LT   EN   RU  
2021 m. birželio 15 d., antradienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
Akimirkos sentencija
"Kaip meilė gyvenimui iš esmės yra tik mirties baimė, taip žmonių siekimas bendrauti iš tikrųjų nėra tiesioginė reikmė: jos pagrindą sudaro ne meilė draugijai, o vienatvės baimė."
A. Šopenhaueris
Draugai
Matulaičio bažnyčia
Lietuvių Tautinio Jaunimo Sąjunga
Tautinės krypties portalas
Etninės kultūros erdvė
Biržų krašto naujienos
Slaptai.lt - unikalus leidinys
Lietuvių sąjunga „Tauta ir Tėvynė“
Lietuvos žaliųjų judėjimas
Žaliosios minties laikraštis
Istorijos puslapiai
Receptai, patiekalai, kulinarija.
Skanus.lt
Reklama
  Vyriški kvepalai
Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (43 dalis) Ralph Lauren

2009-06-15 | Polo Black žavi ryškiu drąsiu šiuolaikišku kvapu. Šiuos įdomius kvepalus mados namai RALPH LAUREN sukūrė 2005 metais. Kvapas Romance – tarsi lašas romantikos šiuolaikiško vyro gyvenime, jo meilės romansas moterims. Pajuskite užburiantį pirmojo pasimatymo su kvapu Romance jaudulį. Ralphas Lipschitzas gimė 1939 m. Niujorke. Jam dar esant paaugliui, tėvas nusprendė pakeisti šeimos pavardę į amerikietiškesnę – LAUREN, kuri dabar žinoma visame pasaulyje kai kalbama apie aukščiausią madą. Baigęs mokslus ir tarnybą armijoje, Ralph’as iš karto ėmėsi veiklos, susijusios su drabužių kūrimu. Iš pradžių Ralph Lauren’as buvo prašomas susiaurinti savo kūrinius ir nuimti niekam nežinomą prekių ženklą, tačiau dizaineris griežtai atsisakė. Jo pastangos pasiteisino ir jo naujoviški kaklaraiščiai ėmė sparčiai populiarėti. Taip gimė naujas prekių ženklas – POLO. RALPH LAUREN prekės ženklas POLO tapo vienu žinomiausių ir populiariausių.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Prada

2009-06-15 | Prada atnešė į kvepalų pasaulį unikalų tradicijų ir naujovių derinį – sukūrusi vakardienos ir rytdienos kvepalus iš naujo atrado senovinį parfumerijos meną. Kvapas Prada Man – tai šiuolaikiška klasika su užuomina į tikrąjį vyriškumą. Kvapas, kurį sukurti įkvėpė praeitis ir iš jos gimstanti ateitis. Italų mados namus PRADA 1913 m. įkūrė Mario Prada, kurių pavadinimas iš pradžių buvo „Fratelli Prada“ („Broliai Prada“), o pagrindinė kompanijos veikla - aksesuarų gamyba iš odos. Mados namai Prada išgarsėjo tuomet, kai 1978 m. kompaniją paveldėjo įkūrėjo Mario Prada anūkė Miucchia Prada. Ji išplėtė gamybą ir 1985 m. pradėjo gaminti aksesuarus iš nailono, kurie tapo ypatingai populiarūs Europoje, o maža juoda rankinė buvo pripažinta bestseleriu mados pasaulyje. Po ketverių metų Miucchia Prada sukūrė rudens-žiemos drabužių kolekciją, išsiskiriančią paprastumu, elegancija ir patogumu. Ši kolekcija atkreipė kritikų dėmesį, o kolekcijos drabužių modeliai buvo išgraibstyti akimirksniu. 1992 m. mados namai Prada pristatė kolekciją pavadinimu „Miu Miu“, skirtą jaunoms merginoms. Laiku bėgant Miucchia Prada įkurė kompaniją „Prada Group“, kuriai priklausė skirtingi prekės ženklai: „Fendi“, „Helmut Lang“, „Jil Sander“ ir „Azzedine Alaia“, tačiau šiandien nuosavybės teisės į šiuos prekės ženklus yra parduotos kitiems mados namams. Pirmieji prekės ženklo „Prada“ kvepalai buvo pristatyti 2000 m. Jų tiražas buvo nedidelis ir juos galima buvo įsigyti tik Prada butikuose. Tik nuo 2004 m. pasirodžiusius kvepalus „Prada“ galima surasti ir kitose prestižinėse parduotuvėse.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (41 dalis) Police

2009-06-15 | Police Originale – tai kvapas, kuris įkvepia išsilaisvinti, judėti pirmyn ir pakeisti savo gyvenimą. Sukurtas stipriam vyrui, kuris dievina naujus potyrius ir naujus nuotykius. Šiuolaikiškas ir stiprus Police Originale aromatas dėka sudedamųjų dalių virsta nepaprastai įdomiu ir hipnotizuojančiu. Prekės ženklą „Police“ 1983 – aisiais įkūrė italų kompanija „De Rigo“, patenkanti į didžiausių akinių gamintojų trejetuką. Teigiama, kad pasirinkti būtent tokį prekės ženklo pavadinimą kompaniją „De Rigo“ įkvėpė 1980 – aisiais tarp JAV policininkų paplitęs akinių stilius. „Police“ – tai prekės ženklas, išsiskiriantis šiek tiek kandžiu ir drąsiu stiliumi, kurį pasaulyje išgarsino šiuolaikiškų ir išskirtinių formų akinių kolekcijos bei „Police“ gaminių reklaminiu veidu tapę tokios įžymybės kaip Bruce Willis, George Clooney ir David Beckham. Šiandien prekės ženklas „Police“ garsėja ne tik puikiais ir kokybiškais akiniais nuo saulės, bet ir laikrodžiais, kvepalais bei papuošalais. Kvepalai „Police“ skirti ieškantiems naujų horizontų, naujų potyrių ir naujų nuotykių.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (40 dalis) Paco Rabanne

2009-06-15 | Paco Rabanne 1 Million - milijono kvapas, uždarytas aukso luite. Tai mados pasaulio magu tituluojamo dizainerio Paco Rabanne užgaida išgauti milijono vertą ir jį įkūnijantį kvapą. „Visų civilizacijų ir religijų žmones visada viliojo ir traukė auksas. Ir šiandien auksas naudojamas daugelyje sričių, jį dažnai galima aptikti aplinkoje, kuri mus supa: architektūroje, dizaine, juvelyrikoje, drabužiuose, aksesuaruose, madoje... Auksas vertinamas visame pasaulyje, todėl neatsitiktinai kvepalų 1 Million buteliukas primena aukso luitą, šį sprendimą lėmė noras įkūnyti valdžią, turtus, prabangą ir ilgaamžiškumą", - teigia dizaineris Paco Rabanne. 1 Million – tai išskirtinis, šiuolaikiškas ir vyriškas aromatas, įkūnijantis ne tik pasakiškus turtus, bet ir milijoną stipriosios lyties troškimų, tarp jų – ir milijoną sąskaitoje, moterų dėmesį, aistrą, azartą ir sėkmę. Tarsi avantiūra, kupina netikėtų susitikimų, staigmenų ir atradimų, kvapas 1 Million traukia lyg magnetas pipirmėčių, mandarinų, cinamono, rožių, ambros ir odos kvapų deriniu. Ultraviolet skirti vyrui, kuris siekia atkleisti vyriško geismingumo esmę. Šie kvepalai išsiskiria tuo, jog jiems sukurti naudota daug neįprastų sudedamųjų dalių, tarp jų ir pilkoji ambra, specialiai sukurta mados namams PACO RABANNE. Tikrasis Paco Rabanne vardas yra Francisco Rabaneda-Cuervo. Jis gimė 1934 m. Ispanijoje, o kai jam buvo penkeri, kartu su mama persikėlė į Prancūziją. 1952 m. Paco Rabanne įstojo į Paryžiaus Nacionalinę meno mokyklą ir pasirinko architekto specialybę. Tam, kad galėtų susimokėti už mokslus, jis pradėjo kurti aksesuarus Balencigos mados namams. Vėliau išplėtė savo veiklą ir kūrė rankines, papuošalus bei diržus net ir garsiems Dior, Givenchy, Yves Saint Laurent mados namams. 1966 m. Paco Rabanne pirmą kartą šokiravo susirinkusią publiką pristatydamas metalines sukneles. Tuo metu, kai pasipuošusios damos su perlų vėriniais bei garbūs jų palydovai laukė pasirodymo, ant podiumo įžengė juodaodės manekenės apsirengusios metalinėmis suknelėmis. Publika buvo ne tik nustebinta, bet ir šokiruota, nes iki tol nieko panašaus nebuvo. Ši kolekcija Paco Rabanne atnešė pripažinimą. 1967 m. Paryžiuje jis atidarė savo mados namus. Pirmuosius kvepalus pavadinimu „Calandre“ Paco Rabanne sukūrė dar 1969 m. Nepaisant sėkmingos karjeros, 1999/2000 m. aukštosios mados rudens-žiemos kolekcija buvo paskutinė. Ją vainikavo garsių kvepalų „Ultraviolet“ pristatymas. 2000 m. Paco Rabanne pranešė, kad visam laikui pasitraukia iš aukštosios mados.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (39 dalis) Moschino

2009-06-15 | Uomo tarsi kvepiantis aksesuaras, skirtas šiuolaikiškam vyrui, kuris su amžiumi įgyja vis daugiau patirties ir atsakingai renkasi vaidmenį visuomenėje. Vyrui, kuris tiesiog kupinas energijos, gyvenimo džiaugsmo ir nuolat ieško naujų pojūčių. Dizainerio Franco Moschino provokuojantis, ironiškas stilius tapo tarsi pasipriešinimo klasikinės mados diktatui simboliu. Net ir tie kritikai, kurie manė, kad Franco Moschino sukurtų drabužių stilius yra tarsi provokacija be ateities, pripažino dizainerio išskirtinumą ir unikalumą. Franco Moschino gimė 1950 m. netoli Milano. Sulaukęs 33 metų Franco Moschino 1983 m. pristatė moteriškų drabužių kolekciją ir įregistravo savo prekės ženklą, taip prasidėjo kelias į šlovę. 1985 m. dizaineris pristatęs moteriškų drabužių kolekciją „Cheap and Chic“ privertė į madą pažvelgti kitu kampu. Nuolat kovodamas su stereotipais, nusistovėjusiomis taisyklėmis, nepakęsdamas „aklo sekimo“ mada, jis mados pasaulyje buvo pramintas „infant terrible“ („sunkus vaikas“). Pirmuosius kvepalus „Moschino“ sukūrė po dviejų metų po kolekcijos „Cheap and Chic“ pristatymo. Dizainerio kvepalai pasižymi dinamiškumu ir vos juntamu jausmingumu. Dizainerio Franco Moschino šį pasaulį paliko 1994 m., bet jo maištingas stilius išliko. Po jo mirties mados namams ėmė vadovauti Rossella Jardini, buvusi Franco Moschino partnerė. Ji išleido žymius kvepalus „The Chip and Chic“ ir kvepalus „Oh! De Moschino“, sukūrė vyrišką liniją „Uomo?“ ir sportinių drabužių liniją „Moschino Life“. 2003 m. pasirodė ir pirmieji šių mados namų laikrodžiai. Pagrindinis kompanijos Moschino šūkis, kuris išlieka aktualus ir šiandien - „Madinga – tai, kas Jums patinka“.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (38 dalis) Mont Blanc

2009-06-15 | Presence Cool – tai naujas žvilgsnis į vyriškumą. Kvapas sukurtas vyrui, kuris žavi stiprybe, protu ir ramybe. Presence Cool aromatas ne tik traukia, bet ir intriguoja bei nepaprastai pabrėžia vyriškumą. Mont Blanc – tarsi sinonimas prabangos, kokybės, meistriškumo, nesenstančio stiliaus ir elegancijos. Nepaisant plataus kompanijos „Mont Blanc“ gaminių asortimento, visų pirma „Mont Blanc“ – tai plunksnakočių ir rašiklių gamintojas, nuo kurių gamybos ir prasidėjo šios kompanijos, įkurtos 1906 m. Vokietijoje, istorija. Tuomet jos pavadinimas buvo „Simplo Filler Pen Company“, kurią įkūrė inžinierius Eberstein‘as. Kompanijos finansinė padėtis palaipsniui sunkėjo, ir Eberstein‘ui teko ieškoti partnerių, galinčių investuoti į jo verslą. 1909 m. vienas iš investuotojų netikėtai mirė, o pats kompanijos įkūrėjas Eberstein‘as, apkaltintas pinigų grobstymu, pabėgo kartu su šeima į JAV. Dėl šios istorijos oficialiu kompanijos „Mont Blanc“ įkūrėju yra vadinamas bankininkas Klaus Johannes Voss. Būtent jis pasirinko kompanijos simboliu aukščiausio Europos kalno viršūnę – „Mont Blanc“. Nepaisant nusistovėjusių tradicijų Klaus Johannes Voss nusprendė, plunksnakočių plunksnas žymėti ne aukso praba, o skaičiais „4810“, atspindinčiais aukštį aukščiausio Europos kalno viršūnės – „Mont Blanc“, simbolizuojančios aukščiausią rašymo meno viršūnę. Šiandien kompanija „Mont Blanc“ garsėja puikiais odos ir juvelyriniais dirbiniais, laikrodžiais, akiniais ir net kvepalais bei vyrams skirta kosmetika. Kvepalų „Presence“ klasikinis buteliukas puikiai žiūrisi net ant rašomojo stalo, o kvapas primena kalnų orą ir yra toks pats gaivus, tyras ir lengvas.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (37 dalis) Lolita Lempicka

2009-06-15 | Lolita Lempicka tęsia savo pasaką pristatydama vyrišką versiją fantazijų karalystės. Kvapas Au Masculin kviečia į smagią ir intriguojančią kelionę po neatrastą romantikos kupiną pasaulį, įkvėpti jo aromatų, prisiliesti prie jo, mėgautis grožiu ir spalvomis. Lolita Lempicka kviečia mus pakeliauti po pasaulį, kupiną pirmapradžio moteriškumo, jausmų, žavių fantazijų ir vaikystės prisiminimų. Dizainerė Lolita Lempicka, kurios tikrasis vardas yra Josiane Pividal, gimė 1954 m. Prancūzijoje. Pirmąsias drabužių siuvimo paslaptis ji sužinojo iš savo motinos. Nuo 1970 m. Lolita Lempicka ėmė taisyti dėvėtus drabužius, prikeldama juos naujam gyvenimui ir suteikdama originalumo ir išskirtinumo. Prekės ženklą „Lolita Lempicka“ 1983 m. sugalvojo kartu su vyru, pasirinkdama V. Nabokovo knygos „Lolita“ herojės vardą ir žinomos dailininkės Tamaros de Lempickos pavardę. Pirmąją parduotuvę Paryžiuje Lolita Lempicka atidarė 1984 m. Dizainerės kuriamų drabužių stilius dažnai atspindi 1940-ųjų metų dvasią, bet kartu yra šiuolaikiškas su „lengvu nostalgijos prieskoniu“. Siekdama, kad jos drabužiai būtų prieinami įvairaus amžiaus ir socialinės padėties klientėms, ji 1995 m. pristatė drabužių liniją pavadinimu „Lolita Studio Design (L.S.D.)“. Pirmieji kvepalai „Lolita Lempicka“ pasaulį išvydo 1997 metais. Šis aromatas artimas Lolitos Lempickos kūrybos filosofijai, atspindi moters norą žavėti, atitrūkti nuo realybės ir atsiduoti svajonėms. Būtent už šiuos kvepalus 1998 m. Lolita Lempicka gavo „Fragrance Foundatio“ ir „American FIFI“ apdovanojimus.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (36 dalis) Lanvin

2009-06-15 | Praėjus beveik 80 metų nuo tada, kai pasaulį išvydo klasika tapę moteriški kvepalai Arpege, mados namai Lanvin pristatė kvepalus Arpege skirtus vyrams. Stilingas ir šiuolaikiškas, bet kartu sukurtas brandžiam ir patyrusiam vyrui nepaprastas kvapas Arpege simbolizuoja rafinuotumą, vyriškumą ir eleganciją. Arpege aromatas – tai tarsi tradicijų ir šiuolaikiškumo sąjunga. Praėjus beveik 80 metų nuo tada, kai pasaulį išvydo klasika tapę moteriški kvepalai Arpege, mados namai Lanvin pristatė kvepalus Arpege skirtus vyrams. Stilingas ir šiuolaikiškas, bet kartu sukurtas brandžiam ir patyrusiam vyrui nepaprastas kvapas Arpege simbolizuoja rafinuotumą, vyriškumą ir eleganciją. Arpege aromatas – tai tarsi tradicijų ir šiuolaikiškumo sąjunga. Prancūzų mados namus „Lanvin“ 1889 m. įkūrė Jeanne Lanvin. Iki tol Jeanne Lanvin siuvo vaikiškus drabužėlius savo broliams ir seserims, o vėliau ir dukrai. Ji manė, kad tai, ką siūlo parduotuvėse yra neįdomu ir nuobodu. Vietoj parduodamų griežto ir paprasto stiliaus drabužėlių vaikams, ji siūdavo spalvotus ir ryškius. Netrukus Jeanne Lanvin sulaukė gausybės užsakymų iš aplinkinių žmonių. Teigiama, kad mados namų „Lanvin“ istorija prasidėjo nuo skrybėlaičių parduotuvės atidarymo Paryžiuje. Tuo laikotarpiu skirtingų formų, spalvų ir stilių skrybėlaitės buvo neatsiejama moterų aprangos detalė. Nepaisant didelės skrybėlaičių paklausos Jeanne Lanvin pasiryžo siūti ir drabužius moterims. Taip 1913 m. nepaisant angliškų aprangos tradicijų buvo pristatytos lengvos „Lanvin“ suknelės. Kompanija susilaukė sėkmės ir 1925 m. kompanijoje dirbo jau 800 žmonių. Per kiekvieną naujos kolekcijos pristatymą dalyvaudavo per 300 modelių. Galiausiai Jeanne Lanvin 1926 m. pristatė vyriškų drabužių kolekciją, o po metų pasirodė ir pirmieji kvepalai, kurie tapo parfumerijos pasaulio klasika. Kompanijos „Lanvin“ kvepalai „Eclat d‘Arpege“ moterims ir vyrams pasaulį išvydo tik praėjus aštuoniasdešimčiai metų po pirmųjų kvepalų pasirodymo. Patikėkite kvepalų „Eclat d‘Arpege“ aromatas privers atsisukti praeivius gatvėje.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (35 dalis) Lancome

2009-06-15 | Mados namų LANCÔME sukurti kvepalai Hypnôse skirti vyrui, turinčiam hipnotizuojančio žavesio. Gundantis Hypnôse kvapas dar labiau pabrėžia jo žavesį, eleganciją ir geismą. Kompaniją Lancome 1935 m. įkūrė kosmetikas ir parfumeris Armand Petitjean, kuris visą savo gyvenimą paskyrė kosmetikos gaminių, skirtų moterų grožiui puoselėti, kūrimui. Armand Petitjean didžiausia svajonė buvo kiekvieną moterį paversti nuostabia ir kerinčia būtybe. Būtent šiai svajonei įgyvendinti jis ir įkūrė kompaniją Lancome, pasamdė pačius geriausius specialistus ir skyrė daug dėmesio moksliniams tyrimams. Kompanijos Lancome įkūrėjas įkvėptas aistros kvapams 1935 m. ryžosi drąsiam žingsniui: pristatė pirmuosius net penkis skirtingus kvepalus. Matyt, šiam žingsniui įtakos turėjo ir tai, kad jis buvo mokinys žymiojo Franсois Coty. Kvepalai „Tropiques“, kvepalai „Tendres Nuits“, kvepalai „Kypre“, kvepalai „Bocages“ užkariavo daugelio širdis, taip kaip ir legendiniai kvepalai „Magie“. Beveik visus kvepalų buteliukus sukūrė žymus dailininkas Georges Delhomme. Šiandien šio dalininko kurti buteliukai yra kolekcionierių svajonė. 1936 m. kompanija Lancome pristatė žymųjį kremą „Nutrix“, kuris puikiai regeneruoja ir maitina odą, o 1955 m. veido odos priežiūros liniją, kurios kosmetikos gaminių sudėtyje yra jūrų vandens, praturtinto jūrų augalais ir oligoelementais. Puikios šių kosmetikos gaminių savybės padėjo išgarsėti kompanijai Lancome visame pasaulyje. Amžinas grožis – tai kiekvienos moters siekiamybė. Kompanijos Lancome geriausi specialistai dirba ir kuria tam, kad įgyvendintų šią svajonę.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (34 dalis) Lacoste

2009-06-15 | Lacoste išsiskiria nepaprastai gaiviu, vyrišku ir kiek rafinuotu geismą žadinančiu kvapu. Dėl sudėtyje esančio Jamaikos romo Lacoste kvapas įgauna šilumos bei seksualumo ir ilgai išlieka. Essential – tai iš ties unikalūs kvepalai, nes dėl patentuotos technologijos jų gaivus energijos teikiantis kvapas atsiskleidžia pamažu ir išlieka visą dieną. Jis atsinaujina, kai kūnas sušyla sportuojant ar einant, taip pat paprasčiausiai patrynus odą. Rafinuotas kvapas Elegance sukurtas vyrui, kuris puikiai sutaria su savimi, kuris tiki, jog elegancija tai ne tik poza, o greičiau asmenybės bruožas. Jis žavi ne tik savo elegancija, bet ir protu, pasitikėjimu savimi, vidine stiprybe. Elegance – tai kvapas šių laikų džentelmenui. Kvapas Red Style in Play vyrui gimusiam laimėti. Nepasitikėjimo savimi jausmas – jam svetimas. Jis žino, kad pergalė lengvai nepasiekiama, bet dėl to ji dar labiau trokštama. Jo nuolatinį uždegantį žaidimą su gyvenimu įkūnijantis Red Style in Play aromatas apjungia ryžtą rizikuoti, drąsą ir nepakartojamą pergalės džiaugsmą. Mados namai Lacoste kvapą Booster pristatė 1996 – aisiais. Teikiantis energijos ir išlaisvinantis Booster aromatas skirtas vyrams trokštantiems nuotykių ir neprarandantiems optimizmo. Pirmą kartą marškinėliai su žaliu krokodilu, sukurti Rene Lacoste, pasirodė dar 1933 m. Per keletą dešimtmečių šis krokodilas tapo ne tik prekės ženklo „Lacoste“ logotipu, bet ir simboliu nepriekaištingo stiliaus. Rene Lacoste gimė 1904 m. Paryžiuje. Būdamas penkiolikos metų jis išvyko į Angliją pas savo tėvą ir susidomėjo tenisu. Tėvai nedraudė Rene Lacoste žaisti teniso, bet iškėlė sąlyga - per trumpą laiko tarpą pasiekti gerų rezultatų. Rene Lacoste tiesiog „dievino“ tenisą, perskaitė gausybę literatūros ir nuolat treniravosi.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!