LT   EN   RU  
2021 m. birželio 15 d., antradienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Vyriški kvepalai
Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (14 dalis) Ed Hardy

2009-06-15 | Ed Hardy Love & Luck - meilė ir sėkmė. Nepaaiškinamos aukštesnės jėgos ir nenuspėjama fortūna. Įvykiai mūsų gyvenime, kurie verčia sušukti: „Man sekasi". Kvapas Love & Luck tik dar kartą patvirtina, jog ne viską mes kontroliuojame ir kiek daug priklauso nuo fortūnos. Rytietiško tatuiruočių meno ir ryškaus Tokijo naktinio gyvenimo įkvėptas charizmatiško dizainerio Christiano Audigerio išskirtinis kūrinys vyrams Love & Luck dar kartą primena, jog gyvenimas yra pats azartiškiausias žaidimas iš visų. Lieka tik sužaisti: „gerbiami ponai darykite savo statymus, mes pradedame žaidimą..." Aromatas Ed Hardy tarsi primena tatuiruotę medžio kamiene, simbolizuojančią gėlių puokštę. Įkvėptas tatuiruočių meno garsus dizaineris Christiano Audigerio, išsiskiriantis charizmatiška asmenybe, sukūrė šį nepaprastą ir ekspresyvų kvapą vyrams, kurio buteliuko išskirtinis dizainas pribloškia „crayzy-punk" stiliumi ir tigrais, tarsi nužengusiais iš tatuiruotės. Ed Hardy – tai aromatas kuriame ypač ryškiai juntami citrusiniai vaisiai ir mėtos. Prekės ženklą „Ed Hardy“, pavadintą tatuiruočių krikštatėvio Don Ed Hardy garbei, sukūrė ir 2004 m. pasauliui pristatė žymus ir charizmatiškas dizaineris Christian Audigier, kuris garsėja neįtikėtina naujų mados krypčių nuojauta. Dėka Christian Audigier per trumpą laiką prekės ženklas „Ed Hardy“ nepaprastai išpopuliarėjo, daugelis žvaigždžių, žinomų sportininkų, aktorių, dainininkų susižavėjo „Ed Hardy“. Žymus dizaineris Don Ed Hardy gimė Prancūzijoje. Dizainerio karjerą jis pradėjo būdamas 14 metų ir pirmąją kolekciją sukūrė prekės ženklui „MacKeen Jeans“. Tuo metu jo įkvėpimo šaltiniu tapo mylimiausia jo grupė „Rolling Stones“. Nepaisant jauno amžiaus Christian Audigier pagrindines kolekcijas „MacKeen Jeans“ kurdavo be kitų pagalbos. „Aš prisimenu keliones. Tokijas, Paryžius ir galiausiai Niujorkas, kuris man ypatingai įsiminė ir aš nusprendžiau grįžti į Niujorką bei pradėti savo veiklą“, - teigė Audigier. Jis kūrė tokiems prekės ženklams kaip „Guess“, „Fiorucci“, „Bisou Bisou“, „Levi’s“, „Diesel“ ir kt.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (25 dalis) Gucci

2009-06-15 | Kvapas Gucci Pour Homme II sukurtas šiuolaikiškam, jaunatviškam, pasitikinčiam savimi vyrui, kuris vertina prabangą. Gucci Pour Homme II – tai išlaisvinantis aromatas, kuris leidžia išlikti savimi ir įkvepia daugiau pasitikėjimo savo jėgomis. Itin vyriškas ir ryškus kvapas Gucci Pour Homme įkūnija klasikinį vyrišką žavesį ir prabangią eleganciją. Skirtas tipiškam šių dienų vyrui: geismingam, elegantiškam ir vyriškam. Gucci Pour Homme – tai klasikinis rytietiškas medienos kvapas šių laikų džentelmenui. Mados namai GUCCI įkurti 1921 m. Jų įkūrėjas Guccio Gucci dėka kokybiškų gaminių ir puikių meistrų, dirbusių jo ateljė, greitai įgijo puikią reputaciją ir pripažinimą. 1938 m. buvo atidarytas pirmasis Gucci butikas (Boutique) pačioje prestižiškiausioje Romos gatvėje (Via Condotti). Gucci pristatė moterišką rankinę, kurios rankena buvo pagaminta iš bambuko. Ši rankinė iki šiol išliko pagrindiniu kompanijos gaminiu. Guccio Gucci mirė 1953 m. būdamas savo karjeros viršūnėje. Po jo mirties Gucci sūnūs, kurie dirbo kartu su tėvu, nusprendė neapsiriboti tik Italija, o plėstis ir užimti naujas rinkas visame pasaulyje. 1960 m. pabaigoje buvo atidarytos parduotuvės Tokijuje ir Honkonge, tuo metu kompanija Gucci taip pat užregistravo žymų logotipą GG, atspindintį Guccio Gucci inicialus, bei sukūrė garsųjį šilkinį šalį „Flora“. 1970 m. vienas iš trijų Gucci sūnų nusprendė sukurti išskirtinius kvepalus. Taip 1974 m. buvo pristatyta pirmoji kvepalų linija pavadinimu „Gucci No. 1“, 2006 m. sukurti kvepalai „Gucci Envy Me 2“, 2007 m. sukurti kvepalai „Gucci Pour Homme 2” ir „Gucci by Gucci”. Režisierius Martinas Skorcezė (Martin Scorsese) sužavėtas pasaulinio prekės ženklo istorija, sukūrė filmą pavadinimu „Gucci: A House Divided”. O 1998 m. Gucci kompanijos sukurti džinsai pateko į Gineso rekordų knygą ir buvo pripažinti brangiausi džinsai, kurių vertė siekė 3134 dolerius.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (26 dalis) Guess

2009-06-15 | Guess Man - vyriškas, drąsus, seksualus ir svaiginantis kvapas. Įkvėptas „Guess" vyro gyvenimo stiliaus, užburiantis gaiva ir žadinantis jausmus. Tiesiog unikalus kvapas išskirtiniam vyrui. „Guess“ įkūrėjai, keturi broliai George’as, Armandas, Maurice’as ir Paulas Marciano, gimė ir dalį vaikystės praleido Alžyre, mat jų tėvas čia buvo rabinas. Šiam atsistatydinus iš pareigų, šeima persikraustė į Marselį Pietų Prancūzijoje. Nors tėvas tikėjosi, jog nors vienas sūnus paseks jo pėdomis ar bent susidomės kur kas dvasingesniais dalykais nei kliošinės kelnės, viskas buvo veltui. Pirmasis iš „doros kelio“ nuklydo George’as. Iš pradžių tapęs kirpėju savamokslis dizaineris George’as išbandęs įvairias sritis ryžosi kurti džinsus. Ir gana sėkmingai – greitai duris atvėrė net 26 „MGA“ (trijų brolių pirmųjų vardo raidžių junginys) parduotuvės visame Pietų Prancūzijos regione. Tačiau atostogos Kalifornijoje viską apvertė aukštyn kojomis – Los Andželas jaunuosius prancūzus taip pakerėjo, kad jie nusprendė negrįžti namo. Galiausiai broliai nutarė likti Amerikoje ir dar tais pačiais metais čia atidarė savo pirmąją parduotuvę. Naujajai rinkai nebetiko pavadinimas „MGA“. Broliai ilgai galvojo apie naująjį pavadinimą, kol vieną dieną George’as pareiškė broliams, kad naujasis pavadinimas bus „Guess“. Taip broliai Marciano sukūrė visame pasaulyje garsų prekės ženklą. Didžiausias jų koziris buvo Europoje naudojama džinsų gamybos technologija, apie kurią Amerikoje dar niekas nebuvo girdėjęs. Broliai Marciano užkariavo gerbėjų širdis europietišką stilingumą sujungę su amerikietiškuoju paprastumu. Šiandien „Guess“ gaminiais prekiaujama 70 pasaulio šalių, šis prekės ženklas garsėja drabužiais, aksesuarais, kvepalais, o „Guess“ džinsai vis dar pripažįstami vienais geriausių.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (27 dalis) Guy Laroche

2009-06-15 | Garsus ir klasika tapęs Guy Laroche vyrams skirtas kvapas Drakkar Noir pasaulį išvydo 1982 – aisiais. Tarsi harmoningas elegancijos ir natūralumo, ramybės ir aistros mišinys Drakkar Noir aromatas toks subtilus, kad puikiai tinka kvėpintis tiek dieną, tiek vakare, tiek romantiškam pasimatymui, tiek dalykiniam susitikimui. Dizaineris Guy Laroche gimė 1921 m. Prancūzijoje. Anksti susidomėjo mada ir 1949 m. buvo priimtas dirbti Jean Desses asistentu. Norėdamas sužinoti naujų drabužių gamybos paslapčių 1955 m. ryžosi persikelti į Niujorką ir vos po kelerių metų 1957 m. atvėrė savo mados namų duris Paryžiuje bei pristatė pirmąją drabužių kolekciją, kurioje vyravo ryškios ir sodrios drabužių spalvos. Mados namų „Guy Laroche“ istorijoje vieni svarbiausių yra 1966 m., būtent tais metais pasaulį išvydo pirmieji mados namų kvepalai „Fidji“. Šie kvepalai buvo skirti moterims ir susilaukė didelės sėkmės. Tais pačiais metais dizaineris sukuria ir pirmą drabužių kolekciją vyrams bei atidaro butiką „Guy Laroche Monsieur“. Kompanijoje „Guy Laroche“ išties didelis dėmesys buvo skiriamas naujų kvapų kūrimui ir pristatymui. Kvapusis vanduo „Eau Folle“ pasaulį išvydo 1970 m., žymūs kvepalai „Drakkar“ - 1972 m., o 1977 m. gimsta naujas kvapas „J'ai Ose“, kuris tampa tikra sensacija moteriškos parfumerijos pasaulyje. Dizaineris Guy Laroche mirė 1989 m. Šiandien mados namai „Guy Laroche“ ir toliau kuria „pret-a-porter de lux“ kolekcijas, vyriškus drabužius „Guy Laroche“, laikrodžius, na, ir žinoma, puikius kvepalus.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (28 dalis) Hugo Boss

2009-06-15 | Boss Selection skirti rimtam, atviram ir elegantiškam vyrui, kuris atkakliai siekia savo tikslo ir yra lydimas sėkmės tiek asmeniniame, tiek profesiniame gyvenime. Elegantiškas gaivos, prieskonių ir vandens kvapas, kuri skleidžia Boss Selection, yra jo skiriamasis bruožas. 1998-aisiais pristatyti Boss Bottled vos pasirodę sulaukė nepaprastos sėkmės. Šie stilingoje sidabro ir pilkos spalvos pakuotėje slypintis kvepalai įkūnija tikrą vyriškumą, o jų gaivus ir seksualus kvapas daro juos išties klasikinius. Mados namai HUGO BOSS pristatė Boss Soul 2005-ųjų pavasarį. Šiuos savotiškus kvepalus sukūrė garsi parfumerė Ursula Wandel. Boss Soul kvapo pagrindą sudaro keturi pagrindiniai prieskoniai: pipirai, anyžiai, kalendros ir cinamonas. 2006 m. trečią kartą „atgimę" ribotos serijos Boss In Motion žavi ne tik ryškiu energijos teikiančiu kvapu, bet ir rafinuotu šiuolaikišku juodos spalvos flakonu. 2004 m. pasirodžiusių sezoninių kvepalų Boss In Motion sėkmė paskatino mados namus HUGO BOSS tais pačiais metais pristatyti ribotos serijos kvepalus, slypinčius metaliniame žalios spalvos flakone. Jų kvapas – stulbinantis gaivos antplūdis – teikia energijos ir žadina jausmus. 1995 m. pasirodžiusių X kartos įkvėptų Hugo kvapas sukelia pojūtį, tarsi kvėpuotum šiaurės oru, klaidžiotum didžiulių miškų tankmėje ir girdėtum į raižytą krantą dūžtančias bangas. HUGO BOSS - didžiausi ir bene garsiausi mados namai Vokietijoje, vieni iš lyderių pasaulyje. HUGO BOSS kvepalai įkūnija pašėlusį gyvenimo tempą, nepripažįstantį jokių kompromisų, nesitaikstantį su atgyvenusiomis visuomenės normomis, laužytį taisykles. Džiaugtis gyvenimu ir nuolat judėti pirmyn, nesustoti – štai pagrindinis šių žmonių moto. HUGO BOSS kvepalai padeda prisitaikyti prie tokio gyvenimo būdo, pulsuodami beprotišku ritmu ir tik jiems būdinga energija. HUGO BOSS veidas tokie aktoriai kaip Silvestras Stalonė, garsus atletas, penkiskart Wimbledon'o čempionas Bjornas Borgas bei policininkai iš „Majamio karščio". Hugo Boss tai jauno, stipraus, gražaus ir turtingo žmogaus vizitine kortelė.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (29 dalis) Issey Miyake

2009-06-15 | Praėjus dešimčiai metų po vyriškų kvepalų L'Eau pasirodymo mados namai ISSEY MIYAKE pristatė vyrams savo naują kūrinį – L'Eau Bleue. Tai kvietimas atrasti pojūčių, priešybių ir jausmų pasaulį. Šie kvepalai, kuriuos sukurti įkvėpė nepanašūs kaip diena ir naktis dalykai, yra vandens, gyvenimo, energijos ir tyrumo simbolis. Issey Miyake L'Eau D'Issey Pour Homme - šiuos vyriškus kvepalus mados namai ISSEY MIYAKE pristatė praėjus dvejiems metams po moteriškų L'Eau pasirodymo. Kaip ir moteriški, vyrams skirti L'Eau įkūnija IN ir JAN – moterišką ir vyrišką pradą – bei pasaulio priešybes. Drabužius ir kvepalus kuriantis dizaineris Issey Miyake gimė 1938 m. Hirosimos mieste, kuris išgarsėjo, kai 1945 m. rugpjūčio 6 d. „Enola Gay“, specialiai modifikuotas JAV karinių pajėgų naikintuvas B-29, numetė atominį ginklą „Little Boy“ („Mažylis“). Tuo metu Issey Miyake buvo tik septyneri metai. Jis išgyveno, bet prarado beveik visus artimuosius. 1959 m. būsimasis dizaineris įstojo į Tokijo universitetą „Tama art“ ir jau tada pradėjo svajoti apie drabužių kūrimą. Pirmoji Issey Miyake kolekcija pavadinimu „Poema iš audinio ir akmens“ buvo pristatyta 1963 m. Baigęs Tokijo universitetą dizaineris nuo 1965 m. persikėlė į Paryžiuje, o vėliau ir į Niujorką. Pažinęs europietiškas ir amerikietiškas drabužių dizaino tradicijas, Issey Miyake vis dėl to nepasiliko nei Europoje, nei Amerikoje, o sugrįžo į Tokijų ir 1970 m. įkūrė kompaniją „Miyake Design Studio“. Dizaineris siekė sukurti paprastus „drabužius žmonėms“, tokius kaip amerikietiški džinsai ir trikotažiniai marškinėliai. Drabužių pristatymams dažnai kvietė ne profesionalius modelius, bet paprastus žmones. Pavyzdžiui, drabužių kolekciją 1995/1996 m. žiema-vasara pristatė garbaus amžiaus moterys nuo 60 m. iki 93 m., tokiu būdu pabrėžiant, kad dizainerio Issey Miyake drabužius gali vilkėti skirtingo amžiaus skirtingi žmonės. Šią filosofiją atspindi ir pirmieji dizainerio kvepalai „L‘Eau D‘Issey“, sukurti 1992 m., bei praėjus dviems metams po pirmųjų kvepalų pristatymo pasaulį išvydęs antrasis Issey Miyake parfumerijos šedevras „L‘Eau D‘Issey pour Homme“ skirtas vyrams. Galiausiai 1999 m. dizaineris nustebino savo drąsa ir pamynęs visas parfumerijos pasaulio taisykles, pristatė naujus kvepalus „Le Feu d‘Issey“, kurie buvo sukurti naudojant neįprastus retai naudojamus ingridientus, turinčius ypatingai stiprų kvapą.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (30 dalis) Jean Paul Gaultier

2009-06-15 | Gaultier 2 simbolizuoja jėgą, kuri gimsta netikėtai susitikus dviem žmonėms, tarsi dviem jėgoms, kurios turi veikti kartu ir tapti viena. Gaultier 2 grįžta prie didžiojo aukštosios parfumerijos meno – juos sudaro trys paprastos pagrindinės sudedamosios dalys: ambra (dėl jos paslaptingumo), muskusas (dėl jo skleidžiamos odos šilumos) ir vanilė (dėl jos žadinamo geismo). Susiliejus jų kvapui nebejuntamas lyčių skirtumas, todėl Gaultier 2 pasižymi nepaprastai stipria trauka. „Mada – tai visuomenės atspindys. Dizainerio pagrindinis uždavinys – išreikšti tai, kas vyksta visuomenėje ir sukurti tai, kas pralenktų lūkesčius“ – teigia žymus dizaineris Jean Paul Gaultier. Jis gimė 1952 m. Prancūzijoje. Vaikystėje Jean Paul Gaultier vietoj to, kad žaistų su kitais vaikais kieme, įdėmiai stebėjo senelės veiklą, kuri kaimynėms dažė plaukus, būrė ateitį iš kortų ir aptarinėjo kosmetikos gaminius. Jean Paul Gaultier augęs kartu su mama, teta ir senele anksti sužinojo moterų paslaptis ir svajones. Dizaineris su džiaugsmu prisiminė tas dienas, kai jis visą laisvą laiką skyrė drabužių derinimui ir makiažo darymui savo pliušiniam meškiukui. Praėjo keleri metai ir visi patys geriausi prisiminimai ir vaizdai iš praeities atsispindėjo dizainerio kolekcijoje. Senelė, kuri turėjo grožio saloną ir spėjo ateitį iš kortų, išbūrė anūkui Jean Paul Gaultier didžią ateitį. Jaunasis Jean Paul Gaultier šventai tikėdamas šia pranašyste su dideliu entuziazmo išsiuntė savo eskizus daugeliui mados namų. Pirmą pasiūlymą dirbti jis gavo iš mados namų „Patou“, nors buvo tik asistentas, bet galimybė mokytis iš žymaus dizainerio Pierre Cardin atpirko viską ir padėjo iškęsti visus pažeminimus bei sunkumus. Dėl skurdo Jean Paul Gaultier neturėjo galimybės gražiai rengtis ir nebuvo įleidžiamas per pagrindinį mados namų įėjimą. Turtingi būsimo dizainerio kolegos sugalvojo jam net pravardę „berniukas iš fermos“. Jean Paul Gaultier gyvenimą pakeitė pažintis su Francis Mannheim, būsimu verslo partneriu ir meilužiu. 1976 m. jie kartu įkūrė kompaniją ir netrukus pristatė pirmąją kolekciją, bet suknelės iš servetėlių, bižuterijos ir elementų daugeliui nepatiko ir buvo išjuoktos. Sėkmė Jean Paul Gaultier aplankė 1979 m., kai pagal japonų kompanijos „Koshiyama“ užsakymą dizaineris sukūrė kolekciją „James Bond“. Jo provokuojantis stilius išsiskyrė ir žurnalistams bei kritikams patiko labiau nei avangardas iš buityje naudojamų daiktų. Nuo to laiko dizainerio vardas vis dažniau minimas žurnaluose apie madą. Šiandien Jean Paul Gaultier – žymus dizaineris vadovaujantis savo mados namams ir dar vieniems mados namams „Hermes“. Jis pirmasis, kuris aprengė vyrus sijonais ir padovanojo jiems pudrą. Įvairiaspalvę Jean Paul Gaultier asmenybę atspindi ne tik jo kolekcijos, bet ir dizainerio sukurti kvepalai „Jean Paul Gaultier“.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (31 dalis) Jil Sander

2009-06-15 | Sander by Jil Sander - energija, pasitikėjimas savimi ir ryžtas. Tai aromatas vyrui, kurio pasaulis ir mintys neapsiriboja vieno miesto ribomis ir kiekvienos dienos įsipareigojimais. Vyrui, kuris pasitiki savimi, yra kosmopolitas ir atviras naujovėms. Vyriškas ir elegantiškas, kartu klasikinis ir šiuolaikiškas kvapas Sander neabejotinai sustiprins jais pasikvėpinusio vyro žavesį. Kvapas Sun – tai vasaros saulėtos dienos ir laimingiausios vasaros akimirkos įkalintos kvepalų buteliuke. Tai ypatingas kvapas, kuris nukelia į saulėtas vasaros dienas, bet kuriuo metų laiku, ir pripildo ryškių spalvų bei džiaugsmo kiekvieną dieną. Tarsi atgaiva mintims, kūnui ir sielai - dinamiški ir įmantrūs, vasara dvelkiantys ir viliojantys kvepalai Sun neabejotinai užburs gaiviu ir jausmingu citrusų, medienos ir prieskonių kvapų deriniu, kuriam dar daugiau žavesio suteikia švelnus jūros dvelksmas.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (32 dalis) Joop!

2009-06-15 | Joop! Homme – žadinantis jausmus, nesenstantis, rytietiškas vyrams skirtas kvapas. 1989 - aisiais pasirodžiusį kvapą Joop! Homme sukūrė parfumeris Michel Almairac. Joop! Homme kvepalų aromatas tarsi parašas – žavus jų savininko asmenybės atspindys. Šiuolaikiškam vyrui skirti Joop! Jump žavi gaiviu vyrišku gundančiu kvapu, kurį suteikia išties neįprastos sudedamosios dalys, pavyzdžiui, šaldyta degtinė ar kalendrų lapai. Kvapas Joop! Night Flight įkūnija paslaptingą, stebuklingą ir vėsų vidurnaktį, kai laikrodis muša dvylika. Tarsi gaivos antplūdis šiuolaikiškas Joop! Night Flight aromatas skirtas vyrui, trokštančiam ir ieškančiam nuotykių. Unikalus kvapas vyrams Joop! Go tarsi ginklas, sukurtas kovai su rutina ir nuoboduliu. Daugiau jokio liūdesio! Kvapas Joop! Go suteikia neišsenkančios energijos, įkvepia ir užtikrina puikią nuotaiką. Tai kvapas keičiantis jausmus. Nesvarbu, kur bebūtum, kartu su Joop! Go – visada bus tinkamas metas žaisti... Wolfgang Joop gimė 1944 m. Augo ištaigingame senelių dvare. Nuo dvylikos metų pradėjo lankyti aukštesniąją meno mokyklą Brunswicko miestelyje, į kurį jo tėvas, žurnalistas, buvo perkeltas redaguoti kultūros žurnalo. Pirmasis prisilietimas prie mados įvyko 1970 m., kai moterų žurnalo "Constanze" paskelbtame mados idėjų konkurse laimėjo tris pagrindinius prizus. Pirmoji autorinė Wolfgang Joop kolekcija buvo pristatyta 1978 m. Įspūdingi kailiniai tapo tarptautiniu įvykiu mados pasaulyje. Amerikiečių spauda negailėjo komplimentų ir dizainerį pakrikštijo "naujosios kartos vokiečiu".

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (33 dalis) Kenzo

2009-06-15 | Kenzo atnešė į kvepalų pasaulį unikalų tradicijų ir naujovių derinį – sukūręs vakardienos ir rytdienos kvepalus iš naujo atrado senovinį parfumerijos meną. Elegantiškas ir kartu lakoniškas Kenzo kvapas Power apgaubia gėlių, medienos, prieskonių kvapu ir nepaliaujamai stebina neįprastu ir nepaprastu kontrastų deriniu. Juntamas gėlių kvapų dvelksmas dovanoja Power aromatui jausmingumą ir žavesį, suteikia jam švelnumo ir aristokratiškumo. Bergamotės pripildo gaivos, o kedras ir balzaminis taukminas išryškina vyriškumą. Neįtikėtinai traukiantis ir nenusakomas kvapas Power sukurtas stipriems, valdingiems ir nepaprastu žavesiu apdovanotiems vyrams. Kvapas Tokyo tarsi įkūnija dinamišką, kupiną mirgančių šviesų naktinį Tokiją, Japonijos sostinę, kuriame šalia modernių dangoraižių rymo senosios šventyklos ir vyrauja tobula harmonija tarp visa, kas sena ir nauja. Prisiminkite nerūpestingą vaikystę ir pasinerkite į ramybės kupiną Kenzo Air pasaulį, kurį valdo svajonės ir fantazijos. 2003 – aisiais sukurtas Kenzo Air aromatas išlaisvina ir suteikia komforto jausmą. Juk taip smagu iš naujo pajusti nerūpestingos vaikystės dvelksmą ir laisvę, prisiminti žaismingus ir paprastus troškimus. Tyras, gaivus ir švelnus vyrams skirtas kvapas L'eau Par Kenzo tarsi alsuoja vandens paslaptingumu ir pavasario gyvastimi. Harmoningas L'eau Par Kenzo aromatas atsiskleidžia subtiliai ir palaipsniui, o skaidrus šiek tiek lenktas kvepalų buteliukas lyg vandens bangelė švelniai priglunda prie delno. Kenzo Pour Homme – tai kvapas, kuris atveria naujas erdves, priverčia giliau įkvėpti, užlieja kvapnia gaiva ir primena paslaptingos gilios jūros trauką ir alsavimą. 1991 – aisiais pasirodžiusį kvapą Kenzo Pour Homme sukūrė parfumeris Christian Mathieu. Kenzo Pour Homme – tai kvapas, skirtas vyrams, kurie nepaiso jokių suvaržymų. Kenzo Takada – gimė 1939 m. Japonijoje, Himeidzyje. Tai pirmasis japonų dizaineris, išbandęs savo sėkmę mados sostinėje Paryžiuje. Jis sukūrė naują, kupiną elegancijos stilių, dvelkiantį laisve, spontaniškumu, lengvumu, ir poezija. KENZO visuomet žavėjo ryškios ir turtingos spalvos, gėlėti, kontrastingų faktūrų ir raštų audiniai. KENZO sukūrė harmoningą grožio ir kvapų pasaulį, nepažįstantį jokių apribojimų, skleidžiantį gyvenimo džiaugsmą bei optimizmą.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!