LT   EN   RU  
2021 m. birželio 15 d., antradienis Straipsniai.lt - Teminis naujienų ir straipsnių katalogas
  Vyriški kvepalai
Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (13 dalis) Dunhill

2009-06-12 | Savitas, žadinantis geismą ir viliojantis Desire Blue aromatas stebina nepaprastu kvapų deriniu. Sukurtas vyrui, kuris nuolat išlieka nepriklausomas, nepaiso apribojimų, vertina laisvę ir vadovaujasi taisykle: „dirba, kad gyventų, o ne gyvena, kad dirbtų". Meilę gyvenimui, trykštančią energiją, laisvę, vyriškumą – visa tai įkūnija nepaprastas Fresh aromatas. Jaudinamai gaivus kvapas. Tarsi šuolis į tyrą kalnų ežerą, apsuptą pasakiško peizažo. Sukurtas vyrui, turinčiam įgimtą charizmą ir niekada neprarandančiam savitvardos, net ir sudėtingiausiose situacijose. Vyrui, kuris žengia per gyvenimą su tikru pasitikėjimu ir visada lydimas sėkmės. Dunhill Man - tai Dunhill kvapas šių laikų džentelmenui. Tikrojo vyriškumo atspindys. Sukurtas nepaprasto žavesio vyrui, šių laikų džentelmenui, kuris puikiai žino tikrąsias gyvenimo vertybes. Moterys trokšta jo draugijos, o vyrai siekia būti panašūs į jį. Stiprus ir jausmingas, ramus ir išlaikytas, jis puikiai jaučiasi ir žavi aplinkinius tiek vilkėdamas kostiumą, tiek ir mėgstamus džinsus.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (12 dalis) Dolce & Gabbana

2009-06-12 | Praėjus trylikai metų nuo Dolce & Gabbana vyrams skirtų klasikinių kvepalų pasirodymo talentingų dizainerių duetas pristatė kvapą Light Blue pour Homme, vyrišką versiją didelės sėkmės sulaukusių moteriškų kvepalų Light Blue. Įkvėptas nepaprasto grožio Viduržemio jūros Light Blue pour Homme aromatas žavi puikiu sicilinių mandarinų, šaldytų greipfrutų odelių, bergamočių ir kadagių kvapų deriniu. Light Blue pour Homme – tai kvapas sukurtas vyrui, kuris dievina Viduržemio jūros alsavimą ir Viduržemio jūros regionui būdingą gyvenimo stilių. 1994 m. sukurti vyriški kvepalai Dolce & Gabbana pabrėžia vyriškumą, asmenybę ir savitumą. Unikalus, kaip ir Dolce & Gabbana įvaizdis, Pour Homme kvapas spinduliuoja ironiją bei nerūpestingumą. Jaudinanti citrusų, žaliuojančių augalų ir medienos gaiva išryškina savitumą. Dolce & Gabbana sukurti ne dėmesiui patraukti, jie skirti norintiems būti savimi.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Ferrari

2004-09-22 | Pirmą kartą Ferrari kirto Romos Grand Prix finišo liniją 1947-aisiais. Tai metai, simbolizuojantys pokario epochos atkūrimą ir viltį. Legenda apie nenugalimą automobilį atspindi tų laikų dvasią. Ferrari tapo Italijos, siekiančios darbu pelnyti pasitikėjimą ir pripažinimą pasaulio akyse, simboliu. Enzo Ferrari išskirtinio talento ir gabumų dėka buvo sukurtas Ferrari, akimirksniu tapęs rafinuoto pramoninio darbo meistriškumo simboliu; pergalių serija užkariavo žiūrovų širdis ir sukūrė legendą, kuri greitai apskriejo visą žemės rutulį. Noras patirti nuotykių, priimti iššūkius, siekti rekordų. Aistra rizikai, greičiui ir nežinomybei. Rafinuotumas ir elegancija. Meilė gyvenimui, “patrakusios” lenktynės.

Lankomumo reitingas

plačiau >>

Populiariausių straipsnių Top-100
   
 
     
Prisijunk prie gerbėjų rato Google Plus! Mūsų jau 500. Skelbk informaciją, dalinkis naujienomis. Būk matomas!