ženklu YSL, ir atidaryti taip pavadintus mados namus. Būtent savo draugo paskatintas 1961 m. kartu su juo atidaro "Yves Saint Laurent" mados namus. Yves Saint Laurent labai gerbė savo profesiją, savo karjerą vertino kaip kovą už eleganciją. Per savo veiklos metus mados pasaulio legenda tapęs dizaineris sukūrė daugiau kaip 4 tūkst. modelių, o 1964 m. pasirodo ir pirmieji kvepalai YSL. Sakoma, kad moterys turi būti dėkingos Coco Chanel už laisvę, o Yves Saint Laurent – už stiprybę. Nuo 1970 m. dizaineris pradėjo kurti madingus kasdienius drabužius ("pret-a-porte"), tapo mados karaliumi, draugavo su viso pasaulio įžymybėmis. Nepaisant to, dizaineris nuolat kartojo, kad gražiausias moters drabužis yra vyro, kuris ją apkabina, rankos. 2002 m. sausį Yves Saint Laurent paskelbė apie savo pasitraukimą iš mados pasaulio, buvo parodyti paskutiniai dizainerio modeliai.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (51 dalis) Watt

2009-06-15 | Įkvėptas galingos idėjos sujungti meną ir kvepalus Jean'as Pierre'as Grivory įkūrė kompaniją „Cofinluxe", kuri apjungia meno, mados ir tapybos sritis. Kvapas Watt Blue – gaivus, tonizuojantis aromatas šiuolaikiškam ir kupinam energijos vyrui. „Watt Blue" vyras - siekiantis užsibrėžto tikslo, pasitikintis savimi ir žinantis visas naujausias mados tendencijas. Nebijodamas pasirodyti keistu jis pats kuria savitą stilių, kuris tampa pavyzdžiu kitiems. Prekės ženklas „Watt“ priklauso kompanijai „Cofinluxe“, kurią įkūrė Jean Pierre Grivory įkvėptas galingos idėjos sujungti meną ir kvepalus. Ši kompanija garsėja tokiais prekės ženklais kaip „Salvador Dali“, „Morgan“, „Charriol“. Be šių prekės ženklų tarptautinę šlovę pelniusi kompanija „Cofinluxe“ pristatė keturias kvapų linijas, įkvėptas kasdieninio gyvenimo: CAFE (1979), TAXI (1984), THE (1984), WATT (1991). Šios kvepalų linijos kartu ir kvapai „Watt“ atspindi Jean Pierre Grivory siekį sukurti universalius ir visiems prieinamus kvepalus.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (50 dalis) Viktor & Rolf

2009-06-15 | Pirmieji mados namų VIKTOR & ROLF sukurti vyriški kvepalai Antidote – tai magiškas eliksyras, paverčiantis neigiamus dalykus teigiamais, atnešantis džiaugsmą, meilę ir sėkmę. Tarsi į smokingo atlapą įsegta reta gėlė Antidote išreiškia klasikinę vyrų eleganciją ir rafinuotumą. Antidote pelnė prestižinį kvepalų pasaulio Oskarui prilygstantį FiFi apdovanojimą – metų vyriškų kvepalų vardą, taip pat buvo apdovanoti už geriausią vyriškų kvepalų pakuotę. Olandų dizainerių duetas VIKTOR & ROLF (Victoras Horstingas ir Rolfas Snoerenas) priskiriamas išradingiausiems jaunimo mados pranašams pasaulyje. Abu 37 metų dizaineriai visada stengiasi išlaikyti vienodą įvaizdį - taip pat kerpasi plaukus, dėvi to paties stiliaus drabužius ir akinius. Viktor & Rolf moto - vengti tipiškų vyriškumo standartų. Dizainerių nuomone, vyras nebūtinai turi būti atletiškas ir atrodyti kaip karjeros laiptais sėkmingai kopiantis vadybininkas. Svarbiausia - vidinės vertybės, švelnumas ir paslaptingumas. "Mūsų mada grindžiama džentelmeno sąvoka", - teigia Rolfas. Viktor & Rolf dueto nuomone, šiuolaikinė mada nėra diktatas, tik laisvė: minčių ir saviraiškos. Visiškai nekreipiame dėmesio į tendencijas - tai mūsų nedomina. Mėginame kurti amžinąją madą.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (49 dalis) Van Cleef & Arpels

2009-06-15 | Kokia dovana geriausia vyrui, kuris žadina geismą, kursto jausmus ir nepaprastai traukia? Norisi jam padovanoti visą savo švelnumą, milijoną bučinių... ir kvepalus Van Cleef & Arpels TSAR, kurių aromatas tiesiog sustiprins mylinčio gyvenimą, kupino naujų idėjų ir staigmenų vyro žavesį.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (48 dalis) Valentino

2009-06-15 | Naujas, ryškus, seksualus kvapas Valentino V sukurtas šių laikų kazanovai, moterų širdžių užkariautojui, sugebančiam sužavėti akimirksniu. Šio kvapo savininkas išmano viliojimo meną ir mėgaujasi sėkme. Raudona spalva tarsi dizainerio Valentino Garavani vizitinė kortelė: kiekvienos kolekcijos pristatymo pabaigoje ant podiumo pasirodo modelis vilkintis raudonos spalvos suknelę. „Raudona - gražiausia spalva. Ji tinka kiekvienai moteriai. Raudona spalva turi daugiau kaip 30 įvairių atspalvių“ – tikina dizaineris. Valentino Garavani logotipas „V“ žinomas visame pasaulyje. Šio dizainerio išskirtinius drabužius vilkėjo tokios legendinės moterys, kaip Jackline Kennedy, Farah Diba ir Elizabeth Taylor. Valentino Garavani gimė 1932 m. Milane. Dar mokykloje išryškėjo dizainerio talentas ir artistiškumas bei susidomėjimas mada. Jaunasis Valentino Garavani anksti suprato savo pašaukimą ir ėmė mokytis dizaino paslapčių bei prancūzų kalbos. Pirmą žingsnį svajonės išsipildymo link būsimasis dizaineris žengė septyniolikos metų, kai persikėlė gyventi į mados sostinę Paryžių. Po kelerių metų darbo mados namuose „Jean Desses“ ir mados namuose „Guy Laroche“ Valentino 1960 m. pradžioje Romoje atidarė savo ateljė. Pirmasis drabužių kolekcijos pristatymas įvyko „Pitti Palace“ ir tapo atradimu mados žinovams – netrukus jaunasis dizaineris sulaukė gausybės užsakymų iš užsienio. Spauda priėmė naują žvaigždę su džiaugsmu ir susižavėjimu. Garsi Valentino Garavani „Balta kolekcija“ („White Collection") išvydo pasaulį 1967 m. kartu su legendiniu logotipu „V“. Baltos mini suknelės, sukurtos specialiai Jackline Kennedy vestuvėms, nuotrauka buvo išspausdinta daugelyje pasaulio žurnalų, ir padėjo Valentino išgarsėti. 1978 m. dizaineris išleido savo kvepalus, kurių pristatymas įvyko Paryžiuje, o žvaigždė Michail Baryshnikov per kvepalų pristatymą sušoko epizodą iš P. Čaikovskio operos „Pikų dama“.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (47 dalis) Usher

2009-06-15 | Tai pirmasis vyrams skirtas amerikiečių žvaigždės Usher kvapas. Skirtas stilingam, šiuolaikiškam, bet kartu ir klasiką mėgstančiam vyrui, kaip ir pats Usher. „Usher for Men" puikiai tiks tiek vyrui vilkinčiam smokingą, tiek ir madingą odinį švarką. Usheris taip pat sukūrė derantį kvapą moterims. Jei norite, kad jūsų ir jūsų antrosios pusės kvepalai derėtų – pasitikėkite Usheriu. Usher Raymond gimė 1978 m. Tenesyje. Dainuoti pradėjo dar vaikystėje bažnytiniame chore. Usher pirmoji sėkmė aplankė, kai jam buvo 14 metų. Usher talentą pastebėjo kompanijos „La Face Records“ atstovai ir pasiūlė jam pasirašyti kontraktą. Debiutinis Usher albumas pasirodė 1994 m. Daina pavadinimu „Think Of You“ sulaukė didžiausio gerbėjų dėmesio ir netrukus tapo hitu. Antrasis albumas pavadinimu „My Way“ pasaulį išvydo 1997 m. ir sulaukė pripažinimo. Nuo to momento, kai radijo stotys ėmė groti Usher singlą „You Make Me Wanna“, tapo aišku, kad sužibo nauja amerikietiško R&B žvaigždė. Usher balsas skambėjo „Coca Cola“ reklamoje bei filmo „Jason's Lyric“ garso takelyje, kuriam, pasivadinęs Black Men United, atliko dainą „U Will Know“. 2004 m. pradžioje pasaulį išvydo singlas „Yeah“ - bendras darbas Usher, Lil Jon ir Ludacris, kurį drąsiai galima pavadinti viena iš geriausių 2004 m. dainų. Pirmieji Usher kvepalai buvo pristatyti 2007 m. Moterims skirti kvepalai sukurti vyro, kuris žino, kaip elgtis su moterimis ir koks kvapas yra seksualus. „Usher for Women“ sudėtyje yra raudonųjų serbentų, rožinių frezijų, obuolių su egzotiška frangipani gėle, abrikoso nektaro, jazmino žiedų ir aistringo rožių aromato. Usheris taip pat sukūrė derantį kvapą vyrams. Jei norite, kad jūsų ir jūsų antrosios pusės kvepalai derėtų – pasitikėkite Usheriu. Artimiausiu metu Usher žada savo gerbėjus pradžiuginti naujais kvepalais – „UR for Men“ ir „UR for Women“. „Aš noriu, kad, šie kvepalai atspindėtų mano asmenybę, koks aš esu ir kokiu tapau, kaip ir mano paskutinis muzikinis albumas“, - sako Usher. „Nuo to momento, kai buvo pristatyti mano pirmieji kvepalai „Usher He“ ir Usher She“, aš pasikeičiau ir noriu savo gerbėjus pradžiuginti kažkuo ypatingu“, - teigia Usher.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (46 dalis) Trussardi

2009-06-15 | Aštrūs kampai, plačios linijos, oranžinės spalvos dygsniai... Kvepalų Trussardi Jeans buteliukas primena klasikinę džinsų kišenę. Lengvas, kupinas energijos, stiprus ir elegantiškas – toks yra Trussardi Jeans aromatas. Galima teigti, kad mados namų Trussardi istorija prasidėjo dar 1910 m., kai Dante Trussardi įkūrė įmonę, o jo gaminamos pirštinės dėl kokybiškai išdirbtos odos labai greitai tapo populiarios visame pasaulyje. Nuo 1970 m. po dėdės ir tėvo mirties kompanijai „Trussardi“ pradėjo vadovauti Nikola Trussardi, universitete studijavęs ekonomiką. Būtent jis nusprendė plėsti kompaniją ir neatsilikti nuo konkurentų. Nikola Trussardi įsigijo odos išdirbimo gamyklą ir ėmė studijuoti naujausius odos išdirbimo būdus. Nuo 1973 m. kompanija „Trussardi“ pristatė naują kolekciją dirbinių iš odos, pažymėtą prekės ženklu „Trussardi“. Kompanijos simboliu buvo pasirinktas kurtų veislės šuo, kuris tarsi simbolizuoja dinamiškumą. Lotyniškas posakis „Nešuosi viską, kas mano“ puikiai tiko kompanijos „Trussardi“ sukurtoms daugiafunkcinėms rankinėms apibūdinti, nes jose greta asmeninių daiktų užteko vietos telefonui, dokumentams ir kompiuteriui. Greita sėkmė pirmosios kolekcijos Nikola Trussardi paskatino išplėsti gaminių asortimentą. Taip pasirodė kompanijos „Trussardi“ gaminami skėčiai, diržai, batai ir net drabužiai. 1983 m. pirmą kartą kompanija „Trussardi“ pristatė moteriškų drabužių kolekcijas. 1986 m. išleidžiama linija „Trussardi Action“, 1988 m. – „Trussardi Jeans“, o 1989 m. – „Trussardi Sport“. Pirmieji kompanijos „Trussardi“ kvepalai pasirodė 1990 m. Staigi ir tragiška Nicola Trussardi mirtis sukrėtė ne tik mados, bet ir kultūros pasaulį, nes ši asmenybė pasauliui įrodė, kad beveik visada komercinė mada ir dvasinė kultūra gali būti kaip vienas riešutas. Po Nikola Trussardi žūties autokatastrofoje 1999 m. mados imperijos vairą perėmė Beatrice ir Francesco Trussardi, kurie nesulaukę nė trisdešimties, per vieną naktį tapo suaugę. Jų rankose atsidūrė ne tik pusės milijardo dolerių apyvartos kapitalas, bet ir idėjų bankas, kuriam puikiai vadovavo jų tėvas Nicola Trussardi.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (45 dalis) Thierry Mugler

2009-06-15 | Kvapas B-Men tarsi naujas Thierry Mugler sukurtas komiksų superherojus. „Iš tiesų komiksai mane visada žavėjo ypatinga galimybe persikelti į neegzistuojantį, sukurtą pasaulį", - teigia Thierry Mugler. Komiksų estetikos pagrindu buvo sukurta ir Thierry Mugler kvapo B-Men reklamos kampanija. Kvapas B-Men skirtas šių laikų herojui, stipriam, drąsiam, siekiančiam užsibrėžto tikslo, bet tuo pat metu jausmingam bei seksualiam vyrui. Thierry Mugler‘is tikriausiai vienintelis dizaineris, teigiantis, kad jam nereikia įkvėpimo šaltinio, nes „Intelektas – pagrindinis išraiškos tarnas“. Thierry Mugler‘is gimė 1948 m. Pracūzijoje. Dizainerio profesijos pasirinkimą įtakojo tai, kad nuo vaikystės Thierry Mugler‘is šoko baletą, o sulaukęs devyniolikos metų ėmė mokytis dekoratyvinių menų mokykloje, kurioje daugiau sužinojo apie dizainą. Vėliau Thierry Mugler‘io karjera klostėsi, kaip ir daugelio žymių dizainerių. 1968 m. jis pradėjo dirbti didelėje parduotuvėje „Gudule“ (Paryžiuje) ir tuo pat metu žinių sėmėsi iš žinomų Paryžiaus, Milano ir Londono dizainerių. Thierry Mugler‘is daug keliavo, bet 1971 m. sugrįžo į Paryžių pasiryžęs pristatyti savo pirmąją kolekciją pavadinimu „Café de Paris“. Žymius kvepalus „Angel“, kurie iki šių dienų pripažįstami pasaulinės parfumerijos klasika, Thierry Mugler‘is sukūrė 1992 m. Kvepalų „Angel“ neįmanoma supainioti su jokiais kitais kvepalais ir netgi, daugelio manymu, jie turi nepaprastų ir mistiškų galių. Dizaineriui Thierry Mugler šis parfumerijos šedevras tapo tarsi jo filosofijos išraiška. Thierry Mugler kvepalus „Angel“ lydėjo nepaprasta sėkmė ir dizaineris ilgą laiko tarpą nekūrė naujų kvapų, o tik pristatydavo naujas garsiųjų kvepalų „Angel“ interpretacijas. Tik 2005 m. buvo išleistas naujas kvapas „Alien“, kurio pavadinimas taip pat atspindini dizainerio Thierry Mugler filosofiją – „kitas“, „svetimšalis“, „kitoks“ - dizaineris, pralenkiantis, paneigiantis, ir tuo pačiu atspindintis šiuolaikinę madą.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (44 dalis) Sean John

2009-06-15 | Jausmus žadinantys Unforgivable sukurti aistringam ir savitam vyrui. Kerintis nepamirštamas jų kvapas tarsi byloja: būk seksualus, būk išskirtinis, būk aistringas. Unforgivable ne tik pabrėžia vyriškumą, bet ir suteikia prašmatnumo. Garsus hip-hop‘o pasaulio atstovas – atlikėjas ir prodiuseris, gana sėkmingas verslininkas Sean‘as Kombs‘as, taip pat žinomas, kaip Puff Daddy, o vėliau pakeitęs savo slapyvardį į P. Diddy, gimė 1970 m. Harleme. Jis niekada neabejojo savo projektų sėkme ir dabar yra žinomas ne tik kaip atlikėjas, bet ir kaip prekės ženklo „Sean John“ savininkas. 1998 m. jis pradėjo kurti vyriškų drabužių linijas, o „Sean John Combs“ – taip pavadinta drabužių linija, nominuota apdovanojimui už geriausią dizaino idėją. „Jeigu kažkas vilkės sportinį kostiumą, aš noriu, kad net už trijų rajonų matytųsi, kad tai čempiono kostiumas“ – sako Sean‘as Kombs‘as. 2006 m. jis sukūrė ir pristatė vyriškus kvepalus „Unforigivable“, kurie per neįtikėtinai trumpą laiką tapo žinomi ir populiarūs. Sean‘as Kombs‘as teigia, kad kvepalai „Unforigivable“ idealiai atspindi prekės ženklo „Sean John“ energiją, seksualumą ir eleganciją. „Tuomet, kai mes nusprendėme sukurti kvepalus, aš norėjau sukelti revoliuciją parfumerijos pasaulyje. Aš norėjau sukurti tokį kvapą, įpakavimą ir reklamą, kokių dar nebuvo. Aš pasiklioviau savo dizainerio bei atlikėjo patirtimis ir pristačiau kvepalus „Unforigivable“ kaip muzikinį albumą. Ir štai mes sukūrėme tikrą hitą!” – sako Sean‘as Kombs‘as.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!